Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Παναγιώτης Μαρκόπουλος: Πλαφόν στις ασφαλιστικές εργασίες των ΕΠΥ

Η διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας της ασφαλιστικής αγοράς όσον αφορά τις ΕΠΥ μπορεί να επιτευχθεί μέσα από τη θέσπιση ορίου στις ασφαλιστικές εργασίες βάσει του μεγέθους και της κεφαλαιακής επάρκειας στη χώρα εγκατάστασής τους.

Σύμφωνα με τον Παναγιώτη Μαρκόπουλο, Διευθυντή Εκδόσεων Κλάδου Αυτοκινήτων στην Ευρωπαϊκή Πίστη, είναι αναγκαίο να υπάρξει ένα «δίχτυ ασφαλείας» για να προστατευτούν ασφαλισμένοι και αγορά από τις επιπτώσεις μίας ανάκλησης άδειας ή αδυναμίας καταβολής αποζημιώσεων των εταιρειών που λειτουργούν με το εν λόγω καθεστώς.

* Όποια προσαρμογή αντέχαμε να κάνουμε, ήδη έχει γίνει. Πλέον οποιαδήποτε περαιτέρω μείωση
του ασφαλίστρου μόνο προβλήματα μπορεί να επιφέρει στην αγορά *

Ποια είναι η πολιτική της Εταιρείας σας στην τιμολόγηση; Θεωρείτε ότι ο ανταγωνισμός των τιμών κρύβει κινδύνους για την ασφαλιστική αγορά και τους ασφαλισμένους;

Η Ευρωπαϊκή Πίστη προσφέρει στους ασφαλισμένους της προϊόντα με ουσιαστικές παροχές, τιμολογημένα επαρκώς, ώστε να νιώθουν σίγουροι για την επιλογή τους γνωρίζοντας ότι η εταιρεία θα είναι δίπλα τους όταν χρειαστεί. Άλλωστε η μακρόχρονη παρουσία της Εταιρείας μας στην αγορά και τα αποτελέσματά της, το πιστοποιεί. Επομένως δεν ήταν και δεν είναι ποτέ στην πολιτική μας να προσφέρουμε προϊόντα ανεπαρκώς τιμολογημένα. Ο ανταγωνισμός όταν συμβαίνει κάτω από υγιείς και σωστούς κανόνες είναι ωφέλιμος για όλους. Κυρίως για τους καταναλωτές. Αυτό όμως που συμβαίνει σήμερα στην ασφαλιστική αγορά δεν μπορεί να δικαιολογηθεί. Η οικονομική κρίση που έχει πλήξει τη χώρα μας, έχει επιφέρει σαρωτικές αλλαγές στο οικονομικό status των καταναλωτών. Επομένως και η δική μας αγορά θα ήταν αδιανόητο να μην επηρεαστεί. Πιστεύω ότι όποια προσαρμογή αντέχαμε να κάνουμε, ήδη έχει γίνει. Πλέον οποιαδήποτε περαιτέρω μείωση του ασφαλίστρου μόνο προβλήματα μπορεί να επιφέρει στην αγορά.

* Υπολογίζεται ότι αυτήν τη στιγμή όλες οι ΕΠΥ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα κατέχουν το 10% του στόλου των ασφαλισμένων οχημάτων, δηλαδή 600.000 οχήματα *

Ποια είναι τα προβλήματα που έχουν προκύψει με τις ΕΠΥ και πώς θεωρείτε ότι πρέπει να αντιμετωπιστούν;

Υπολογίζεται ότι αυτήν τη στιγμή όλες οι ΕΠΥ που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα κατέχουν το 10% του στόλου των ασφαλισμένων οχημάτων, δηλαδή 600.000 οχήματα.
Αυτό συνέβη γιατί, εκμεταλλευόμενες την οικονομική κρίση και παρερμηνεύοντας το δικαίωμα που έχουν να εκτελούν ασφαλιστικές εργασίες σε προσωρινή εγκατάσταση, προσφέρουν πολύ χαμηλά ασφάλιστρα δίνοντας παράλληλα πολύ υψηλές αμοιβές στους διαμεσολαβούντες.
Σχετικά με τα τυχόν προβλήματα που μπορεί να υπάρξουν σε περίπτωση αδυναμίας καταβολής αποζημιώσεων από μία ΕΠΥ ή τελικά ανάκλησης της αδείας της, δυστυχώς η αγορά μας δεν μπορεί να βγει αλώβητη από αυτήν τη διαδικασία. Αναφέρομαι τόσο στις εταιρείες όσο και στους καταναλωτές που θα επιμεριστούν το βάρος των αποτελεσμάτων της ανεπάρκειας των ασφαλίστρων. Οι ΕΠΥ υπήρχαν και θα υπάρχουν. Αυτό που θα πρέπει να γίνει είναι να οριστούν πλήρως και ξεκάθαρα τα όρια, τόσο από την Ε.Ε., όσο και από τον Επόπτη μας. Ένα πλαφόν στις ασφαλιστικές εργασίες με βάση το μέγεθος και την κεφαλαιακή επάρκεια που έχει στη χώρα εγκατάστασής της δημιουργεί δίχτυ ασφαλείας για όλους.

Πώς θα επηρεάσουν μελλοντικά οι νέες τεχνολογίες τις ασφαλίσεις αυτοκινήτου;

Η τεχνολογική εξέλιξη τα τελευταία χρόνια στον τομέα της αυτοκινητοβιομηχανίας είναι ραγδαία. Τα νέα μοντέλα είναι πιο έξυπνα και καταγράφουν πάρα πολλά δεδομένα τα οποία σίγουρα η ασφαλιστική αγορά πρέπει να βρει τρόπο να τα αξιοποιήσει. Επίσης, η εφαρμογή της τηλεματικής θα παίξει το ρόλο της. Μοντέλα τιμολόγησης με βάση τις συνήθειες του οδηγού, έχουν αναπτυχθεί και εξελίσσονται ήδη στην Ευρώπη. Επίσης, η σύνδεση των αυτοκινήτων με το διαδίκτυο αλλά και η μελλοντική αυτοματοποίησή τους, δημιουργεί νέες προκλήσεις στην ασφάλιση του αυτοκινήτου αφού ο κίνδυνος των κυβερνοεπιθέσεων από χάκερ θα πρέπει πλέον να προβλέπεται ως κάλυψη στα συμβόλαιά μας και να λαμβάνεται υπόψη στις παραμέτρους των ζημιών.
Επομένως, τα επόμενα χρόνια είναι δεδομένο ότι η τιμολόγηση του αυτοκινήτου θα αλλάξει. Το πόσο σύντομα θα γίνει και σε ποιο βαθμό, θα εξαρτηθεί από το οικονομικό περιβάλλον και το ποσοστό διείσδυσης των έξυπνων οχημάτων στην ελληνική αγορά.

Κατεβάστε τη συνέντευξη σε pdf

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι