Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

three + thirteen =

13 − six =

Κίμων – Ρεϊνίερ Ευσταθόπουλος: Ίδιοι κανόνες για όλους

Τη φερεγγυότητα της ασφαλιστικής αγοράς πλήττει ο εντεινόμενος ανταγωνισμός στον κλάδο αυτοκινήτου που έχει επικεντρωθεί στον περιορισμό των ασφαλίστρων.

Σύμφωνα με τον Κίμων Ευσταθόπουλο, Risk Manager στη Δύναμις Ασφαλιστική, αν και το πρόβλημα έχει διαπιστωθεί και συζητηθεί πολλές φορές, ωστόσο συνεχίζει να υφίσταται υποβαθμίζοντας τη σπουδαιότητα του θεσμού της ιδιωτικής ασφάλισης.

Ποια είναι η πολιτική της Εταιρείας σας στην τιμολόγηση; Θεωρείτε ότι ο ανταγωνισμός των τιμών κρύβει κινδύνους για την ασφαλιστική αγορά και τους ασφαλισμένους;

Στη Δύναμις ορίζουμε ασφάλιστρα με πρωταρχικό στόχο, το τεχνικό ασφάλιστρο να καλύπτει από σήμερα, κάθε μελλοντική υποχρέωση της Εταιρείας έτσι ώστε να ανταποκριθούμε όταν υπάρξει ανάγκη. Εφαρμόζοντας παραμετρικό τιμολόγιο, φροντίζουμε ώστε τα ασφάλιστρα να είναι ανταγωνιστικά και δίκαια κλιμακωμένα, επιβραβεύοντας συγκεκριμένες κατηγορίες ασφαλισμένων. Ο συνεχόμενα εντεινόμενος τιμολογιακός ανταγωνισμός που επικρατεί κυρίως στον κλάδο των οχημάτων, δημιουργεί σοβαρά προβλήματα στην αγορά. Τα τελευταία χρόνια, το θέμα του «πτωχευτικού ασφαλίστρου» αναλύεται συνεχώς και παρότι το συμπέρασμα είναι πάντα το ίδιο, ότι δηλαδή αυτός ο ανταγωνισμός πλήττει τη φερεγγυότητα της ασφαλιστικής αγοράς και υποβαθμίζει τη σπουδαιότητα του θεσμού της ασφάλισης, οι μειώσεις των ασφαλίστρων συνεχίζονται με σταθερούς ρυθμούς. Δεν γίνεται να αναπτυχθεί ασφαλιστική συνείδηση σε μια αγορά που έχει μείνει πίσω, συγκρινόμενη με αυτές του εξωτερικού, όταν υποτιμάται μια υπηρεσία τιμολογούμενη εξαιρετικά χαμηλά και εκπαιδεύονται οι ασφαλισμένοι στην εύρεση του χαμηλότερου ασφαλίστρου και όχι του πληρέστερου πακέτου ασφάλισης ή της πιο αξιόπιστης ασφαλιστικής εταιρείας.

* Φροντίζουμε ώστε τα ασφάλιστρα να είναι ανταγωνιστικά και δίκαια κλιμακωμένα, επιβραβεύοντας συγκεκριμένες κατηγορίες ασφαλισμένων*

Ποια είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις ΕΠΥ και πώς θεωρείτε ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν;

Τα προβλήματα ξεκινούν από το γεγονός ότι παρότι οι εταιρείες αυτές δραστηριοποιούνται στην ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας, δεν υπόκεινται στους ίδιους κανονισμούς και διατάξεις με τις ασφαλιστικές εταιρείες που εδρεύουν στην Ελλάδα, γεγονός που κατά τη γνώμη μου είναι επικίνδυνο για τον κλάδο και αθέμιτο. Στη Δύναμις πιστεύουμε πως η ασφάλιση αποτελεί λειτούργημα και για αυτό δεν επιτρέπεται να αντιμετωπίζεται σαν επιχειρηματική ευκαιρία για εταιρείες με έδρα στο εξωτερικό. Δεν υποστηρίζω ότι οι ΕΠΥ είναι απαραίτητα αφερέγγυες, ωστόσο δεν μπορούμε να βασιζόμαστε στον έλεγχό τους από τους μηχανισμούς της χώρας από την οποία προέρχονται. Η αγορά είναι ελεύθερη και έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν όσοι συμμορφώνονται στους κανόνες, αρκεί αυτοί να είναι κοινοί για όλους. ΕΠΥ αμφιβόλου φερεγγυότητας, που δεν είναι εγγεγραμμένες στο Επικουρικό Κεφάλαιο της χώρας που εδρεύουν ή δεν είναι μέλη του Γραφείου Διεθνούς Ασφάλισης, είναι παραπάνω από πιθανό να δημιουργήσουν προβλήματα στους ασφαλισμένους τους αλλά και στο σύνολο της αγοράς, επιβαρύνοντας τους υπόλοιπους ασφαλισμένους και την πολύπαθη φήμη-εικόνα του κλάδου μας.

Πώς θα επηρεάσουν μελλοντικά οι νέες τεχνολογίες τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου;

Νέες τεχνολογίες αποφυγής σύγκρουσης, ημιαυτόνομης οδήγησης και πολλές ακόμα έχουν αρχίσει να εμφανίζονται στα καινούργια οχήματα. Οι τεχνολογίες αυτές υπόσχονται να μειώσουν τα ατυχήματα και κατά συνέπεια θα επιτρέψουν στις ασφαλιστικές εταιρείες να διαμορφώσουν τα ασφάλιστρα σε χαμηλότερα επίπεδα. Στους δρόμους της Ελλάδας ωστόσο, τα οχήματα που φέρουν τέτοια προηγμένα συστήματα είναι λίγα και θεωρώ ότι θα περάσει καιρός μέχρι να γίνουν εμφανή τα θετικά αποτελέσματα των τεχνολογιών αυτών. Η Δύναμις πιστεύει και στηρίζεται στα οφέλη της τεχνολογίας. Μέσω του νέου λογισμικού της συστήματος, με την υπογραφή της Microsoft και του παραμετρικού της τιμολογίου, μπορεί άμεσα να μετακυλήσει οποιοδήποτε όφελος προκύπτει από τη μείωση των ζημιών, στους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της. Η αγορά είναι ελεύθερη και έχουν δικαίωμα να συμμετέχουν όσοι συμμορφώνονται στους κανόνες, αρκεί αυτοί να είναι κοινοί για όλους.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι