Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

1 + 10 =

one × two =

Καταπολεμήστε την Πλήξη στο χώρο εργασίας!

Ωστόσο, οι άνθρωποι οι οποίοι «πήζουν» στη δουλειά, μπορεί να κουράζονται, όμως ταυτόχρονα αισθάνονται «πολύτιμοι» για την εταιρεία τους με αποτέλεσμα να ικανοποιούν την αυτοκεκτίμησή τους, προϋπόθεση όπως όλοι ξέρουμε για ψυχική ηρεμία και ευτυχία στη ζωή.

Γιατί όσο το λιγότερο δουλεύουμε, τόσο περισσότερο άσχημα αισθανόμαστε εσωτερικά. Το 70% όλων των νοσημάτων έχει κάποια σχέση με τα επίπεδα του στρες στον οργανισμό μας και μεγάλο μέρος του στρες έχει πάντα να κάνει με τη δουλειά που κάνουμε. Είτε είστε προϊστάμενος, είτε υπάλληλος, η βαρεμάρα «πονάει», και σχεδόν πάντα, δεν έχει να κάνει με το πόσο τεμπέλης ή εργατικός, φιλόδοξος ή… «μετριότητα» είναι αυτός που εργάζεται. Η ανάγκη της αυτοεκτίμησης στο χώρο εργασίας, είναι χίλιες φορές πιο ισχυρή από την τεμπελιά ή την μειωμένη αντίληψη ή ικανότητες. Για να μιλήσουμε με στερεότυπα, και η πιο «χαζούλα» ξανθιά, και ο πιο βαριεστημένος μακρυμάλλης νεαρός, έχουν την ίδια δίψα για αυτοεκτίμηση στη δουλειά όσο και ο νούμερο ένα «γραβατωμένος» πωλητής στην εταιρεία. Απλά δεν ξέρουν πώς να την κατακτήσουν!

Αν αισθάνεστε ότι «δεν ανήκετε» στο μέρος όπου δουλεύετε, ότι η πρακτική και η φιλοσοφία αλλά και το αντικείμενο της εταιρείας δεν σας ταιριάζει, ότι οι αρχές, η εμπειρία, οι αξίες και τα ταλέντα σας είναι αναξιοποίητα, τότε ίσως πρέπει πράγματι, αφού μιλήσετε ειλικρινά με τον εαυτό σας και καταπολεμήσετε το άγχος της ανεργίας, του ρίσκου και βεβαίως της… «αφραγκίας», και να ψάξετε για κάτι άλλο. Άλλη λύση δεν υπάρχει. Η ικανοποίηση και στη δουλειά και στις προσωπικές σχέσεις, δεν έρχεται ποτέ έτοιμη στο πιάτο! Αν πάλι σας αρέσει η εταιρεία σας και το αντικείμενό σας, αλλά στο χώρο της δουλειάς σας αισθάνεστε… «αόρατοι», μην το παίρνετε προσωπικά. Δεν είναι απαραίτητο ότι κάποιος σας εχθρεύεται ή σας παραγκωνίζει επί τούτου. Ζητήστε περισσότερες εργασίες, τονίστε στο Διευθυντή σας ότι θέλετε να συνεισφέρετε περισσότερο στην επιχείρηση. Μάθετε τι καθήκοντα εμπεριέχει κάθε πόστο στην επιχείρηση και δείτε που υπάρχουν περιθώρια να εισχωρήσετε, ώστε να αποκτήσετε εντονότερη και δυναμικότερη παρουσία στην εταιρεία. Αν επιμείνετε, αποκλείεται κάποια στιγμή να μην πλουτίσετε τις δραστηριότητές σας. Αργά ή γρήγορα, ο Διευθυντής θα σας δώσει κάτι από αυτό που ζητάτε – ποιος δεν θέλει άλλωστε εργαζόμενους που «διψούν» για δουλειά; Άλλος λόγος πίσω από το συναίσθημα της πλήξης, είναι να αισθάνεται κάποιος ότι «έχει κολλήσει», ότι δεν «μαθαίνει» τίποτα νέο στη δουλειά του, δεν εξελίσσεται ως εργαζόμενος και ως άνθρωπος, και εν τέλει, περιορίζεται το μέλλον του, οι φιλοδοξίες και οι δυνατότητές του, παρότι ασχολείται με το αντικείμενο που θέλει, σε μια εταιρεία που εκτιμά.

Η λύση και πάλι, είναι η δράση. Ψάξτε μόνοι σας για νέες προκλήσεις. Διαβάστε περισσότερο, μάθετε κάτι παραπάνω για αυτό που κάνετε. Προσπαθήστε να βρείτε τις νέες τάσεις ή ακόμη και νέες τεχνολογίες γύρω από αυτό, ώστε να κάνετε αυτό που ήδη κάνετε, με καλύτερο, γρηγορότερο τρόπο. Στη συνέχεια, προτείνετε αυτό που σκεφτήκατε στην εργοδοσία. Πολλές φορές, η λύση είναι δίπλα μας, και είναι και πιο εύκολη από όσο νομίζαμε. Ο τρόπος είναι ένας: Να διεκδικούμε αυτό που θέλουμε. Δεν είναι σίγουρο ότι πάντα θα το πετύχουμε, ωστόσο θα εκπλαγείτε αν δείτε πόσο θετικά μπορεί και να αντιδράσουν οι άλλοι σε μια θετική πρωτοβουλία σας!

Με το μάτι στο ρολόι

Αν βιώνετε την κάθε μέρα –βαρεμάρας– στη δουλειά, με το μάτι στο ρολόι, είναι σαν να ξύνετε την πληγή σας. Σταματήστε να επικεντρώνεστε στο χρόνο που δεν περνάει, και επικεντρωθείτε στη δουλειά που έχετε να βγάλετε. Μόνο έτσι δεν θα νιώθετε το κάθε λεπτό σαν… αιωνιότητα. Ακόμα και το μικρότερο καθήκον, δημιουργεί ικανοποίηση όταν «φύγει από τη μέση» – αντίθετα, το να αφήνετε χίλια δύο βαρετά μικροκαθήκοντα να συσσωρεύονται δημιουργεί ακόμη περισσότερο δυσβάσταχτο άγχος! Ακόμη και το να καθαρίσετε ξανά το γραφείο σας ή να ξανατακτοποιήσετε τους φακέλους είναι προτιμότερο από το να κάθεστε! Το να βοηθάτε τους άλλους, είναι επίσης μια ικανοποιητική δραστηριότητα, που ανεβάζει την αυτοεκτίμηση, προσθέτει μια ποικιλία μέσα στην ημέρα, και δημιουργεί εξαιρετικές εντυπώσεις στον περίγυρο, βοηθώντας σας να εδραιώσετε μια καλή σχέση με τους συναδέλφους σας. Μερικές φορές, η λύση για απαλλαγή από τη δυσφορία στο χώρο εργασίας, δεν σχετίζεται απαραίτητα με το αντικείμενό της! Η καλύτερη οργάνωση, η απαλοιφή των εντάσεων και η σύσφιξη των σχέσεων, η αλληλοβοήθεια με τους συναδέλφους, κάνουν… θαύματα και «εμβολιάζουν» την καθημερινή ρουτίνα με ευχάριστα διαλείμματα και την αίσθηση της αλληλεγγύης!

Πρακτικές Συμβουλές

Ξεφορτωθείτε τη χαρτούρα! Τίποτα δεν είναι πιο αγχωτικό από διάφορες στοίβες με χαρτιά, παραφουσκωμένα ντοσιέ, ξέχειλα συρτάρια. Απεξαρτηθείτε από τη χαρτούρα και μη χώνετε στα συρτάρια ό,τι έγγραφο φτάνει στο γραφείο σας. Μία φορά το μήνα, ανανεώστε την επιφάνεια, τα συρτάρια, τα ράφια και τα ντουλάπια. Δεν είναι όλα τα έγγραφα χρήσιμα. Πετάξτε όλες τις άχρηστες εκτυπώσεις, κάρτες, φυλλάδια, διαφημιστικά, σημειώσεις, και κρατήστε μόνο ότι είναι στ’ αλήθεια χρήσιμο για το μέλλον και υπάρχουν ρεαλιστικές πιθανότητες να το χρησιμοποιήσετε! Το ίδιο βεβαίως, ισχύει και για τον υπολογιστή. Διαχωρίστε τις ατζέντες δουλειάς και σπιτιού. Σημειώστε τα πάντα στην ατζέντα εργασίας – ξεχάστε τα post it και τα μπλοκάκια. Είναι σίγουρο ότι κάτι θα σας διαφύγει. Οπλιστείτε με υπομονή. Οι μνησικακίες είναι αναπόφευκτες στη δουλειά, όταν όμως συσσωρεύονται δημιουργούν δυσάρεστη ατμόσφαιρα και γρήγορα το περιβάλλον εργασίας καταντά ανυπόφορο. Μη διστάζετε να εκφράζετε με ευγενικό και φιλικό τρόπο αυτό που σας ενοχλεί. Αναγνωρίζετε τα λάθη σας. Κανείς δεν είναι αλάθητος και όποιος προσπαθεί να δώσει τέτοια εντύπωση, για να παρουσιάζει την εικόνα του «δυνατού», έχει πάρει το λάθος δρόμο. Αν αποκτήσετε τη φήμη του ξερόλα, θα δημιουργήσετε αντιπάθειες.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι