Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Αν κάθε μέρα δεν γίνεσαι καλύτερος από χθες, κάποια στιγμή παύεις να είσαι καλός.

Είναι γνωστή η ιστορία ενός αγρότη που πριν αρχίσει το όργωμα, το τρακτέρ του σταμάτησε και κάλεσε ένα μηχανικό, ο οποίος αφού έκανε μια βόλτα γύρω από το μηχάνημα, χτύπησε με το σφυρί του σε μια πλευρά και το τρακτέρ άρχισε να δουλεύει και πάλι. Ο μηχανικός ζήτησε για τον κόπο του 100 € και όταν ο αγρότης απορημένος τον ρώτησε «100 € για ένα χτύπημα;» εκείνος του απάντησε «για το χτύπημα θέλω 1 €, τα υπόλοιπα 99 τα θέλω γιατί ήξερα που να χτυπήσω! Εμείς ξέρουμε πού να «χτυπήσουμε», όταν είμαστε απέναντι στον Πελάτη; Ή επηρεαζόμενοι από τα βιώματά μας φοβούμενοι την απόρριψη, δεχόμαστε εύκολα την άρνηση του Πελάτη; Eμείς ξέρουμε ποιο είναι εκείνο το χαρακτηριστικό πάνω μας που πρέπει να αξιοποιήσουμε για να γίνουμε καλύτεροι; Aς θυμηθούμε μερικά μηνύματα, σχετικά με την Προσωπική Βελτίωση του Έλληνα Ασφαλιστικού Διαμεσολαβητή, μηνύματα κάποιων μεγάλων συναδέλφων μας Ασφαλιστικών Συμβούλων, παγκόσμια αναγνωρισμένων:

O Sidney Freidman, πρώην Πρόεδρος Fhoenix Mutual & Philadelphia P.A-MDRT, C.L.U., C.H.F.C., H.U.) – N.A.L.U., είπε:

1.Υπηρεσίες: Υποσχέσου πολλά και δώσε περισσότερα.

  1. Να είσαι πάντα ο καλύτερος και συνεχώς να εξελίσσεσαι.
  2. Η ζωή είναι αγώνας με αρχή και τέλος. Σημασία έχει η αξιοποίησή της.
  3. Αν γνωρίσουμε την αποτυχία και την επιτυχία στο τέλος γνωρίζουμε τις δυνατότητές μας.
  4. Δεν ενδιαφέρει τους πελάτες για το πόσα γνωρίζεις, έως ότου γνωρίσουν πόσο ενδιαφέρεσαι γι’ αυτούς.

Ο J. Cazale, CLU/MDRT, Πρόεδρος MDRT (6 φορές) είπε:

  1. Όταν μιλάς σε κάποιον για αξίες ξεχνάει το κόστος, όταν του μιλάς για κόστος ξεχνάει τις αξίες.
  2. Να μη σας ενδιαφέρει το κόστος αλλά η αξία. Μη με ρωτάτε πόσο κοστίζει, ρωτήστε με πόσο αξίζει.
  3. Αν χτυπάς πολλές μπαλιές όλο και κάποιο γκολ θα βάλεις (περισσότεροι πελάτες).

Ο Ben Feldman, από τους μεγαλύτερους πωλητές ασφαλειών στον κόσμο:

  1. Αυτό που φοβάσαι δεν θα το κάνεις. Πρέπει λοιπόν να το αντιμετωπίσεις. Γι’ αυτό ξεκίνα αμέσως.
  2. Όσο πιο μακριά στοχεύεις τόσο πιο μακριά θα φτάσεις.
  3. Κάθε φορά πουλάς ένα κομμάτι του εαυτού σου. Πούλα το λοιπόν καλά!
  4. Ολόκληρη η ζωή είναι μια πώληση.

Ο T. Costello, Chairman of Costello Ins. Group. Πρόεδρος MDRT/NALU, είπε:

  1. Εσύ είσαι ο δημιουργός της μοίρας σου και της τύχης σου.
  2. Πάντα να θυμάσαι ότι το νόμισμα έχει δύο πλευρές (έχασες μια πώληση – έρχεται δεύτερη).

«Ευγενική χορηγία από έναν πολύ καλό φίλο του περιοδικού»