Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

eleven − three =

six − one =

Νατάσα Νικολαΐδου

Πολλοί αλλάζουν κρύσταλλα όμως εμείς στην Glassdrive® τοποθετούμε μόνο γνήσια κρύσταλλα κατευθείαν από τους κατασκευαστές που προμηθεύουν τις αυτοκινητοβιομηχανίες. Βασικός προμηθευτής μας είναι η Saint-Gobain Sekurit ένας από τους μεγαλύτερους κατασκευαστές κρυστάλλων αυτοκινήτου στον κόσμο και επίσημος προμηθευτής όλων των αυτοκινητοβιομηχανιών.

Οι Ασφαλιστικές Εταιρείες για εμάς είναι οι συνεργάτες μας. Στην Glassdrive® ερχόμαστε καθημερινά σε επαφή τόσο με τους τελικούς καταναλωτές όσο και με τις ασφαλιστικές εταιρείες τις οποίες αντιμετωπίζουμε ως συνεργάτες και αρωγούς στο έργο μας.  Η διαφάνεια πιστεύουμε ότι είναι το κλειδί μιας επιτυχημένης συνεργασίας με τις ασφαλιστικές εταιρείες διότι αναπτύσσεται μια σχέση αμοιβαίας εμπιστοσύνης.

Ο Συνεργάτης της GLASSDRIVE είναι ένας επαγγελματίας τεχνικός, γεμάτος ενθουσιασμό, με άριστες τεχνικές δεξιότητες. Καθώς αποτελεί μέλος του δικτύου Glassdrive®, σε όλες τις  δραστηριότητές του εστιάζει πάντοτε στην ασφάλεια, την αξιοπιστία, την ικανοποίηση των πελατών του, την εξυπηρέτηση και την άριστη ποιότητα.

Αντικατάσταση ή Επισκευή; Εξαρτάται από το μέγεθος και το σημείο της ζημιάς που έχει υποστεί το παρμπρίζ. Οποιοδήποτε σπάσιμο ή ράγισμα του παρμπρίζ μπορεί να μετατραπεί σε επικίνδυνη ρωγμή οποιαδήποτε στιγμή. Όταν ένα σπάσιμο ή ράγισμα δεν είναι μεγαλύτερο από ένα νόμισμα των δύο ευρώ και δεν βρίσκεται μέσα στο άμεσο οπτικό πεδίο του οδηγού, μπορούμε τις περισσότερες φορές να το επισκευάσουμε.

Ικανοποιημένος Πελάτης είναι αυτός που εκπληρώνονται και οι ελάχιστες απαιτήσεις. Στόχος της Glassdrive® δεν είναι η επικοινωνία με τον πελάτη αλλά η διαχείριση των απαιτήσεών του. Με την ειλικρίνεια και την τεχνογνωσία που διαθέτουμε, είμαστε σε θέση να προσφέρουμε υπηρεσίες που θα καλύψουν τις ανάγκες και τις προσδοκίες του, με στόχο, είτε αν μας χρειαστεί ο ίδιος πάλι, να έρθει ξανά σε εμάς ή να μας συστήσει στο οικείο και φιλικό του περιβάλλον. Εξάλλου, ο ικανοποιημένος δικός μας πελάτης, είναι ικανοποιημένος πελάτης και της ασφαλιστικής εταιρείας.

Η προσωπική μου πορεία στις Πωλήσεις Όλα αυτά τα χρόνια, όλες οι εργασίες μου είχαν να κάνουν με την εξυπηρέτηση πελατών, που όμως ήταν κομμάτι των πωλήσεων. Δεν θα μπορούσα ποτέ να κάνω μια δουλειά που να είμαι απομονωμένη και δεν θα επικοινωνώ με κόσμο, γι’ αυτό και ποτέ δεν αναζήτησα μια διαφορετικού τύπου δουλειά. Είναι ο μόνος τομέας που έχει την ευθύνη του πριν την πώληση και του μετά…

Η Θεσσαλονίκη για εμένα είναι Τι να σε λέω τώρα… Η ομορφότερη πόλη του κόσμου. Η μόνη που προφέρεται με δύο λάμδα και γράφετε με δύο σίγμα!! Να μιλήσω για τα σοκάκια της, την παραλία της, την πλατεία Αριστοτέλους, το Λευκό Πύργο, τους ανθρώπους της; Τα πάντα σε αυτή την πόλη είναι μοναδικά. Όσοι αγαπάμε τη Θεσσαλονίκη, λέμε ότι δεν είναι απλώς μια πόλη, είναι πάθος. Είναι τυχαίο που όσοι έρχονται για λίγο, την ερωτεύονται και δεν την ξεχνάνε ποτέ; Θα μπορούσα να μιλάω γι’ αυτήν ώρες. Όμως δεν περιγράφεται αυτή η πόλη σε λέω…

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι