Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 + ten =

17 − nine =

Παύλος Κασκαρέλης: «Η οικονομική κρίση που διανύουμε αν και θέτει σημαντικά προσκόμματα στην πώληση, δημιουργεί και νέες καταναλωτικές ανάγκες»

Αυτή είναι μία από τις πολλές εύστοχες διαπιστώσεις που κάνει μέσω του Α.Μ. ο Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Υδρόγειος Ασφαλιστική, σε μια συνέντευξη με αρκετή δόση αισιοδοξίας για το παρόν και το μέλλον των Ασφαλειών στην χώρα μας.

«Σήμερα, στις γενικές τουλάχιστον ασφαλίσεις όπου δραστηριοποιείται η Εταιρεία μας, βλέπουμε μεγάλο κομμάτι του ανταγωνισμού να επικεντρώνεται και πάλι στον κλάδο αυτοκινήτου, με το ασφάλιστρο να γίνεται το βασικό σημείο αναφοράς στην προβολή και πώληση των ασφαλιστικών προγραμμάτων.»

Παράλληλα, ο κ. Κασκαρέλης μας εξηγεί την φιλοσοφία της «Υδρογείου» και την πελατοκεντρική της πολιτική ενώ δεν παραλείπει να απαντήσει και σε ερωτήσεις που έχουν να κάνουν και με θεσμικά ζητήματα του κλάδου.

Πότε πιστεύετε ότι θα μπορέσει η ασφαλιστική αγορά της Ελλάδας να επανέλθει σε επίπεδα υγιούς και θεμιτού ανταγωνισμού;

Πιστεύω ότι η αγορά έχει κάνει ήδη πολλά και σημαντικά βήματα προς την κατεύθυνση αυτή βελτιώνοντας το επίπεδο του ανταγωνισμού, τουλάχιστον όσον αφορά τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες τιμολογούν τους κινδύνους τους και, κατά συνέπεια, διαμορφώνουν τα ασφάλιστρά τους αλλά και τους χρόνους αποζημίωσης. Ασφαλώς, μέσα στα επόμενα χρόνια θα δούμε ακόμη πιο βαθιές αλλαγές στον κλάδο με τις εταιρείες να δίνουν ακόμη μεγαλύτερη έμφαση σε θέματα διαχείρισης κινδύνων, εταιρικής διακυβέρνησης, φερεγγυότητας και διαφάνειας.

Στο πλαίσιο αυτό, το εποπτικό έργο της Τράπεζας της Ελλάδος αλλά και οι απαιτούμενες διεργασίες προσαρμογής των ασφαλιστικών εταιρειών στην Οδηγία Solvency II σαφώς και παίζουν πρωτεύοντα ρόλο διαμορφώνοντας μια νέα πραγματικότητα, μέσα στην οποία θέση θα έχουν μόνο οι φερέγγυες, υπεύθυνες και υγιείς δυνάμεις του κλάδου.

Πού οφείλεται κατά τη γνώμη σας το γεγονός ότι το 70% των σπιτιών στην Ελλάδα είναι ανασφάλιστα για φωτιά και σεισμό;

Στη χαμηλή ασφαλιστική συνείδηση που παραδοσιακά χαρακτηρίζει τον Έλληνα και σαφώς, στον ίδιο τον ασφαλιστικό κλάδο που δεν έχει καταφέρει να εκμεταλλευτεί όσο πρέπει τις ανάγκες και προοπτικές της ελληνικής αγοράς. Δυστυχώς η συγκυρία, οικονομική και κοινωνική, είναι ιδιαίτερα δύσκολη. Σήμερα, στις γενικές τουλάχιστον ασφαλίσεις όπου δραστηριοποιείται η Εταιρεία μας, βλέπουμε μεγάλο κομμάτι του ανταγωνισμού να επικεντρώνεται και πάλι στον κλάδο αυτοκινήτου, με το ασφάλιστρο να γίνεται το βασικό σημείο αναφοράς στην προβολή και πώληση των ασφαλιστικών προγραμμάτων.

Για μένα, η λογική αυτή είναι λάθος, ακόμη και μέσα σε μία περίοδο βαθιάς ύφεσης. Είναι τώρα που η αβεβαιότητα είναι μεγαλύτερη για τον καταναλωτή και πολίτη. Είναι τώρα που αυτός έχει μεγαλύτερη ανάγκη την εξασφάλιση του σπιτιού, της οικογένειας, του εισοδήματός του και εμείς πρέπει να δραστηριοποιηθούμε πιο έντονα για να του εξηγήσουμε την αξία και το όφελος που του προσφέρουν αυτές οι ασφαλίσεις.

Γιατί οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα δεν εφαρμόζουν τις βασικές έστω αρχές της επιστήμης του «Μάρκετινγκ Υπηρεσιών»;

Παύλος Κασκαρέλης, pavlos kaskarelis

Παύλος Κασκαρέλης, Αντιπρόεδρος & Γενικός Διευθυντής, Υδρόγειος Ασφαλιστική

Δεν πιστεύω ότι δεν τις γνωρίζουν ή ότι δεν τις εφαρμόζουν, επειδή όμως από τη φύση της η υπηρεσία είναι κάτι άυλο και μεταβλητό, είναι ίσως πιο δύσκολο για τον τελικό καταναλωτή να διακρίνει τις διαφορές. Γι’ αυτό και όλοι μας πρέπει να καταβάλουμε ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια στο να κάνουμε τις υπηρεσίες μας πιο απτές, κατανοητές και διακριτές, όσον αφορά τα διαφοροποιητικά χαρακτηριστικά τους.

Εμείς στην Υδρόγειο προσπαθούμε συνεχώς να διαμορφώνουμε μία συνολική στρατηγική σ’ αυτόν τον τομέα, εστιάζοντας σε όλα τα «μέτωπα» που διαμορφώνουν τον τελικό βαθμό ικανοποίησης των πελατών και συνεργατών μας.

Έτσι, μεταξύ άλλων, αξιολογούμε και προσπαθούμε να βελτιώνουμε συνεχώς στοιχεία όπως τους χώρους και τα σημεία επαφής μαζί τους, τα έντυπα και την επικοινωνία, την ποιότητα και ταχύτητα της εξυπηρέτησης, την ευελιξία και επαγγελματική συμπεριφορά του προσωπικού μας σε όλα τα Τμήματα.

Επίσης, η αναβάθμιση των εσωτερικών μας δομών και διαδικασιών αλλά και η επένδυση σε νέα συστήματα και υποδομές που αξιοποιούν τη νέα τεχνολογία μας βοηθούν να βελτιώνουμε συνεχώς το επίπεδο των υπηρεσιών μας και να γινόμαστε πιο αποδοτικοί, άμεσοι και αποτελεσματικοί σε κάθε συναναστροφή μας με το συνεργάτη, ασφαλισμένο ή τρίτο ζημιωθέντα.

Σε ποιο στάδιο βρίσκεται η Μηχανογράφηση της Εταιρείας σας. Δηλαδή, είστε συνδεδεμένοι με ορισμένα Πρακτορεία on line;

Η Υδρόγειος εδώ και χρόνια έχει αναπτύξει μία ολοκληρωμένη ηλεκτρονική πλατφόρμα διαχείρισης, το «Ydrogios Online», στην οποία οι συνεργάτες μας μπορούν να έχουν πρόσβαση μέσω της ιστοσελίδας μας.

Η εφαρμογή προσφέρει πλούσιες δυνατότητες εκτέλεσης εργασιών, μεταξύ άλλων, online δημιουργία ασφαλιστικής πρότασης, παρακολούθηση χαρτοφυλακίου, έκδοση πράσινων καρτών, άμεση επικοινωνία με επιμέρους Τμήματα της Εταιρείας, κ.α. Ενδεικτικά να αναφέρω ότι τα 2/3 των συνεργατών μας χρησιμοποιούν πλέον το «Ydrogios Online» για τη διαχείριση του χαρτοφυλακίου τους, με τον αριθμό αυτό να αυξάνεται συνεχώς.

Γενικότερα και όπως ανέφερα και πιο πάνω, στην Υδρόγειο, πιστεύουμε και επενδύουμε σημαντικά στη νέα τεχνολογία. Μεταξύ άλλων, έχουμε ήδη ξεκινήσει την εφαρμογή του Ηλεκτρονικού Φακέλου Ζημίας ενώ παράλληλα είμαστε στο στάδιο της πλήρους ψηφιοποίησης όλων των εισερχομένων και εξερχομένων εγγράφων. Τα έργα αυτά μας βοηθούν να μειώσουμε ακόμη περισσότερο τη γραφειοκρατία και να επιταχύνουμε τις διαδικασίες εξέτασης των αιτήσεων αποζημιώσεων επιτυγχάνοντας μεγαλύτερη διαφάνεια στο διακανονισμό τους, προς όφελος πάντα των συνεργατών και ασφαλισμένων μας.

Πείτε μας για τη νέα στρατηγική της «Υδρόγειος»; Ποίοι είναι οι στόχοι της στην Ελλάδα για τα επόμενα 3 χρόνια;

Βασικός μας στόχος στην Υδρόγειο ήταν και παραμένει να αποτελούμε μία ισχυρή και φερέγγυα ελληνική ασφαλιστική εταιρεία, μια εταιρεία με συνεχή αναπτυξιακή προοπτική αλλά και – πάνω απ’ όλα – ανθρώπινο πρόσωπο. Αυτό σημαίνει ότι, μέσα στα επόμενα χρόνια, θα συνεχίσουμε να επιδιώκουμε μία υγιή και ισορροπημένη ανάπτυξη, με βασικό κριτήριο την κατανομή της παραγωγής μας σε περιοχές με καλά στατιστικά στοιχεία και συνεργάτες με υψηλά επαγγελματικά εχέγγυα. Ταυτόχρονα, θα συνεχίσουμε να επενδύουμε στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη των ανθρώπων μας, εργαζομένων αλλά και συνεργατών αλλά και να ενισχύουμε την πρόταση αξίας προς τους ασφαλισμένους μας, με νέες αναβαθμισμένες υπηρεσίες.

Τέλος, στις άμεσες στρατηγικές μας προτεραιότητες συγκαταλέγεται η περαιτέρω βελτιστοποίηση των εσωτερικών μας διαδικασιών, η ενίσχυση της λειτουργίας της διαχείρισης κινδύνων και της εταιρικής διακυβέρνησης, στοιχεία που σχετίζονται και με τη προετοιμασία μας για την εναρμόνιση με την Οδηγία Solvency II.

Γιατί κατά τη γνώμη σας η Πολιτεία δεν ενδιαφέρεται να λύσει το πρόβλημα των Aνασφάλιστων Aυτοκινήτων όταν η λύση του είναι απλή και βιώσιμη και τα Κέρδη για όλες τις εμπλεκόμενες πλευρές θα είναι ορατά;

Το πρόβλημα είναι υπαρκτό, είναι ιδιαίτερα μεγάλο – η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε ποσοστό ανασφάλιστων οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση – και δυστυχώς παίρνει ακόμη μεγαλύτερες διαστάσεις, λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας στην οποία βρίσκονται σήμερα οι Έλληνες. Όποιοι και αν είναι οι λόγοι που μας οδήγησαν εδώ, νομίζω ότι η Πολιτεία δεν μπορεί να γυρίζει τα μάτια στο πρόβλημα πια, καθώς το πλήγμα δεν είναι μόνο οικονομικό (για μας τις ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και το κράτος που δεν εισπράττει τους προβλεπόμενους φόρους από τα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων) αλλά και κοινωνικό, αν αναλογιστούμε τους πολίτες οι οποίοι εμπλέκονται σε ατύχημα με ανασφάλιστο όχημα. Η λειτουργία του Κέντρου Πληροφοριών του Επικουρικού Κεφαλαίου (αρχείο ασφαλισμένων οχημάτων) και η προωθούμενη συνεργασία με το Υπουργείο Μεταφορών για τη σύζευξη του αρχείου αυτού με το αρχείο κυκλοφορούντων οχημάτων πρέπει να προχωρήσει γρήγορα, έτσι ώστε να γίνει το πρώτο σημαντικό βήμα για τη πάταξη του φαινομένου.

Πιστεύετε ότι η νέα Γενιά των παιδιών των Πρακτόρων θα αλλάξει κάπως τη νοοτροπία των παλαιοτέρων όσον αφορά την αποκλειστική απασχόλησή τους με το αυτοκίνητο;

Σαφώς και η νέα γενιά ασφαλιστικών διαμεσολαβητών, λόγω και της πιστοποιημένης εκπαίδευσης που διαθέτει αλλά και των ιδιαίτερα ανταγωνιστικών συνθηκών που ισχύουν στην αγορά, είναι πιο ενημερωμένη, πιο εξοικειωμένη με την τεχνολογία, διαθέτει μεγαλύτερη ετοιμότητα και υψηλότερα επαγγελματικά εχέγγυα. Όσον αφορά την Υδρόγειο, που αριθμεί περί τους 2.000 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές, παρατηρούμε ότι ένα αρκετά μεγάλο ποσοστό παλαιών ασφαλιστικών γραφείων έχει περάσει στα χέρια της νεότερης γενιάς, η οποία και επιδεικνύει μεγαλύτερη ενασχόληση με ασφαλιστικά προϊόντα εκτός κλάδου οχημάτων. Η νέα γενιά αναγνωρίζει ότι τα προϊόντα αυτά παρουσιάζουν μεγαλύτερα περιθώρια κέρδους, υψηλότερη διατηρησιμότητα πελατολογίου και αποτελούν αντικείμενο πώλησης σε αντίθεση με την ασφάλιση αυτοκινήτου που, λόγω της υποχρεωτικής της φύσης, απλώς αγοράζεται.

Έχετε δοκιμάσει ποτέ «Ειδικές Ενέργειες Προώθησης των Πωλήσεων» Συμβολαίων Σπιτιών, Αστικής Ευθύνης Επαγγελματιών και άλλων συμβολαίων, ώστε να ανοίγετε νέες Αγορές και νέους Πελάτες για τους Πράκτορές σας;

Η Υδρόγειος δραστηριοποιείται σε όλους τους κλάδους των γενικών ασφαλίσεων διαθέτοντας μία ολοκληρωμένη σειρά σύγχρονων, ευέλικτων και ιδιαίτερα ανταγωνιστικών προγραμμάτων τόσο για ιδιώτες όσο και για επαγγελματίες. Τα προγράμματά μας για την ασφάλιση της κατοικίας, της επιχείρησης, της αστικής ευθύνης, του προσωπικού ατυχήματος, κτλ. είναι σχεδιασμένα με γνώμονα τις σύγχρονες ανάγκες των καταναλωτών.

Παρέχουμε, μεταξύ άλλων, πολυασφαλιστήρια που εξασφαλίζουν ολοκληρωμένη κάλυψη, σε ιδιαίτερα προσιτό κόστος και έχουμε αναπτύξει εξειδικευμένα προγράμματα που καλύπτουν ειδικές ανάγκες της αγοράς, π.χ για την ασφάλιση φωτοβολταϊκών συστημάτων, την ασφάλιση μικρομεσαίων ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ή για την ασφάλιση σχολικών ιδρυμάτων, κ.α. Ταυτόχρονα, το εκπαιδευτικό πρόγραμμα που αναπτύσσει κάθε χρόνο η Διεύθυνση Εκπαίδευσης της Υδρογείου εστιάζεται σε μεγάλο ποσοστό στους κλάδους αυτούς, παρέχοντας συνεχή υποστήριξη στο δίκτυό μας για την ανάπτυξη των πωλήσεών τους.

Σχετικά με την Υδρόγειο
Η Υδρόγειος, ένας από τους δυναμικότερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους ελληνικούς ασφαλιστικούς ομίλους, συμπληρώνει φέτος 38 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Η εταιρεία συγκαταλέγεται σταθερά μεταξύ των 5 πρώτων εταιρειών γενικών ασφαλειών στην Ελλάδα, ενώ από το 2002 έχει αποκτήσει δυναμική παρουσία και στην αγορά της Κύπρου, με την ίδρυση της θυγατρικής «Υδρόγειος Ασφαλιστική Εταιρεία Κύπρου». Η Υδρόγειος: Προσφέρει σήμερα τις υπηρεσίες της σε πάνω από 500.00 ικανοποιημένους πελάτες σε Ελλάδα και Κύπρο. Έχει αναπτύξει ένα ισχυρό σε διασπορά δίκτυο διανομής που υποστηρίζεται από τη λειτουργία 13 υπερσύγχρονων σε υποδομές και άρτιων σε στελέχωση υποκαταστημάτων και γραφείων, στις μεγαλύτερες πόλεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Συνεργάζεται με πάνω από 2.200 ασφαλιστικούς διαμεσολαβητές. Το ανθρώπινο δυναμικό της ανέρχεται στα 250 άτομα. Η παραγωγή της εταιρείας το 2010 ανήλθε στα € 142,5 εκατ.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι