Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 × three =

twenty − 1 =

Στην ετήσια εκδήλωση του ΣΕΣΑΕ, διαμεσολάβηση και στελέχη Ασφαλιστικών Εταιρειών μαζεύονται –πάντα στις αρχές καλοκαιριού– για να τους δοθεί η ευκαιρία να κάνουν ένα διάλειμμα από την καθημερινότητα συζητώντας παράλληλα τα δρώμενα της αγοράς. Φέτος όμως η εκδήλωση είχε κάτι το διαφορετικό.

Λίγο η μεταφορά της εκδήλωσης στο τέλος του καλοκαιριού, λίγο τα πρωτόγνωρα γεγονότα των κεφαλαιακών ελέγχων και της τραπεζικής αργίας που βιώσαμε και βιώνουμε, έδωσαν  έναν άλλο αέρα στην πάντα ευχάριστη διάθεση που υπάρχει. Ο κόσμος είχε πολλά να συζητήσει και πολλά να ακούσει. Από τα πηγαδάκια ακουγόντουσαν έντονες – σε χαρούμενο τόνο – συζητήσεις για θέματα της αγοράς ενώ η συμμετοχή του κόσμου ήταν εντυπωσιακή.

ΣΕΣΑΕ

Θέματα σχετικά με τα προγράμματα ζωής συνδεδεμένα με επενδύσεις, για τη βουτιά της παραγωγής το μήνα Ιούλιο που παρέσυρε τα αποτελέσματα επταμήνου, για το «ποιος θα πληρώσει το μάρμαρο» στις νέες αυξήσεις φορολογικών συντελεστών και τέλος για το solvency II ήταν μερικά που μονοπώλησαν τις συζητήσεις ενώ δεν έλειψαν και οι πολιτικές κουβέντες που σύμφωνα με όσους παρευρέθηκαν στην ετήσια αντασφαλιστή εκδήλωση στο Monte Carlo ήταν το κύριο θέμα συζήτησης που είχαν με πολλούς ξένους συναδέλφους. Η αλήθεια να λέγεται.

ΣΕΣΑΕ

Η ανάγκη για μια τέτοια εκδήλωση υπήρχε. Κατά γενική ομολογία και παραδοχή των περισσοτέρων ήταν μια ανάσα αισιοδοξίας για την αγορά που παρά τα προβλήματα που την ταλανίζουν πέρασε θετικά μηνύματα. Μηνύματα που αν επαληθευτούν στο κοντινό μέλλον θα αλλάξουν ριζικά το ρόλο της Ιδιωτικής Ασφάλισης στην Ελλάδα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι