Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Ο εφιάλτης της προθεσμίας

Παραδώστε έργο και δεν χρειάζεται καμιά εξήγηση. Αν δεν παραδώσετε, ακόμη και χίλιες εξηγήσεις είναι άχρηστες.

Στο παρελθόν το άτομο που έλεγε, «θα κάνω ό,τι μπορώ!», θεωρούνταν πολύ αξιόλογο. Αυτό δεν ισχύει πια. Τώρα ο κόσμος δεν σου ζητάει να κάνεις απλώς ό,τι μπορείς. Απαιτεί να παραδώσεις το έργο!

Παραδώστε έργο και δεν χρειάζεται καμιά εξήγηση. Αν δεν παραδώσετε, ακόμη και χίλιες εξηγήσεις είναι άχρηστες. «Το ταχυδρομείο πρέπει να φτάσει!» Ανεξάρτητα αν αυτό θα γίνει με άλογο, άμαξα, τρένο ή αεροπλάνο. Ξεχάστε τους Ινδιάνους, τα άγρια θηρία, τους ληστές, τις κατολισθήσεις και τις καταιγίδες – το ταχυδρομείο πρέπει να παραδοθεί εγκαίρως. Όταν παραδίδετε, αυτό πρέπει να γίνεται εγκαίρως. Υποτάσσεστε στην προθεσμία. Σέβεστε την προθεσμία -το χρόνο πριν από τον οποίο η δουλειά πρέπει να ολοκληρωθεί και να παραδοθεί. Η προθεσμία είναι σκληρή και άκαμπτη. Είναι εξίσου ανηλεής και αμείλικτη με το πέρασμα του χρόνου, και υπάρχει μόνο μια απάντηση η έγκαιρη παράδοση.

Γνωρίζουμε χιλιάδες ανθρώπους που προσπάθησαν να αγνοήσουν την προθεσμία αλλά δεν υπάρχει ούτε ένας που να την ξεγέλασε ή να την εξαπάτησε έστω και κατά ένα δευτερόλεπτο. Παραδώστε έργο. Αποκτήστε το πνεύμα εκείνο που αναλαμβάνει να κάνει κάτι μέσα σε συγκεκριμένο χρόνο και το κάνει παρά τα εμπόδια και τις παρεμβάσεις, αναμενόμενες ή απρόβλεπτες. Πριν δώσετε μια υπόσχεση, λάβετε υπόψη σας οτιδήποτε αφορά αυτή την υπόσχεση: την κατασκευή του προϊόντος, την ολοκλήρωση της υπηρεσίας, το χρόνο παράδοσης και, πάνω απ’ όλα: Όλα τα πράγματα που μπορεί να συμβούν κα να σας εμποδίσουν να τηρήσετε την υπόσχεσή σας!

Το πρόβλημα με τους περισσότερους από μας είναι ότι δίνουμε υποσχέσεις χωρίς να εξετάζουμε τα εμπόδια, χωρίς να λαμβάνουμε υπόψη τις ψυχρές μηχανικές απαιτήσεις του χρόνου, της εργασίας, και των υλικών. Χωρίς να κάνουμε πρόβλεψη για την απρόοπτη καθυστέρηση ή παρέμβαση, ή επειδή, λόγω της απειρίας μας, βασιζόμαστε σε άλλους, οι οποίοι μας προδίδουν στην κρίσιμη στιγμή.

Αν θέλετε να παραδώσετε, αν προσωπικά θέλετε να προκόψετε στη δουλειά σας, πριν δώσετε το λόγο σας βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να το κάνετε ανεξάρτητα από απρόβλεπτες ή αντίθετες εξελίξεις. Παραδώστε έργο! Είναι δείγμα τιμής, το χαρακτηριστικό του αληθινού άνδρα, του πραγματικά μεγάλου ανθρώπου.

Υπάρχει θέση και για σας σ’ αυτή την περήφανη ομάδα ανθρώπων. Αρκεί να μην είστε από αυτούς που λένε «θα κάνω ό,τι καλύτερο μπορώ!» Απευθυνόμαστε στους ανθρώπους που σκέπτονται και μελετούν πριν δεχθούν μια δουλειά, αλλά από τη στιγμή που έχουν δώσει την υπόσχεσή τους, το «ταχυδρομείο» σίγουρα θα παραδοθεί εγκαίρως.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι