Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Roadcube: «Πακέτα» υπηρεσιών για τους οδηγούς αυτοκινήτου

Ηπλατφόρμα της RoadCube αποτελεί ένα marketplace για τον οδηγό που θέλει να μειώσει το κόστος των υπηρεσιών και να κερδίσει χρόνο από την καθημερινότητά του. Προπληρώνοντας οι χρήστες μπορούν άμεσα να χρησιμοποιήσουν τις υπηρεσίες και να αποκομίσουν οικονομικά οφέλη με μειωμένες τιμές. Από την άλλη πλευρά οι εταιρείες που παρέχουν υπηρεσίες για οχήματα αποκτούν εύκολα πρόσβαση σε νέους πελάτες, που τείνουν να έχουν «χαρακτηριστικά» πιστότητας λόγω των πλεονεκτημάτων της εφαρμογής.

Πώς λειτουργεί το marketplace της RoadCube και πόσους χρήστες αριθμεί;

Το marketplace της RoadCube λειτουργεί μέσω εφαρμογής για κινητά τηλέφωνα η οποία δίνει στον οδηγό τη δυνατότητα να αναζητήσει υπηρεσίες που χρησιμοποιεί συχνά για το όχημά του –όπως βενζίνη, πάρκινγκ, πλύσιμο και σέρβις– και να τα αποκτήσει κατευθείαν από το κινητό του. Ο οδηγός αποθηκεύει την κάρτα του στην εφαρμογή και έτσι μπορεί πολύ εύκολα να πληρώσει με ένα κλικ σε καθημερινή βάση. Παράλληλα με την πληρωμή για κάθε ευρώ που ξοδεύει, μαζεύει πόντους τους οποίους μετά εξαργυρώνει κερδίζοντας έτσι χρήματα. Οι εταιρείες που συμμετέχουν δημιουργούν συνέργειες μέσα στην εφαρμογή στο πρόγραμμα επιβράβευσης και ο χρήστης μπορεί να χρησιμοποιεί τους πόντους και τις εκπτώσεις παντού.

Τι είδους υπηρεσίες έχουν ενσωματωθεί μέχρι τώρα και ποιοι είναι οι στόχοι σας μελλοντικά;

Μέχρι τώρα έχουν υλοποιηθεί οι βασικές υπηρεσίες με αγορά βενζίνης, πάρκινγκ, πλυσίματος και σέρβις μέσα από το κινητό. Μελλοντικά θέλουμε η πλατφόρμα να είναι διαθέσιμη και διαδικτυακά κυρίως για τις προγραμματισμένες αγορές όπως το σέρβις.

roadcube

(από αριστερά) Οι Πάρης Ντζούνος Software Engineer, Δημήτρης Καλαβάσης CEO, Μιχάλης Βορίσης IOS Developer & Γιώργος ΤσεκούραςS ales and Marketing

Πώς πληρώνουν οι χρήστες τις υπηρεσίες που αγοράζουν και πώς εξαργυρώνουν τους «πόντους» που κερδίζουν;

Oι χρήστες μας έχουν αποθηκευμένη την κάρτα τους στην εφαρμογή και πληρώνουν με ένα κλικ χωρίς να πρέπει να έχουν πάνω τους κάρτα ή μετρητά και χωρίς να χάνουν χρόνο με ρέστα. Για κάθε ευρώ που ξοδεύουν κερδίζουν πόντους.

Γιατί μία ασφαλιστική εταιρεία να χρησιμοποιήσει την ιδέα σας;

Mια ασφαλιστική εταιρεία έχει μεγάλο κόστος απόκτησης ενός πελάτη αλλά και δυσκολία στο να τον διατηρήσει. Με την εφαρμογή μας η ασφαλιστική έχει πρόσβαση σε ένα κοινό πελατολόγιο με άλλες εταιρείες –όπως βενζίνης, πάρκινγκ κ.λπ.– όπου οι χρήστες είναι πιστοί καθώς ακολουθούν ένα ενιαίο πρόγραμμα επιβράβευσης. Έτσι μπορούν να αποκτήσουν πελάτες με χαμηλό κόστος αλλά και παράλληλα να τους διατηρήσουν αφού αυτοί έχουν μεγάλο όφελος να παραμείνουν πελάτες των συγκεκριμένων εταιρειών.

Πώς και από ποιους προέκυψε και υλοποιήθηκε η ιδέα και το όνομα της RoadCube;

H ιδέα ξεκίνησε από κάτι πολύ διαφορετικό. Είχαμε φτιάξει μια εφαρμογή με την οποία ο οδηγός έστελνε μηνύματα σε κάποιον άλλο οδηγό μέσα από τον αριθμό κυκλοφορίας. Για να κάνουμε monetize λοιπόν αρχίσαμε να βάζουμε εταιρείες βενζίνης, πάρκινγκ και συνεργεία να διαφημίζονται στους οδηγούς τοπικά. Αποκτώντας μερικούς χιλιάδες χρήστες είδαμε ότι τελικά οι οδηγοί χρησιμοποιούσαν άλλη υπηρεσία από αυτή που η εφαρμογή δημιουργήθηκε. Δηλαδή για να βρουν προσφορές από κοντινά μαγαζιά τις οποίες προσπαθούσαν οι καταστηματάρχες να χωρέσουν στον περιορισμένο χώρο που δίναμε. Παράλληλα είδαμε μια ανάγκη των επιχειρήσεων αυτοκίνησης για προβολή καθώς ο μόνος τρόπος που έχουν να προβληθούν είναι να βάλουν μια πινακίδα έξω από το μαγαζί τους. Εμείς διατηρούσαμε βάση με όλα τα οχήματα οπότε κάναμε πολύ εύκολα το match making που ονειρεύονταν. Tώρα το όνομά μας δηλώνει πως παρέχουμε στον οδηγό όλα όσα χρειάζεται για το όχημά του.

*Ευχαριστούμε το Novotel για τη φιλοξενία 

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι