Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Συμβουλές παραγωγικότητας από τους καλύτερους του χώρου

Phil Richards, Ed Deutschlander & Jeffrey Jarnes δίνουν συμβουλές και μοιράζονται τις εμπειρίες τους μαζί μας.

Τον περασμένο Οκτώβρη το agency system της International Life είχε την μοναδική ευκαιρία να παρακολουθήσει μερικούς από τους καλύτερους Ασφαλιστές παγκοσμίως στο πλαίσιο ενός οκτάωρου –Tailor made– σεμιναρίου.

Κεντρικοί ομιλητές ο γνωστός από την πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα τον Ιανουάριο του 2014, Phil Richards, αλλά και ο Εκλεγμένος Διευθύνων Σύμβουλος της Εταιρείας του, της North Star Resource Group, Ed Deutschlander.

Μαζί τους, οι κορυφαίοι Financial Advisors της North Star, όλοι τους διακεκριμένα μέλη του οργανισμού MDRT οι οποίοι ανέπτυξαν τις ομιλίες τους γύρω από θέματα παραγωγικότητας και κινήτρων.

Phil Richards, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της North Star Resource Group

Ο Phil Richards, στην ομιλία του με θέμα «Αν ξεκινούσα από την αρχή» μίλησε για τις προσδοκίες που έχουν οι άνθρωποι. Ο κάθε ένας από εμάς ζει για τους προσωπικούς του στόχους. Αν αυτοί οι στόχοι δεν έχουν αποτυπωθεί στο χαρτί, τότε το ενδεχόμενο να χαθούν για πάντα μεγαλώνει. Για να καταφέρεις όμως τους στόχους σου πρέπει να μάθεις από προτεραιότητες. Όπως είχε πει και ο Peter Drucker, σύμβουλος επιχειρήσεων, ακαδημαϊκός και συγγραφέας, οι επιτυχημένοι Managers εστιάζουν στη δουλειά που είναι ικανοί. Τις υπόλοιπες ευθύνες τις μοιράζουν στους συνεργάτες τους. Είναι σημαντικό να μη σπαταλάμε φαιά ουσία στα προβλήματα που μας βομβαρδίζουν καθημερινά αλλά στις ευκαιρίες που εμφανίζονται μπροστά μας. Είναι επίσης σημαντικό να μη μεταφέρουμε αυτά τα προβλήματα στους συνεργάτες μας. Δώστε τους ευκαιρίες να αναδείξουν τα ταλέντα τους! Ευκαιρίες που θα αναδυθούν μέσα από ένα εργασιακό περιβάλλον που έχει κουλτούρα, συγκεκριμένους στόχους και στρατηγική. Οι ηγέτες είναι αυτοί που χτίζουν την κουλτούρα μέσα σε μια εταιρεία. Το ήθος και οι αξίες τους είναι αυτές που εμπνέουν τόσο τους συνεργάτες τους όσο και τους πελάτες τους. Ο κοινός στόχος βάζει τη γραμμή πάνω στην οποία κινείται ολόκληρη η εταιρεία δημιουργώντας κοινές φιλοδοξίες και η στρατηγική παραμένει στρατηγική. Είναι η ραχοκοκαλιά της επιχείρησης.

Πώς όμως μπορείτε να παραμείνετε παραγωγικοί διατηρώντας το ήθος και τις αρχές σας στο απαιτητικό περιβάλλον κλεισίματος μιας πώλησης;

Η λύση κρύβεται σε μια σελίδα χαρτί. Αν μπορείτε μέσα σε μια σελίδα να καταγράψετε μια πολύπλοκη ιδέα, αν μπορείτε στην ίδια σελίδα να διατυπώσετε τις ανησυχίες του πελάτη αλλά και τη λύση τους, τότε σίγουρα εκείνος θα ανταποκριθεί. Βρείτε τη νούμερο ένα ανησυχία του σχετικά με τα οικονομικά του. Κερδίστε την εμπιστοσύνη του βοηθώντας τον να λύσει το μεγαλύτερο πρόβλημα που ίσως τον απασχολεί.

* Ένας γιατρός θα λερώσει τα χέρια του προκειμένου να σώσει τον ασθενή του. Μη φοβάστε να λερώσετε τα δικά σας χέρια. Μπείτε στο παιχνίδι 100%. *

Κάντε τη διαφορά στην εξυπηρέτηση και στην παρουσίαση των υπηρεσιών. Να είστε γρήγοροι, προσβάσιμοι και να ανταποκρίνεστε άμεσα και ουσιαστικά στα «γιατί» των πελατών σας. Ταυτόχρονα όμως πρέπει να «γράψετε» ώρες έξω στο δρόμο. Το σημαντικότερο κομμάτι της δουλειάς σας που έρχεται σε αντίθεση με τις προαναφερθείσες υποχρεώσεις σας. Για αυτό είναι σημαντικό να έχετε ικανούς βοηθούς στο γραφείο σας. Σωστά εκπαιδευμένους συνεργάτες που ξέρουν να χειρίζονται τις απαιτήσεις των πελατών σας αλλά και όλη τη «γραφειοκρατία» ή δουλειά γραφείου που απειλεί να απορροφήσει τις παραγωγικές σας ώρες που θα αποφέρουν έσοδα.

Ed Deutschlander, Εκλεγμένος Διευθύνων Σύμβουλος North Star Resource Group
Ο Ed Deutschlander στη δική του ομιλία με τίτλο «Γίνε ο Πρώτος που πιστεύει» ξεκίνησε λέγοντας «Δεν είμαστε μάνατζερ. Είμαστε ηγέτες». Ηγεσία σημαίνει να οδηγείς τον άλλο εκεί όπου δεν θα πήγαινε ποτέ μόνος του. Πόσοι άνθρωποι ονειρεύονται να γίνουν ασφαλιστές; Πόσοι πελάτες θα αγόραζαν μόνοι τους;

Η δουλειά του ασφαλιστή είναι να προστατεύει το οικονομικό μέλλον των ανθρώπων. Πρέπει να τους εντοπίζει, να τους εκπαιδεύει και εν τέλει να τους παρακινεί να αναλάβουν δράση. Δεν υπάρχει άνθρωπος που να μην έχει καλές προθέσεις για το μέλλον του. Το λάθος που κάνουν όμως είναι ότι νομίζουν πως έχουν πολύ χρόνο στη διάθεσή τους για να το βάλουν σε τάξη.

Είναι σημαντικό να «τρώτε από το φαγητό που μαγειρεύετε». Πώς αλλιώς θα μεταφέρετε τον ενθουσιασμό σας στον υποψήφιο πελάτη; Αν δεν έχετε αγοράσει εσείς οι ίδιοι αυτά που πουλάτε; Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος πρέπει να πιστεύει πάνω απ’ όλους στην υπεραξία που προσφέρει η ασφάλιση. Αν πιστεύει, τότε ο δρόμος για μια μεγάλη καριέρα είναι ανοιχτός. Άλλωστε όλες οι έρευνες για τους λόγους για τους οποίους αποτυγχάνουν πολλοί υποψήφιοι Σύμβουλοι καταλήγουν στα εξής συμπεράσματα:
Δεν πιστεύουν 100%.
Δεν εξαντλούν όλες τις ευκαιρίες για ραντεβού με πελάτες.
Δεν πιστεύουν ή δεν έχουν καταλάβει τη δουλειά του Χρηματοοικονομικού Συμβούλου.
Προτού στρατολογήσετε νέους ασφαλιστές καλό θα ήταν να τους κάνετε τις εξής ερωτήσεις:
1. Γιατί θες να γίνεις Ασφαλιστικός Σύμβουλος;
2. Είσαι έτοιμος να γίνεις ελεύθερος επαγγελματίας;
3. Πώς θα χτίσεις το δίκτυό σου; Ξέρεις πού θα απευθυνθείς πρώτα;
4. Πιστεύεις στην υπεραξία που προσφέρει ένας Ασφαλιστικός Σύμβουλος;

Στη North Star έχουν καταλήξει στο συμπέρασμα ότι για να γίνει κάποιος χρηματοοικονομικός σύμβουλος θα πρέπει να περάσουν πρώτα 3 με 5 χρόνια αναμονής. Να επενδύσει τόσα χρόνια από τη ζωή του χωρίς να έχει το οικονομικό αντίκρισμα που θα επιθυμούσε, δουλεύοντας σκληρά για να «μάθει το επάγγελμα». Να αποδεχθεί αυτή την «αδικία» όπως την αποδέχεται ένας φοιτητής ιατρικής ο οποίος επενδύει στο μέλλον του προκειμένου να απογειωθεί. Και θα απογειωθεί γιατί η σκληρή δουλειά πάντα ανταμείβεται στο τέλος.

Στη North Star αποκαλούν την περίοδο αυτή «ταξίδι των 1.000 ημερών». Μια περίοδο όπου ο εκπαιδευόμενος έχει όσο χρόνο χρειάζεται για να μάθει τις αξίες της εταιρείας, τις ανάγκες του πελάτη αλλά και τις δικές του ικανότητες.

Σύμφωνα με το MDRT 10 ραντεβού την εβδομάδα είναι ένας ικανοποιητικός δείκτης καλής πορείας. Οι εργατοώρες ενός Ασφαλιστικού Συμβούλου μετράνε μόνο όταν είναι σε ραντεβού, μια σημαντική παρατήρηση που μόνο όσοι την συνειδητοποιούν αυξάνουν την παραγωγικότητά τους. Όλες οι άλλες ώρες είναι χαμένος χρόνος που πρέπει να αξιοποιηθεί ανάλογα.

Ο χρόνος πρέπει να δίνεται σε δραστηριότητες που φέρνουν κέρδος και όχι σε γραφειοκρατία.

Ο Ασφαλιστικός Σύμβουλος πρέπει να δουλεύει έξυπνα περνώντας το 80% του χρόνου του μιλώντας με πελάτες ή υποψήφιους πελάτες αναθέτοντας όλες τις άλλες υποχρεώσεις του στους υπαλλήλους του.

Jeffrey Jarnes, Senior Partner Fortune Financial

O Jeffrey Jarnes στη δική του ομιλία, «Τέσσερις εργασιακές συνήθειες-κλειδιά για εγγυημένη επιτυχία» παρουσίασε τους τέσσερις παράγοντες που ακολουθεί και ο ίδιος υποσχόμενος πως αν τους ακολουθήσουν –ο κάθε ένας μεταφράζοντάς τους στα δικά του δεδομένα– θα καταφέρουν να κατακτήσουν τους επαγγελματικούς τους στόχους.

Παροχές
Οι παροχές που δίνετε πρέπει να χαρακτηρίζονται από υψηλή ποιότητα αφοσιωμένη όσο το δυνατόν περισσότερο στις υψηλές απαιτήσεις των πελατών σας. Οι πληροφορίες πρέπει να είναι γρήγορες, ποιοτικά υψηλές ενώ η προσβασιμότητα σε εσάς τους ίδιους απλή και άμεση. Επίσης, σημαντικό ρόλο παίζουν οι συνεργάτες σας. Οι άνθρωποι που αναλαμβάνουν όλες τις απαιτήσεις των πελατών σας όπως και τη δουλειά γραφείου που δεν προλαβαίνετε εσείς να κάνετε λόγω των ραντεβού σας. Το σημαντικότερο όλων; Πρέπει να γνωρίζετε ποιοι είναι οι καλύτεροι πελάτες σας. Αυτοί που θα πρέπει να χρήσουν της ιδιαίτερης μεταχείρισής σας.

Παραμείνετε συγκεντρωμένοι
Το αν είστε οργανωμένοι είναι το Α και το Ω στη δουλειά σας. Ραντεβού, συμβόλαια, απαιτήσεις, παράπονα και στρατηγική, συνθέτουν τις υποχρεώσεις ενός ασφαλιστικού γραφείου. Βάλτε όλες αυτές τις υποχρεώσεις σε τάξη «τρέχοντας» το γραφείο σας σαν κανονική επιχείρηση. Προσλάβετε κόσμο, εξοπλιστείτε με τα κατάλληλα μηχανογραφικά και δουλέψτε έξυπνα. Σκληρά αλλά έξυπνα. Στο τέλος της ημέρας θα πρέπει να δοκιμάζετε και εσείς οι ίδιοι από το «φαγητό» που μαγειρέψατε για να μπορείτε να αξιολογείτε τις επιδόσεις σας.

Να είστε ηγέτες
Εκπαιδεύστε τους συνεργάτες σας και προστατεύστε τους από την απληστία και το φόβο που κρύβονται παντού στην καθημερινότητά τους. Ηγέτης είναι αυτός που εξασφαλίζει την ασφάλεια του εργασιακού χώρου μέσα στον οποίο θα ελιχθεί ο συνεργάτης του ενώ παράλληλα του δίνει κίνητρα για να συνεχίσει να εξελίσσεται. Οι ηγέτες δημιουργούν νέους ηγέτες.

Απολαύστε τη Διαδρομή
Εσείς επιλέγετε τους πελάτες σας. Δημιουργήστε ένα πελατολόγιο με ευχάριστους ανθρώπους που θα χαίρεστε να εξυπηρετείτε. Γνωστοποιείστε στους συνεργάτες σας και τα μέλη της οικογένειάς σας τους στόχους σας έτσι ώστε να μπορούν να βοηθήσουν και αυτοί ως προς την υλοποίησή τους. Τέλος, είναι σημαντικό να θυμάστε ότι η επιτυχία είναι το ταξίδι και όχι ο προορισμός.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι