Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

17 + 12 =

eighteen + eight =

Νάντια Σταυρογιάννη: «Το αποτέλεσμα είναι συλλογική υπόθεση»

Τον περασμένο Ιούλιο αναλάβατε τη Γενική Διεύθυνση της DAS Hellas. Πείτε μας λίγα λόγια για την επαγγελματική σας πορεία μέχρι σήμερα αλλά και τις προκλήσεις που συνόδεψαν την ανάληψη των νέων σας καθηκόντων.

ναντια σταυρογιάννη

Νάντια Σταυρογιάννη Das Hellas

Η επαγγελματική μου πορεία είναι στενά συνδεδεμένη με την DAS, καθώς μετά από τις σπουδές μου σχεδόν αμέσως ξεκίνησα τη συνεργασία μου με την εταιρεία. Έκτοτε, πέρασαν πολλά και δημιουργικά χρόνια. Στη διάρκεια όλων αυτών των χρόνων είχα τη δυνατότητα, είτε μέσα από τη δραστηριότητά μου στην εταιρεία είτε μέσω άλλων επιστημονικών και τεχνολογικών δραστηριοτήτων, να ασχοληθώ παράλληλα με διάφορους τομείς, οι οποίοι με βοήθησαν να διευρύνω τους ορίζοντές μου, να εμπλουτίσω τις γνώσεις μου και να ικανοποιήσω τις ανησυχίες μου. Είχα όμως από νωρίς συνειδητοποιήσει ότι το μέλλον μου είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την DAS Hellas και τη νομική προστασία. Γνώριζα ότι η σχέση που δομούσα με την εταιρεία και τον κλάδο νομικής προστασίας ήταν αυτό που μου ικανοποιούσε τις επαγγελματικές μου φιλοδοξίες. Υπηρέτησα όλα αυτά τα χρόνια διάφορα τμήματα αυτής της εταιρείας, έχοντας ταυτιστεί με τη φιλοσοφία και τη στρατηγική της. Έτσι τον περασμένο Ιούλιο ανέλαβα τη Γενική Διεύθυνση της εταιρείας γνωρίζοντας πολύ καλά ότι οι προκλήσεις που ανοίγονται μπροστά μας είναι πολλές και αφορούν το δυναμικό μετασχηματισμό της εταιρείας, προκειμένου να αντιμετωπίσουμε την κρίση που μαστίζει την ελληνική αγορά και να αντεπεξέλθουμε στις απαιτήσεις της. Αυτό σημαίνει: νέα ευέλικτα προϊόντα, αναβάθμιση των υπηρεσιών νομικής προστασίας που εμείς ως DAS προσφέρουμε, νέα στρατηγική πωλήσεων με στόχο όμως πάντα την ικανοποίηση των πελατών μας.

H DAS Hellas λειτουργεί από το 1994 με τη μορφή Ανώνυμης Εταιρείας «γενικής Νομικής Προστασίας». Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτός ο όρος;

Η DAS από καταβολής της είναι εξειδικευμένη ασφαλιστική εταιρεία νομικής προστασίας. Γνωρίζουμε καλά να καταρτίζουμε ασφαλιστικά προγράμματα νομικής προστασίας που ανοίγουν σε όλους (καταναλωτές, νοικοκυριά, οικογένειες, επιχειρήσεις, επαγγελματίες) το δρόμο προς τη δικαιοσύνη. «Εύκολη πρόσβαση στη δικαιοσύνη» την ώρα που την χρειάζονται. Στην Ελλάδα ήρθαμε το 1970 σαν υποκατάστημα της DAS Γερμανίας και το 1994 γίναμε Ανώνυμη Εταιρεία. Αυτό σημαίνει ότι έχοντας την απόλυτη γνώση του θεσμού της νομικής προστασίας αποκτήσαμε και τα «τυπικά προσόντα», τη νομική μορφή προκειμένου να μπορέσουμε να αναπτυχθούμε στην Ελλάδα. Όλα αυτά τα χρόνια με τον επαγγελματισμό και την τεχνογνωσία μας κατορθώσαμε να κατέχουμε ηγετική θέση στην εθνική, την ευρωπαϊκή και πρόσφατα στην παγκόσμια αγορά, και να συνεχίσουμε να δίνουμε στους πελάτες μας παλιούς και νέους ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει. Προς αυτή την κατεύθυνση εξακολουθούμε να εργαζόμαστε.

Υπάρχουν κάποια προϊόντα ή υπηρεσίες που έχουν «πληγεί» υπό την παρούσα οικονομική κρίση; Αντιμετωπίζετε ακυρώσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια;

Οι συνέπειες της οικονομικής κρίσης στον επιχειρηματικό κόσμο είναι γνωστό ότι είναι μεγάλες. Μείωση κύκλου εργασιών, έλλειψη ρευστότητας, κλείσιμο επιχειρήσεων, συρρίκνωση δραστηριοτήτων κ.λπ. Από τις συνέπειες αυτές έχουν πληγεί και οι πελάτες μας και φυσικά και εμείς ως ασφαλιστές τους στη Νομική Προστασία. Δυστυχώς χάνουμε πελάτες επειδή κλείνουν τις εταιρείες τους. Αυτό με στεναχωρεί ιδιαίτερα ως Διευθύντρια της DAS Hellas, κυρίως όμως ως Ελληνίδα. Από την άλλη όμως πλευρά, χαίρομαι ιδιαίτερα όταν μέσα από τις υπηρεσίες μας και τις παροχές μας βοηθάμε τους πελάτες μας να προασπίσουν τα συμφέροντα των εταιρειών τους, να ενισχύσουν τη ρευστότητά τους για να αποτρέψουν φαινόμενα που προανέφερα. Είμαστε αισιόδοξοι για το μέλλον, διότι πιστεύουμε ότι σήμερα περισσότερο από ποτέ η κάθε επιχείρηση, ο κάθε επαγγελματίας έχουν ανάγκη να υποστηρίζονται νομικά από μια εξειδικευμένη εταιρεία και να διεκδικούν αυτά που δικαιούνται. Δεν πρέπει επηρεασμένοι από τις συνθήκες της εποχής να αποστερούν από τον εαυτό τους τα οφέλη και την υποστήριξη που τους παράσχει ένα συμβόλαιο νομικής προστασίας.

Πώς αντιμετωπίζετε το πρόβλημα των εισπράξεων;

Δεν έχουμε ιδιαίτερα προβλήματα με τις εισπράξεις των ασφαλίστρων μας. Μην ξεχνάτε ότι εμείς ως εταιρεία νομικής προστασίας υποστηρίζουμε τους ασφαλισμένους μας και στις περιπτώσεις που δεν τους πληρώνουν οι πελάτες τους. Νομίζω όμως ότι οι πολύ καλές σχέσεις που έχουμε με τους συνεργάτες μας, η υποστήριξη και η άψογη συνεργασία είναι οι σημαντικότεροι λόγοι, για τους οποίους και οι συνεργάτες μας είναι άψογοι απέναντί μας και εκπληρώνουν έγκαιρα τις υποχρεώσεις τους.

Τι μεθόδους χρησιμοποιείτε για να αναπτύξετε το χαρτοφυλάκιο της DAS;

Έχουμε ένα συγκεκριμένο μακροπρόθεσμου ορίζοντα σχέδιο το οποίο περιέχει διεύρυνση των συνεργατών και αξιοποίηση νέων εναλλακτικών σύγχρονων και πρωτοποριακών –μπορώ να πω– καναλιών διανομής. Δεν θα ήθελα να σας δώσω συγκεκριμένα στοιχεία στην παρούσα φάση. Να σας πωμόνο ότι τα συμβόλαιά μας θα απευθυνθούν μαζικά στο ευρύ κοινό. Αυτονόητο όμως είναι ότι οι συνεργάτες μας, οι ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές θα συνεχίζουν να παίζουν τον δικό τους κομβικό ρόλο.

*Ένας καλός πωλητής δεν προτείνει σε έναν πελάτη κοστούμι σε άλλο μέγεθος μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνότερο.*

Πώς βλέπετε το μέλλον της «διαμεσολάβησης» ως γενικότερη δραστηριότητα; Τη διείσδυση του Διαδικτύου και την απευθείας πώληση; Πόσο και ποιο ποσοστό των εργασιών των Συνεργατών σας πραγματοποιείται ηλεκτρονικά;

Σας προανέφερα για τους διαμεσολαβούντες πως πιστεύω ότι έχουν τον δικό τους αναντικατάστατο ρόλο. Αυτόν θα τον συνεχίσουν, χρειάζονται όμως κίνητρα για να τον διευρύνουν και να τον υποστηρίξουν περισσότερο. Εκτιμώ όμως ότι το μέλλον τους βρίσκεται στην εξειδίκευσή τους σε συγκεκριμένα προϊόντα, τα οποία απαιτούν υποστήριξη στην πώλησή τους. Χρειάζεται από την πλευρά τους διαρκής ενημέρωση και καλή γνώση των προϊόντων, των καλύψεων και των χαρακτηριστικών τους, χρειάζεται επίσης στενή συνεργασία με τους πελάτες, έτσι ώστε να ακούσουν τις απαιτήσεις τους, να διερευνήσουν τις ανάγκες τους και να προτείνουν το κατάλληλο προϊόν. Ειδικά για τη νομική προστασία οι διαμεσολαβούντες είναι απαραίτητοι καθώς είναι ένα προϊόν που απαιτεί πώληση. Από την άλλη πλευρά, η διείσδυση του διαδικτύου στη ζωή μας είναι πλέον γεγονός και αυξάνεται δραματικά μέρα με τη μέρα. Αυτό, κατά τη δική μου άποψη, είναι πολύ θετικό και βοηθά την καθημερινότητα όλων μας στις διαφοροποιημένες πλέον συνθήκες που βιώνουμε. Σε όλους μας υπάρχει έλλειψη χρόνου και το διαδίκτυο μας βοηθά να εξοικονομούμε καθημερινά αρκετό. Ο ασφαλιστικός χώρος δεν θα μπορούσε να αποτελέσει εξαίρεση. Αυτό θα μπορούσαν να το εκμεταλλευτούν και οι διαμεσολαβούντες και να διευρύνουν τον κύκλο εργασιών τους. Η αξιοποίηση του διαδικτύου είναι ένας από τους άμεσους δικούς μας στόχους με πρωταρχικό σκοπό την παροχή υπηρεσιών στους πελάτες μας και όχι την ανάπτυξη απευθείας πωλήσεων. Ήδη χρησιμοποιούμε εκτεταμένα τις δυνατότητες που μας δίνει και ανταλλάσσουμε ψηφιακά δεδομένα με τους συνεργάτες μας, ελαχιστοποιώντας τη σπατάλη χρόνου και τις ανθρωποώρες που απαιτούνται.

σταυρογιαννη ναντια, das hellas

Νάντια Σταυρογιάννη, Διευθύνουσα Σύμβουλος Das Hellas

Ως πρώην Διευθύντρια Πωλήσεων, τι συμβουλή θα δίνατε σε νεοεισερχόμενους Πωλητές στην εταιρεία; Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν «διαμεσολαβητή» Ασφαλειών;

Σε συνέχεια των όσων και πριν ανέφερα, η συμβουλή μου θα ήταν να είναι καλοί πωλητές. Ο καλός πωλητής δεν στέκεται μόνο στην τιμή του προϊόντος, δεν πουλάει μόνο το φθηνότερο, πουλάει και προσφέρει στους πελάτες του το κατάλληλο προϊόν με την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής. Ένας καλός πωλητής δεν προτείνει σε έναν πελάτη κοστούμι σε άλλο μέγεθος μόνο και μόνο γιατί είναι φθηνότερο. Βρίσκει το κατάλληλο νούμερο και μετά αναζητά την καλύτερη τιμή στην ποιότητα που του ζήτησε ο πελάτης. Προκειμένου λοιπόν ένας διαμεσολαβητής να γίνει καλός πωλητής, πρέπει να έχει διάθεση για συνεχή εκπαίδευση και επιμόρφωση, ώστε να είναι πάντα έγκυρα και έγκαιρα ενημερωμένος.

Οι ισορροπίες είναι λεπτές στη θέση της Γενικής Διεύθυνσης, την οποία κατέχετε. Πόσο δύσκολο ή εύκολο είναι να ηγείστε και να κατευθύνετε τους Συνεργάτες σας με παραγωγικό τρόπο;

Ήταν και είναι επιλογή μου να μην προσπαθώ απλά να κρατώ τις ισορροπίες, αλλά να αντιμετωπίζω τα θέματα της εταιρείας με ευθύτητα, διαφάνεια, αντικειμενικότητα και σταθερότητα. Και πρέπει να ομολογήσω ότι με πολλή χαρά διαπίστωσα ότι οι αρχές αυτές επικροτήθηκαν και υιοθετήθηκαν από όλους τους συνεργάτες μου και τα στελέχη της εταιρείας. Είναι κοινό μας πιστεύω ότι η ευθύνη για το αποτέλεσμα είναι μια συλλογική υπόθεση. Αυτό από μόνο του δημιουργεί υψηλό αίσθημα ευθύνης, με αποτέλεσμα ο κάθε ένας να δίνει τον καλύτερό του εαυτό.

Η DAS Hellas ανήκει στο διεθνή Όμιλο της DAS. Μέσα από τη Συνεργασία σας με το Γερμανικό Όμιλο, έχετε παρατηρήσει ουσιαστικές διαφορές λειτουργίας των αμιγώς ελληνικών εταιρειών με αυτές του εξωτερικού;

Σαφώς η οργάνωση και λειτουργία των εταιρειών του εξωτερικού πάντα διακρινόταν για τις οργανωτικές δομές και τις πρότυπες διαδικασίες. Η Ελλάδα στο παρελθόν εμφάνιζε αποκλίσεις, οι οποίες όμως σήμερα όπου δεν έχουν εξαλειφθεί έχουν σίγουρα ελαχιστοποιηθεί. Σε αυτό έχει συμβάλλει η δημιουργία του Ενιαίου Χρηματοπιστωτικού Χώρου, η παγκοσμιοποίηση των αγορών και η δημιουργία ενιαίων κανόνων λειτουργίας. Η αγορά μας εναρμονίζεται με γρήγορους ρυθμούς με τους νομοθετικούς κανόνες των ευρωπαϊκών αγορών, ενώ σαφώς γίνονται ολοένα και μεγαλύτερες προσπάθειες προς αυτή την κατεύθυνση. Εμείς ως θυγατρική πολυεθνικού ομίλου ακολουθούμε τα πρότυπα της μητρικής εταιρείας από την έναρξη των εργασιών μας στην Ελλάδα. Πιστεύω ότι δεν θα έπρεπε να αναλωνόμαστε στο να αναζητούμε διαφορές, αλλά θα ήταν καλύτερο να μεριμνούμε για τη συνεχή βελτίωσή μας.

*Στη Γερμανία σχεδόν κάθε οικογένεια διαθέτει τουλάχιστον ένα συμβόλαιο Νομικής Προστασίας.*

Πείτε μας λίγα λόγια για την πορεία και τις προοπτικές του κλάδου Νομικής Προστασίας Ιδιωτών, συγκεκριμένα της Νομικής Προστασίας Οικογένειας, καθώς και για την πορεία του κλάδου Επαγγελματικής Προστασίας, δεδομένου ότι πρόκειται περί υπηρεσιών όχι ευρέως διαδεδομένων στη συνείδηση του Έλληνα πολίτη.

Θα προτιμούσα να αναφερθούμε γενικότερα στα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης που έχει ο κλάδος Νομικής Προστασίας στη χώρα μας. Ο κάθε πολίτης, οι οικογένειες, οι επιχειρήσεις σήμερα βρίσκονται αντιμέτωπες με τη νέα σκληρή πραγματικότητα. Δεν υπάρχουν περιθώρια ούτε για σπατάλη χρημάτων, ούτε για χάσιμο χρόνου. Εμείς, ως εταιρεία, προσφέρουμε τα κατάλληλα συμβόλαια νομικής προστασίας που παρέχουν αποτελεσματική υποστήριξη. Δεν είναι τυχαίο ότι στη Γερμανία σχεδόν κάθε οικογένεια διαθέτει τουλάχιστον ένα συμβόλαιο Νομικής Προστασίας. Δική μας ευθύνη είναι να γνωρίσουμε στο ελληνικό κοινό τα οφέλη και τις παροχές της Νομικής Προστασίας, έτσι ώστε να δημιουργήσουμε και στην Ελλάδα μια αντίστοιχη πραγματικότητα.

Ποιες είναι οι στρατηγικές προτεραιότητες της DAS Hellas για τα επόμενα πέντε χρόνια;

Νομίζω ότι από τα προηγούμενα είναι σαφές ότι πρωταρχικός μας στόχος είναι η γνωριμία του κόσμου με τη Νομική Προστασία. Μέσα από αυτό πιστεύω ακράδαντα ότι θα ικανοποιηθεί και ο μόνιμος στόχος μας, η διεύρυνση των εργασιών μας. Παράλληλα η εταιρεία επενδύει στο παραγωγικό της δίκτυο μέσα από συνεχή επιμόρφωση και υποστήριξη. Προκειμένου να υλοποιηθούν όλα αυτά, έχουμε ήδη ξεκινήσει να επενδύουμε στο ανθρώπινο δυναμικό και στα στελέχη της εταιρείας μας, δημιουργώντας και νέες θέσεις εργασίας που στελεχώνονται από άρτια καταρτισμένα πρόσωπα. Αντίστοιχη μέριμνα έχει ληφθεί για την τεχνολογική υποδομή και τον εξοπλισμό μέσα από το νέο μας κτίριο, που αποδεικνύει και πιστοποιεί τα σχέδιά μας για την πορεία της εταιρείας μας στο μέλλον.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι