Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Νο1 απειλή οι hackers

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Κοινό μήνυμα για τις ευκαιρίες ανάπτυξης τις οποίες κρύβει το Cyber Risk Insurance έστειλαν στις 19 Σεπτεμβρίου 2017 στην ασφαλιστική αγορά ο Πρόεδρος του Συνδέσμου Ελλήνων Μεσιτών Ασφαλίσεων – ΣΕΜΑ, Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, και ο Αντιστράτηγος ε.α. και Ιδρυτής της Υπηρεσίας Δίωξης Ηλεκτρονικού Εγκλήματος της ΕΛ.ΑΣ., Εμμανουήλ Σφακιανάκης, μιλώντας σε εκδήλωση του Συνδέσμου με τίτλο “Meeting the Brokers of a Cyber Secure World”, η οποία σηματοδότησε την έναρξη των εργασιών του 19ου Διεθνούς Hydra Meeting της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους εκατοντάδες ηγετικά στελέχη της εγχώριας και διεθνούς ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής αγοράς, όλοι οι επικεφαλής των Φορέων και Σωματείων του κλάδου, δημοσιογράφοι και ένας μεγάλος αριθμός εκπροσώπων επιχειρήσεων, οι οποίοι εμπιστεύονται την ασφαλιστική και αντασφαλιστική τους κάλυψη στους μεσίτες που είναι Μέλη του ΣΕΜΑ.

Ο κ. Ξηρογιαννόπουλος τόνισε, μεταξύ άλλων, ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας δεν θα πρέπει να υποβαθμίσει τον κίνδυνο των κυβερνοεπιθέσεων, χαρακτηρίζοντας τις κακόβουλες επιθέσεις ως ένα από τα πλέον φλέγοντα θέματα στον ευρύτερο διεθνή επιχειρηματικό χώρο, ενώ από την πλευρά του ο κ. Σφακιανάκης υπογράμμισε ότι το Cyber Risk Insurance, μετά και την ψήφιση του νέου κοινοτικού Κανονισμού, θα καταστεί αναγκαία κάλυψη σε μία αγορά η οποία για το data protection θα δαπανήσει, μόνο στην Ευρώπη, περί τα 14 δισ. ευρώ.

Απευθυνόμενος στα εκατοντάδες ηγετικά στελέχη της εγχώριας και διεθνούς ασφαλιστικής και αντασφαλιστικής αγοράς, που παραβρέθηκαν στην εκδήλωση του ΣΕΜΑ, η οποία πραγματοποιήθηκε υπό την αιγίδα της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιριών Ελλάδος και του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Αθηνών στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, ο Πρόεδρος του Συνδέσμου, Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, υπογράμμισε, μεταξύ άλλων, ότι οι κυβερνοεπιθέσεις αποτελούν έναν πολύ σημαντικό κίνδυνο, στον οποίο η πλειονότητα των επιχειρήσεων είναι πλέον εκτεθειμένη και πρέπει να αντιμετωπίσει.

«Ο επαγγελματίας Μεσίτης ασφαλίσεων καλείται για άλλη μια φορά να λειτουργήσει πρωτίστως ως Σύμβουλος του επιχειρηματία πελάτη του» τόνισε ο κ. Ξηρογιαννόπουλος για να προσθέσει ότι «oι επιχειρήσεις, έχουν ανάγκη πρώτον να ενημερωθούν, να αντιληφθούν και να αξιολογήσουν την έκθεσή τους σε κινδύνους που προκύπτουν από την ευρύτατη χρήση της τεχνολογίας και την “εξάρτηση” που αυτή δημιουργεί, δεύτερον να λάβουν τα απαραίτητα μέτρα προστασίας για τον περιορισμό της έκθεσής τους σε αυτούς και, τέλος, να γνωρίσουν τις εναλλακτικές λύσεις που προσφέρει η ασφαλιστική αγορά, ώστε εμπιστευόμενοι το κατάλληλο ασφαλιστικό πρόγραμμα Cyber Risk Insurance, να καλύψουν αποτελεσματικά τη νέα αυτή ασφαλιστική ανάγκη που έχει δημιουργηθεί».

Από την πλευρά του, ο κ. Σφακιανάκης επεσήμανε ότι το Cyber Risk Insurance προσφέρεται για την ανάπτυξη της ασφαλιστικής αγοράς, ιδιαίτερα σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, στην οποία ελάχιστοι επενδύουν στην εν λόγω κάλυψη. Τόνισε επίσης, ότι η βασικότερη απειλή για το επιχειρείν έρχεται από το διαδίκτυο και έδωσε έμφαση στη σημασία της πραγματογνωμοσύνης που θα πρέπει να διενεργεί ο ασφαλιστής πριν αναλάβει τον κίνδυνο. Υπογραμμίζοντας ο κ. Σφακιανάκης τη σημασία της ασφαλιστικής κάλυψης κατά των κυβερνοεπιθέσεων, αναφέρθηκε στον πρώην διοικητή του FBI, Robert Mueller, ο οποίος έχει δηλώσει ότι υπάρχουν δύο ειδών εταιρείες: αυτές που έχουν δεχθεί επίθεση από hacker και αυτές που θα δεχθούν επίθεση στο μέλλον.

Η «ΑΤΖΈΝΤΑ» ΤΟΥ ΣΕΜΑ

Στο μεταξύ, στη σύντομη τοποθέτησή του ο Πρόεδρος του ΣΕΜΑ, Γιάννης Ξηρογιαννόπουλος, αναφέρθηκε στους στόχους και τα οράματα της νέας διοίκησης του Συνδέσμου, υπογραμμίζοντας την ανάγκη για συλλογική προσπάθεια, σύμπνοια, αποτελεσματική συνεργασία, αλλά και για ενεργή συμμετοχή όλων των μελών του ΣΕΜΑ στις πρωτοβουλίες που αναλαμβάνει, προκειμένου, όπως είπε, ως φορέας να επιτύχει τους στόχους που έθεσε για:

•Την προάσπιση των επαγγελματικών συμφερόντων των μελών του.

•Την ανάπτυξη της ασφαλιστικής συνείδησης των ασφαλιζόμενων.

•Τη δημιουργία υπεραξίας στις υπηρεσίες που προσφέρει ο μεσίτης ασφαλίσεων στους πελάτες του.

•Την αναβάθμιση του ρόλου του ΣΕΜΑ στην ασφαλιστική αγορά γενικότερα.

«Οι άμεσες προτεραιότητες που έχουμε θέσει αφορούν στη διευθέτηση σειράς σημαντικών θεμάτων που απασχολούν τον κλάδο μας, με πρωταρχικό, αυτήν τη στιγμή, την ενεργή συμμετοχή μας κατά τη διαδικασία εναρμόνισης της Ευρωπαϊκής Οδηγίας IDD στην Ελληνική Νομοθεσία περί ασφαλιστικής διαμεσολάβησης» ανέφερε για να επισημάνει και την περαιτέρω ανάπτυξη και σύσφιξη σχέσεων και συνεργειών με φορείς της αγοράς εντός και εκτός Ελλάδος, όπως των ΕΑΕΕ, ΕΕΑ, ΣΕΒ και BIPAR, τη θέσπιση κανόνων δεοντολογίας για τη διασφάλιση του υγιούς ανταγωνισμού μεταξύ όλων των εμπλεκομένων μερών και, τέλος, τη δημιουργία ενός Προτύπου Επαγγελματία Μεσίτη Ασφαλίσεων βάσει του οποίου θα πρέπει όλοι να λειτουργούν. Επίσης, τόνισε την ανάγκη για μια πιο «εξωστρεφή» πολιτική, με στόχο τη διαρκή παρουσία των μεσιτών ασφαλίσεων στον ευρύτερο επιχειρηματικό κόσμο και όχι αποκλειστικά και μόνο στο πλαίσιο της ασφαλιστικής αγοράς και για το σκοπό αυτό, όπως είπε, ο ΣΕΜΑ θέλει αρωγούς του όλους τους μεσίτες ασφαλίσεων.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι