Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Κώστας Βοτσαρίδης: Όχι στην πολιτική «χαμηλού ασφαλίστρου»

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Για τις επιπτώσεις από τη συνεχή μείωση των ασφαλίστρων στον κλάδο αυτοκινήτου και την ανάπτυξη των εταιρειών που δραστηριοποιούνται στη χώρα μας με το καθεστώς της ελεύθερης παροχής υπηρεσιών μιλά στο Ασφαλιστικό Marketing ο Κώστας Βοτσαρίδης, Διευθυντής Τμήματος Αποζημιώσεων στην Interlife.

Το ρίσκο της πολιτικής χαμηλού ασφαλίστρου είναι μεγάλο και η σωστή επιλογή για τους ασφαλισμένους συνίσταται στην ισορροπία μεταξύ της λογικής τιμολόγησης και της παροχής υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

* Όταν κάποιος αγοράζει με  μοναδικό κριτήριο την τιμή, είναι αυτός που πρώτος θα φύγει όταν εμφανιστεί
ο νέος ανταγωνιστής με ακόμη χαμηλότερη τιμή*

Ποια είναι η πολιτική της Εταιρείας σας στην τιμολόγηση; Θεωρείτε ότι ο ανταγωνισμός των τιμών κρύβει κινδύνους για την ασφαλιστική αγορά και τους ασφαλισμένους;

Η Interlife ήταν πάντα αντίθετη στην πολιτική «χαμηλού ασφαλίστρου» διότι αυτός ο συνεχής ανταγωνισμός καταδικάζει όχι μόνο τις εταιρείες αλλά και τους Διαμεσολαβητές σε αργό θάνατο. Όταν κάποιος αγοράζει με μοναδικό κριτήριο την τιμή, είναι αυτός που πρώτος θα φύγει όταν εμφανιστεί ο νέος ανταγωνιστής με ακόμη χαμηλότερη τιμή κ.ο.κ. Εμείς έχουμε επενδύσει στην Ποιότητα και τη Μοναδικότητα, κρατώντας τις τιμές μας σε ένα λογικό επίπεδο. Προσφέρουμε υψηλότερη ποιότητα παροχής υπηρεσιών, υψηλή φερεγγυότητα, εξυπηρέτηση μετά την πώληση, νέες τεχνολογίες και άριστη μηχανοργάνωση, που δύσκολα ο ανταγωνιστής του χαμηλού ασφαλίστρου μπορεί να προσφέρει.

Ποια είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις ΕΠΥ και πώς θεωρείτε ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν;

Όταν οι ΕΠΥ ήρθαν στην Ελλάδα βρήκαν από κάποιους ανταπόκριση, αλλιώς δεν θα είχαν αναπτυχθεί στο βαθμό που αναπτύχθηκαν. Εκ των υστέρων, βέβαια, κάποιες από αυτές δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες και σταδιακά δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα, κυρίως με τις αποζημιώσεις. Κατόπιν τούτων, πιστεύω ότι οι Διαμεσολαβητές πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στην επιλογή των συνεργασιών τους.

* Οι Διαμεσολαβητές πρέπει να είναι πολύ προσεκτικοί στην επιλογή των συνεργασιών τους*

Πώς θα επηρεάσουν μελλοντικά οι νέες τεχνολογίες τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου;

Όσο οι νέες τεχνολογίες εξελίσσονται θα επηρεάζουν καθοριστικά τις Ασφαλίσεις Αυτοκινήτου, όπως π.χ. με την online Ασφάλιση. Ωστόσο, ο Διαμεσολαβητής θα συνεχίσει να είναι απαραίτητος, διασφαλίζοντας τον ανθρώπινο παράγοντα στην επικοινωνία μεταξύ Ασφαλιστή και Ασφαλιζόμενου. Η Interlife έχει ισχυρή παράδοση στην επένδυση σε νέες τεχνολογίες διαθέτοντας ένα άρτια στελεχωμένο Τμήμα IT και συνεχώς ανανεωμένο ψηφιακό εξοπλισμό, εφαρμόζει πλήρη ψηφιοποίηση εγγράφων και παρακολουθεί στενά τις καταιγιστικές εξελίξεις στον τομέα αυτό. Δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στους Συνεργάτες της, τους παρέχει online εξειδικευμένες υπηρεσίες όλο το 24ωρο.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος