Now Reading
OWIWI: Το gamification κάνει… παιχνίδι στην αγορά εργασίας

OWIWI: Το gamification κάνει… παιχνίδι στην αγορά εργασίας

owiwi

H Owiwi έφερε το gamification στην αγορά εργασίας. Η ελληνική startup έχει σχεδιάσει ένα παιχνίδι μέσα από το οποίο οι εταιρείες προσλαμβάνουν νέους εργαζόμενους. Το παιχνίδι έχει ως στόχο να αξιολογήσει τον υποψήφιο, βάσει των επιλογών που κάνει κατά τη διάρκεια του παιχνιδιού. Μέσα από τις αποφάσεις που παίρνει ο υποψήφιος αξιολογείται για τη συμβατότητά του με την εν λόγω θέση και εταιρεία. Όπως αναφέρει η Owiwi, μέσα από την πλατφόρμα της οι οργανισμοί πετυχαίνουν 50% μείωση του χρόνου των συνεντεύξεων με υποψηφίους, 47% μείωση στον αριθμό των συνεντεύξεων, 35% μείωση του χρόνου ανάγνωσης βιογραφικών και 15% αύξηση στο social engagement.

Στόχος της owiwi είναι να μεταμορφώσει την τυπική εμπειρία πρόσληψης και να προσφέρει στις εταιρείες ακριβή εικόνα των πιθανών υποψηφίων, ώστε να μπορούν να επιλέξουν το κατάλληλο άτομο για τη δουλειά και να ελαχιστοποιήσουν την πιθανότητα κακών προσλήψεων. Το όνομα της εταιρείας σημαίνει κουκουβάγια και προέρχεται από τη νιγηριανή διάλεκτο Yoruba. Η κουλτούρα της Yoruba βασίζεται σε μεγάλο βαθμό στην αγάπη των ανθρώπων για παιχνίδια ψυχαγωγίας και νοητικών ικανοτήτων. Η κουκουβάγια, το λογότυπο της Owiwi, είναι το σύμβολο της γνώσης και της σοφίας στην ελληνική μυθολογία.

Η κουκουβάγια, ως νυχτερινό ζώο, μπορεί να δει αυτό που δεν μπορούν να δουν οι άλλοι, και οι ελληνικές ρίζες του Owiwi, η αγάπη για το παιχνίδι και η ικανότητα να αποκαλύπτονται κρυμμένα ταλέντα και δεξιότητες δεν θα μπορούσαν να εκπροσωπούνται με μεγαλύτερη ακρίβεια. Όλα τα εργαλεία αξιολόγησης έχουν δημιουργηθεί με κοινό στόχο να βελτιώσουν τη διαδικασία πρόσληψης των οργανισμών μέσω της πρόβλεψης της μελλοντικής συμπεριφοράς των υποψηφίων. Όπως αναφέρει η Owiwi στην ιστοσελίδα της «βοηθάμε τις εταιρείες να αναγνωρίσουν ταλέντα και να βελτιώσουν την ποιότητα των προσλήψεων, παρέχοντας πολύτιμες πληροφορίες σχετικά με τους υποψηφίους όσον αφορά τις δεξιότητες και την κουλτούρα τους.

See Also

Έρευνα δείχνει ότι σχεδόν τρεις στους τέσσερις εργοδότες δηλώνουν ότι επηρεάζονται από μία κακή πρόσληψη. Το 75% των εργοδοτών αναφέρει ότι έχει προχωρήσει σε μία κακή πρόσληψη, που επηρεάζει την επιχείρησή τους και κοστίζει σχεδόν $17.000 κατά μέσο όρο».

Μέσα από την πλατφόρμα της η Owiwi παρέχει:

  • Εξατομικευμένο πίνακα εργαλείων πρόσληψης με προηγμένες μετρήσεις HR για την απόδοση υπαλλήλων / υποψηφίων.
  • Καρτέλα ειδοποιήσεων «Ζωντανά» με ειδοποιήσεις σχετικά με σημαντικές ενέργειες διαχειριστή και χρήστη.
  • Διαχείριση δεξαμενών ταλέντων που επιτρέπει «Μαζικές» ενέργειες.
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top