Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Π. Φαραός: Το 60% των εργασιών μας προέρχεται από τη Ζωή

Στα στοιχεία που πρέπει να φέρει ο επικεφαλής μίας ομάδας πωλήσεων, στα χαρακτηριστικά που κινητοποιούν τους συνεργάτες του και στη σημασία της εκπαίδευσης αναφέρεται ο κ. Περικλής Φαραός. Έχοντας 25 έτη εμπειρία στις ασφαλίσεις επισημαίνει ότι το έργο του ασφαλιστή είναι στην ουσία συμβουλευτική πώληση και απαιτεί εξειδίκευση και ορθή επικοινωνία.

Είστε 25 χρόνια στο χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης, ποια είναι τα στοιχεία που πρέπει να χαρακτηρίζουν τον επικεφαλής μίας ομάδας πωλήσεων;

Η 25ετης πορεία μου στον ασφαλιστικό χώρο με έχει διδάξει αρχικά ότι μια συνεργασία για να είναι επιτυχημένη θα πρέπει να έχει σαν βάση της την ανθρώπινη προσέγγιση. Στόχος είναι να κατανοήσουμε το συνεργάτη, ποιες είναι οι ανάγκες του, οι ανησυχίες του, οι φιλοδοξίες του κ.λπ. έτσι ώστε να μπορέσουμε να τον βοηθήσουμε να ξεπεράσει τα εμπόδια και να εξελιχθεί ως ένας άρτιος επαγγελματίας. Όσον αφορά τα χαρακτηριστικά -όπως οραματιστής, διορατικός, ακέραιος, ευέλικτος, ψύχραιμος, υπομονετικός, πολύ καλός ακροατής και με αποτελεσματικές διαπραγματευτικές ικανότητες- θεωρώ ότι πρέπει να τον συντροφεύουν ως επικεφαλής μίας ομάδας πωλήσεων.

Πολλές εταιρείες έχουν επενδύσει στον κλάδο οχημάτων, που καταλαμβάνει και το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου τους. Ποια είναι η δομή της δικής σας παραγωγής;

Σωστά. Και ο λόγος είναι γνωστός σε όλους μας. Εμείς στην MLP επενδύουμε εκεί όπου τα ανθρώπινα δίκτυα ξεχωρίζουν, αλλά και ιδιαίτερα θα ξεχωρίζουν στο μέλλον. Το πιο σημαντικό που έχουμε είναι η υγεία μας και αυτή έχει τέσσερα στάδια που χρήζουν προστασίας. Την πρωτοβάθμια, τα έξοδα νοσηλείας, την εξασφάλιση των εισοδημάτων, την αποκατάσταση και επανένταξη και την εξασφάλιση των μελών σε περίπτωση σοβαρού περιστατικού. Όσον αφορά τη δομή της παραγωγής μας, το Αυτοκίνητο καταλαμβάνει το 22%, οι Γενικές περίπου το 18% και ο κλάδος Ζωής το 60%.

Τι αντιπροσωπεύει για εσάς ο πελάτης και πώς τον αντιμετωπίζετε;

Ο πελάτης είναι Life Partner. Ο τρόπος δουλειάς μας που ονομάζεται συμβουλευτική πώληση από τη φύση της απαιτεί και εξασφαλίζει τη συχνή επικοινωνία και ενημέρωση του πελάτη. Στο κομμάτι της εξυπηρέτησης σε επίπεδο καθημερινότητας, επιδιώκουμε την άμεση και σωστή εξυπηρέτηση μέσα από εξειδικευμένο προσωπικό. Βέβαια σε μια συνεργασία υπάρχουν δύο πλευρές. Όπως εμείς ως επαγγελματίες προσπαθούμε να είμαστε άρτιοι και συνεπείς απέναντι στους πελάτες αυτό ακριβώς επιθυμούμε και από εκείνους, πράγμα το οποίο πιστέψτε με καταλαβαίνουν ακόμα και από το στάδιο γνωριμίας και προσέγγισης.

Περικλής Φαραός

Ο Περικλής Φαραός, Διευθύνων Σύμβουλος My Life Partners

Είναι σημαντικό να εκπαιδεύονται οι συνεργάτες σας;

Η γνώση σε όλα τα επίπεδα στη δουλειά μας είναι κάτι το οποίο θεωρούμε σαφώς πολύ σημαντικό. Είναι ένα ξεχωριστό κομμάτι για εμάς και είναι μέρος της Φιλοσοφίας και Κουλτούρας μας. Συγκεκριμένα υπάρχει τμήμα εκπαίδευσης για το οποίο νιώθουμε υπερήφανοι και είναι κάτι που μας ξεχωρίζει από την υπόλοιπη αγορά. Στόχος είναι, όσον αφορά το νέο συ νεργάτη, να είναι πλήρως ενημερωμένος στο νέο του ξεκίνημα, να μην του λείπει τίποτα που θα τον εμποδίσει να επιτελέσει σωστά το έργο του. Σχετικά με τον ήδη υπάρχοντα συνεργάτη υπάρχει μόνιμα πρόγραμμα εκπαίδευσης σε εβδομαδιαία βάση το οποίο περιλαμβάνει τεχνικές πωλήσεων, προϊοντικές γνώσεις, νέα της αγοράς κ.λπ. Δεχόμαστε και τη συμβολή των εταιρειών που συνεργαζόμαστε με τις οποίες διοργανώνουμε σεμινάρια για τους συνεργάτες μας προκειμένου να έχουμε καλύτερη εικόνα των κλάδων. Επιπλέον κατά τη διάρκεια της χρονιάς διοργανώνουμε δικά μας συνέδρια τα οποία συνδυάζουμε με κάποιο ταξίδι κάπου στην Ελλάδα ή εργασιακές ημερίδες εντός και εκτός Αττικής. Θα ήθελα να επισημάνω ότι η εκπαίδευση για τη My Life Partners, σε συνδυασμό με το Coaching και την καθημερινή υποστήριξη συνεργατών, συνθέτουν το τρίπτυχο στο οποίο εμείς επενδύουμε και εξειδικευόμαστε, με στόχο τη μέγιστη ανάπτυξη δεξιοτήτων-ικανοτήτων και επίτευξης αποτελέσματος.

Ποια είναι η συμβουλή που θα δίνατε σε έναν νέο ασφαλιστή;

Να βαδίζει με εμπιστοσύνη προς την κατεύθυνση των ονείρων του και να πασχίζει αληθινά να ζήσει τη ζωή που έχει φανταστεί. Και τότε του εύχομαι να βρίσκεται ανάμεσα σε άξιους, να μοιραστεί τη χαρά της επιτυχίας με σεβασμό και αγάπη.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 2 Ψήφοι