Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Μαθηματική Πολυποκότητα στα Ασφαλιστικά Δεδομένα

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Γεννληθηκα… Αθήνα και σπούδασα στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, στο τμήμα Διοικητικής Επιστήμης και Τεχνολογίας. Επίσης, είμαι κάτοχος του μεταπτυχιακού τίτλου «Τεχνο-Οικονομικά Συστήματα» του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου σε συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Πειραιώς.

Η ενασχόλησή μου με την ασφαλιστική αγορά… ξεκίνησε το 2003 στο πλαίσιο της πρακτικής μου άσκησης στην Activa Insurance. Η εταιρεία αυτή αποτέλεσε το 2004 και την αφετηρία της επαγγελματικής μου πορείας. Αυτό που μέτρησε ιδιαίτερα στην επιλογή μου να απασχοληθώ στον ασφαλιστικό χώρο, ήταν ο συνδυασμός της πολυπλοκότητας των αριθμητικών δεδομένων –προέρχομαι από αμιγώς μαθηματική οικογένεια– με την πρακτική δημιουργία και προσφορά προϊόντων και υπηρεσιών, που προσφέρουν αξία στον πελάτη καλύπτοντας την ανάγκη του για ασφάλεια.

Στην ομάδα της Eurolife ERB εντάχθηκα… το 2009, με την εξαγορά και απορρόφηση της Activa Insurance, αρχικά στην Τεχνική Διεύθυνση Γενικών Ασφαλίσεων και στη συνέχεια στη Διεύθυνση Marketing & Product Development. Το αντικείμενό μου ως Product Manager καλύπτει τη δημιουργία και διαχείριση των προϊόντων από την έρευνα και το σχεδιασμό μέχρι την τοποθέτησή τους στην αγορά και τη διαρκή αξιολόγηση και ανανέωσή τους. Τα τελευταία δύο χρόνια ο Ασφαλιστικός Όμιλος Eurolife ERB έχει μπει σε νέα τροχιά ανάπτυξης, η οποία αφορά καταρχάς την αναβάθμιση του ανθρώπινου δυναμικού και την καθιέρωση ενιαίας κουλτούρας με κοινές σταθερές αξίες και περιλαμβάνει την εκμετάλλευση νέων τεχνολογιών και την καθιέρωση αποτελεσματικότερων διαδικασιών, που προάγουν την πελατοκεντρικότητα και υποστηρίζουν την κερδοφόρο ανάπτυξη. Στο πλαίσιο αυτό, το Product Committee του οποίου είμαι μέλος, διασφαλίζει την εμπορική ελκυστικότητα και την τεχνική αρτιότητα των ασφαλιστικών μας προϊόντων, ώστε να επιτυγχάνεται η βέλτιστη ισορροπία μεταξύ ανταγωνιστικότητας και κερδοφορίας.

Στο μέλλον θα ήθελα… να πραγματοποιήσω όσα δεν έχω προλάβει μέχρι τώρα και πολλά ακόμα…

Όταν δεν εργάζομαι… μου αρέσει να βρίσκομαι με τους ανθρώπους που αγαπώ, να καλλιεργώ τις καλλιτεχνικές μου τάσεις, να παρακολουθώ κάθε μορφή τέχνης, να ταξιδεύω και να σχεδιάζω για το μέλλον.

Εκτιμώ τους ανθρώπους… που έχουν ειλικρινείς προθέσεις, ενδιαφέρον για τους συνανθρώπους τους, πάθος για ό,τι κάνουν και προσήλωση στους στόχους τους

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι