Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

17 − 16 =

10 − 6 =

Όποια και αν είναι η εργασιακή σας κατάσταση, ακόμα και αν δεν ψάχνετε για δουλειά, το βιογραφικό σας πρέπει να είναι ενημερωμένο.

Στους καιρούς μας δεν είναι μόνο ένα κομμάτι χαρτί, είναι και η διαδικτυακή σας παρουσία. Λόγω εποχής, είναι πιο πιθανό οι εταιρείες να λάβουν υπόψη τους το τι έχετε δημοσιεύσει στα διαδικτυακά σας προφίλ σε διάφορα κοινωνικά δίκτυα, ώστε να διαμορφώσουν μια πρώτη εικόνα για εσάς. Τα κοινωνικά δίκτυα προσφέρουν ευκαιρίες αλλά δημιουργούν και εμπόδια, αν δεν έχετε φροντίσει να «φτιάξετε» τη διαδικτυακή σας παρουσία. Είτε είστε υπάλληλος κάπου ή ιδιοκτήτης μιας επιχείρησης, το διαδικτυακό σας προφίλ είναι ικανό να δημιουργήσει ενδιαφέρον και να προσελκύσει νέους πελάτες, να σας βοηθήσει να αναπτύξετε το ή τα «brand» της εταιρείας σας ή να καλυτερέψει τη φήμη σας στον κλάδο εργασιών σας.

Πώς θα βελτιώσετε διαδικτυακά το προφίλ σας

Μπορείτε να περιγράψετε τον εαυτό σας;

Και μάλιστα μέσα σε λίγες λέξεις; Για παράδειγμα το Twitter έχει περιορισμό τους 140 χαρακτήρες. Για να τα καταφέρετε, θα χρειαστεί να βρείτε τις λέξεις κλειδιά που αντιπροσωπεύουν εσάς αλλά και την εργασιακή σας εμπειρία. Θα πρέπει να δείξετε με εύγλωττο τρόπο το πάθος σας και τον τομέα ειδίκευσής σας. Προβάλλοντας τον εαυτό σας με το σωστό τρόπο, θα ξεχωρίσετε γρήγορα και θα μεγιστοποιήσετε τις πιθανότητες για ταχύτερη ανάπτυξη των κύκλων επαφών σας στα κοινωνικά δίκτυα.

Ο τίτλος στο LinkedIn είναι το ίδιο σπουδαίος με την ανάπτυξη της προσωπικής σας προβολής

Δεν είναι απλά ο σημερινός σας «τίτλος» στην εργασία σας. Είναι ο τίτλος που συμβάλλει στην ανάπτυξη της προβολή σας. Δώστε αυτόν που εκφράζει πλήρως τις ικανότητές σας, και «χτίστε» το μέλλον σας.

Κρατήστε ενημερωμένα τα προφίλ σας

Τόσο τις προσωπικές σας πληροφορίες όσο και τη διαδραστικότητα των λογαριασμών σας. Δεν χρειάζεται να «κρατάτε» σκοπιά στα κοινωνικά δίκτυα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι πρέπει να τα αφήνετε στη μοίρα τους για αρκετό καιρό. Επίσης, οι δημοσιεύσεις σας θα πρέπει να έχουν σχέση και με την εργασιακή σας θέση.

Αυτοπεποίθηση και δημοσίευση

Θα χάσετε ένα μεγάλο μέρος από όσα μπορούν να σας προσφέρουν τα κοινωνικά δίκτυα, αν ντρέπεστε να δημοσιεύσετε τη δουλειά σας. Δεν υπάρχουν μόνο το Facebook ή το Twitter ως μέρη όπου μπορείτε να προβάλετε το βιογραφικό σας. Για παράδειγμα, μπορείτε να το «καρφιτσώσετε» στο Pinterest. Ανεβάστε το πορτοφόλιό σας στο Tumblr. Ανεβάστε σημαντικές στιγμές από το χώρο εργασίας σας στο Instagram. Ενημερώστε το κοινό σας στο Twitter για μία επιτυχία της εργασιακής σας ομάδας ή ακόμα και για ένα πρόβλημα που ξεπεράσατε, χωρίς να ξεχάσετε να πείτε και τον τρόπο. Δεν χρειάζεται να γίνετε αρκετά αναλυτικοί. Μη χάσετε την ευκαιρία να καμαρώσετε για τις ικανότητές σας, τα ενδιαφέροντά σας ή ακόμα και για την άποψή σας. Δυνητικοί πελάτες, εργοδότες και ειδικοί του κλάδου σας, ίσως ψάχνουν ή χρειάζονται τον δικό σας τρόπο σκέψης ή εργασίας. Βέβαια, και εδώ ισχύει ο χρυσός κανόνας… «παν μέτρον άριστον».

Ψάξτε τους εαυτούς σας στο διαδίκτυο

Δείτε τι αποτελέσματα προκύπτουν, ώστε να μπορέσετε να διαχειριστείτε τη διαδικτυακή εικόνα σας πριν να σας διαχειριστεί αυτή… Οι φωτογραφίες που έχετε δημόσια, για παράδειγμα στο λογαριασμό σας στο Facebook, είναι κάτι που θα θέλατε να δει ένας εν δυνάμει εργοδότης σας ή οι συνάδελφοί σας; Και επειδή ο χρόνος σας είναι πολύτιμος μπορείτε να χρησιμοποιήσετε εργαλεία όπως το Pendaflex Tag Tamer για να «καθαρίσετε» το χρονολόγιό σας και να κρατήσετε τις προσωπικές σας στιγμές μακριά από συγκεκριμένα μάτια. Ακόμα, έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε λίστες όπου μπορείτε να ορίσετε, τι θα βλέπουν συγκεκριμένοι φίλοι σας. Ίσως να είχατε κάπου περάσει απίστευτα καλά με την παρέα σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι θέλετε να το μάθει και ο εργοδότης σας.

Επιλέξτε με προσοχή τη φωτογραφία στο προφίλ σας

Κάποια που τραβήξατε στο μπάνιο, όσα φίλτρα και αν της βάλετε, θα εξακολουθεί να είναι ένα πορτρέτο βγαλμένο σε μια τουαλέτα. Δείξτε το πρόσωπό σας και ξοδέψτε λίγο χρόνο για τη σωστή επιλογή αλλά και την προετοιμασία της. Γιατί, μία εικόνα, ισοδυναμεί με χίλιες λέξεις. Το άτομο που παρουσιάζεται στα κοινωνικά προφίλ και στον εργασιακό σας χώρο θα πρέπει να συμβαδίζει με αυτό που είναι στη ζωή. Το ίδιο ισχύει για τους λογαριασμούς που διατηρείτε σε άλλα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Επίσης, δείχνει αυτοπεποίθηση και είναι κάτι που το προτιμούν όλοι, πελάτες, εργοδότες, συνεργάτες. Πάντα όμως χωρίς υπερβολές.

Μη φοβηθείτε να είστε διαφορετικοί

Ψάξτε τα κοινωνικά δίκτυα που σας ταιριάζουν. Χρησιμοποιήστε πλατφόρμες επαγγελματικής προβολής, όπως το LinkedIn ή το Flavors.me ή το About.me. Για παράδειγμα, η Τρέισι Μπρίσον, CEO στο The Opportunities Project, παρακολούθησε για τρεις βδομάδες το προφίλ της Αλίσα Μιράντα στο Flavors.me και όταν είδε ότι ταίριαζε με αυτό που έψαχνε, επικοινώνησε μαζί της. Το προσωπικό σας μπλογκ ή και η ιστοσελίδα σας είναι τα καλύτερα μέρη για να προβάλετε τα κοινωνικά δίκτυα, στα οποία ενεργοποιήστε.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ 'ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι