Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

three − 1 =

two + nine =

Κλεοπάτρα Παπαδοπούλου

Μετά από 27 χρόνια στην ασφαλιστική αγορά μαθαίνω ακόμα! Είναι ένας κλάδος με πολλές προκλήσεις και κύριο χαρακτηριστικό τη συνεχή εξέλιξη καθώς οφείλει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πελατών όπως κάθε φορά αυτές διαμορφώνονται.

Τα χαρακτηριστικά ενός Underwriter είναι οξυδέρκεια, ευρύτητα πνεύματος, αίσθηση – αντίληψη του κινδύνου.

Ανάληψη και αποζημίωση.  Δύο έννοιες αλληλένδετες που υπηρετούν έναν κοινό σκοπό: την εξυπηρέτηση του πελάτη. Η σωστή διαχείριση των κινδύνων κατά την ανάληψη εργασιών, διασφαλίζει την εύρυθμη ροή των αποζημιώσεων.

Ο ανταγωνισμός μέσω τιμολογιακής πολιτικής ενδέχεται να οδηγήσει σε ζημιές και να δημιουργήσει πρόβλημα στην ασφαλιστική αγορά. Τα προηγούμενα χρόνια είχε παρατηρηθεί μείωση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που είχε επηρεάσει το πλήθος των ζημιών, γεγονός που επέτρεπε τη μείωση των ασφαλίστρων για ορισμένες κατηγορίες αυτοκινήτων.  Τώρα, που διαφαίνεται αύξηση της κυκλοφορίας των αυτοκινήτων, οι συνεχείς τιμολογιακές μειώσεις, στο πλαίσιο του ανταγωνισμού,  μπορεί να αποδειχτούν ζημιογόνες επιλογές. Επίσης, μην ξεχνάμε ότι το Solvency είναι ante portas και η αγορά θα πρέπει να ανταποκριθεί στις επιταγές του με την απαιτούμενη σοβαρότητα.

Η έννοια του επιθυμητού κινδύνου στη σημερινή αγορά χάνει συχνά το νόημά της καθώς διαπιστώνουμε ότι μέρος της ασφαλιστικής αγοράς επιλέγει να ακολουθήσει μία τιμολογιακή πολιτική που εντάσσεται στο πλαίσιο του έντονου ανταγωνισμού ακόμα και για χρήσεις οχημάτων αυξημένου κινδύνου.

Συνεργάτες, bancassurance και direct πωλήσεις. Οι πιο ποιοτικές πωλήσεις είναι οι εναρμονισμένες με μια συνετή πολιτική Underwriting, ανεξάρτητα από το κανάλι από το οποίο προέρχονται.

Η εξέλιξη της τεχνολογίας επηρέασε τη διαδικασία της ανάληψης ενός κινδύνου φυσικά και σε σημαντικό βαθμό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η κάλυψη της κλοπής όπου με την τεχνολογία της τηλεματικής ουσιαστικά περιορίζεται ή και εκμηδενίζεται ο κίνδυνος.

Όταν δεν ασφαλίζω αυτοκίνητα φροντίζω τα παιδιά μου.

Με ξεκουράζει αφάνταστα η ενασχόληση με τη μουσική και το διάβασμα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι