Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

seven + 19 =

4 × three =

Ο νέος πωλητής στην εποχή της τεχνολογίας

Η «κουλτούρα» της σύγχρονης ζωής, οδηγεί στο “Direct” δηλαδή θα λέγαμε στο ακαριαίο, στο άμεσο, στο γρήγορο.

Η ιδιωτική ασφάλιση βρίσκεται εδώ και καιρό σε μια τεχνολογική κοσμογονία. Νέα συστήματα, νέες εφαρμογές, «έξυπνες» λύσεις, ασφαλίσεις εύκολες, γρήγορες και ιντερνετικές. Μοναδικές εφαρμογές έχουν εισβάλει στις οθόνες, στα κινητά τηλέφωνα, στις ζωές των πελατών και των ασφαλιστών. Όλα γίνονται και όλα λύνονται.

Η τεχνολογία έρχεται να ανοίξει νέες δουλειές. Όμως ταυτόχρονα θίγει και το παρελθόν… Δεν το καταργεί. Αλλά το τροποποιεί. Για παράδειγμα αγγίζει ισχυρά τις πωλήσεις.

Ασφαλιστικές Πωλήσεις

Αυτές με την εφαρμογή της τεχνολογίας εξελίσσονται, μετασχηματίζονται, τρο- ποποιούνται και καθοδηγούν το μέλλον. Άνθρωποι και εταιρείες ακολουθούν με ιλιγγιώδη ταχύτητα. Σπεύδουν να γνωρίσουν και να εφαρμόσουν τις νέες τεχνικές. Απώτερος στόχος η επίτευξη επιδόσεων, παραγωγικότητας, αποτελεσμάτων.

Το παλιό στεγνώνει και χάνεται ενώ το καινούργιο επιζητεί να λάβει τη θέση που του αναλογεί. Και όλα αυτά πρέπει να γίνουν γρήγορα, άμεσα, «εδώ και τώρα».

Η «κουλτούρα» της σύγχρονης ζωής, οδηγεί στο “Direct” δηλαδή θα λέγαμε στο ακαριαίο, στο άμεσο, στο γρήγορο. Η ταχύτητα, απρόσωπη και τεχνολογικά υποστηριζόμενη εισήλθε στην καθημερινή αναγκαιότητα. Επιδιώκεται από τους ασφαλιστές, συμβολίζοντας την αναφυόμενη πρακτική να γίνονται τα πράγματα υπό μορφή αυτοματισμού για να τελειώνουν γρήγορα.

Συμβολίζει μια νέα πραγματικότητα όπου δεν χρειάζονται πολλά λόγια και απαιτούνται λιγότεροι άνθρωποι.

Direct και Νέοι Πωλητές

Δεν είναι τυχαίο που οι ρυθμοί της τε- χνολογίας και οι πρακτικές της πέρασαν στις πωλήσεις και μάλιστα ονοματοδότησαν και μια κατηγορία –τεχνική– πω- λήσεων που σήμερα ακολουθείται στην αγορά, τις direct πωλήσεις.

Η εξέλιξη αυτή δεν θα υπήρχε και δεν θα μπορούσε να συνεχίσει χωρίς την τεχνολογία. Ο νέος πωλητής, στην εποχή της τεχνολογίας, εξυπηρετεί αυτόματα, άμεσα, έξυπνα και χωρίς σκοτούρες λένε οι θιασώτες του «ρεύματος» της ολοένα και μειούμενης φυσικής παρουσίας ανθρώπων και χαρτιών, και εργασιών που απαιτούν συζήτηση, σκέψη, χρόνο…

Το Direct ήλθε για να φέρει ανατροπές. Πέραν των εντάσεων (που περάστηκαν), πέ- ραν των τιμολογιακών αλλαγών που επίσης (ξεπεράστηκαν), πέραν των call center που λειτουργούν (κατευθύνοντας), οι direct πωλήσεις δημιουργούν ρεύμα και προχωρούν αλλού αργά και αλλού γρηγορότερα. Άρα δεν ανακόπηκαν, δεν σταμάτησαν, και προχωρούν παράλληλα με όλη την εξέλιξη της παγκόσμιας αγοράς. Η τεχνολογία συνεχίζει…

Όσοι καταρτιστούν, εκπαιδευτούν και εργαστούν αξιοποιώντας την τεχνολογία θα μείνουν μπροστά στην αγορά. Οι άλλοι θα έπονται… έχοντας κάνει την επιλογή τους

Οι νέες συνθήκες

Έτσι, οι ασφαλιστές βρίσκονται αντιμέτωποι με νέα πράγματα, νέες καταστάσεις και νέα δεδομένα απέναντί τους για να τα διαχειριστούν. Και οι εταιρείες το ίδιο οι οποίες μάλιστα επεξεργάζονται σχέδια μεγαλεπήβολα με επίκεντρο την τεχνολογία.

Ήδη τα εφαρμόζουν και όπως αναφέρουν οι επικεφαλής τους στο επόμενο διάστημα
οι αλλαγές θα είναι καταλυτικές και θα «φέρουν τα πάνω κάτω». Κάποιοι το αντιλήφθηκαν εγκαίρως και μπήκαν στο αυλάκι. Κάποιοι άλλοι αργοπόρησαν και μια τρίτη κατηγορία δεν ασχολήθηκε καθόλου με τους «νεωτερισμούς». Όμως η νέα εποχή απαιτεί υψηλές δεξιότητες. Και τεχνολογία και επιστήμη.

Η δυνατότητα να αντιμετωπίζεις ταχύτατες αλλαγές στο περιβάλλον, να αφομοιώνεις νέα στοιχεία που ισχύουν, να εντάσσεις στην επαγγελματική καθημερινότητα νέα πράγματα που φέρνει η εξέλιξη, πράγματι χρειάζεται και γνώση και κατάρτιση και δε- κτικότητα.

Οι παλιοί ρυθμοί περνούν στο παρελθόν και οι νέοι είναι άγνωστοι. Το φυσικό ή το νομικό πρόσωπο της αγοράς «τρέχει» για να εξυπηρετήσει, για να προσαρμοστεί, για να ανοίξει νέους δρόμους στον εαυτό του.

Την εξέλιξη κάποιοι την υιοθετούν εύκολα και άλλοι δυσκολότερα. Κάποιοι την αρνούνται και ορισμένοι την φέρνουν στα μέτρα τους. Όσοι καταρτιστούν, εκπαιδευτούν και εργαστούν αξιοποιώντας την τεχνολογία θα μείνουν – μπροστά – στην αγορά.

Οι άλλοι έπονται… έχοντας κάνει την επιλογή τους.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι