Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Πάει ο παλιός ο νόμος…

Το Solvency ΙΙ ψηφίστηκε με καθυστέρηση ενός έτους από την Ελληνική Βουλή και είναι πλέον νόμος του κράτους – αντικαθιστώντας το γνωστό σε όλους μας νόμο 400/70. Εφαρμόζεται εδώ και λίγες μέρες αν και έπρεπε να εφαρμόζεται από την 1 Ιανουαρίου 2016. Τις ημέρες πριν ψηφισθεί όμως, το εν λόγω νομοσχέδιο, την τιμητική τους είχαν οι συζητήσεις που έγιναν τόσο στη Βουλή όσο και στις Επιτροπές που συστάθηκαν. Ο Υπουργός Οικονομικών της χώρας, όπως και η Επόπτρια της Ασφαλιστικής Αγοράς αλλά και οι Εκπρόσωποι φορέων και συνδικαλιστικών οργανώσεων έδωσαν στην Ιδιωτική Ασφαλιστική αγορά τα 15 λεπτά δημοσιότητας που της αναλογούσαν. Και λέω ειρωνικά τα «15 λεπτά» καθώς ενώ ο κόσμος καίγεται με το θέμα του Ασφαλιστικού, κανείς δεν στρέφει τα φώτα της δημοσιότητας στην ιδιωτική πρωτοβουλία έστω για να ακούσουν τι έχουν τα τους πουν!.

* Στο Κόψε-ράψε στη συγγραφή του νέου νόμου. Άραγε προς το συμφέρον της αγοράς; *

Ο πιο θετικά προσκείμενος κλάδος του ιδιωτικού τομέα στη νο- οτροπία λειτουργίας του Ασφαλιστικού – Συνταξιοδοτικού της χώρας έχει αποκλειστεί από κάθε συζήτηση σχετικά με τη λύση του προβλήματος. Ο λόγος; Γιατί οι μεν (κυβερνητικοί) δεν κατανοούν ή δεν θέλουν να κατανοήσουν τη λέξη «συμπληρωματικά» και γιατί οι δε (η ασφαλιστική αγορά) έκανε πολλά λάθη στο παρελθόν που αμαύρωσαν την αξιοπιστία της.

Πίσω στην ψήφιση του νόμου όμως. Η ψήφιση του εν λόγω νόμου είναι μια διαδικασία που για να την παρακολουθήσει κανείς θα πρέπει να είναι καλά διαβασμένος. Τα άρθρα του νομοσχεδίου ποικίλουν και δέχονται συνεχώς τροποποιήσεις προκειμένου να «ταιριάξουν» στην ευρύτερη ελληνική νομοθεσία. Και εδώ είναι που το ελληνικό στοιχείο της «πονηρής» εφευρετικότητας αναλαμβάνει δράση. Άρθρα που δεν συμφέ- ρουν την εκάστοτε κυβέρνηση διαγράφονται, τροπολογίες που φωτογραφίζουν συγκεκριμένα συμφέροντα προστίθενται και μια διαδικασία «κόψε-ράψε» ανάλογα τα συμφέροντα παίρνει θέση. Μια διαδικασία που δεν θα έχει άμεσες επιπτώσεις αλλά θα καθορίσει πώς θα κινηθούν ασφαλιστικές εταιρείες, την έκβαση πολλών ασφαλιστικών διαπραγματεύσεων και τέλος τη σχέση που θα έχει στο μέλλον η ιδιωτική ασφαλιστική αγορά με το δημόσιο.

Ο νέος νόμος σιγά σιγά θα επαναπροσδιορίσει τη θέση της ασφαλιστικής αγοράς στο σύνολο της ελληνικής. Αυτό που μέ- νει να δούμε είναι πώς οι εταιρείες θα ανταποκριθούν σε βάθος χρόνου και τι ρόλο θα παίξουν οι πολυεθνικές εταιρείες σε σχέση με τις ελληνικές.

Νίκος Μωράκης
Αρχισυντάκτης

@NicholasMorakis

Είμαστε εδώ να σας ακούσουμε! Για οποιαδήποτε πρόταση προς βελτίωση σχετικά με τη θεματολογία και το περιεχόμενο του περιοδικού «Ασφαλιστικό Marketing», μη διστάσετε να επικοινωνήσετε μαζί μας στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@asfalistikomarketing.gr

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι