Now Reading
«Προσωπική υπόθεση» η επικουρική σύνταξη

«Προσωπική υπόθεση» η επικουρική σύνταξη

Ελευθερία κινήσεων θα δίνει το νέο συνταξιοδοτικό μοντέλο, που θα τεθεί σε ισχύ από το 2021, στον εργαζόμενο, καθώς θα του παρέχει τη δυνατότητα να επιλέξει επίπεδο εισφορών, άρα και τη βαθμίδα ασφάλισης, τα προϊόντα όπου θα τοποθετείται το αποθεματικό του, καθώς και τον πάροχο επενδυτικών προϊόντων. Όπως εξηγεί σε συνέντευξή του στο «ΑΜ», ο Νότης Μηταράκης, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων η μεταρρύθμιση του ασφαλιστικού γίνεται στη λογική της οικοδόμησης νέας αρχιτεκτονικής των τριών πυλώνων. Ο κ. Μηταράκης επίσης αναφέρει:

  • Καταργείται το πλαφόν των 1.300 ευρώ στις συντάξεις, βελτιώνονται τα ποσοστά αναπλήρωσης για τους συνταξιούχους με περισσότερα από 35 με 40 χρόνια εργασιακού βίου και αποσυνδέονται οι καταβληθείσες ασφαλιστικές εισφορές από το φορολογικό σύστημα.
  • Οι εισφορές για όσους θα υπαχθούν στο νέο σύστημα, θα παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο με τις σημερινές, δηλαδή στο επίπεδο του 6%.
  • Εντός του ΕΤΕΑΕΠ ο κάθε ασφαλισμένος θα διαθέτει το δικό του ατομικό λογαριασμό, με τα χρήματά του τα οποία θα τα διαχειρίζεται η κρατική ΑΕΔΑΚ.
  • Η νοητή κεφαλαιοποίηση του νόμου Κατρούγκαλου δίνει περίπου 1,2% νοητή απόδοση, δηλαδή απόδοση ιδιαίτερα χαμηλή. Αντιθέτως, βλέπουμε πως η ΑΕΔΑΚ, τα τελευταία 17 χρόνια, έχει μέση απόδοση διαχείρισης διαθεσίμων των ασφαλιστικών ταμείων 3,58%. Η διαφορά αυτή, θα σήμαινε 35% αύξηση στις επικουρικές συντάξεις.
  • Βάσει του επενδυτικού προϊόντος που θα επιλέξει ο κάθε ασφαλισμένος θα υπάρχουν και οι προοπτικές για τα ανάλογα κέρδη και τις ανάλογες αποδόσεις.

Σε τι αποσκοπούν οι μεταρρυθμίσεις που θα εισαχθούν στο νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο;

H μεταρρύθμιση ενός ασφαλιστικού συστήματος αποτελεί κατά βάση ένα ζήτημα κοινωνικό και φέρει σε κάθε περίπτωση μεγάλη πολιτική ευθύνη. Η κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη έδειξε από την πρώτη μέρα πως την ευθύνη αυτή την αναλαμβάνει πλήρως και προχωρά με σταθερά βήματα σε όλες τις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις που χρειάζεται αυτή η χώρα προκειμένου να αποκτήσει και πάλι την εθνική της αυτοπεποίθηση.

O Νότης Μηταράκης, Υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων στο περιοδικό Ασφαλιστικό Marketing Δεκεμβρίου 2019

Ήδη προεκλογικά ο Πρωθυπουργός είχε ανοίξει τη συζήτηση για το ασφαλιστικό, εκφράζοντας την ιδεολογική του αντίθεση στο ν. 4387/2016, το λεγόμενο νόμο Κατρούγκαλου, που καταδίκαζε τον Έλληνα που ήθελε να εργασθεί, τον συνταξιούχο που απαιτούσε να ζήσει με αξιοπρέπεια, τους νέους που ήθελαν να πάρουν τη ζωή στα χέρια τους.
Με τις αποφάσεις της Ολομέλειας του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ), ο προχειρογραμμένος νόμος Κατρούγκαλου κρίνεται σε βασικούς πυλώνες του ουσιαστικά αντισυνταγματικός και ανοίγεται ο δρόμος στην Κυβέρνηση να νομοθετήσει εκ νέου με νέο ασφαλιστικό νόμο, στη βάση της κοινωνικής δικαιοσύνης, της ισότητας και της τήρησης των αρχών της καλής νομοθέτησης. Στο πλαίσιο αυτό ο Πρωθυπουργός έχει θέσει μια τολμηρή και φιλόδοξη ατζέντα μεταρρυθμίσεων για το ασφαλιστικό, που θα αποκαθιστά τις αδικίες του νόμου Κατρούγκαλου, ενώ ταυτοχρόνως θα αποτελεί σημαντικό μοχλό ανάπτυξης για την πραγματική οικονομία.

Με το νέο ασφαλιστικό πλαίσιο θα ωφεληθούν όλοι οι Έλληνες πολίτες. Οι εργαζόμενοι, οι ασφαλισμένοι, οι συνταξιούχοι αλλά και η νέα γενιά που είναι υποχρέωσή μας να στηρίξουμε ουσιαστικά και έμπρακτα. Ως προς τις αποφάσεις του ΣτΕ προχωράμε σε τρεις βασικές αλλαγές:

Πρώτον, καταργούμε το πλαφόν των 1.300 ευρώ, το οποίο κρίθηκε από το ΣτΕ πως αντίκειται στην αρχή της αναλογικότητας και της ισότητας και όσες συντάξεις περικόπηκαν βάσει του κριτηρίου αυτού, θα αυξηθούν. Δεύτερον, βελτιώνονται τα ποσοστά αναπλήρωσης για τους συνταξιούχους με περισσότερα από 35 με 40 χρόνια εργασιακού βίου, αυξάνοντας την ανταποδοτικότητα στη σύνταξη που θα λάβουν.

Τρίτον, βασικό στόχο αποτελεί η αποσύνδεση των καταβληθεισών ασφαλιστικών εισφορών από το φορολογικό σύστημα, κάτι το οποίο μέχρι τώρα είχε οδηγήσει τους ελεύθερους επαγγελματίες, τους αυτοαπασχολούμενους και τους αγρότες στην καταβολή πολύ υψηλών εισφορών. Εξαιτίας αυτού, το κράτος έχασε πολλούς οικονομικούς πόρους καθώς αυξήθηκαν ραγδαία τα φαινόμενα εισφοροδιαφυγής και φοροδιαφυγής αφήνοντας «μαύρες τρύπες» στα Δημόσια Ταμεία.

Βασικό πυλώνα του νέου ασφαλιστικού θα αποτελέσει η δυνατότητα που θα δοθεί στους ελεύθερους επαγγελματίες να επιλέγουν ελεύθερα τις ασφαλιστικές εισφορές που επιθυμούν Νότης Μηταράκης

Επιπλέον, η κυβέρνηση θέτοντας ως προτεραιότητα την ενίσχυση της πρωτογενούς παραγωγής, στηρίζει τους αγρότες οι οποίοι παραμένουν στο υφιστάμενο καθεστώς ενώ παράλληλα επωφελούνται από τις αλλαγές που εισάγονται στο φορολογικό πλαίσιο. Έτσι το ασφαλιστικό συνδυαστικά με το φορολογικό θα είναι ιδιαιτέρως επωφελές για τους τελευταίους. Βασικό πυλώνα του νέου ασφαλιστικού θα αποτελέσει η δυνατότητα που θα δοθεί στους ελεύθερους επαγγελματίες να επιλέγουν ελεύθερα τις ασφαλιστικές εισφορές που επιθυμούν.

Η επιλογή αυτή θα αφορά στην ύπαρξη επτά διαφορετικών επιπέδων ασφαλιστικών εισφορών, πλήρως αποσυνδεδεμένα τόσο από τα χρόνια ασφάλισης όσο και από το εισόδημα του ασφαλισμένου, το οποίο θα μπορεί να το διαφοροποιεί ετησίως ανάλογα με την εισφοροδοτική του ικανότητα.

Όσον αφορά τους νέους, προβλέπεται ένα εξαιρετικά ευνοϊκό καθεστώς, καθώς για τα πρώτα πέντε χρόνια από την είσοδό τους στην αγορά εργασίας, θα υπάρχει η πρόβλεψη για αρκετά χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές, οι οποίες εν αντιθέσει με το παρελθόν, δεν θα επιστρέφονται ούτε θα συμψηφίζονται μελλοντικά.

Οι νέοι που έχουν πληγεί περισσότερο από όλους σήμερα, θα πρέπει να μπουν δυναμικά στην ελληνική οικονομία, να απελευθερώσουν τη δημιουργικότητά τους και να ξεδιπλώσουν τα ταλέντα τους, γιατί χωρίς τη νέα γενιά δυνατή και ενεργή δεν υπάρχει μέλλον. Μιλάμε για ένα ασφαλιστικό σύστημα με απόλυτη ελευθερία, με ευελιξία αλλά και με απλότητα στην εφαρμογή του.

Ακούγονται ίσως πολύ φιλόδοξα όλα αυτά και κάποιοι μπορεί να διατηρούν μια επιφυλακτικότητα επειδή έχουν συνηθίσει σε πολιτικές εξαγγελίες που μένουν «κενό γράμμα». Ωστόσο, έχουμε θέσει συνειδητά τον πήχη ψηλά και προχωράμε με αυτοπεποίθηση στις απαραίτητες μεταρρυθμίσεις, οι οποίες είναι αποτέλεσμα αυστηρού σχεδιασμού και ρεαλιστικής στοχοθεσίας.

Είναι δεδομένο πως προτού καταλήξουμε στο τελικό ασφαλιστικό νομοσχέδιο, θα έχουν γίνει όλες οι απαραίτητες αναλογιστικές μελέτες, καθώς και μελέτες ασφαλιστικής και συνταξιοδοτικής επάρκειας για τα κόστη των μεταρρυθμίσεων.Στόχος μας είναι οι Έλληνες πολίτες να ανακτήσουν την εμπιστοσύνη τους για το ασφαλιστικό σύστημα της χώρας, να αποκτήσουν ασφαλιστική συνείδηση και να κοιτάξουν με αισιοδοξία το μέλλον.

Το νέο επικουρικό σύστημα ασφάλισης πότε πιστεύετε πως θα είναι έτοιμο να λειτουργήσει και ποιοι θα υπάγονται υποχρεωτικά;

Η προετοιμασία του νέου συστήματος επικουρικής ασφάλισης τέθηκε από την πρώτη στιγμή προτεραιότητα για εμάς και γι’ αυτόν το λόγο προβήκαμε αμέσως στη δημιουργία της κατάλληλης ομάδας εργασίας επωμισμένη με την αρμοδιότητα της επεξεργασίας όλων των προτάσεων.

Στόχος μας είναι το νέο ασφαλιστικό νομοσχέδιο να περιλαμβάνει και τις μεταρρυθμίσεις που αφορούν στην οικοδόμηση της νέας αρχιτεκτονικής των τριών πυλώνων στην οποία θα στηριχθεί το συνταξιοδοτικό σύστημα της χώρας. Το 2020 σχεδιάζουμε να είναι έτος προσαρμογής, προκειμένου να ολοκληρωθούν όλες οι απαραίτητες αλλαγές σε επίπεδο μηχανοργάνωσης, ενώ το νέο επικουρικό μοντέλο να τεθεί σε ισχύ από 01 Ιανουαρίου 2021.

Στο νέο σύστημα θα υπαχθούν υποχρεωτικά όλοι οι πρωτοεισερχόμενοι και πρωτοασφαλισμένοι στην αγορά εργασίας από 01.01.2021, ενώ αναφορικά με τις κατηγορίες των επαγγελματικών κλάδων που θα αφορά, είναι βέβαιο πως θα υπάγονται όσοι εργαζόμενοι δικαιούνται σήμερα επικουρική ασφάλιση. Από εκεί και πέρα εξετάζεται το ενδεχόμενο να δοθεί η δυνατότητα προαιρετικής υπαγωγής και άλλων επαγγελματικών κλάδων.

Θα είναι ακριβότερο ή φθηνότερο σε εισφορές σε σχέση με το ισχύον σύστημα;

Βάσει του μέχρι τώρα σχεδιασμού, οι εισφορές για όσους θα υπαχθούν στο νέο σύστημα, θα παραμείνουν στο ίδιο επίπεδο με τις σημερινές, δηλαδή στο επίπεδο του 6%.
Από εκεί και πέρα όμως αυτό που αλλάζει είναι ο τρόπος διαχείρισης του ποσού που θα δεσμεύεται από το ΕΤΕΑΕΠ, το οποίο θα είναι αποκλειστικά αρμόδιο για την είσπραξη των εισφορών από τους εργαζόμενους και τους εργοδότες.

Πιο συγκεκριμένα, εντός του ΕΤΕΑΕΠ ο κάθε ασφαλισμένος θα διαθέτει το δικό του ατομικό λογαριασμό, με τα χρήματά του τα οποία θα τα διαχειρίζεται η κρατική ΑΕΔΑΚ, στο πλαίσιο ειδικής σύμβασης με το ΕΤΕΑΕΠ που θα οριοθετεί κανονιστικά την όλη διαδικασία.

Η βασική καινοτομία της μεταρρύθμισης που φέρνουμε, έγκειται στο γεγονός πως ο ασφαλισμένος πλέον αποκτά λόγο και δικαιώματα στη συνδιαμόρφωση του συνταξιοδοτικού του βίου. Σε συνεργασία με την ΑΕΔΑΚ ΦΚΑ, εξετάζουμε τη δημιουργία τριών επενδυτικών προϊόντων χαμηλού, μεσαίου και υψηλού ρίσκου, μεταξύ των οποίων ο ασφαλισμένος θα μπορεί να επιλέγει εκείνο το προϊόν που επιθυμεί.

See Also
old-letters

Για τους νέους ελεύθερους επαγγελματίες τα πρώτα πέντε χρόνια από την είσοδό τους στην αγορά εργασίας, θα υπάρχει η πρόβλεψη για αρκετά χαμηλές ασφαλιστικές εισφορές Νότης Μηταράκης

Είναι εύλογο πως τα επενδυτικά προϊόντα υψηλότερου ρίσκου, θα έχουν και υψηλότερες αποδόσεις, ενώ το αντίθετο, θα συνεπάγεται η επιλογή επενδυτικού προϊόντος χαμηλού ρίσκου. Στο σημείο αυτό, θα εξετάζεται και η πρόβλεψη αυτόματης κατάταξης του ασφαλισμένου σε ένα προεπιλεγμένο επενδυτικό πακέτο «κύκλου ζωής».

Αυτό θα προβλέπει την εναλλαγή επενδυτικού κινδύνου, ξεκινώντας από μια επιθετική επενδυτική στρατηγική για τα πρώτα χρόνια ασφάλισης, ενώ όσο θα πλησιάζει ο εργαζόμενος στα χρόνια συνταξιοδότησής του, θα ακολουθείται μια πιο μετριοπαθής επενδυτική στρατηγική προκειμένου να μην τίθενται σε κίνδυνο το ύψος που θα έχει φτάσει έως τότε η σύνταξή του.
Φυσικά η default αυτή επιλογή θα είναι προαιρετική και σε κάθε περίπτωση ο κάθε ασφαλισμένος θα διατηρεί το δικαίωμά του να επιλέξει ένα εναλλακτικό επενδυτικό προϊόν και να αλλάζει επενδυτική στρατηγική. Το σύστημα θα έχει αρκετούς βαθμούς ελευθερίας, όπως τη δυνατότητα επιλογής εναλλακτικού παρόχου επενδυτικών προϊόντων, ενισχύοντας την ελληνική κεφαλαιαγορά.

O Νότης Μηταράκης με τη Βίκυ Γερασίμου, Διευθύντρια Έκδοσης του περιοδικού Ασφαλιστικό Marketing

Στόχος της νέας επικουρικής είναι η δημιουργία ισχυρών ελληνικών θεσμικών επενδυτών, με κεφάλαια που αναμένεται να ξεπεράσουν, σε βάθος χρόνου, τα 100 δισ. ευρώ. Άρα συνοψίζοντας, θα λέγαμε πως το νέο σύστημα θα έχει το ίδιο κόστος για τον ασφαλισμένο σε επίπεδο εισφορών, αλλά με πολύ περισσότερες επιλογές και πολύ σημαντικές ευκαιρίες για μια αυξημένη επικουρική σύνταξη.

Ποιες αποδόσεις πρέπει να πετυχαίνουν οι διαχειριστές ώστε το νέο σύστημα ασφάλισης να είναι βιώσιμο; Και πόσο εφικτός είναι αυτός ο στόχος αξιολογώντας το ιστορικό των αποδόσεων αλλά και τα όσα προμηνύονται για την παγκόσμια οικονομία;

Όπως αναφέρθηκε ήδη στο επίκεντρο των μεταρρυθμίσεων που προωθούνται, βρίσκεται η ενίσχυση της ανταποδοτικότητας του ασφαλιστικού συστήματος, κάτι το οποίο από τη μια θα αποτελέσει κίνητρο για τη μείωση του φαινομένου της εισφοροδιαφυγής, ενώ από την άλλη θα εξασφαλίσει και σημαντικά κέρδη για τους ασφαλισμένους.

Στο πλαίσιο αυτό δεν τίθεται κανένα ζήτημα βιωσιμότητας του νέου συστήματος ασφάλισης. Έχουμε μελετήσει με επάρκεια και σε βάθος όλες τις παραμέτρους ενώ προτού παραδώσουμε το τελικό κείμενο του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, θα έχουν ολοκληρωθεί και οι απαραίτητες αναλογιστικές μελέτες, όπως έχει κριθεί αναγκαίο και από το ΣτΕ.

Αντιθέτως, αυτό που θα πρέπει να υπογραμμισθεί, είναι πως με τη μετάβαση στο νέο συνταξιοδοτικό σύστημα των τριών πυλώνων, μεταβαίνουμε σε ένα σύστημα θωρακισμένο και αξιόπιστο, το οποίο αντιμετωπίζει τους δύο βασικούς και χρόνιους μοχλούς πίεσης: τη δημογραφική μεταβολή και τη δημοσιονομική κρίση. Το σύστημα στη χώρα μας είναι ένα στατικά αναδιανεμητικό σύστημα (P.A.Y.G.) και αποτελεί το κυρίαρχο σύστημα που εφαρμόσθηκε στην πλειονότητα των κρατών μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Ωστόσο, τα τελευταία χρόνια η ραγδαία γήρανση του πληθυσμού και η πλήρης αντιστροφή της ηλικιακής πυραμίδας, έχουν αναιρέσει τη θεμελιώδη προϋπόθεση της εύρυθμης λειτουργίας των ασφαλιστικών συστημάτων που είναι η αναλογική σχέση μεταξύ εργαζομένων και συνταξιούχων. Χαρακτηριστικά για να κατανοήσουμε το μέγεθος της αλλαγής, αν στην Ελλάδα του 1950 σε κάθε έναν συνταξιούχο αναλογούσαν τέσσερις εργαζόμενοι, το 2010 η αναλογία ήταν 1 προς 1,7.

Η Ελλάδα βρίσκεται αυτήν τη στιγμή στις 5 χώρες που θα δεχτούν τις μεγαλύτερες δημογραφικές πιέσεις στο μέλλον, με αποκορύφωμα το 2050, όπου ο δείκτης εξάρτησης αναμένεται να φτάσει στο ποσοστό του 63,4%. Το γεγονός αυτό συνδυαστικά με την αλματώδη αύξηση του προσδόκιμου ζωής στην Ελλάδα, διπλασίασε το μέσο χρόνο καταβολής της εκάστοτε σύνταξης.

Δεν τίθεται κανένα ζήτημα βιωσιμότητας του νέου συστήματος ασφάλισης. Έχουμε μελετήσει με επάρκεια και σε βάθος όλες τις παραμέτρους ενώ προτού παραδώσουμε το τελικό κείμενο του ασφαλιστικού νομοσχεδίου, θα έχουν ολοκληρωθεί και οι απαραίτητες αναλογιστικές μελέτες Νότης Μηταράκης

Παράλληλα, από το 2010 το ελληνικό σύστημα κοινωνικής ασφάλισης έχει υποστεί σοβαρές μεταρρυθμίσεις οι οποίες έχουν καταστεί αναγκαίες εξαιτίας της δημοσιονομικής κρίσης που ξέσπασε και κατ’ επέκταση την ανάγκη μείωσης της κρατικής συμμετοχής στη δαπάνη χρηματοδότησης του ασφαλιστικού συστήματος.

Απέναντι σε αυτές τις πιέσεις, προχωράμε στην οικοδόμηση ενός μεικτού συνταξιοδοτικού συστήματος το οποίο θα συνδυάζει τόσο διανεμητικά όσο και κεφαλαιοποιητικά στοιχεία. Έτσι επιτυγχάνουμε διασπορά του κινδύνου, το σύστημα θωρακίζεται, ενώ ως προς την ανταποδοτικότητά του, θα πρέπει να υπογραμμίσουμε πως σήμερα, η νοητή κεφαλαιοποίηση του νόμου Κατρούγκαλου δίνει περίπου 1,2% νοητή απόδοση, δηλαδή απόδοση ιδιαίτερα χαμηλή.

Αντιθέτως, βλέπουμε πως η ΑΕΔΑΚ, τα τελευταία 17 χρόνια, έχει μέση απόδοση διαχείρισης διαθεσίμων των ασφαλιστικών ταμείων 3,58%. Η διαφορά αυτή, θα σήμαινε 35% αύξηση στις επικουρικές συντάξεις. Έχουμε λοιπόν ένα πραγματικό παράδειγμα αυτήν τςη στιγμή στο οποίο το σύστημα που προτείνουμε δίνει πολύ καλύτερες αποδόσεις από το υφιστάμενο.

Από εκεί και πέρα, όπως αναλύθηκε και στην αρχή, βάσει του επενδυτικού προϊόντος που θα επιλέξει ο κάθε ασφαλισμένος θα υπάρχουν και οι προοπτικές για τα ανάλογα κέρδη και τις ανάλογες αποδόσεις. Πρόκειται στην ουσία για μια επένδυση για το μέλλον του. Είναι αλήθεια πως κάθε επένδυση ενέχει ένα ρίσκο αλλά ρίσκο υπήρχε και στο ισχύον σύστημα επικουρικής ασφάλισης για τους λόγους που ανέφερα ήδη. Το θέμα είναι να βλέπουμε ολιστικά το κάθε ζήτημα και εξετάζοντας στο σύνολό του τα θετικά και τα αρνητικά να υιοθετούμε την καλύτερη επιλογή.

Υπάρχει ειδικά στην Ελλάδα μια νοοτροπία φοβική απέναντι σε καθετί το νέο και σε κάθε μεταρρυθμιστική προσπάθεια που γίνεται. Εμείς ως κυβέρνηση, αντί να δημιουργούμε σενάρια για μελλοντική οικονομική κατάρρευση, επιλέγουμε να λάβουμε τα κατάλληλα μέτρα για να διασφαλίσουμε την οικονομική ανάκαμψη της Ελλάδας. Αποτελεί ένα στοίχημα το οποίο για να το «κερδίσουμε» θα πρέπει να συνεχίσουμε τη διαρκή και βαθύτερη υλοποίηση των απαραίτητων μεταρρυθμίσεων, την πλήρη ανάπτυξη όλων των εργαλείων πολιτικής, αλλά πάνω από όλα την ισχυρή πολιτική βούληση για την αντιμετώπιση των χρόνιων διαρθρωτικών και συστημικών προβλημάτων.

Θα πρέπει να αναλογιστούμε πως μέχρι τώρα η διοχέτευση ολοένα και περισσότερων κρατικών πόρων στα ασφαλιστικά ελλείμματα, συνεπαγόταν τη διάθεση ολοένα και λιγότερων πόρων σε παραγωγική κατεύθυνση και σε προγράμματα δημοσίων επενδύσεων.

Αποτέλεσμα αυτού, ήταν η επιβράδυνση ή και η αναστολή της ανάκαμψης, η απώλεια εδάφους στον τομέα της ανταγωνιστικότητας καθώς και η υστέρηση στους κρίσιμους τομείς της παιδείας, της έρευνας, της υγείας, της καινοτομίας και της επιχειρηματικότητας.

View Comment (1)

Leave a Reply to A WordPress Commenter Cancel reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top