Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 + twelve =

ten − 4 =

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης: «Η Glassdrive είναι μια ανθρωποκεντρική εταιρεία με Φιλοσοφία & υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας»

Στη συνέντευξη που ακολουθεί ο Κώστας Δημητρουλάκης, Διευθύνων Σύμβουλος της Glassdrive® μιλά για το Δίκτυο της Εταιρείας, την ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών της αλλά και για τη μητρική εταιρεία της, τη Saint-Gobain.

Το σωστό κρύσταλλο παρέχει προστιθέμενη αξία σε ένα όχημα; Και, αν ναι, γιατί;

Σας ευχαριστώ για την ερώτηση αυτή, καθώς μου δίνετε τη δυνατότητα να αναφερθώ στο προϊόν που κατά κύριο λόγο έχει να κάνει με την αγορά της αντικατάστασης και επισκευής των κρυστάλλων. Το σωστό κρύσταλλο σε ένα όχημα πράγματι παρέχει προστιθέμενη αξία. Αυτό συμβαίνει για δύο κυρίως λόγους: Πρώτον όταν το κρύσταλλο το οποίο «φοράει» ένα όχημα είναι γνήσιο, διατηρεί την αξία μεταπώλησής του, και δεύτερον και σημαντικότερο, το σωστό κρύσταλλο συμμετέχει ενεργά στην ασφάλεια του οχήματος και των επιβατών του. Το παρμπρίζ είναι πάρα πολύ σημαντικό για την ασφάλεια των επιβατών διότι:

  • Συνεισφέρει μέχρι και 34% στη σταθερότητα του οχήματος.
  • Παρέχει μέχρι και 30% από τη δύναμη του σκελετού του αυτοκινήτου, προστατεύοντας την οροφή από διαστρέβλωση αν αυτό αναποδογυρίσει.
  • Βοηθάει στο να παραμείνουν οι επιβάτες στο εσωτερικό του αυτοκινήτου σε περίπτωση ατυχήματος.
  • Διατηρεί αντίσταση μέχρι και 1.600 κιλά.
  • Βοηθάει στη σωστή λειτουργία των αερόσακων.

Εμείς στην Glassdrive® χρησιμοποιούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα και πρώτιστος στόχος μας είναι να παρέχουμε τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια των επιβατών. Η ποιότητα είναι άλλωστε και το σήμα κατατεθέν του βασικού μας προμηθευτή, της Saint-Gobain Sekurit, του μεγαλύτερου παραγωγού κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημου προμηθευτή των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Σε τι συνίσταται το Δίκτυό σας; Δικά σας καταστήματα ή συνεργαζόμενα συνεργεία και πού;

Η Glassdrive® είναι μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου. Δραστηριοποιείται σήμερα σε οκτώ Ευρωπαϊκές χώρες: την Εσθονία, τη Φιλανδία, την Ελλάδα, την Ιταλία, τη Λιθουανία, τη Νορβηγία, την Πορτογαλία και την Ισπανία. Διαθέτει ένα δίκτυο 500 ιδιόκτητων και franchise σταθμών. Στην Ελλάδα, η Glassdrive® ξεκίνησε το 2008. Τα επτά αυτά χρόνια, η εταιρεία μας, με την υποστήριξη των ασφαλιστικών εταιρειών, των συνεργατών της, αλλά και των καταναλωτών, κατάφερε να εξελιχθεί στο μεγαλύτερο δίκτυο επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου στην Ελλάδα, παρέχοντας υψηλών προδιαγραφών προϊόντα και υπηρεσίες. Τα επτά αυτά χρόνια της πορείας μας, το δίκτυό μας υπερδιπλασιάστηκε και αριθμεί πλέον πάνω από 130 σταθμούς εξυπηρέτησης –43 επίσημους σταθμούς και περισσότερα από 90 συνεργαζόμενα συνεργεία– σε όλη την Ελλάδα. Επιπλέον, το δίκτυό μας διαθέτει τις υπηρεσίες κινητής μονάδας εξυπηρέτησης πελατών στο χώρο που επιθυμούν παρέχοντάς τους ευκολία και οικονομία. Η φιλοσοφία της ανάπτυξης του δικτύου μας βασίζεται στη μέθοδο δικαιόχρησης, το γνωστό σε όλους μας franchise. Αναπτύσσουμε το δίκτυό μας συνεργαζόμενοι με τους καλύτερους, σε κάθε περιοχή, σταθμούς επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων. Το σύνολο του δικτύου μας καλύπτει όλες τις περιοχές της Ελλάδας, τόσο τη χερσαία όσο και τη νησιωτική χώρα, προσφέροντας στους Έλληνες καταναλωτές υψηλού βαθμού προϊόντα και υπηρεσίες. Τέλος, μέλος του δικτύου μας αποτελεί και ένας ιδιόκτητος σταθμός επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου με έδρα την Αθήνα. Ο σταθμός μας αποτελεί όχι μόνο ένα πρότυπο μοντέλο σταθμού, αλλά και το κέντρο εκπαίδευσης των συνεργατών μας.

* Το δίκτυο και οι άνθρωποί μας αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι της εικόνας μας προς τις ασφαλιστικές εταιρείες. *

Και πώς εξασφαλίζεται η ποιότητα των παρεχομένων υπηρεσιών στα συνεργαζόμενα συνεργεία;

Το δίκτυο της Glassdrive® και οι άνθρωποί της αποτελούν το πιο σημαντικό κομμάτι της εικόνας μας τόσο προς τις ασφαλιστικές εταιρείες, όσο και προς τους καταναλωτές που μας εμπιστεύονται. Αυτό σημαίνει ότι η διαδικασία επιλογής του δικτύου των συνεργατών μας είναι αυστηρή. Καταρχήν για την επιλογή του νέου συνεργάτη τα βασικά κριτήρια είναι η αξιοπιστία και το ήθος του ως επιχειρηματία, το επίπεδο της τεχνικής του κατάρτισης αλλά και τα υψηλά επίπεδα εξυπηρέτησης που πρέπει να παρέχει στον πελάτη. Όλοι οι επίσημοι συνεργάτες μας εκπαιδεύονται τακτικά από εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας τόσο σε τεχνικά θέματα όσο και σε θέματα εξυπηρέτησης πελατών, ώστε το επίπεδο των υπηρεσιών μας να παραμένει πάντοτε σε υψηλά επίπεδα. Επιπλέον, οι επίσημοι συνεργάτες μας εκπαιδεύονται συνεχώς και από το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive®, μέσω διαφόρων εκπαιδευτικών εργαλείων, όπως βίντεο οδηγιών εγκατάστασης, διαγνωστικού υλικού και ειδικών εργαλείων βαθμονόμησης κ.ά. Τέλος, όλοι οι επίσημοι συνεργάτες του δικτύου Glassdrive® μετέχουν σε ένα ετήσιο σύστημα αξιολόγησης, ώστε να διασφαλίζουμε ότι τα επίπεδα των υπηρεσιών μας παραμένουν πάντοτε υψηλά.

Μιλήστε μας λίγο για τη μητρική σας εταιρεία την Saint-Gobain.

Ο Όμιλος Saint-Gobain συγκαταλέγεται ανάμεσα στις 100 πιο καινοτόμες εταιρείες στον κόσμο. Εδώ και 350 χρόνια, δραστηριοποιείται στους τομείς της κατοικίας και των κατασκευών σε 64 χώρες του κόσμου και κατέχει ηγετική θέση τόσο σε πανευρωπαϊκό όσο και σε παγκόσμιο επίπεδο σε όλους τους τομείς της δραστηριότητάς του, απασχολώντας πάνω από 190.000 εργαζόμενους. Στον τομέα του γυαλιού (flat glass) κατέχει την 1η θέση στην Ευρώπη και τη 2η σε παγκόσμιο επίπεδο. Στον τομέα των κρυστάλλων αυτοκινήτου, ο Όμιλος διαθέτει δύο εταιρείες: α) την Saint-Gobain Sekurit, έναν από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και προμηθευτή όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών με 34 εργοστάσια παραγωγής και παρουσία σε 21 χώρες του κόσμου, και β) την Saint-Gobain Autover η οποία δραστηριοποιείται στον τομέα της διανομής κρυστάλλων αυτοκινήτου στην αγορά αντικατάστασης (after market), σε όλο τον κόσμο, κατέχοντας ηγετική θέση. Η Saint-Gobain Autover, έχει παρουσία σε 26 χώρες, διανέμει πάνω από 4.000.000 κρύσταλλα το χρόνο σε όλο τον κόσμο και η διαθεσιμότητά της καλύπτει το 95% του στόλου των κυκλοφορούντων οχημάτων. Βασικός προμηθευτής της Saint-Gobain Autover είναι η Saint-Gobain Sekurit. Αποστολή της Saint-Gobain Autover είναι η ολική ικανοποίηση του πελάτη. Στη Saint-Gobain Autover, ανήκει η Glassdrive®, μια διεθνής αναπτυσσόμενη εταιρεία που προσφέρει υπηρεσίες επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων αυτοκινήτου και βασική φιλοσοφία της είναι να επαναφέρει κάθε όχημα στην αρχική του κατάσταση χρησιμοποιώντας μόνο γνήσια ανταλλακτικά.

Οι όροι θραύσης κρυστάλλων που υπάρχουν στα ασφαλιστήρια οχημάτων διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Είναι θέμα κόστους, πολιτικής των εταιρειών ή δικής σας προσφοράς;

Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής σε περίπτωση ζημιάς, και η αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του πραγματοποιείται χωρίς άλλες διαδικασίες και χωρίς καμία δική του οικονομική επιβάρυνση. Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης, όπως αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio, κ.λπ. Συνεπώς ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρεία για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο κάλυψής του. Πράγματι λοιπόν οι όροι θραύσης κρυστάλλων που υπάρχουν στα ασφαλιστήρια των οχημάτων διαφέρουν από εταιρεία σε εταιρεία. Όμως αυτό αποτελεί αποκλειστικά θέμα πολιτικής της κάθε ασφαλιστικής εταιρείας και η Εταιρεία μας δεν εμπλέκεται στη διαδικασία αυτή. Εμείς αυτό που προσφέρουμε στις ασφαλιστικές είναι εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη, και όλα αυτά σε ανταγωνιστικές τιμές.

* Η Εταιρεία μας,  τα τελευταία 5 χρόνια της ύφεσης διένυσε μια αναπτυξιακή πορεία. *

Αντικατάσταση ή Επισκευή και με ποιες προϋποθέσεις;

Η Glassdrive® μπορεί να επισκευάσει το παρμπρίζ  και να αντικαταστήσει το παρμπρίζ, τα πλαϊνά και τα πίσω κρύσταλλα κάθε οχήματος. Προτεραιότητά μας είναι η επισκευή, καθώς αποτελεί την οικονομικότερη λύση. Εάν το όχημα είναι ασφαλισμένο, η επισκευή γίνεται, στις περισσότερες περιπτώσεις, χωρίς τη χρέωση του ασφαλισμένου και δεν επηρεάζει το bonus-malus του. Είναι σημαντικό να γνωρίζουμε ότι ένα μικρό σπάσιμο ή μια μικρή ρωγμή στο παρμπρίζ μπορεί ανά πάσα στιγμή να μετατραπεί σε μεγάλη ρωγμή γεγονός που σημαίνει μειωμένη ασφάλεια για τον οδηγό και τους επιβάτες. Εκτός αυτού, ένα σπάσιμο μπορεί να αποσπάει την προσοχή και ενίοτε να εμποδίζει την ορατότητα. Σε ορισμένες περιπτώσεις, είναι πιθανό το όχημα να μην περάσει επιτυχώς τον ετήσιο έλεγχο ΚΤΕΟ. Ένα μικρό σπάσιμο ή ρωγμή μπορεί συνήθως να επισκευαστεί εάν δεν είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα των δύο ευρώ και δεν βρίσκεται μέσα στο οπτικό πεδίο του οδηγού. Όταν ένα μικρό χτύπημα ή ρωγμή επισκευάζεται, το παρμπρίζ επανέρχεται στην αρχική του κατάσταση. Η επισκευή αποτελεί ένα γρήγορο και άνετο τρόπο για να οδηγούμε με ασφάλεια. Για να συνοψίσουμε, οι πέντε λόγοι επισκευής ενός παρμπρίζ είναι:

  • Η ασφάλεια
  • Η αποφυγή αποτυχίας ΚΤΕΟ
  • Η εξοικονόμηση χρόνου
  • Η εξοικονόμηση χρημάτων
  • Η ευκολία

Σε ποιο επίπεδο βρίσκεται ο ανταγωνισμός στην αγορά σας; Γνωρίζει ο Έλληνας καταναλωτής τι αγοράζει;

Ο ελεύθερος ανταγωνισμός αποτελεί βασικό στοιχείο μίας ανοικτής οικονομίας της αγοράς. Ενισχύει τις οικονομικές επιδόσεις και προσφέρει στους καταναλωτές ένα ευρύτερο φάσμα προϊόντων και υπηρεσιών καλύτερης ποιότητας και σε πιο ανταγωνιστικές τιμές. Εμείς στην Glassdrive® ακολουθούμε τρεις βασικές αρχές: Γνήσια προϊόντα, τα οποία πιστοποιούμε, εξειδικευμένη και πολυετή εμπειρία με εγγύηση εργασίας εφ’ όρου ζωής και άριστη εξυπηρέτηση των πελατών μας. Το τρίπτυχο αυτό πιστεύω ότι είναι το κλειδί στην επιτυχία της Glassdrive® αλλά και το όχημα για την περαιτέρω ανάπτυξή της. Ο σημερινός Έλληνας καταναλωτής είναι σε μεγάλο βαθμό συνειδητοποιημένος στο τι αγοράζει και είναι αρκετά απαιτητικός. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται διαρκή ενημέρωση και εκπαίδευση.  Για παράδειγμα, ο Έλληνας καταναλωτής σήμερα είναι αρκετά απαιτητικός όταν πρόκειται να αντικαταστήσει το κρύσταλλο του οχήματός του. Αυτό που ίσως δεν γνωρίζει είναι ότι εμείς στην Glassdrive® τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα κατευθείαν από τους κατασκευαστές που προμηθεύουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Και γνήσια κρύσταλλα θεωρούνται αυτά τα οποία κατασκευάζονται με τις ίδιες προδιαγραφές και τα ίδια πρότυπα με αυτά που τοποθετούν οι αυτοκινητοβιομηχανίες. Η μόνη διαφορά είναι ότι τα κρύσταλλα αυτά δεν έχουν το λογότυπο της αυτοκινητοβιομηχανίας διότι επιτρέπεται η χρήση τους μόνο από τις κατασκευάστριες εταιρείες.

Tο τελευταίο διάστημα έχετε μια έντονη παρουσία και κινητικότητα στην ελληνική αγορά. Ποια είναι τα σχέδιά σας;

Το μυστικό της επιτυχίας της Glassdrive® είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την επιχειρηματική της φιλοσοφία. Γνωρίζουμε καλά ότι προτεραιότητα έχουν οι άνθρωποι: οι άνθρωποι που εργάζονται στην Glassdrive® και οι άνθρωποι που χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες μας. Ως πάροχος υπηρεσιών θραύσης, θέλουμε να επιλύουμε τα προβλήματα των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του πελάτη μας επαναφέροντας το όχημά του στην αρχική του κατάσταση και κάνοντάς το και πάλι ασφαλές. Αλλά η εργασία δεν μπορεί να διεξαχθεί μόνο με ποιοτικά εργαλεία: οι άνθρωποι είναι εκείνοι που κάνουν τη διαφορά στην Glassdrive®. Οι τεχνικοί μας είναι γεμάτοι ενθουσιασμό και οι δεξιότητές τους είναι άριστες καθώς ενημερώνονται και εκπαιδεύονται διαρκώς από το παγκόσμιο δίκτυο της Glassdrive®. Σε όλες τις δραστηριότητές μας εστιάζουμε πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση του πελάτη, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα. Η στρατηγική μας για τα επόμενα χρόνια είναι να συνεχίσουμε να παρέχουμε, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα, προϊόντα και υπηρεσίες προστιθέμενης αξίας στους συνεργάτες και στους πελάτες μας.

Συνεργάζεστε μόνο με ασφαλιστικές εταιρείες ή και απευθείας με Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές;

Στην Glassdrive® ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή τόσο με τους τελικούς καταναλωτές όσο και με τις ασφαλιστικές εταιρείες, τις οποίες αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτες και αρωγούς στο έργο μας. Η διαφάνεια πιστεύουμε ότι είναι το κλειδί μιας επιτυχημένης συνεργασίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες διότι αναπτύσσεται μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης. Η διαφάνεια προκύπτει μέσα από την ξεκάθαρη εμπορική μας πολιτική, την κεντρική τιμολόγηση και τον ηλεκτρονικό φάκελο από το 1ο λεπτό της αναγγελίας. Ως εκ τούτου συνεργαζόμαστε μόνο με ασφαλιστικές εταιρείες. Η σχέση μας με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές έχει καθαρά ενημερωτικό χαρακτήρα ως προς τις υπηρεσίες μας προς τους ασφαλισμένους πελάτες τους και ως προς το δίκτυό μας.

Πόσο επηρέασε η πενταετής οικονομική κρίση τις πωλήσεις σας και ποια πιστεύετε ότι θα είναι η επόμενη μέρα;

Είναι αλήθεια ότι τα τελευταία πέντε χρόνια που η ελληνική οικονομία βρίσκεται σε ύφεση, η αγορά των ανταλλακτικών αυτοκινήτων κινείται πτωτικά, όπως άλλωστε και ο συνολικός κλάδος του αυτοκινήτου. Αυτό ουσιαστικά οφείλεται σε παράγοντες, όπως η μείωση της κυκλοφορίας των οχημάτων στους ελληνικούς δρόμους, κυρίως λόγω της αύξησης των τιμών των καυσίμων, αλλά και στη συνολική στασιμότητα ή ακόμα και μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων που βρίσκονται σε κυκλοφορία. Η Εταιρεία μας, κατά τα τελευταία πέντε χρόνια της ύφεσης διένυσε μια αναπτυξιακή πορεία, βασιζόμενη πάντοτε στα εγγυημένης ποιότητας προϊόντα μας, στην τεχνογνωσία μας, στους αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης και στην άμεση και άρτια εξυπηρέτηση των πελατών μας. Σε συνεργασία με το παγκόσμιο δίκτυο Glassdrive®, αναπτύσσουμε νέες υπηρεσίες για τους πελάτες μας ώστε να ικανοποιούμε κάθε ανάγκη τους.  Επενδύουμε σε νέα συστήματα ποιότητας και εξυπηρέτησης των πελατών μας που δίνουν προστιθέμενη αξία στους συνεργάτες μας και μας διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.  Έτσι, πιστεύουμε ότι η Εταιρεία μας, όχι μόνο θα εξασφαλίσει τη βιωσιμότητά της στα χρόνια της ύφεσης, αλλά θα «βγει» και πιο δυνατή όταν η οικονομία της χώρας μας επανέλθει σε αναπτυξιακή τροχιά.

Ο σύγχρονος καταναλωτής έχει λιγότερο χρόνο, λιγότερο χρήμα και περισσότερες απαιτήσεις. Ποιος είναι ο βαθμός ικανοποίησης των πελατών σας;

Έχετε απόλυτο δίκιο. Στην εποχή μας όπου όλα κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς, ο σύγχρονος καταναλωτής είναι απαιτητικός και χρειάζεται λύση στο πρόβλημά του γρήγορα, οικονομικά και αξιόπιστα. Στην Glassdrive® στόχος μας είναι η άμεση εξυπηρέτηση του πελάτη μας, εντός 24 ωρών από την αναγγελία της ζημιάς του, χωρίς καμία απολύτως ταλαιπωρία και γραφειοκρατικές διαδικασίες.  Και όλα αυτά έχοντας σαν προτεραιότητά μας την ασφάλεια και την οδηγική απόλαυσή του. Στην προσπάθειά μας για τη βελτίωση  της ικανοποίησης των πελατών μας και της ποιότητας των υπηρεσιών μας, διαθέτουμε δύο σύγχρονα εργαλεία μέτρησης: Το πρώτο εργαλείο είναι η Έντυπη Φόρμα Ικανοποίησης Πελατών, η οποία συμπληρώνεται επιτόπου από τον πελάτη στο σταθμό που εξυπηρετήθηκε, μετά το πέρας των εργασιών. Το δεύτερο εργαλείο είναι το Ηλεκτρονικό Σύστημα Τηλεφωνικής Μέτρησης Ποιότητας Υπηρεσιών & Ικανοποίησης, οι μετρήσεις αυτές πραγματοποιούνται δειγματοληπτικά από το τηλεφωνικό μας κέντρο σε πελάτες που έχουν εξυπηρετηθεί στους σταθμούς μας, αφού αυτοί έχουν φύγει. Το αρμόδιο τμήμα marketing της εταιρείας μας, συλλέγει και επεξεργάζεται τα στοιχεία των μετρήσεων των δύο εργαλείων προκειμένου να αντλήσει τα αποτελέσματα των ερευνών. Σύμφωνα με τις μετρήσεις μας, το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών μας βρίσκεται σε υψηλά επίπεδα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι