Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

one × 3 =

four × 3 =

Μαίρη Βογιατζή

Το Marketing αλλάζει… γρήγορα, δραστικά και σε πραγματικό χρόνο. Αλλάζει καθώς οι απαιτήσεις μας ως καταναλωτές αυξάνονται, ο προσωπικός μας χρόνος μειώνεται ενώ όλο και περισσότερες ώρες της ημέρας επι­κοινωνούμε, ενημερωνόμαστε, αλληλοεπιδρούμε μέσα από τα κινητά, tablet ή laptop μας. Το κοινό «θέμα» του marketing στη νέα εποχή είναι να κατανοήσει αυτές τις νέες συμπεριφορές (τι διαβάζουμε και αγοράζουμε online, ποιους ακολουθούμε, τι apps χρησιμοποιούμε, τι σελίδες επισκεπτόμαστε κ.λπ.) και να δημιουργήσει «ταιριαστές» λύσεις και υπηρεσίες, άμεσα προσβάσιμες, χρησιμοποι­ώντας τα νέα εργαλεία. Ζούμε λοιπόν την εποχή που ο κόσμος του marketing προσεγγίζει αυτόν της τεχνολογί­ας και βλέπουμε την ανάγκη οι δύο εταιρικές λειτουργίες (Μarketing και IT) να πρέπει να συνεργάζονται αρμονικά, ανταλλάσσοντας γνώσεις και δεξιότητες, για καλύτερο αποτέλεσμα.

Η επικοινωνία στην Ασφαλιστική Αγορά… είναι ζωτι­κός κρίκος στη διαμόρφωση ευχαριστημένων πελατών. Κάθε σημείο επαφής πελάτη-εταιρείας αποτελεί επικοι­νωνία, από το πώς είναι γραμμένοι οι όροι στο συμβόλαιο μέχρι το πώς λειτουργεί το τηλεφωνικό κέντρο ή πόσο χρηστική είναι η ιστοσελίδα σου. Οι νέες ψηφιακές επι­κοινωνίες έχουν απλώς πολλαπλασιάσει τις δυνατότητες: Σήμερα έχουμε κοινωνικά δίκτυα, ψηφιακές εφαρμογές, chats, forums, newsletters, video που προσφέρονται για να κάνουμε τις υπηρεσίες μας πιο φιλικές, να μιλήσουμε για την ασφάλιση με πιο άμεσο και διαδραστικό τρόπο, να εκπαιδεύσουμε τα κοινά μας, κ.ά. Σίγουρα για τους ανθρώ­πους της επικοινωνίας έχει γίνει πιο πολύπλοκο αλλά και πιο ενδιαφέρον!

Στη θέση μου στην Υδρόγειο Ασφαλιστική… αντλώ έμπνευση και χαρά από τη συνεργασία μου με τους αν­θρώπους των διαφορετικών ειδικοτήτων και τμημάτων. Το αντικείμενό μου απαιτεί αυτήν τη συνεχή επαφή ώστε η επικοινωνία της Εταιρείας να αντανακλά τις δημιουργι­κές αλλαγές που συμβαίνουν στην Υδρόγειο τα τελευταία χρόνια, στα προϊόντα, τις υπηρεσίες προς πελάτες και συ­νεργάτες, την εταιρική της εικόνα, τις νέες ψηφιακές λει­τουργίες, κ.ά.

Η σχέση της Αγοράς μας με την εξωστρέφεια… μια σχέση που αξίζει μεγαλύτερη προσπάθεια από όλους όσοι απαρτίζουμε την αγορά. Η ασφάλιση δεν είναι απλό προϊόν αλλά αγαθό, ωστόσο δυστυχώς αυτό δεν έχει γί­νει κατανοητό από την κοινωνία. Για να το εξηγήσουμε, χρειάζεται εκπαίδευση, νέες ιδέες στην επικοινωνία και σίγουρα μια γλώσσα πιο απλή και φιλική που θα ξεκινά από το πολύ βασικό ότι: η ασφάλιση είναι πάνω απ’ όλα μια πράξη αγάπης και υπευθυνότητας απέναντι στον εαυ­τό μας, τους αγαπημένους, τα σχέδια και όνειρα που κά­νουμε στη ζωή.

Στον ελεύθερό μου χρόνο… γεμίζω ενέργεια με ένα τρα­γούδι ή ένα χαμόγελο από τα παιδιά μου. Έχω έναν εβδο­μαδιαίο κανόνα που είναι τουλάχιστον μία δημιουργική δραστηριότητα (θέατρο, μουσείο, εκδρομή) για όλη την οικογένεια κάθε Κυριακή. Η απολύτως προσωπική καθη­μερινή μου απόλαυση είναι το διάβασμα (κυρίως ιστορία και λογοτεχνία) έστω και για 10 λεπτά προτού αποκοιμη­θώ κάθε βράδυ.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι