Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

three + five =

18 + fourteen =

Μ. Βλάχου: Η ασφάλεια των εμπορευμάτων είναι μείζονος σημασίας

Οεπιμένων νικά. Η Μαρία Βλάχου είχε όραμα, έθεσε στόχους και κατάφερε να διακριθεί διεθνώς εκτρέφοντας σαλιγκάρια. Η επιχειρηματική ιδέα προέκυψε από ένα ταξίδι στη Γαλλία όπου με την αδερφή της διαπίστωσαν ότι στο εξωτερικό τα σαλιγκάρια θεωρούνται έδεσμα υψηλής γαστρονομίας και αυτοί που τα καταναλώνουν τα πληρώνουν ακριβά. Κάπως έτσι  ξεκίνησε το 2006 ένα ευφυές και πετυχημένο εγχείρημα. Στη συνέντευξη που παραχώρησε στο ΑΜ μιλά για την Εταιρεία και το μέλλον της αλλά και για τη σημασία της ασφάλισης για τον επιχειρηματία.

Πώς συλλάβατε την ιδέα να ασχοληθείτε με την εκτροφή και εμπορία σαλιγκαριών;

Η ιδέα προέκυψε ύστερα από ένα δείπνο στο εξωτερικό που περιείχε σαλιγκάρια. Εκείνη την εποχή (2006) και εγώ αλλά και η αδερφή μου είχαμε σπουδάσει και εργαζόμασταν σε κάτι τελείως διαφορετικό. Ωστόσο, εγώ ήθελα να επιστρέψω στην Ελλάδα και η Πένυ ήθελε να μετακομίσει στην επαρχία. Το έναυσμα λοιπόν δόθηκε όταν συνειδητοποιήσαμε ότι στο εξωτερικό καταναλώνουν σαλιγκάρια και μάλιστα τα πληρώνουν ακριβά καθώς θεωρούνται έδεσμα υψηλής γαστρονομίας. Έτσι μετά από έρευνα αγοράς, σκεφτήκαμε ότι ήταν μια ευκαιρία να δημιουργήσουμε κάτι δικό μας και να ασχοληθούμε με αυτό.

Τι δυσκολίες αντιμετωπίσατε στην πορεία; Υπήρξε κρατική στήριξη σε αυτό το ιδιαίτερο εγχείρημά σας;

Οι δυσκολίες είναι καθημερινές καθώς τίποτα δεν μένει σταθερό σχετικά με το νομοθετικό, φορολογικό πλαίσιο. Για το λόγο αυτόν είμαστε απλά οπλισμένες με υπομονή (το απαιτεί και η ίδια η δουλειά μας εφόσον ασχολούμαστε με ένα τόσο αργό ζώο) και προσπαθούμε με ίδια κεφάλαια να επανεπενδύουμε στη δουλειά μας. Η μοναδική στήριξη που έχουμε λάβει ως ώρας είναι μέσω του ευρωπαϊκού προγράμματος leader για να δημιουργήσουμε το τυποποιητήριο με σκοπό τα προϊόντα μας να έχουν προστιθέμενη αξία.

Σχετικά με τον ανταγωνισμό; Ποια είναι η θέση σας στην εγχώρια και παγκόσμια αγορά; Υπάρχει κάποια καινοτομία που σας ξεχωρίζει;

Οι ανταγωνιστές φυσικά υπάρχουν τόσο στην Ελλάδα όσο και στο εξωτερικό. Δεν θεωρώ ότι είναι απαραίτητα κακό αυτό, καθώς μας ωθεί να προσπαθούμε διαρκώς να βελτιωνόμαστε, να καινοτομούμε ώστε να είμαστε πάντα ένα βήμα πιο μπροστά. Αυτήν τη στιγμή έχουμε ηγετική θέση στην Ελλάδα και στην Ευρώπη που είναι η κύρια αγορά μας. Για να διατηρήσουμε τη θέση αυτή και να αυξήσουμε το μερίδιο αγοράς μας, επενδύουμε διαρκώς σε έρευνα και ανάπτυξη. Επίσης, δημιουργούμε καινοτόμες λύσεις για τους καταναλωτές προσφέροντας έτοιμα, gourmet και υγιεινά γεύματα καθώς ο χρόνος για όλους πλέον είναι περιορισμένος.

Ποια είναι η σχέση σας με την ιδιωτική ασφάλιση; Είστε ασφαλισμένη σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο; Για την ασφάλιση της επιχείρησής σας έχετε απευθυνθεί απευθείας σε κάποια ασφαλιστική εταιρεία ή έχετε εμπιστευθεί κάποιον επαγγελματία της διαμεσολάβησης;

Έως και σήμερα έχουμε ασχοληθεί περισσότερο σε επαγγελματικό επίπεδο, παρά σε προσωπικό. Για την ασφάλιση του εργοστασίου, των προϊόντων και των εκτροφείων πανελλαδικά συνεργαζόμαστε κυρίως με διαμεσολαβητές. Θεωρούμε γενικά ότι η ασφάλεια είτε των εμπορευμάτων στην επιχείρηση μέσα είτε κατά τη μεταφορά τους είναι μείζονος σημασίας. Για το λόγο αυτόν προσπαθούμε συνέχεια να διασφαλίζουμε τόσο τη δική μας παραγωγή όσο και των συνεργατών μας στην Ελλάδα. Εξάλλου η παραγωγή των σαλιγκαριών δεν εντάσσεται στη δημόσια ασφάλιση και αποζημίωση του ΕΛΓΑ.

Μ. Βλάχου

Διατηρείτε δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα; Ποια είναι τα δυνατά σημεία στη συνεργασία σας μαζί τους;

Οι συνεργάτες μας χωρίζονται σε δύο segments (τμήματα): Οι 205 οικογένειες εκτροφής σαλιγκαριών πανελλαδικά, και τα 200 περίπου καταστήματα delicatessen, παντοπωλεία και εστιατόρια. Στους εκτροφείς παρέχουμε τεχνική και επιστημονική υποστήριξη και πρώτες ύλες για τη σωστή διαχείριση των εκτροφείων τους. Στους συνεργάτες που σχετίζονται με τον τελικό καταναλωτή, παρέχουμε καινοτόμα προϊόντα, διεθνώς αναγνωρισμένα για την ποιότητα, γεύση και συσκευασία.

Πού παρατηρείτε τη μεγαλύτερη ζήτηση των προϊόντων σας και πώς κινείται η αγορά τα τελευταία χρόνια;

Έως και το 2015 η βασική μας αγορά ήταν η Ευρώπη. Το 2016 ωστόσο επεκταθήκαμε και σε νέες αγορές, σε τρίτες χώρες όπως η Νότιος Αφρική και το Κατάρ. Η αγορά είναι απρόβλεπτη και η αλήθεια είναι ότι έχουμε μάθει να ζούμε και να επιχειρούμε με αυτό. Άλλωστε αυτός που επιβιώνει είναι και αυτός που προσαρμόζεται ευκολότερα στις αλλαγές.

Τι έχετε να συμβουλέψετε τους νέους που σκέφτονται να τολμήσουν τη δική τους επιχειρηματική κίνηση;  

Σίγουρα οι συνθήκες στη χώρα δεν βοηθούν τόσο και ναι τα εμπόδια είναι αρκετά, όμως πιστεύω ότι όταν κάποιος έχει ένα όραμα, στόχο, μπορεί να τα καταφέρει. Από την εμπειρία μου κατάλαβα ότι δεν είναι μόνο τα χρήματα, το κεφάλαιο αλλά να νιώσεις την αγορά, να έρθεις εσύ στη θέση του πελάτη, να καταλαβαίνεις, να δημιουργείς ανάγκες και να είσαι πάνω απ’ όλα ευέλικτος.

Τέλος, μιλήστε μας για την ΕΚΕ στην Εταιρεία σας. Τι δράσεις πραγματοποιείτε και πώς προστατεύετε τον κλάδο στον οποίο δραστηριοποιείστε;

Αναμφίβολα κάθε εταιρεία θα πρέπει εκτός από την κερδοφορία να φροντίζει για τη διατήρηση και τη διασφάλιση των φυσικών αλλά και ανθρωπίνων πόρων. Ο ρόλος μιας επιχείρησης δεν είναι μόνο οικονομικός, αλλά πρωτίστως κοινωνικός. Η Εταιρεία μας πιστεύει πολύ στην εταιρική και κοινωνική ευθύνη, για το λόγο αυτόν πραγματοποιεί εκπαιδευτικά προγράμματα για τους δυνητικούς συνεργάτες όπως και για το προσωπικό της, διοργανώνει δωρεάν γευσιγνωσίες, υλοποιεί ενέργειες περιβαλλοντικού χαρακτήρα και στηρίζει τις ευπαθείς ομάδες, κυρίως όταν έχουν να κάνουν με παιδιά.

Φωτογραφίες: TVONLY – Frederic Planchenault

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος