Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

three × 3 =

three × 2 =

Στον εργασιακό χώρο υπάρχουν αναµφίβολα και άτοµα που δεν συµπαθείτε. Τι κάνετε γι’ αυτό; Η Δρ. Liane Davey* έχει τη λύση!

Σύμφωνα με την εμπειρία μου, είναι σχεδόν αδύνατο για τους διευθυντές να παρακινήσουν τους ανθρώπους που δεν συμπαθούν (εκτός ίσως με το φόβο, κάτι που δεν είναι ιδανικό). Έτσι, για χάρη της δέσμευσης των εργαζομένων – και της δικής σας ψυχικής υγείας – είναι σημαντικό να επενδύσετε λίγη ενέργεια στο να βρείτε τουλάχιστον ένα πράγμα που σας αρέσει σε αυτά τα άτομα. Πριν δοκιμάσετε να παρακινήσετε ένα άτομο που δεν συμπαθείτε, αναλάβετε την ευθύνη των συναισθημάτων και των υποθέσεών σας. Αν οι φράσεις «Αυτός με θυμώνει» ή «Αυτή με βγάζει εκτός εαυτού» επαναλαμβάνονται στο μυαλό σας, θα πρέπει να αλλάξετε τις σκέψεις σας. Αναγνωρίστε ότι ο θυμός, η απογοήτευση, και η δυσπιστία είναι δικές σας αντιδράσεις και ότι κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να σας κάνει να νιώσετε κάτι χωρίς τη συγκατάθεσή σας. Να αναρωτιέστε γιατί αντιδράτε με τον τρόπο που αντιδράτε και δείτε αν μπορείτε να φτάσετε στην πηγή του προβλήματος. Εσείς θα πρέπει να αναλάβετε ευθύνη για την αντιπάθεια που νιώθετε, όχι ο συνάδελφός σας.

* Αναγνωρίστε ότι ο θυμός, η απογοήτευση, και η δυσπιστία είναι δικές σας αντιδράσεις και ότι κανείς δεν έχει τη δυνατότητα να σας κάνει να νιώσετε κάτι χωρίς τη συγκατάθεσή σας. *

Μόλις καταλάβετε τι συμπεριφορές ή χαρακτηριστικά σας κάνουν να αντιδράτε, υιοθετήστε μια ή περισσότερες από τις παρακάτω στρατηγικές:

  1. Εάν αισθάνεστε άβολα γύρω από έναν εργαζόμενο, αυξήστε το χρόνο που περνάτε μαζί. Μπορεί να ακούγεται σαν αντιφατική συμβουλή, αλλά εάν αισθάνεστε άβολα, απογοητευμένοι, ή θυμωμένοι γύρω από έναν από τους υπαλλήλους σας, ίσως προσπαθείτε να τον αποφύγετε και μπορεί ακόμη να μη θέλετε να τον κοιτάτε στα μάτια όταν είστε μαζί. Φανταστείτε πόσο αποθαρρυντικό μπορεί να είναι για τον εργαζόμενο όταν το αφεντικό του δεν τον κοιτάει στα μάτια!
  2. Αν βρίσκετε τις συνήθειες ενός υπαλλήλου ενοχλητικές, επικεντρωθείτε στα θετικά. Εστιάζοντας συνεχώς σε αυτό που θέλετε να αλλάξει αυτό το άτομο μπορεί πραγματικά να χαλάει τη διάθεση και των δυο σας. Αντ’ αυτού, στρέψτε την προσοχή σας σε αυτό που σας αρέσει και σέβεστε σ’ αυτό το άτομο. Σκεφτείτε ένα γνώρισμα ή μια συνήθεια που σας εντυπωσιάζει. Μήπως είναι επιμελής; Είναι δημοφιλής στους πελάτες σας; Μήπως εντοπίζει τους κινδύνους που υπάρχουν στις στρατηγικές σας; Δώστε περισσότερη προσοχή στις θετικές συνεισφορές που θέλετε να ενθαρρύνετε. Ο εργαζόμενος θα παρακινηθεί ακούγοντας πως η ομάδα υπολογίζει στα προτερήματά του για να είναι επιτυχής.
  3. Αν νομίζετε ότι ο υπάλληλος συμπεριφέρεται χωρίς σεβασμό, πρέπει να βρείτε το λόγο της συμπεριφοράς του. Εάν ο λόγος που αντιπαθείτε τον εργαζόμενο είναι η κακή του συμπεριφορά, δεν θα είστε σε θέση να παρακινήσετε το άτομο αυτό, εκτός αν έχετε κάποια κατανόηση. Συνήθως η κακή συμπεριφορά δεν είναι σκόπιμα καταστροφική. Είναι αυτοπροστασία. Καταλάβετε τι προσπαθεί αυτό το πρόσωπο να προστατεύσει. Μήπως έχει εύθραυστη αυτοεκτίμηση; Ανησυχεί για κάτι; Σκάψτε βαθιά. Κάντε ανοιχτές ερωτήσεις όπως «Τι σας συμβαίνει;» ή «Τι προκάλεσε αυτή η συζήτηση;» ή «Τι σας ανησυχεί;».

Όταν καταλάβετε τι κρύβεται κάτω από την επιφάνεια, θα έχετε μια καλύτερη αίσθηση για το πώς να παρακινήσετε μια καλύτερη συμπεριφορά. Για παράδειγμα, εάν ανακαλύψετε πως το άτομο έχει θέματα χαμηλής αυτοεκτίμησης, μπορείτε να διαπιστώσετε ότι ένας εργαζόμενος χρειάζεται περισσότερες ευκαιρίες στο προσκήνιο ή ότι κάποιος άλλος μπορεί να παρακινείται περισσότερο από μικρές εργασίες που αφήνουν περιθώριο ανάπτυξης, χωρίς να λαμβάνεται αδικαιολόγητο ρίσκο.

*Η Liane Davey είναι αντιπρόεδρος της Knightsbridge Human Capital, εταιρείας που ειδικεύεται στο ανθρώπινο δυναμικό.