Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

4 − three =

17 + nineteen =

Παναγιώτης Παπανικολάου: «H κοινωνία μας έχει ανάγκη περισσότερο από ποτέ»

Η σημερινή οικονομική πραγματικότητα με την ταυτόχρονη απομυθοποίηση του κρατικού φορέα, κάνει το ρόλο του επαγγελματία ασφαλιστή ζωής αναγκαίο, θεωρεί ο Παναγιώτης Παπανικολάου:

«Είναι υποχρέωσή μας να δώσουμε σε όσους περισσότερους συνανθρώπους μας μπορούμε, το δικαίωμα της οικονομικής αξιοπρέπειας στη ζωή και στο θάνατο», τονίζει. Ο ίδιος πάντως το κάνει, μιας και από την αρχή σχεδόν της καριέρας του, περισσότερες από δύο δεκαετίες μέχρι σήμερα, διακρίνεται για τις εξαιρετικές επιδόσεις του.

Πείτε μας λίγα λόγια για τη σταδιοδρομία σας: Πώς προέκυψε η ενασχόλησή σας με τις Ασφάλειες; Τι σας έκανε να επιλέξετε τη συγκεκριμένη εταιρεία στην οποία βρίσκεστε τώρα;

Η ενασχόλησή μου με τον κλάδο των ασφαλειών άρχισε το 1989 όταν ολοκλήρωνα τις σπουδές μου στον τομέα του Μarketing (Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας) και με στρατολόγησε στην τότε Ν/Ν η κ. Τ. Πενοπούλου η οποία ήταν Unit Μanager στο Γραφείο Πωλήσεων του κ. Π. Φιλιππόπουλου  ο οποίος με στήριξε πάρα πολύ στην καριέρα μου. Η μοναδική σχέση που είχα με τις ασφάλειες ήταν ότι είχα ασφαλιστεί στη Ν/Ν δύο χρόνια νωρίτερα που σημαίνει ότι πίστευα πάρα πολύ στο θεσμό της ασφάλειας Ζωής, όπως πιστεύω και σήμερα. Η επιλογή της MetLife Alico είναι μια καθαρή επιλογή για μένα σε συνδυασμό με το ότι πιστεύω ότι έχει τα περισσότερα και καλύτερα προϊόντα στην ασφαλιστική αγορά Ζωής στην Ελλάδα. Πέρα όμως από τα προϊόντα, με κέρδισε η ειλικρίνεια και η ευθύτητα των ανθρώπων της Εταιρείας με τους οποίους φάνηκε ότι μιλάμε την ίδια γλώσσα.

Πώς βρίσκετε πελάτες;

Ακολουθείτε κάποια συγκεκριμένη μέθοδο; Έχω δύο τρόπους εξεύρεσης πελατών. Τις συστάσεις από φίλους και από πελάτες που γνωρίζουν τη δουλειά μου, που π ιστεύουν σε εμένα, και που γνωρίζουν ότι δεν θα τους ε κθέσω ποτέ. Δεν παραλείπω βέβαια να τους ευχαριστώ και να τους λέω ότι ένα τεράστιο μερίδιο στην επιτυχία μου οφείλεται στη δική τους υποστήριξη. Ο δεύτερος τρόπος είναι η δική μου προσωπική παρατήρηση. Μιλάω σε όλους για τη δουλειά μου γιατί πιστεύω ότι όλος ο κόσμος έχει ανάγκη τον επαγγελματία ασφαλιστή, όπως πιστεύω ότι όλοι μπορούν να ασφαλιστούν ανάλογα με τις ανάγκες και την οικονομική κατάσταση του καθενός.

Εργάζεστε πολλές ώρες την ημέρα;

Η σωστή απάντηση είναι ότι εργάζομαι τόσες ώρες όσες χρειάζεται για να επιτύχω τους στόχους που έχω θέσει από την αρχή του έτους. Συνήθως όμως δεν μπορεί να είναι λιγότερες από 45-50 ώρες την εβδομάδα. Πιστεύω ότι όσο η αγορά αλλάζει και εξελίσσεται, πρέπει να αλλάζουμε και εμείς τον τρόπο που λειτουργούμε στο επάγγελμάμας. Οι ώρες εργασίας έχουν να κάνουν με τα ραντεβού πώλησης. Αν δεν επιτυγχάνονται οι πωλήσεις που έχουμε θέσει ως στόχο, πρέπει να αυξήσουμε τα ραντεβού πώλησης, με συνέπεια να αυξηθούν και οι ώρες εργασίας.

Ποιο θεωρείτε ότι είναι το σημαντικότερο για τη σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη;

Πώς κάνετε τους πελάτες σας να σας εμπιστευτούν; Θεωρώ ότι το σημαντικότερο για την σωστή εξυπηρέτηση του πελάτη είναι να γνωρίσουμε τα «θέλω» του και να καλύψουμε τις «ανάγκες» του. Το service θεωρώ ότι είναι το Α και το Ω στην καριέρα ενός επαγγελματία ασφαλιστή. Πιστεύω ότι οι πελάτες σήμερα με ένα μαγικό τρόπο καταλαβαίνουν αν πιστεύουμε ή όχι στις καλύψεις του συμβολαίου το οποίο τους προτείνουμε. Πιστεύω ότι είναι απίθανο ένας ασφαλιστής να πουλάει παροχές υγείας αν ο ίδιος δεν έχει ασφάλεια υγείας. Θεωρώ ότι για να μας εμπιστευθεί ένας υποψήφιος πελάτης, πρέπει να έχουμε «καλές συστάσεις», πρέπει με κάποιον τρόπο να μάθει για εμάς και για τη δουλειά μας. Εμείς πρέπει να πάμε με πάθος και ενθουσιασμό να του μιλήσουμε για τις αξίες που πρεσβεύει το επάγγελμά μας και να του υποσχεθούμε ότι θα είμαστε δίπλα του όποτε μας χρειαστεί.

Φοβάστε την κρίση; Κατά πόσο έχει επηρεάσει την παραγωγή σας και την πορεία του Γραφείου Πωλήσεων που ανήκετε;

Όπως είπα και πιο πριν πρέπει να εξελισσόμαστε. Θα ήταν ψέμα εάν έλεγα ότι όλα είναι καλά και ότι δεν υπάρχει κρίση. Φυσικά ζούμε καταστάσεις που δεν έχουμε ξανά βιώσει, αλλά θα πρέπει να μάθουμε να ζούμε και να εργαζόμαστε στο περιβάλλον που έχουμε και όχι σε αυτό που θα θέλαμε να έχουμε. Κάθε μέρα βιώνω την ανασφάλεια του κόσμου, την αγωνία του για το μέλλον και φυσικά βιώνω την απόρριψη πάρα πολύ συχνά. Ο πολύ συμπαθής μου Pablo Garcia λέει: «επιτρέπεται να πέσεις, επιβάλλεται να σηκωθείς». Αυτή η φράση έχει γίνει στάση ζωής για εμένα.

* Ζούμε σε ένα περιβάλλον το οποίο μας έχει περισσότερη ανάγκη από ποτέ. Η κρίση γεννάει ευκαιρίες για τους δυνατούς. *

Πώς βλέπετε τη διείσδυση του Διαδικτύου γενικότερα και ειδικότερα την τάση της Direct πώλησης μέσω Διαδικτύου;

Πιστεύω ότι η Direct πώληση όπως και άλλα εναλλακτικά δίκτυα πώλησης θα πάρουν ένα μικρό μερίδιο αγοράς αλλά κανένα δίκτυο δεν μπορεί να υποκαταστήσει την προσωπική επαφή και το δέσιμο που έχει ο ασφαλιστής με τον πελάτη. Κανένα δίκτυο δεν μπορεί να κάνει  «ανάλυση αναγκών». Κανένα δίκτυο δεν μπορεί να υποστηρίξει τον πελάτη με ουσιαστικό service.

Από τι θα λέγατε ότι πάσχει ο ελληνικός κλάδος ασφαλειών;

Δεν ξέρω αν πάσχει από κάτι, αλλά σίγουρα πρέπει να βελτιωθούν αρκετά πράγματα. Πρώτα από όλα, θα πρέπει οι εταιρείες που υπάρχουν να διέπονται από τους ίδιους νόμους (οι οποίοι θα εφαρμόζονται) και να ισχύουν οι ίδιοι περιορισμοί. Δεν μπορεί ένας υπάλληλος τράπεζας να έχει τα ίδια δικαιώματα με ασφαλιστές που εκπαιδεύονται για μήνες, αλλά να μην έχει ποτέ τις ίδιες υποχρεώσεις (Εφορία, εισφορές ΤΕΒΕ, κ.λπ.).   Επίσης θα πρέπει οι εταιρείες να μειώσουν τους χρόνους που αποζημιώνουν έναν ασφαλισμένο καθώς θα πρέπει να βελτιώσουν και τις διαδικασίες. Παράλληλα, οι ασφαλιστές θα πρέπει να αυξήσουμε ακόμη περισσότερο τη δραστηριότητά μας, όπως επίσης θα πρέπει να βελτιώσουμε και τον προγραμματισμό μας για να γίνουμε πιο παραγωγικοί και πιο ανταγωνιστικοί από τους ευρωπαίους συναδέλφους μας.

Ποιο είναι το πιο ισχυρό σας κίνητρο; Ποιο είναι το μεγαλύτερο προσόν για έναν Διαμεσολαβητή;

Τα κίνητρα ανάλογα με την περίοδο μπορεί να ποικίλλουν. Άλλοτε μπορεί να είναι ένα ταξίδι, ένας παγκόσμιος διαγωνισμός, ή απλά η επιβράβευση από άλλους συναδέλφους. Θεωρώ ότι το μεγαλύτερο προσόν είναι να δημιουργείς ευχαριστημένους πελάτες και οικογένειες που ζουν και βιώνουν όλες τις φάσεις της ζωής τους με αξιοπρέπεια. Ποια είναι η συνταγή της επιτυχίας; Και πώς αντιμετωπίζετε την αποτυχία ή την ήττα στη δουλειά σας; Δεν πιστεύω ούτε σε συνταγές επιτυχίας ούτε σε μαγικά φίλτρα. Πιστεύω μόνο ότι με τη δύναμη του Θεού, με την πίστη μας στο θεσμό και με την σκληρή και μεθοδική εργασία μπορούμε να κάνουμε τα πάντα.

Τι συμβουλή θα δίνατε στους νεοεισερχόμενους;

Θα τους έλεγα ότι διάλεξαν το ομορφότερο επάγγελμαλειτούργημα στον κόσμο. Θα τους έλεγα να έχουν πάθος και ενθουσιασμό και να βάζουν «ψηλά τον πήχη».

Τι είναι αυτό που απολαμβάνετε περισσότερο στο επάγγελμά σας;

Θεωρώ ότι το να γνωρίζεις ότι χάρη στη δική σου μεσολάβηση και δουλειά μια οικογένεια που χάνει ένα μέλος της ή που αντιμετωπίζει κάποιο σοβαρό πρόβλημα υγείας μπορεί να συνεχίσει να ζει με αξιοπρέπεια, είναι αυτό που με γεμίζει περισσότερο από κάθε τι άλλο σε αυτό το επάγγελμα.

Πώς είναι να δουλεύετε στον ίδιο χώρο με τη σύζυγο και μητέρα των παιδιών σας;

(σ.σ. Ο Παναγιώτης Παπανικολάου, είναι παντρεμένος με την Ευδοκία Φιλιπποπούλου και εργάζονται στο ίδιο γραφείο) Θεωρώ ότι έχει πάρα πολλά θετικά στοιχεία το να γνωρίζει η σύζυγος ή ο σύζυγος τις δυσκολίες και το άγχος που βιώνουμε κάθε μέρα στην αγορά. Προσωπικά η σύζυγός μου με έχει στηρίξει και με έχει βοηθήσει πάρα πολύ στην καριέρα μου όλα αυτά τα χρόνια και της είμαι ευγνώμων και την ευχαριστώ για αυτό. Σίγουρα βέβαια υπάρχει η καθημερινότητα αλλά γνωρίζοντας ο καθένας τους ρόλους του, μπορείς μόνο να κερδίζεις μέσα από μια τέτοια συνύπαρξη.

Η νέα εποπτική αρχή του κλάδου, η ΔΕΙΑ, προωθεί αυτό το διάστημα το «Σχέδιο Τειρεσίας», για τη δημιουργία μιας βάσης δεδομένων αξιόποινων πράξεων και συμπεριφορών Ασφαλιστών, με στόχο την εξυγίανση και τη διαφάνεια στο επάγγελμα του Διαμεσολαβητή. Συμφωνείτε με τη δημιουργία ενός, στην ουσία, «Ασφαλιστικού Τειρεσία»;

Θα έλεγα ότι συμφωνώ με μια διαδικασία ελέγχου που αφορά όλους τους διαμεσολαβούντες αρκεί κάτι τέτοιο να εφαρμόζεται με τον ίδιο τρόπο από όλες τις εταιρείες. Επίσης πιστεύω ότι θα πρέπει να δοθεί ένα χρονικό διάστημα προσαρμογής από την πλήρη ασυδοσία στον απόλυτο έλεγχο.

Παναγιώτης Παπανικολάου - Βιογραφικό
Γεννήθηκε στο Παλαιοχώρι Χαλκιδικής στις 12/7/1965. Είναι παντρεμένος με την Ευδοκία Φιλιπποπούλου και έχει δύο παιδιά την Άννα 20 ετών και τον Πρόδρομο 16 ετών. Σπούδασε στη σχολή Διοίκησης και Οικονομίας στο τμήμα Μάρκετινγκ ΤΕΙΘ. Το 1989 συνεργάστηκε ως ασφαλιστικός σύμβουλος στην τότε Νationale – Nederlanden. Έγινε διακεκριμένος ασφαλιστικός σύμβουλος το 1995 και από το 2003 έως το 2010 ήταν στην υψηλότερη βαθμίδα ασφαλιστικών συμβούλων ως executive ασφαλιστικός σύμβουλος. Βραβεύθηκε το 2000 και το 2001 ως πρώτος ασφαλιστής σε πωλήσεις τίτλων αμοιβαίων κεφαλαίων σε όλη την Ελλάδα. Από το 2005 έως το 2010 συμμετείχε στο Diamond club της ING. Παρακολούθησε πάρα πολλά σεμινάρια αυτοβελτίωσης με κορυφαίους εισηγητές (κ.κ. Καλογήρου και Αγγελάκη). Από το 1997 έως το 2009 συμμετείχε σε όλα τα μεγάλα ταξίδια της ING. Το 2010 πήρε την απόφαση να συνεργαστεί ως ασφαλιστικός σύμβουλος με τη MetLife Alico.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος