Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

3 − two =

nine − two =

Στην εξωστρεφή της δράση και την ορθά δομημένη στρατηγική – που συμπλέει με τη φιλοσοφία του ομίλου της – στηρίζει την ανάπτυξή της η ΟΤΕ Ασφάλιση.

Με εχέγγυα την πολυετή εμπειρία της, τους ανθρώπους που τη στελεχώνουν, τη συνεργατοκεντρική της αντίληψη και τις στοχευμένες επιλογές βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων η Εταιρεία έχει πετύχει το 60% των εσόδων της να προέρχεται από εξω-ομιλικές ασφαλίσεις.

Σε συνέντευξη που παραχώρησαν στο ΑΜ οι κ. Στράτος Χονδρός, Corporate Accounts Manager και Φώτης Πουλής, Υπεύθυνος Πωλήσεων της εταιρείας ΟΤΕ-Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης μιλούν για τα οφέλη που απορρέουν για τους ασφαλισμένους από τη σχέση της Εταιρείας με τον Όμιλο, αναφέρονται στα μεγέθη και τους στόχους για το μέλλον, στην πολιτική που έχει ακολουθηθεί από τη διοίκηση καθώς και στο πώς σχεδιάζεται να αξιοποιηθούν οι δυνατότητες που παρέχει η τεχνολογία στην ιδιωτική ασφάλιση.

*Ποτέ δεν είχαμε συνεργασία με εταιρεία που άρθηκε από τον επόπτη η άδεια λειτουργίας της*

Η ΟΤΕ Ασφάλιση εντάσσεται στον Όμιλο Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος. Ποια είναι τα οφέλη που απορρέουν από τη σχέση αυτή για την Εταιρεία και τους ασφαλισμένους της;

Η ΟΤΕ Ασφάλιση, είναι μια δοκιμασμένη στο χρόνο Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης, μιας και στις 10 Νοεμβρίου έκλεισε 19 χρόνια συνεχούς λειτουργίας. Είναι μέλος του Ομίλου ΟΤΕ και έχει αναπτύξει αξιοσημείωτη τεχνογνωσία, εμπειρία και μηχανισμούς απόκρισης σε ιδιαίτερες και απαιτητικές ασφαλίσεις σε όλους τους κλάδους της ασφαλιστικής μας βιομηχανίας, με ιδιαίτερα ανταγωνιστικό τρόπο. Η ΟΤΕ Ασφάλιση, αποσκοπώντας στη μέγιστη δυνατή προστασία των πελατών της, από την ίδρυσή της, εδώ και 19 χρόνια, συνεργάζεται με αξιόπιστες και διαχρονικά φερέγγυες ασφαλιστικές εταιρείες. Αξίζει να σημειωθεί, ότι ποτέ δεν είχαμε συνεργασία, σε όλα αυτά τα χρόνια, με εταιρεία που άρθηκε από τον Επόπτη η άδεια λειτουργίας της. Για την επιλογή, συνεκτιμώνται παράγοντες όπως συνιστούν ενδεικτικά, η σειρά κατάταξής τους σε εγχώριους και διεθνείς δείκτες αξιολόγησης εγνωσμένου κύρους και η επάρκεια κεφαλαίων τους, όπως αυτά αποτυπώνονται στις δημοσιοποιημένες οικονομικές καταστάσεις τους.

Το γεγονός ότι η Εταιρεία ανήκει σε ένα σύγχρονο πολυεθνικό οργανισμό προσδίδει συγκριτικό πλεονέκτημα, ιδιαίτερα σήμερα, που οι απαιτήσεις και στον δικό μας χώρο έχουν γίνει μεγαλύτερες και πιο σύνθετες. Οι συναλλασσόμενοι με εμάς πελάτες και υποψήφιοι πελάτες, πέρα από το συνεργάτη μας ασφαλιστικό σύμβουλο που θα συζητήσουν και θα αξιολογήσουν τις προτάσεις του/μας, μέσα από μια επιλογή αρκετών εταιρειών που έχουμε συνεργασία, ξέρουν ταυτόχρονα ότι συναλλάσσονται και με ένα οικείο και αξιόπιστο επιχειρηματικό όνομα.

OTE_2

Φώτης Πουλής, Υπεύθυνος Πωλήσεων & Στράτος Χονδρός, Corporate Accounts Manager της εταιρείας ΟΤΕ-Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης

Τι δείχνουν τα οικονομικά σας αποτελέσματα για το 2016 και ποιες είναι οι προοπτικές για το 2017;

Τα βασικά μας οικονομικά μεγέθη για το 2016, δείχνουν ότι θα είναι βελτιωμένα σε σχέση με το 2015, σε όλα τα παραγωγικά επίπεδα και ιδίως στους κλάδους Ζωής και Υγείας. Οι στρατηγικές μας επιλογές για ενίσχυση των διασταυρούμενων πωλήσεων και η δημιουργία τμήματος πωλήσεων με την κλασική έννοια του ασφαλιστικού συμβούλου του Agency System, δείχνει ότι πετυχαίνουμε τους στόχους μας και ήδη σχεδιάζουμε νέα projects που θα ενισχύσουν ακόμη περισσότερο τις πωλησιακές ευκαιρίες και δυνατότητες των ανθρώπων μας. Το βασικό οικονομικό μοντέλο που ακολουθήσαμε ήταν αυτό της επένδυσης σε ανθρώπινο δυναμικό ποιότητας, που επειδή τους παρέχουμε ουσιαστική εκπαίδευση, δομημένη υποστήριξη και κίνητρα, αποδίδουν πολλά και σε βάθος χρόνου αποτελέσματα. Παρέχουμε ικανοποιητικές προμήθειες, σοβαρό υποψήφιο πελατολόγιο, έξτρα μηνιαίες αμοιβές βάσει απλού και εφικτού Κανονισμού Πωλήσεων και Ανάπτυξης, ετήσια bonus επίτευξης στόχων και πολλά benefits που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων κινητό τηλέφωνο και internet, εκπτωτικό σταθερό τηλέφωνο και CosmoteTV, laptop, συστηματική εκπαίδευση, επιστημονικές συνεργασίες με ΤΕΙ και φορείς κ.ά. Τέλος, θα τολμούσαμε να πούμε, και την πιο «συνερ- γατοκεντρική» σύμβαση συνεργασίας. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι, ότι προβλέπει καταβολή προμηθειών, ακόμη, και στην περίπτωση της παραίτησης του συνεργάτη μας. Εκτιμούμε λοιπόν, ότι έχουμε επενδύσει ορθολογικά και με όραμα στο πιο μεγάλο μας κεφάλαιο, αυτό της συνειδητής δημιουργίας Επαγγελματιών Ασφαλιστικών Συμβούλων. Αυτό θα συνεχίσουμε να κάνουμε και για το λόγο αυτό η προοπτική μας για το 2017 είναι εξαιρετική.

Χαρτογραφώντας το πελατολόγιό σας, τι ποσοστό του χαρτοφυλακίου σας αποτελεί ασφαλίσεις του ΟΤΕ και τι ποσοστό ασφαλίσεις ιδιωτών ή επιχειρήσεων;

Είμαστε ευτυχείς, που σήμερα μετά από περίπου 4 έτη συστηματικής και στοχευμένης προσπάθειας, το έσοδό μας προέρχεται περίπου κατά 60% από πελάτες εκτός Ομίλου ΟΤΕ, από περίπου 15% που ήταν στο ξεκίνημα αυτής της στρατηγικής επιλογής. Μάλιστα η μερίδα του λέοντος σήμερα, έρχεται από ιδιώτες πελάτες και πιστεύουμε ότι με την προσέγγιση επιχειρήσεων, λόγω της εξειδικευμένης τεχνογνωσίας μας, χωρίς να ανακόψουμε καθόλου την προσέλκυση ιδιωτών, μιας και πιστεύουμε πολύ σε αυτήν τη λογική της διασποράς του πορτοφολιού μας, θα μεγαλώσει σύντομα και άλλο η συσχέτιση, υπέρ του εκτός ΟΤΕ πελατολογίου μας και εσόδου.

Το 2015 προχωρήσατε σε συνεργασία με την Interamerican για το dealsforyou της Anytime. Με ποιες ασφαλιστικές εταιρείες συνεργάζεστε; (Είναι στο πλάνο η δημιουργία συνεργιών με εταιρείες εκτός του ασφαλιστικού χώρου για να διευρύνετε το πελατολόγιο σας;)

Ο Όμιλός μας προχώρησε στα πλαίσια της επιβράβευσης και ενίσχυσης της πιστότητας του πελατολογίου του στο βασικό core business, σε μια παράλληλη δυνατότητα μέσω του αντίστοιχου επιτυχημένου προγράμματος dealsforyou σε συνεργασία με το Anytime της Interamerican. Αυτή η δυνατότητα είναι παράλληλη και δεν έχει να κάνει με τη βασική μας εργασία, που είναι να εμπνεύσουμε τον υποψήφιο πελάτη μας, αλλά με τις διαμεσολαβητικές μας ικανότητες και τη δυνατότητά μας να τον πείσουμε ότι αξίζει να αμείψει τη διαμεσολαβητική μας υπεραξία. Εργαζόμαστε καθημερινά και με μακρόπνοη διαδικασία πάνω στη διαμεσολαβητική πρακτική και διατηρούμε εξαιρετικές συνεργασίες με πολλές ασφαλιστικές εταιρείες (και με την Interamerican φυσικά), εφόσον κρίνουμε ότι τα προϊόντα τους ικανοποιούν τις αναζητήσεις μας και καλύπτουν επαρκώς τις ανάγκες των πελατειακών μας κοινών. Στο πλάνο μας δεν είναι να συνεργαστούμε με τρίτες εταιρείες. Οι συνεργασίες εκτός ασφαλιστικού χώρου, εάν ποτέ γίνουν, θα γίνουν εφόσον κάτι τέτοιο δεν θα μας κάνει να χάσουμε τον κυρίαρχο διαμεσολαβητικό μας χαρακτήρα και πάντα σε προτεραιότητα θα τοποθετούνται οι συνέργειες εντός του Ομίλου που ανήκουμε.

OTE_3

Στράτος Χονδρός, Corporate Accounts Manager και Φώτης Πουλής, Υπεύθυνος Πωλήσεων της εταιρείας ΟΤΕ-Ανώνυμη Εταιρεία Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης

Παρέχετε τη δυνατότητα στους ασφαλισμένους να κάνουν αίτηση Online στις ασφαλίσεις κατοικίας, οχημάτων και στη σύνταξη. Ανταποκρίνονται οι εργαζόμενοι του ΟΤΕ σε αυτήν τη μορφή επικοινωνίας;

Προγραμματίζετε με βάση το σχεδιασμό της ΟΤΕ Ασφάλιση να εξελίξετε περαιτέρω το διαδικτυακό κομμάτι (με ποιον τρόπο); Υπάρχει μια καθημερινή ροή υποψηφίων πελατών, κυρίως από συναδέλφους του Ομίλου μας και αυτό είναι ενθαρρυντικό. Σήμερα, σχεδόν το 100% αυτών των αιτημάτων διεκπεραιώνονται από συνεργάτες μας ασφαλιστικούς συμβούλους, θέλοντας έτσι να δώσουμε τη δυνατότητα της δημιουργίας προσωπικής σχέσης, αλλά και την ευκαιρία της ολοκληρωμένης ανάπτυξης εργασιών. Το διαδικτυακό κομμάτι όμως, ως παράλληλο και βοηθητικό με το κυρίαρχο Project της ανάπτυξης ακόμη πιο μεγάλης ομάδας ασφαλιστικών συμβούλων, είναι, ίσως, μια ευκαιρία για δημιουργία πρώτης ασφαλιστικής ύλης και σχέσης με το ασφαλιστικό μας πρακτορείο. Δεν μας αφήνει αδιάφορους. Μας προβληματίζει θετικά και το εξετάζουμε προσεκτικά. Το βασικό μας σκεπτικό προσανατολίζεται σε υποχρεωτικές και απλές ασφαλίσεις, όπως το αυτοκίνητο και πιθανά μια δυνατότητα μέσω της ιστοσελίδας μας (oteasfalisi.gr) για online πολυτιμολόγηση.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι