Now Reading
#RESTART στις πωλήσεις με το myAccount

#RESTART στις πωλήσεις με το myAccount

  • Πρωτοπορούμε, δημιουργούμε και διαθέτουμε στους συνεργάτες μας τον προσωπικό λογαριασμό myAccount μέσω της πλατφόρμας Hermes
technology

Στις μέρες μας, αλλά και στην περίοδο που διανύουμε ακόμα περισσότερο, η ψηφιακή επικοινωνία με τους πελάτες αποτελεί μονόδρομο. Αποτελεί ίσως το μόνο μέσο που μπορεί να ενισχύσει και να αναπτύξει περαιτέρω την απόδοση της εργασίας και η MEGA Brokers επιθυμεί να σταθεί δίπλα στους συνεργάτες σε αυτή την κατεύθυνση.

Πρόθεση και συνεχής προσπάθεια της MEGA Brokers είναι να βρίσκεται πάντοτε στο προσκήνιο των τεχνολογικών εξελίξεων. Προχωρώντας στην πράξη αποφασίσαμε να εξελίσσουμε περαιτέρω την πλατφόρμα πολυτιμολόγησης Hermes που χρησιμοποιούν οι συνεργάτες μας ως κύριο μέσο παροχής ασφαλιστικών προσφορών προς τους πελάτες τους. Στόχος μας είναι η συγκεκριμένη πλατφόρμα να αποτελέσει τόσο το ψηφιακό γραφείο του συνεργάτη όσο και το σημείο επικοινωνίας με τους πελάτες. Πρωτοπορούμε, δημιουργούμε και διαθέτουμε στους συνεργάτες μας τον προσωπικό λογαριασμό myAccount μέσω της πλατφόρμας Hermes.

Με τον τρόπο που έχει σχεδιαστεί, το myAccount έχει διττή χρήση: απευθύνεται στον τελικό πελάτη αλλά ταυτόχρονα εξυπηρετεί και την ανάγκη του συνεργάτη μας να έχει σφαιρική εικόνα για κάθε έναν από τους πελάτες του.

Μέσω της Καρτέλας Πελάτη, η οποία αποτελεί αναπόσπαστο τμήμα του myAccount, ο συνεργάτης έχει πλήρη εικόνα για την ασφαλιστική κατάσταση του πελάτη του.

See Also

Έχει εικόνα για τα ασφαλιστήρια συμβόλαιά του, τις ημερομηνίες ανανέωσής τους, όπως επίσης όλα τα προσωπικά στοιχεία των πελατών του.

Από την Καρτέλα Πελάτη, ο συνεργάτης έχει τη δυνατότητα να δημιουργήσει λογαριασμό myAccount για όποιον πελάτη του επιθυμεί. Ο λογαριασμός myAccount προσφέρει στον τελικό πελάτη τη συνολική ασφαλιστική του εικόνα. Συγκεκριμένα:

  • Μπορεί να δει, και φυσικά να εκτυπώσει, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια και τα ειδοποιητήρια ανανέωσης των συμβολαίων του.
  • Μπορεί να λάβει μηνύματα ειδοποίησης από το συνεργάτη σχετικά με τη λήξη και ανανέωση των συμβολαίων του.
  • Έχει τη δυνατότητα να πληρώσει είτε με χρήση χρεωστικής/ πιστωτικής κάρτας είτε μέσω διατραπεζικής συναλλαγής οποιαδήποτε στιγμή το ασφαλιστήριο συμβόλαιό του.
  • Έχει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που τον εξυπηρετεί. Προτεραιότητα να παρέχουμε νέες ψηφιακές εφαρμογές που διευκολύνουν και απλοποιούν τις καθημερινές διαδικασίες στους συνεργάτες μας εκπαιδεύοντάς τους για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.
  • Έχει τη δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας με τον ασφαλιστικό διαμεσολαβητή που τον εξυπηρετεί. Προτεραιότητα να παρέχουμε νέες ψηφιακές εφαρμογές που διευκολύνουν και απλοποιούν τις καθημερινές διαδικασίες στους συνεργάτες μας εκπαιδεύοντάς τους για το αύριο της ασφαλιστικής αγοράς δημιουργώντας κλίμα αισιοδοξίας για ακόμη μεγαλύτερη ανάπτυξη στο μέλλον.
View Comments (0)

Leave a Reply

Your email address will not be published.

© 2020 ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ. ALL RIGHTS RESERVED.
Scroll To Top