Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 × 4 =

15 + five =

Μύθοι για το χρόνο

Ο χρόνος της ημέρας είναι 24 ώρες!

Ως «διαχείριση χρόνου» –συμπεριλαμβανομένης και της ίδιας της σκοπιμότητας του να διαχειρίζεται κάποιος το χρόνο του– λέμε κάθε τι που διαδραματίζεται σε αυτόν το χρονικό προσδιο- ρισμό. Καιρός να καταρρίψουμε λοιπόν μερικούς μύθους.

Μύθος 1: Ο «χρόνος» είναι το σημαντικότερο πράγμα

Ο Jordan Cohen, συγγραφέας του «Make Time for the Work That Matters», λέει ότι θα έπρεπε να μεριμνούμε για την παραγωγικότητα αντί για το χρόνο, δεδομένου ότι «η διαχείριση χρόνου είναι λανθασμένος όρος». Είναι όπως το να είσαι υγιής έναντι του να κάνεις δίαιτα: «Μπορείς να κάνεις όση δίαιτα θέλεις, αλλά δεν θα είσαι απαραίτητα πιο υγιής», λέει.

* «Εάν δεν προσέχεις τις δεσμεύσεις που έχεις αναλάβει ή αναλαμβάνεις, δεν υπάρχει τεχνική διαχείρισης χρόνου που να μπορεί να το λύσει αυτό» *

Μύθος 2: Πρέπει να κάνεις όσο περισσότερα μπορείς στο μικρότερο δυνατό χρόνο

Η καθηγήτρια του Harvard Business School και συν-συγγραφέας του «Progress Principle», Teresa Amabile, λέει ότι η «υπερδέσμευση», όπως το ονομάζει, είναι ένα από τα χειρότερα πράγματα που μπορούμε να κάνουμε για την παραγωγικότητά μας. «Εάν δεν προσέχεις τις δεσμεύσεις που έχεις αναλάβει ή αναλαμβάνεις, δεν υπάρχει τεχνική διαχείρισης χρόνου που να μπορεί να το λύσει αυτό», αναφέρει. «Είναι δυνατόν να πεις όχι στον manager που σε υπερφορτώνει», λέει η Amabile. «Έχεις τη δυνατότητα να το διαπραγματευτείς!»

Μύθος 3: Κάποιο παγκόσμιο σύστημα μπορεί να λύσει τα προβλήματα διαχείρισης χρόνου

Υπάρχει μία τεράστια αγορά για τη θεραπεία των ανησυχιών διαχείρισης χρόνου του κόσμου. Ο David Allen και ο Tim Ferriss έχουν κάνει best-sellers, δείχνοντας στον κόσμο πώς να αρχίζουν να «Κάνουν τα πράγματα να γίνονται» (“Getting Things Done”) ή να μεταμορφώσουν τη ζωή τους σε μία «4ωρη Εβδομάδα Εργασίας» (“4-Hour Workweek”). Ωστόσο, το να γίνεις «μάγος» στη διαχείριση χρόνου είναι θέμα του να βρεις τι λειτουργεί για την δική σου ημέρα εργασίας.

Μύθος 4: Η διαχείριση του χρόνου σου εξαρτάται από εσένα

Αντ’ αυτού, συνήθως η αλήθεια είναι ότι το πρόγραμμά σου κυριαρχείται από την επιχείρηση. «Χωρίς να το γνωρίζουν, οι εταιρείες βάζουν πολλά εμπόδια στους υπαλλήλους τους στο να κάνουν τη δουλειά τους –ασαφής στρατηγική και αδέξιες διαδικασίες, είναι μόνο δύο από αυτά», λέει ο Cohen, συγγραφέας για θέματα παραγωγικότητας.

Εάν πρόκειται για θέμα ολόκληρης της εταιρείας, όπως το να υπάρχει υπερβολική εξάρτηση από τα emails, ενώ υπάρχουν καλύτερες διαδικασίες διαθέσιμες, τότε μάλλον πρέπει να μιλήσεις σε έναν ανώτερο μάνατζερ. «Χρειάζεται επανασχεδιασμός του τρόπου που λαμβάνονται οι αποφάσεις», συνεχίζει ο Cohen. Και φυσικά, όποτε και αν σκοπεύεις να ζητήσεις meeting για το ζήτημα, πήγαινε οπλισμένος με προτάσεις και βαθιά γνώση του θέματος. Αλλιώς, άφησέ το… Πήγαινε για καφέ και ξεκουράσου…

meleti

 

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι