Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

thirteen − 12 =

five × 4 =

* Γράφει ο Αντώνης Χριστοφίλης, IT Manager, MetLife

Με επίκεντρο της φιλοσοφίας της τον πελάτη, η MetLife έχει αναβαθμίσει περαιτέρω την τεχνολογική της υποδομή εγκαινιάζοντας πρωτοποριακές ηλεκτρονικές υπηρεσίες και αξιοποιώντας στο μέγιστο τις ήδη υπάρχουσες.

Aποτέλεσμα της τεχνολογικής αναβάθμισης της εταιρείας είναι αφενός μεν να διευκολύνει την επικοινωνία των συνεργατών της με τους υποψήφιους πελάτες, αφετέρου δε να προσβλέπει στην καλύτερη διεκπεραίωση των συναλλαγών της με τους ασφαλισμένους. Στη MetLife η συνεχής βελτίωση και αναβάθμιση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών μέσω της χρήσης ηλεκτρονικών εφαρμογών, συνιστά το ανταγωνιστικό της πλεονέκτημα που επιβραβεύεται από τους ασφαλισμένους της.

Αντώνης Χριστοφίλης

Αντώνης Χριστοφίλης

Οι υπηρεσίες αυτές είναι:

• Η υπηρεσία e-Services, η οποία προσφέρεται σε φιλικό προς το χρήστη διαδικτυακό περιβάλλον και παρέχει ανά πάσα στιγμή στους ασφαλισμένους της MetLife μια ολοκ ληρωμένη εικόνα των ασφαλιστηρίων τους, με λεπτομέρειες όπως: το είδος ασφάλισης, την ημερομηνία οφειλής, το ασφάλιστρο, την πλήρη εικόνα του ιστορικού των πληρωμών των τελευταίων ετών. κ.ά. Η υπηρεσία e-Services, παρέχει επίσης τη δυνατότητα στον ασφαλισμένο να εκτυπώσει φορολογικές βεβαιώσεις προηγούμενων ετών, αποδείξεις πληρωμής και ειδοποιητήρια, αλλά και να αποστείλει ηλεκτρονικό αίτημα στο Γραφείο Πωλήσεων της MetLife που τους εξυπηρετεί. Επίσης, οι ασφαλισμένοι ενημερώνονται για τα τελευταία νέα της Εταιρείας, ενώ οι εγγεγραμμένοι σε αυτή λαμβάνουν ειδοποιήσεις για τις ημερομηνίες οφειλής των ασφαλιστηρίων τους στο κινητό τους τηλέφωνο, αλλά και στο e-mail τους.

* Την εφαρμογή «The Wall» με δομή εμπνευσμένη από το Facebook και τη χρήση τεχνολογίας αιχμής Big Data, εγκατέστησε πρώτη η MetLife στην Ελλάδα, μετά την εφαρμογή της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. * 

• Η υπηρεσία e-Claims αποτελεί μέρος της e-Services και είναι μια νέα καινοτόμος εφαρμογή για την online καταχώρηση εξω-νοσοκομειακών αποζημιώσεων από τους ομαδικούς πελάτες. Σε ένα ιδιαίτερα φιλικό διαδικτυακό περιβάλλον, η εφαρμογή καθιστά εφικτή την καταχώριση των απαραίτητων δικαιολογητικών της καταβολής αποζημίωσης γρήγορα και εύκολα, οποιαδήποτε στιγμή και από οποιοδήποτε σημείο υπάρχει διαθέσιμο δίκτυο Internet . Μετά την ολοκ λήρωση της διαδικασίας και εντός 3 ημερών από την υποβολή των δικαιολογητικών, καταβάλεται αυτόματα το ποσό της αποζημίωσης στον τραπεζικό λογαριασμό του ασφαλισμένου. Η εφαρμογή για smartphones, «abc mobile» έχει σχεδιασθεί και διατίθεται δωρεάν από τη MetLife με σκοπό να παρέχει στον ασφαλισμένο μια σειρά από ιδιαίτερα χρήσιμες λειτουργίες, όπως: άμεση πληροφόρηση για το δίκτυο των συνεργαζόμενων Νοσοκομείων, Κλινικών και Διαγνωστικών Κέντρων της MetLife, καθημερινή ενημέρωση για τα εφημερεύοντα Νοσοκομεία και φαρμακεία, που συνοδεύεται από χάρτη και οδηγίες πρόσβασης, συμβουλές και οδηγίες Πρώτων Βοηθειών, τη δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού με ιατρό του δικτύου Advanced Benef it Club της Εταιρείας, καθώς και χρήσιμες πληροφορίες σχετικά με τις διαδικασίες νοσηλείας ή τη διενέργεια διαγνωστικών εξετάσεων.

• Η εφαρμογή «abc mobile» προσφέρει επίσης στους ασφαλισμένους της MetLife τη δυνατότητα να υπολογίζουν μέσω ενός ειδικού εργαλείου, το ποσό που πρέπει να αποταμιεύσουν για τα χρόνια της συνταξιοδότησής τους ή για τη δημιουργία ενός κεφαλαίου που θα χρησιμοποιήσουν μελλοντικά για τις σπουδές και την επαγγελματική αποκατάσταση των παιδιών τους.

Την εφαρμογή «The Wall» με δομή εμπνευσμένη από το Facebook και τη χρήση τεχνολογίας αιχμής Big Data, εγκατέστησε πρώτη η MetLife στην Ελλάδα, μετά την εφαρμογή της στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής. Η συγκεκριμένη εφαρμογή εμφανίζει, σε μια εύκολα προσβάσιμη οθόνη, τη συνολική σχέση του πελάτη με κάθε τμήμα της MetLife και με όλα τα μηχανογραφικά συστήματα έτσι ώστε η Εταιρεία να λαμβάνει καθημερινή online πληροφόρηση 360 μοιρών για τον πελάτη. Η εφαρμογή αυτή συμβάλλει αφενός στην αύξηση της παραγωγικότητας των εργαζομένων στη MetLife, και ταυτόχρονα, στη σημαντική μείωση του χρόνου εκπαίδευσής τους και αφετέρου, στην ικανοποίηση των ασφαλισμένων καθώς το επίπεδο εξυπηρέτησης που λαμβάνουν είναι υψηλότερο.