Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Πρώτος στόχος η ασφαλιστική συνείδηση

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Την έλλειψη ασφαλιστικής συνείδησης και την ενσωμάτωση της ιδέας της ασφάλισης στην εκπαίδευση επισημαίνει σε συνέντευξή της η κ. Λίνα Αγγέλου, Υποδιευθύντρια Ανάληψης Κινδύνων Αυτοκινήτων, Interlife για τις ασφαλίσεις οχημάτων. Όπως αναφέρει όσοι συνειδητά δεν ασφαλίζουν το όχημά τους όταν το κάνουν υπό το φόβο του προστίμου επιλέγουν “μικρά” σε διάρκεια προγράμματα και καλύψεις υποχρεωτικές.

Ο κλάδος Αυτοκινήτου καταλαμβάνει μεγάλο μέρος του κλάδου ζημιών. Στην Εταιρεία σας σε τι ποσοστό του χαρτοφυλακίου σας αντιστοιχεί;

Ο κλάδος του Αυτοκινήτου στην Interlife κατέχει σήμερα ποσοστό 77% επί του συνόλου του χαρτοφυλακίου της Εταιρείας. Ο συγκεκριμένος Κλάδος παρουσιάζει μια σταθερά ανοδική πορεία με τα Δεδουλευμένα Ασφάλιστρα να ανέρχονται στα 41,3 εκατ. ευρώ το 2016. Ωστόσο αξίζει να αναφέρουμε ότι και η παραγωγή των Λοιπών Κλάδων, παρουσιάζει σημαντική αύξηση νέων εργασιών 11,6 εκατ. ευρώ το 2016 (ποσοστό αύξησης 15,1% σε σχέση με το 2015) καθώς η Εταιρεία προωθεί νέα καινοτόμα προϊόντα που ανταποκρίνονται στις ανάγκες των πολιτών.

Πώς λειτούργησαν τελικά τα πρόστιμα για τα ανασφάλιστα οχήματα; Ασφαλίστηκαν οι ανασφάλιστοι για αστική ευθύνη οδηγοί;

Δυστυχώς οι Έλληνες δεν έχουμε αναπτυγμένη Ασφαλιστική Συνείδηση. Είναι γνωστό ότι οι Κλάδοι οι οποίοι κινούνται περισσότερο είναι αυτοί της υποχρεωτικής ασφάλισης (αυτοκινήτου, σκαφών κ.λπ.). Κατά συνέπεια υπήρξε μεγάλη αύξηση στον Κλάδο Αυτοκινήτων «υπό την απειλή των προστίμων». Αξίζει να σημειωθεί ότι η ασφάλιση των «συνειδητά ανασφάλιστων» γίνεται με ασφαλιστήρια συμβόλαια χωρίς προαιρετικές καλύψεις και μικρής διάρκειας. Ας θεωρήσουμε όμως πως έγινε η αρχή για την εξάλειψη του φαινομένου των ανασφάλιστων. Το πιο σημαντικό όμως παραμένει να γίνουν οι απαραίτητες κινήσεις για την καλλιέργεια ασφαλιστικής συνείδησης. Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο Διευθύνων Σύμβουλος της Interlife, Γιάννης Βοτσαρίδης, σε πρόσφατη ομιλία του «η ενημέρωση και η εκπαίδευση πάνω στην Ασφαλιστική Ιδέα πρέπει να ξεκινά από την παιδική ηλικία, από το σχολείο. Μόνο έτσι θα δημιουργηθούν καταναλωτές που θα πιστέψουν στη χρησιμότητα της ιδιωτικής ασφάλισης. Επιπλέον, οι Ασφαλιστικές Εταιρείες σε συνεργασία με τους Ασφαλιστικούς Διαμεσολαβητές πρέπει να ενημερώνουν τους καταναλωτές».

Ασφαλίζει η Εταιρεία σας απευθείας μέσω του διαδικτύου; Αν ναι, τι μερίδιο καλύπτουν οι online ασφαλίσεις στη συνολική παραγωγή του κλάδου Οχημάτων. Αν όχι είναι στα σχέδια της Εταιρείας να αναπτυχθεί μελλοντικά η διαδικτυακή πώληση;

Η Interlife, πιστεύει στο ρόλο του Διαμεσολαβητή, ως τον κύριο και διαχρονικό παράγοντα προώθησης του Ασφαλιστικού Προϊόντος, όχι μόνο γιατί είναι πιο άμεσος και πιο αποτελεσματικός, αλλά γιατί αποδίδει πραγματικά οικονομικά οφέλη στον ίδιο, και στις εταιρείες. Μοναδικό κανάλι διανομής των ασφαλιστικών προϊόντων της Interlife είναι οι συνεργαζόμενοι Διαμεσολαβητές μας που σήμερα ξεπερνούν τους 1.700 σε όλη την Ελλάδα. Στο πλαίσιο της εφαρμογής νέων τεχνολογιών και προώθησης καινοτόμων εργαλείων στους συνεργάτες της, η Εταιρεία, εκτός από το πολύ εύχρηστο Portal και το Helpdesk, παρέχει το Sales4Net που τους δίνει τη δυνατότητα online ασφάλισης απευθείας από την ιστοσελίδα τους 365 μέρες το χρόνο, 24 ώρες το 24ωρο.

Ο κλάδος του Αυτοκινήτου στην Interlife κατέχει σήμερα ποσοστό 77% επί του συνόλου χαρτοφυλακίου

Ποια είναι η άποψή σας για τις ΕΠΥ στην ελληνική ασφαλιστική αγορά; (Έχετε εικόνα για το μερίδιό τους στον κλάδο;)

Όσον αφορά τις ΕΠΥ, είναι γνωστό σε όλους ότι όταν άρχισαν να δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα βρήκαν από κάποιους ανταπόκριση, αλλιώς δεν θα είχαν αναπτυχθεί στο βαθμό που αναπτύχθηκαν. Εκ των υστέρων, βέβαια, κάποιες από αυτές δεν ανταποκρίθηκαν στις προσδοκίες και σταδιακά δημιουργήθηκαν πολλά προβλήματα, κυρίως με τις αποζημιώσεις. Οι ανορθόδοξες πρακτικές των ΕΠΥ, τα πτωχευτικά ασφάλιστρα κ.λπ. αμφισβητούνται, πλέον, έντονα από τους διαμεσολαβητές αλλά και από τους πελάτες τους. Με λίγες μόνο εξαιρέσεις, οι εταιρείες αυτές λειτουργούν με ελάχιστο προσωπικό, διακανονίζουν τις αποζημιώσεις των υποχρεώσεών τους μέσω των μητρικών τους εταιρειών στο εξωτερικό, δεν συμμετέχουν στο Σύστημα Φιλικού Διακανονισμού, και, πολύ συχνά δεν ανταποκρίνονται στις υποχρεώσεις τους απέναντι στους συνεργάτες τους. Οι δε πελάτες τους είναι ουσιαστικά ανυπεράσπιστοι. Να σημειώσουμε ότι οι ΕΠΥ αυτής της κατηγορίας είναι περισσότερες στην Ελλάδα συγκριτικά με άλλες χώρες, και αυτό έχει κάποια σημασία. Όσο για το μερίδιό τους στον Κλάδο, δυστυχώς δεν υπάρχουν στοιχεία καθώς οι ΕΠΥ αντιπροσωπεύουν εταιρείες με έδρα σε άλλες χώρες.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 4 Ψήφοι