Now Reading
Οδηγός εξεύρεσης νέων πελατών for dummies

Οδηγός εξεύρεσης νέων πελατών for dummies

  • Πώς το Internet μπορεί να αντικαταστήσει παλιές πρακτικές

Πρόσφατα έγραψα ένα άρθρο στο site μας insurancedaily.gr σχετικά με τις νέες πρακτικές που ένας πωλητής γενικά αλλά και ένας Ασφαλιστικός Πράκτορας ειδικά πρέπει να ακολουθήσει προκειμένου να αξιοποιήσει την ευκαιρία που του δίνεται online για να κάνει εξεύρεση πελατών.
Για τα βασικά βήματα που αν θέλετε πρέπει να γίνουν προκειμένου ένας Ασφαλιστής να έχει τη σωστή εικόνα αλλά και τη σωστή βάση πάνω στην οποία θα βασιστεί για να προσελκύσει νέους πελάτες.
Ποια είναι αυτά; Καθαρή, up to date & responsive ιστοσελίδα Το να έχετε μια καθαρή, εύκολη στο σερφάρισμα ιστοσελίδα είναι το νούμερο ένα. Η ιστοσελίδα σας είναι η βιτρίνα τους γραφείου σας. Είναι το information desk για τους πιθανούς πελάτες σας. Θα πρέπει να μπορούν να βρουν όλες τις χρήσιμες πληροφορίες αλλά και να έχουν πρόσβαση από όλες τις συσκευές. Είτε αυτές είναι desktop, tablet, κινητό ή laptop.

Google
Θέλετε όταν ένας ενδιαφερόμενος πελάτης σάς ψάχνει στο internet να βγαίνουν στη μηχανή αναζήτησης το τηλέφωνό σας, η διεύθυνσή σας και γενικά τα στοιχεία επικοινωνίας σας; Τότε πρέπει να εγκαταστήσετε το Google Business. Η εφαρμογή της google που στην ουσία σας βάζει στους google maps. Αν υπάρχετε, είστε ένα βήμα πιο κοντά στο να σας βρίσκει ο κόσμος.

Social Media Pages
Τα social media είναι σαν τους συλλόγους, ενώσεις, καφετέριες κ.λπ. Γραφόσουν μέλος ή σύχναζες προκειμένου να έχεις πρόσβαση σε συγκεκριμένο κοινό που σε ενδιέφερε για να βρίσκεις πελάτες. Το να έχουμε επαγγελματικές σελίδες σε Facebook, Linkedin, Youtube και Instagram είναι περίπου το ίδιο πράγμα.

Content
Πείτε ότι κάνατε account σε όλες αυτές τις πλατφόρμες, και τώρα; Τώρα πρέπει να δημιουργήσετε περιεχόμενο. Άρθρα από ενημερωτικά site που ενισχύουν τα επιχειρήματά σας, απόψεις δικές σας, φωτογραφίες, βίντεο είτε πρωτογενή με το brand σας είτε από κοινοποιήσεις. Όσο πιο active και με ενδιαφέρον περιεχόμενο έχετε τους λογαριασμούς σας τόσο το καλύτερο.

Newsletter
Μια άλλη έξυπνη προωθητική ενέργεια που μπορείτε να κάνετε, ειδικά αν θέλετε να αναπτύξετε το cross selling κομμάτι είναι να στέλνετε newsletter μια φορά το μήνα ή την εβδομάδα στου υφιστάμενους πελάτες σας. Ενημερωτικού τύπου. Χωρίς υπερβολές και χωρίς να σπαμάρετε.

Google Analytics
Πώς όμως μετράμε την κίνηση στην ιστοσελίδα μας και αν όλα αυτά που κάνετε αποδίδουν; Η πλατφόρμα της google μετράει την κίνηση στην ιστοσελίδα σας και σας δίνει στατιστικά σχετικά με το κοινό που την επισκέπτεται και μέσα από ποιο κανάλι επικοινωνίας.

Διαφήμιση
Όλα τα παραπάνω παντρεύονται με διαφήμιση. Υπάρχει ο οργανικός δρόμος – δωρεάν αλλά μακρύς – να κάνουμε όλα τα παραπάνω αλλά και ο σύντομος – της πληρωμένης διαφήμισης – που σίγουρα αποδίδει αλλά θέλει προσοχή.

Όλα δεν είναι εύκολο να γίνουν. Θέλουν χρόνο και προσοχή. Αν χρειάζεστε έναν ειδικό ο οποίος θα αναλάβει σε συνεργασία μαζί σας την εικόνα σας στο διαδίκτυο μπορείτε να επικοινωνήσετε με έναν expert της Morax Media στο 210 9594121 ή στο info@moraxmedia.gr

0
Great
64100
Pros

Eclectic and evocative soundtrack

Rhythm gameplay

Tough challenge

Cons

Woefully out of place

Pacing slows

Exploration sequences feel drawn out

View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top