Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

4 × 5 =

fourteen − 7 =

Πρόσληψη νέου Ασφαλιστή: Στην αναζήτηση του καλύτερου

Αναζητάτε τον έναν! Τον καταπληκτικό. Γνωρίζετε τι θέλετε… Πώς θα τον βρείτε όμως;

Όπως στην περίπτωση του ασφαλιστή που αναζητάει πελάτες, η αναζήτηση υποψήφιων ασφαλιστών είναι μια δραστηριότητα και όχι σκέψη. Γίνεται επιτυχημένη δραστηριότητα μόνο όταν βρείτε αρκετούς υποψήφιους με τις σωστές ικανότητες που να ενδιαφέρονται για την ασφαλιστική καριέρα.

Το σημαντικότερο στη στρατολόγηση νέων ασφαλιστών, είναι να ανακαλύπτετε πηγές υποψηφίων που να ταιριάζουν στη δική σας αγορά, να ανταποκρίνονται στις ελάχιστες απαιτήσεις σας για το είδος του ατόμου που θέλετε. Οι κατάλληλες τεχνικές επιλογής μπορούν να χρησιμοποιηθούν αφού έχετε βρει τα πλέον κατάλληλα άτομα.

Η αναζήτηση υποψήφιων ασφαλιστών από την πλευρά σας, σημαίνει αυτομάτως και προδιάθεση από την άλλη πλευρά για μια τέτοια καριέρα.

Και η προδιάθεση υπάρχει κυρίως στο άτομο που είναι επαγγελματικά ή οικονομικά δυσαρεστημένο στην παρούσα δουλειά του, όπως επίσης στο νέο άτομο που δεν έχει ακόμη κατασταλάξει σε μια συγκεκριμένη καριέρα.

Σε ένα σεμινάριο εκπαίδευσης διευθυντών προσλήψεων, επιδεικνύεται και εξηγείται μια τεχνική τηλεφωνικής παρουσίασης με τις πλέον χαρακτηριστικές ερωτήσεις που έχουν υποβληθεί και τις πλέον διαδεδομένες απαντήσεις.

Μετά τις κοινότυπες συστάσεις, η συζήτηση μπορεί να συνεχιστεί ως εξής:

Διευθυντής: Θα ήθελα να είμαι ειλικρινής μαζί σας. Η εμπειρία μού έχει αποδείξει ότι στην εταιρεία μας, χρειάζεται να είστε ένα ιδιαίτερο είδος ανθρώπου. Ίσως να είστε εσείς αυτό το ιδιαίτερο άτομο, και θα ήθελα να προτείνω να το ερευνήσουμε μαζί, ώστε να δούμε αν θα ήταν χρήσιμο και ωφέλιμο και για τους δυο να συνεχίσουμε.

* Το σημαντικότερο στη στρατολόγηση νέων ασφαλιστών, είναι να ανακαλύπτετε πηγές υποψήφιων που να ταιριάζουν στη δική σας αγορά. *

Υποψήφιος ασφαλιστής: Φυσικά, είναι λογικό.

Διευθυντής: Εντάξει. Θα ήθελα πριν σας πω λίγα πράγματα για τη φύση της εργασίας μας, να μάθω μερικά πράγματα για σας. Θα είχατε την καλοσύνη να μου πείτε με τι ασχολείστε;
Υποψήφιος ασφαλιστής: Είμαι καθηγητής γυμνασίου της φυσικής και προπονώ και μια ομάδα.
Διευθυντής: Σε γενικές γραμμές, ποιες είναι οι σπουδές σας;
Υποψήφιος ασφαλιστής: Αποφοίτησα από το φυσικό τμήμα του πανεπιστημίου.
Διευθυντής: Μάλιστα. Ποιοι είναι οι δύο ή τρεις λόγοι που σας έσπρωξαν να σκεφτείτε άλλες ευκαιρίες καριέρας αυτήν τη στιγμή;
Υποψήφιος ασφαλιστής: Υποφέρω από έλλειψη εισοδήματος. Οι καθηγητές δεν πληρωνόμαστε και τόσο καλά. Αλλά εκείνο που είναι ίσως πιο ανησυχητικό, είναι ότι δεν βρίσκω τόσο μεγάλη πρόκληση στη δουλειά μου όσο τον πρώτο καιρό.
Διευθυντής: Κατανοητό. Ποιο είναι το σημαντικότερο χαρακτηριστικό που ψάχνετε στη νέα σας καριέρα;
Υποψήφιος ασφαλιστής: Αυτή είναι δύσκολη ερώτηση. Φαντάζομαι ότι είναι συνέπεια αυτών που σας είπα προηγουμένως. Όταν ξεκίνησα να διδάσκω, με ενθουσίαζε αυτή η πρόκληση. Μου άρεσε να δουλεύω με νέους ανθρώπους που έδειχναν ενδιαφέρον και που είχαν κάποια προβλήματα στα οποία μπορούσα να φανώ χρήσιμος. Και ξέρετε, νομίζω ότι αυτό με ενδιαφέρει – να βοηθώ τους ανθρώπους να λύσουν μερικά από τα προβλήματά τους.
Διευθυντής: Μάλιστα, πολύ καλά. Πώς αντιμετωπίζετε μια επαγγελματική καριέρα στις πωλήσεις;
Υποψήφιος ασφαλιστής: Ξέρετε, δεν το έχω καλοσκεφτεί. Όταν σπούδαζα στο πανεπιστήμιο, ασχολήθηκα λίγο με τις πωλήσεις. Εργαζόμουν σε ένα κατάστημα ρούχων, έτσι έπρεπε να κάνω και λίγες πωλήσεις. Αλλά ποτέ δεν το σκέφτηκα σαν επάγγελμα.

Οι απαντήσεις κάποιου θα σας δείξουν την πειθαρχία και το πάθος, που στο μέλλον θα σας βγάλει κι εσάς και εκείνον νικητή.

Αν οι απαντήσεις είναι αμφίβολες, όσο και του παραδείγματός μας, ενδεχομένως να αποφασίσετε να απορρίψετε τον υποψήφιο. Αν πάλι αποφασίσετε να εμπιστευθείτε το ένστικτό σας, θα πρέπει πριν από οτιδήποτε να αξιολογήσετε ξανά και ξανά τις απαντήσεις του στις εξής ερωτήσεις:

Ερώτηση 1:
Ο υποψήφιος εργάζεται τώρα;
Η εργασία του είναι παραγωγική;
Η επαγγελματική εμπειρία του υποψήφιου σχετίζεται με τις πωλήσεις;
Εκφράζεται καλά ο υποψήφιος;

Ερώτηση 2:
Έχει ο υποψήφιος το βαθμό μόρφωσης που απαιτείται για τη δουλειά;

Ερώτηση 3:
Ο υποψήφιος είναι δυσαρεστημένος επαγγελματικά ή οικονομικά;
Έχει λογικούς και σωστά σχεδιασμένους λόγους για μια αλλαγή καριέρας;
Θέλει πραγματικά να βελτιώσει την καριέρα του;
Η πώληση των ασφαλειών ανταποκρίνεται στους στόχους του;

Ερώτηση 4:
Τι ζητάει ο υποψήφιος πραγματικά από τη νέα του καριέρα; Μεγαλύτερο εισόδημα, ανεξαρτησία, σιγουριά, κύρος, να βοηθάει τους άλλους;

Ερώτηση 5:
Δείχνει ο υποψήφιος ειλικρινές ενδιαφέρον στην καριέρα πωλήσεων;
Έχει σκεφτεί να ασχοληθεί συγκεκριμένα με τις πωλήσεις ή μήπως απλά ψάχνει για μια οποιαδήποτε δουλειά;

Η γενική εκτίμηση των απαντήσεων του υποψήφιου θα πρέπει να απαντά αντικειμενικά στις ακόλουθες ερωτήσεις στο μυαλό σας:
Ο υποψήφιος σας πούλησε τον εαυτό του;
Ο τρόπος που χειριζόταν τον προφορικό λόγο ήταν πάνω από το μέτριο;
Έχετε την περιέργεια να μάθετε περισσότερα για τον υποψήφιο;
Ήταν πειστικός, έξυπνος, θετικός;
Σας ώθησε η επικοινωνία σας να θέλετε να ξοδέψετε κι άλλο από τον πολύτιμο χρόνο σας για να κάνετε ένα ακόμη βήμα στη διαδικασία επιλογής;

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος