Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

«Προπύργιο» των πειρατών η Ινδονησία

Tι δείχνει έκθεση του Διεθνούς Γραφείου Ναυσιπλοΐας

Mπορεί οι επιθέσεις πειρατών σε πλοία στα ανοικτά των ακτών της Σομαλίας να ακολουθούν φθίνουσα πορεία, ωστόσο η πειρατεία εν γένει αποτελεί έναν πολύ σημαντικό πονοκέφαλο, τόσο για τον κλάδο της ναυτιλίας, όσο και για τις ναυτασφαλίσεις. Και αυτό γιατί η Ινδονησία φαίνεται ότι παίρνει τη σκυτάλη από τη Σομαλία και γίνεται η νέα «περιοχή υψηλού κινδύνου» για πλοία και πληρώματα.

Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο η ναυτιλιακή βιομηχανία συνεργάζεται στενά με δυνάμεις του πολεμικού ναυτικού για να αποτρέψουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιθέσεις. Μάλιστα, το Διεθνές Γραφείο Ναυσιπλοΐας (IMB) σε πρόσφατη έκθεσή του για την πειρατεία και τις ένοπλες ληστείες σε πλοία στο πρώτο εννεάμηνο του 2015, κρούει τον κώδωνα του κινδύνου. Τα περιστατικά πειρατείας περιορίστηκαν αισθητά στο τρίτο τρίμηνο του 2015, όμως το IMB εκτιμά ότι στην πραγματικότητα τα συμβάντα είναι πολύ περισσότερα από αυτά που αναφέρονται ή καταγράφονται. Σύμφωνα με σχετική έκθεση του IMB, έχουν σημειωθεί 190 περιστατικά μέσα στο 2015, με την πλειονότητα να αφορά ήσσονος σημασίας συμβάντα στη Νοτιοανατολική Ασία. Σε 154 πλοία οι κακοποιοί κατάφεραν να επιβιβαστούν, σε 15 πλοία πήραν τον έλεγχο, ενώ σημειώθηκαν 21 απόπειρες επιθέσεων.

boat_december

Το εκπληκτικό είναι ότι τα περισσότερα περιστατικά μέσα στο 2015 καταγράφηκαν στην Ινδονησία. Το IMB καλεί τα πλοία να έχουν προγραμματισμένες νυχτερινές βάρδιες ακριβώς για τον κίνδυνο πειρατείας και να αναφέρουν κάθε περιστατικό ή ύποπτη συμπεριφορά στις τοπικές Αρχές ή στο ίδιο το IMB. Σε ό,τι αφορά το πλήρωμα, το IMB αναφέρει ότι 226 μέλη πληρώματος έχουν πιαστεί όμηροι, 14 δέχτηκαν επίθεση, 13 τραυματίστηκαν, 10 απήχθησαν και ένα μέλος πληρώματος έχασε τη ζωή του. Επίσης, 26 περιστατικά σημειώθηκαν στον Κόλπο της Γουινέας στο ίδιο διάστημα, ενώ στο τρίτο τρίμηνο του έτους καταγράφηκε μόλις ένα περιστατικό.

Τα περισσότερα περιστατικά σημειώθηκαν στην Ινδονησία και ακολουθούν το Βιετνάμ, η Νιγηρία, η Μαλαισία και το Μπαγκλαντές. Τα πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου είναι αυτά στα οποία έχουν καταγραφεί τα περισσότερα περιστατικά (65) και ακολουθούν τα product tankers με 45 περιστατικά. Είκοσι δύο περιστατικά έχουν σημειωθεί σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ενώ 15 περιστατικά εκδηλώθηκαν σε δεξαμενόπλοια. Το P&I «Standard Club» συστήνει στα μέλη του να συμμορφώνονται με την τελευταία έκδοση του οδηγού με τις Βέλτιστες Πρακτικές Διαχείρισης (4η έκδοση) σε όλες τις επικίνδυνες περιοχές.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι