Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους στην ψηφιακή εποχή

Η προσέγγιση του Ντέηλ Κάρνεγκι στον τρόπο επικοινωνίας των ανθρώπων –επειδή ακριβώς είναι βασισμένη στην κοινή λογική– εξακολουθεί να ισχύει εδώ και έναν αιώνα περίπου, και έχει αγγίξει εκατομμύρια ανθρώπους σε ολόκληρο τον κόσμο. Το μοναδικό πτυχίο που κρέμεται στον τοίχο του γραφείου του μεγαλοεπενδυτή Warren Bu et είναι αυτό που απέκτησε από την Dale Carnegie Training.

ΟLee Iacocca, σχεδιαστής του Ford Mustang και επί πολλά χρόνια επικεφαλής της Chrysler, αποδίδει στον Κάρνεγκι την ικανότητα του να μιλάει στο κοινό. Ο Scot Adams, δημιουργός του δημοφιλούς κόμικ “Dilbert”, θεωρεί ότι οι διδαχές του Κάρνεγκι μπορούν να αλλάξουν τη ζωή οποιουδήποτε ανθρώπου.

Το 2011, το περιοδικό Time συμπεριέλαβε το βιβλίο «Πώς να κερδίζεις φίλους και να επηρεάζεις τους ανθρώπους» στα 100 κορυφαία μη λογοτεχνικά βιβλία όλων των εποχών. Αυτό το κλασικό βιβλίο-ορόσημο θεωρείται το πιο επιτυχημένο και πιο αξιόπιστο βιβλίο περί κινήτρων όλων των εποχών. Έχουν πουληθεί περισσότερα από 30 εκατομμύρια αντίτυπά του σε όλο τον κόσμο και όποιος το διαβάζει είναι σαν να ανακαλύπτει για πρώτη φορά τον τρόπο αφήγησης ιστοριών και να αποκτά βαθιά γνώση της ανθρώπινης φύσης.

Στο σημερινό κόσμο –όπου ολοένα και μεγαλύτερο μέρος της επικοινωνίας μας γίνεται μέσω οθονών– οι διδαχές του Κάρνεγκι, όχι μόνο εξακολουθούν να ισχύουν, αλλά γίνονται όλο και κρισιμότερες. Παρότι δεν ήταν δυνατόν να προβλέψει την πορεία της τεχνολογίας, ο Κάρνεγκι αποδεικνύεται σοφός και χρήσιμος δάσκαλος ακόμα και σε αυτό το νέο ψηφιακό τοπίο. Για να δείξει τους πολλούς τρόπους με τους οποίους εξακολουθούν να ισχύουν οι διδαχές του, η Dale Carnegie and Associates, Inc. προσάρμοσε τις οδηγίες και τις συμβουλές του σε αυτήν τη δύσκολη ψηφιακή εποχή. Μπορεί σήμερα να επικοινωνούμε με διαφορετικά εργαλεία και μεγαλύτερη ταχύτητα, αλλά οι συμβουλές του Κάρνεγκι για την αποδοτική επικοινωνία, την ηγεσία και την εργασία παραμένουν αξεπέραστες και πραγματικά ανεκτίμητες.

ΨΗΦΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Βασιζόμενοι σε τόσο μεγάλο βαθμό στην ψηφιακή επικοινωνία, χάνουμε μία κρίσιμη πλευρά των ανθρώπινων συναναστροφών: τις μη λεκτικές ενδείξεις. Όταν μεταφέρουμε ένα κακό νέο είναι δύσκολο να δείξουμε τη συμπόνοια και την υποστήριξή μας, χωρίς να βάλουμε το χέρι μας στον ώμο του άλλου. Όταν εξηγούμε μία νέα ιδέα είναι δύσκολο να δείξουμε το μέγεθος του ενθουσιασμού μας μέσω του τηλεφώνου… Πόσες φορές έτυχε να στείλετε ένα e-mail και ο αποστολέας να σας τηλεφωνήσει για να λύσετε την παρεξήγηση, ενώ εσείς ήσασταν σαφείς; Είναι δύσκολο να μεταφέρετε τα συναισθήματα χωρίς λεκτικές ενδείξεις.

Η έλευση της επικοινωνίας μέσω εικόνας κατάφερε να εξαλείψει κάποια εμπόδια, αλλά αυτό καλύπτει ένα μικρό μέρος της ψηφιακής επικοινωνίας και δεν μπορεί να υποκαταστήσει μία συνάντηση πρόσωπο με πρόσωπο.

Από το βιβλίο «Πώς να επηρεάζεις τους ανθρώπους στην ψηφιακή εποχή» του Dale Carnegie & Associates, εκδόσεις Κλειδάριθμος Για περισσότερες πληροφορίες επικοινωνήστε: 210 9594121 & 165

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 2 Ψήφοι