Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

20 − 5 =

eleven − 11 =

Μιχάλης Χατζηδημητρίου: Είναι πολύ σημαντικό να εργάζεσαι σε μια εταιρεία με κύρος, ήθος και με αρχές που σε βρίσκουν σύμφωνο σαν άτομο

Έχετε μακρά εμπειρία 30 ετών στο χώρο των Ασφαλειών Ζωής, κατά τη διάρκεια των οποίων έχετε αναλάβει σειρά ηγετικών θέσεων σε διεθνές επίπεδο για τη MetLife Alico. Τι είναι αυτό που ξεχωρίσατε και σας κράτησε τόσα χρόνια σ τον ίδιο Όμιλο; 

Είναι πολύ σημαντικό να εργάζεσαι σε μια εταιρεία με κύρος, ήθος και με αρχές που σε βρίσκουν σύμφωνο σαν άτομο. Αν σε αυτά προστεθούν οι συγκροτημένες δομές και το ανοιχτό πνεύμα, σε συνδυασμό με διεθνή παρουσία, τεχνογνωσία, ξεκάθαρη στρατηγική και ισχυρή οικονομική βάση, τότε δημιουργούνται μεγάλες ευκαιρίες σταδιοδρομίας. Βέβαια, τίποτα δεν χαρίζεται. Πρέπει να δουλέψεις. Όλα αυτά τα χαρακτηριστικά ανέκαθεν προσδιόριζαν την εταιρεία μας, είτε ως Alico στο παρελθόν, είτε ως MetLife σήμερα. Έτσι, από την πρώτη στιγμή που έγινα μέλος αυτού του τεράστιου οργανισμού, δεν είχα την παραμικρή αμφιβολία ότι είναι ο χώρος που ανταποκρίνεται στις προσωπικές μου αρχές και αξίες και έχει το σωστό περιβάλλον για να αναπτύξει την καριέρα μου. Για παράδειγμα, η διαχρονική προσήλωση της Εταιρείας στην παροχή ουσιαστικών και κορυφαίου επιπέδου υπηρεσιών στους ασφαλισμένους, καλύπτει πλήρως τις προσωπικές μου αρχές. Χωρίς αυτή την κατεύθυνση, μάλλον εγώ δεν θα έκανα καριέρα στον ασφαλιστικό κλάδο.

Μιλήστε μας για το Agency της MetLife Alico Ελλάδος και γιατί εσείς ο ίδιος, ως ο πλέον αρμόδιος από την προηγηθείσα θέση σας ως επικεφαλής του Agency System της Alico σε όλο τον κόσμο, το έχετε χαρακτηρίσει ως ένα «από τα καλύτερα παγκοσμίως»;

Έχοντας αποκτήσει μια πολύ καλή γνώση των δικτύων του Agency σε δεκάδες χώρες ανά τον κόσμο, μπορώ με σιγουριά να σας διαβεβαιώσω ότι το Agency της MetLife Alico στην Ελλάδα είναι πραγματικά από τα κορυφαία. Θα ήθελα να τονίσω εξ αρχής ότι το επίπεδο του Agency είναι υψηλό σε πολλές από τις χώρες στις οποίες δραστηριοποιείται η Εταιρεία μας, αλλά αυτό ακριβώς κάνει ακόμη πιο σημαντικό το γεγονός ότι η χώρα μας ξεχωρίζει μέσα στο παγκόσμιο δίκτυο της MetLife. Είμαστε πραγματικά υπερήφανοι γιατί το Agency της MetLife Alico στην Ελλάδα είναι με μεγάλη διαφορά το πιο επαγγελματικό και παραγωγικό δίκτυο πωλήσεων, το οποίο μάλιστα κτίσθηκε μέσα από μια διαχρονική και συντονισμένη προσπάθεια της διοίκησης και των ίδιων των ανθρώπων του Agency. Σήμερα, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα ανταγωνιστικά μας πλεονεκτήματα, το οποίο δύσκολα θα μπορούσε να αντιγραφεί.

Το 2012 αναλάβατε επικεφαλής Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης για τον Όμιλο της MetLife Alico, περιφέρεια η οποία απαρτίζεται από την Ελλάδα, την Κύπρο, τη Βουλγαρία, τη Σερβία, τη Ρωσία και την Ουκρανία. Η λεγόμενη «ασφαλιστική συνείδηση», αλλά και «διείσδυση» σε ποιο επίπεδο βρίσκεται στις χώρες αυτές, σε σύγκριση πάντα, με τη χώρα μας;  

Κάθε μία από τις χώρες της Ανατολικής και Νότιας Ευρώπης τις οποίες αναφέρετε βρίσκεται σε διαφορετικό στάδιο ανάπτυξης της αγοράς και το ίδιο ισχύει και για το βαθμό ασφαλιστικής συνείδησης της αγοράς. Παίρνω την ευκαιρία να εκφράσω την άποψή μου ότι οι απλές ασφάλειες Ζωής με την έννοια του κινδύνου απώλειας ζωής (απλές κ.λπ.) καθορίζουν ουσιαστικά την ασφαλιστική συνείδηση. Θα χαρακτήριζα την Κύπρο ως την αγορά με τον υψηλότερο βαθμό ασφαλιστικής συνείδησης στην περιοχή μας. Σε άλλες αγορές η ασφαλιστική συνείδηση κτίζεται σταδιακά μέρα με τη μέρα, όπως συμβαίνει στη Βουλγαρία και την Ουκρανία. Στην τεράστια και ιδιαίτερα σημαντική αγορά της Ρωσίας, χάρις και στον πρωτεύοντα ρόλο που διαδραματίζει η MetLife Alico στην αγορά στη χώρα αυτή, θα έλεγα ότι στην πράξη διαπλάθουμε την ασφαλιστική συνείδηση του κοινού, βοηθώντας το να κατανοήσει τα οφέλη της ασφάλειας Ζωής. Αν μιλήσουμε για την Ελλάδα, ο κόσμος κατανοεί όλο και καλύτερα τα οφέλη της ιδιωτικής ασφάλισης, ιδιαίτερα μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στην Κοινωνική Ασφάλιση και θεωρώ ότι το κτίσιμο της ασφαλιστικής συνείδησης θα επιταχυνθεί ιδιαίτερα μετά το 2015, σε συνάρτηση με τις εξελίξεις στην οικονομία. Στο σημείο αυτό δεν θα πρέπει να μας διαφεύγει το γεγονός ότι τα ασφάλιστρα Ζωής και Υγείας ως ποσοστό του ΑΕΠ υπολείπονται σημαντικά σε σχέση με τις περισσότερες προηγμένες ασφαλιστικές αγορές, κάτι που φανερώνει και τα πολύ μεγάλα περιθώρια περαιτέρω ανάπτυξης που υπάρχουν. Η MetLife έχει δείξει με πολλούς τρόπους ότι η Ελλάδα είναι χώρα πολύ υψηλού ενδιαφέροντος και ότι είναι διατεθειμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να διατηρήσει και να διευρύνει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην αγορά. Άλλωστε, καθημερινά τιμούμε τη δέσμευσή μας να είμαστε μια αποδεδειγμένα φερέγγυα εταιρεία.


xatzidimitriou_102013* Η MetLife έχει δείξει με πολλούς τρόπους ότι η Ελλάδα είναι χώρα πολύ υψηλού ενδιαφέροντος και ότι είναι διατεθειμένη να κάνει ό,τι χρειάζεται ώστε να διατηρήσει και να διευρύνει τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην αγορά. Άλλωστε, καθημερινά τιμούμε τη δέσμευσή μας να είμαστε μια αποδεδειγμένα φερέγγυα εταιρεία. *

 

Τα τελευταία χρόνια, με την αλματώδη διάδοση της χρήσης του Internet από τους καταναλωτές, ο θεσμός του Agency δοκιμάζεται και αμφισβητείται ποικιλοτρόπως. Πιστεύετε ότι στο μέλλον ενδέχεται να εκλείψει η δουλειά του «Ασφαλιστή», δεδομένου ότι στις ασφάλειες ζωής και υγείας, ή αυτοκινήτων, ο καταναλωτής μπορεί να εξυπηρετηθεί πλήρως και φθηνότερα μέσω Internet;

Είναι γεγονός ότι σήμερα υπάρχει ένα πλήθος καναλιών διανομής και παράλληλα η χρήση του Internet ως ένα επιπλέον κανάλι θα συνεχίσει να διευρύνεται, ενδεχομένως για προγράμματα τα οποία είναι πολύ απλά στη δομή τους. Τα συστήματα πωλήσεων που προωθούν μόνον προϊόντα και όχι σχεδιασμό βάσει προσωπικών αναγκών, συμβουλή, αρωγή και εξυπηρέτηση, δηλαδή τομείς όπου η προσωπική επαφή αυξάνει την αξία του προϊόντος, αυτά τα συστήματα θα αισθανθούν πίεση από το Internet. Είμαι όμως πεπεισμένος ότι το Internet δεν θα μπορούσε σε καμία περίπτωση να υποκαταστήσει το έργο ενός επαγγελματικού και παραγωγικού Agency, όπως αυτό της MetLife, όσο εφαρμόζονται οι βασικές αρχές του επαγγελματισμού. Ας μην μας διαφεύγει το γεγονός ότι τα ασφαλιστικά προγράμματα γίνονται ολοένα και περισσότερο σύνθετα και μόνον ένας επαγγελματίας του χώρου έχει τη γνώση και την εμπειρία που το Internet σήμερα δεν μπορεί να υποκαταστήσει.

Ευρώπη – και οι ΗΠΑ – το θέμα τον Ομαδικών Ασφαλίσεων όπου κυριαρχεί η ιδιωτική ασφάλιση, σε σχέση με τη χώρα μας;

Ασφαλώς μας τιμά ιδιαίτερα το γεγονός ότι η MetLife Alico αποτελεί τη Νο1 επιλογή στις Ομαδικές Ασφαλίσεις στην Ελλάδα, καθώς η μία στις τρεις ασφαλισμένες επιχειρήσεις εμπιστεύονται τη MetLife Alico για την Ομαδική ασφάλιση του προσωπικού τους. Αποφάσεις οι οποίες στηρίζονται όχι σε συναισθηματικά κριτήρια, αλλά αποκλειστικά σε οικονομικά και τεχνοκρατικά δεδομένα. Οι εταιρείες κάνουν τα πάντα για να προστατεύσουν και να κρατήσουν τα Ομαδικά συμβόλαια για τους εργαζομένους τους. Ο λόγος είναι ότι με την παροχή προγραμμάτων Ζωής, Υγείας και Σύνταξης η επιχείρηση αποδεικνύει το έμπρακτο ενδιαφέρον της για το ανθρώπινο δυναμικό της, κάτι που αποτελεί τη βάση καλών και ανταποδοτικών σχέσεων μέσα στην εταιρεία, προσφέροντας ασφάλεια και σιγουριά, ενώ συντελεί στο καλό και παραγωγικό εργασιακό κλίμα. Στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ το κράτος στηρίζει έμπρακτα το θεσμό και ο λόγος είναι πολύ απλά ότι η Ομαδική Ασφάλιση απαντά στις σημερινές επιχειρηματικές προκλήσεις και γίνεται μοχλός ανάπτυξης ενώ ταυτόχρονα ελαφρύνει την πίεση στο κρατικό κοινωνικό σύστημα. Το παρόν φορολογικό πλαίσιο στην Ελλάδα έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης. Όταν επιτευχθούν αυτές οι βελτιώσεις, με τον ίδιο κρατικό προϋπολογισμό για κοινωνικές υπηρεσίες, το συνολικό αποτέλεσμα των υπηρεσιών κρατικής και ιδιωτικής ασφάλισης που θα απολαμβάνει η κοινωνία θα είναι ουσιαστικά καλύτερο. Μια τέτοια εξέλιξη θα δώσει ώθηση σε υπηρεσίες που θα ωφελήσουν τους ασφαλισμένους, τις επιχειρήσεις, τα δίκτυα διαμεσολάβησης, τις ασφαλισμένες εταιρείες και το κράτος.

Σχετικά με τον Όμιλο MetLife, διαβάσαμε ότι στην πενταετία που εκπνέει το 2016 θα έχει ολοκληρωθεί το πλάνο που προβλέπει την οργάνωση του «One MetLife» παγκοσμίως. Τι ακριβώς είναι το «One MetLife;».

Πριν από τρία περίπου χρόνια, η MetLife ενέταξε στις τάξεις της μια μεγάλη εταιρεία όπως η Alico, με δραστηριότητες σε αρκετές δεκάδες χώρες παγκόσμια, η οποία είχε τα δικά της συστήματα και δομές. Ασφαλώς είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι υπήρχε εξαρχής μεγάλη ταύτιση από πλευράς νοοτροπίας, αξιών και προτεραιοτήτων. Έτσι, αυτό που απέμενε είναι η εμπέδωση μιας ενιαίας φιλοσοφίας σε ολόκληρο τον οργανισμό, σε συνδυασμό με την ενοποίηση των συστημάτων και τη δημιουργία μιας νέας ενιαίας δομής, κάτι που ονομάστηκε συμβολικά «One MetLife», με την έννοια ότι όλοι μας σκεπτόμαστε και ενεργούμε με βάση αυτή την ενιαία φιλοσοφία και κοινά συστήματα. Ήδη, μπορώ να σας πω ότι μέσα από ένα συντονισμένο πρόγραμμα εσωτερικής επικοινωνίας, με την ενεργό συμμετοχή της Διοίκησης, αυτός ο στόχος έχει καλυφθεί εν πολλοίς. Άλλωστε, δεν θα υπήρχε λόγος να είμαστε μια διεθνής εταιρεία εάν δεν θα λειτουργούσαμε ως Ένας – πραγματικά παγκόσμιος – οργανισμός.

Ποιο πιστεύετε ότι είναι το μέλλον στα προγράμματα υγείας και ποια είναι η μακροπρόθεσμη στρατηγική της MetLife Alico για τη χώρα μας;

Τα προγράμματα Υγείας αποτελούν μια κατηγορία η οποία μαζί με τα συνταξιοδοτικά προσελκύουν, ιδιαίτερα σήμερα, το έντονο ενδιαφέρον των ασφαλισμένων. Απλά γιατί οι ανάγκες αυτές είναι πολύ ορατές, «συμπτωματικές» θα τις έλεγα, σε αντίθεση με τις ανάγκες που δημιουργούνται από την απώλεια ζωής, που θα τις χαρακτήριζα «ασυμπτωματικές», πιο μακρινές και λιγότερο πιεστικές, αντίληψη που βέβαια δεν είναι ούτε σωστή, ούτε αληθινή. Εμείς, οι εταιρείες, πρέπει να επιμένουμε στην προώθηση των καλύψεων Ζωής, μια και η έλλειψή τους δημιουργεί τεράστια ζημιά στην οικογένεια που μένει πίσω. Αναφερόμενοι στα προγράμματα Υγείας, η προστασία και φροντίδα τόσο της προσωπικής μας υγείας, όσο και της οικογένειάς μας, αποτελεί ύψιστη προτεραιότητα. Η MetLife Alico προσφέρει αξιόπιστες και ολοκληρωμένες λύσεις μέσα από ένα ευρύ φάσμα προγραμμάτων προστασίας της Υγείας. Έχουμε τουλάχιστον έξι διαφορετικά προγράμματα που καλύπτουν την «Υγεία» με διάφορους τρόπους. Όπως όλα τα προγράμματά μας, σχεδιάζονται στα «μέτρα» των ασφαλισμένων μας, εξασφαλίζοντας τόσο στους ίδιους, όσο και στα αγαπημένα τους πρόσωπα, την αποτελεσματική υποστήριξη που χρειάζονται σε μια δύσκολη στιγμή, με ελεύθερη επιλογή γιατρών, νοσοκομείων και επιπέδου νοσηλείας. Όσον αφορά στη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας, η MetLife Alico μεριμνά διαρκώς για τη συνεχή βελτίωση και περαιτέρω αναβάθμιση του επιπέδου των παρεχόμενων υπηρεσιών σε συνδυασμό με τον αποτελεσματικότερο έλεγχο του κόστους, ώστε να είναι προσιτά και να λειτουργούν προς όφελος των ασφαλισμένων της. Προς την κατεύθυνση αυτή, κατά τα τελευταία χρόνια η Εταιρεία έχει επενδύσει σημαντικά στην εξέλιξη του συστήματος Υγείας Advanced Benefit Club, παρέχοντας λύσεις τόσο στην πρωτοβάθμια, όσο και στη δευτεροβάθμια περίθαλψη. Το Advanced Benefit Club είναι ένα υψηλής ποιότητας Δίκτυο Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Περίθαλψης διαθέσιμο στους ασφαλισμένους μας 365 ημέρες το χρόνο, όλο το 24ωρο, στο οποίο συμμετέχουν Ιατροί, Διαγνωστικά Κέντρα και Νοσοκομεία και το οποίο μεγιστοποιεί τα οφέλη που μπορούν να απολαμβάνουν από το Ασφαλιστικό τους πρόγραμμα Υγείας.

* Τα ασφαλιστικά προγράμματα γίνονται ολοένα και περισσότερο σύνθετα και μόνον ένας επαγγελματίας του χώρου έχει τη γνώση και την εμπειρία που το Internet σήμερα δεν μπορεί να υποκαταστήσει. *

Κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης της εταιρείας τον περασμένο Απρίλιο, αναφέρθηκε ότι η Metlife Alico υλοποιεί και μετρά επιστημονικά την πελατοκεντρικότητα, που αποτελεί σημαντικό παράγοντα για να γίνει μια εταιρεία, «Εταιρεία Επιλογής». Τι περιλαμβάνει για τη MetLife ο όρος «πελατοκεντρικότητα», πώς αυτή μετράται και τι ακριβώς εννοείτε με τον όρο «Εταιρεία Επιλογής»;

Η «Πελατοκεντρικότητα» ή “Customer Centricity” όπως ο νομάζεται σε παγκόσμιο επίπεδο, είναι μια πολύ σημαντική δέσμευση που έχει αναλάβει η Εταιρεία μας διεθνώς, τοποθετώντας τους ασφαλισμένους μας στο επίκεντρο ο ποιασδήποτε δραστηριότητάς μας. Με άλλα λόγια, προσπαθούμε να βλέπουμε την Εταιρεία μας με τα μάτια του ασφαλισμένου μας. Αν μπορούσα να κάνω έναν παραλληλισμό θα έλεγα ότι η προσέγγιση αυτή είναι ακριβώς το αντίθετο της ιστορικής φράσης του Henry Ford:«Μπορείτε να επιλέξετε το αυτοκίνητό σας σε όποιο χρώμα θέλετε, αρκεί να είναι μαύρο». Η πελατοκεντρικότητα είναι μία αξία που ήδη αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της φιλοσοφίας και της στρατηγικής μας. Πρωταρχικός στόχος μας είναι να κινούμαστε πάντοτε με γνώμονα τον ασφαλισμένο, να κατανοούμε τις ανάγκες και τις επιθυμίες του, εστιάζοντας στην εξεύρεση λύσεων και να παρέχουμε υπηρεσίες που υπερβαίνουν τις προσδοκίες του, κάνοντας όσο το δυνατόν πιο εύκολη τη συνεργασία του μαζί μας. Η στρατηγική αυτή βρίσκεται ήδη σε πλήρη ανάπτυξη, ενώ παράλληλα έχουμε πραγματοποιήσει τις πρώτες έρευνες ικανοποίησης των ασφαλισμένων μας με θετικότατα αποτελέσματα. Αυτό, σας διαβεβαιώ, δεν αποτελεί λόγο εφησυχασμού. Το αντίθετο μάλιστα! Επιπλέον, στα πλαίσια του Customer Centricity, δίνουμε ακόμη μεγαλύτερη έμφαση στη διαφάνεια των συναλλαγών με τους ασφαλισμένους μας αλλά και στην πλήρη, σαφή και κατανοητή πληροφόρηση και ενημέρωσή τους, τόσο πριν από την ασφάλιση,όσο και σε όλη τη διάρκεια του προγράμματός τους. Θα πρέπει να τονισθεί ότι η «πελατοκεντρικότητα» δεν είναι «ένα ακόμη project». Είναι ένα ταξίδι που καθορίζει τις αξίες μιας εταιρείας. Εμείς ήδη «ταξιδεύουμε» με στόχο να είμαστε η πρώτη και κορυφαία επιλογή για τους ασφαλισμένους, τους συνεργάτες και τους εργαζόμενους.

Πρόσφατα θέσατε σε εφαρμογή μια νέα πολιτική διαχείρισης παραπόνων, μετεξέλιξη της προηγούμενης, στην οποία ενσωματώσατε τις νέες ρυθμίσεις της ΤτΕ. Τι περιλαμβάνει η νέα πολιτική και γιατί θεωρείται «συγκριτικό πλεονέκτημα» για τη MetLife Alico;

Μιχάλης Χατζηδημητρίου - Regional Head – Eastern & Southern Europe, MetLife Alico

Μιχάλης Χατζηδημητρίου – Regional Head – Eastern & Southern Europe, MetLife Alico

Σε ένα πρώτο επίπεδο θα μπορούσαμε να πούμε ότι η τήρηση μιας οργανωμένης και αποτελεσματικής Πολιτικής Διαχείρισης Παραπόνων αποτελεί επιταγή της Εποπτικής Αρχής. Για εμάς στη MetLife Alico όμως, είναι στρατηγική επιλογή με ή χωρίς την «άνωθεν» επιταγή αφού είμαστε απόλυτα πεπεισμένοι ότι αποτελεί ένα σημαντικό στοιχείο διαφοροποίησης και ένα ουσιαστικό συγκριτικό πλεονέκτημα της Εταιρείας μας στην αγορά. Έτσι κατανοούμε τι κάνουμε λάθος και προσπαθούμε να το διορθώσουμε. Αυτό είναι πράγματι ένα από τα πρώτα βήματα στα πλαίσια του Customer Centricity που προανέφερα. Το ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης παραπόνων της MetLife Alico δίνει τη δυνατότητα σε κάθε ασφαλισμένο της Εταιρείας να υποβάλει σχετική αιτίαση ή παράπονο με τον τρόπο που τον εξυπηρετεί καλύτερα, μέσα από ένα ευρύ φάσμα επιλογών, ενώ δεσμευόμαστε να απαντήσουμε σε συγκεκριμένα χρονικά πλαίσια. Αποτελεί δέσμευση της MetLife Alico ότι εντός δύο εργάσιμων ημερών από την παραλαβή του αιτήματος ή του παραπόνου η Εταιρεία θα ανταποκρίνεται με σχετική ενημέρωση προς τον αποστολέα ότι παρέλαβε την αναφορά του και θα φροντίσει για την άμεση απάντηση στο ζήτημά του. Παράλληλα, εφόσον ζητηθεί, θα του χορηγεί περιγραφή της διαδικασίας που θα ακολουθήσει η Εταιρεία για την επίλυση του θέματός του, καθώς και τα στοιχεία επικοινωνίας του προσώπου που θα το χειριστεί. Αυτά τα θεωρούμε ως τα πρώτα βήματα. Σύντομα θα υπάρξουν κι άλλα. Είμαστε πεπεισμένοι ότι αυτή η προσέγγιση συμβάλλει σε σημαντικό βαθμό στην καλλιέργεια σχέσεων εμπιστοσύνης με τους ασφαλισμένους μας και διαφοροποιεί κατά τρόπο ουσιαστικό στην αγορά όσον αφορά στο επίπεδο συνεργασίας μαζί τους.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι