Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

3 × 4 =

4 × 2 =

Social Media Audit: Πώς θα δώσετε κίνητρα στους χρήστες του διαδικτύου

Οι χρήστες του internet επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό το περιεχόμενο που εμφανίζει η Google για κάθε brand.

Επίσημα στοιχεία δείχνουν ότι περισσότερο από το 25% των πληροφοριών που εμφανίζονται στην κορυφαία μηχανή αναζήτησης έχει δημιουργηθεί από διαδικτυακούς επισκέπτες με ό,τι επιπτώσεις μπορεί να έχει για τις εταιρείες, τη φήμη τους, τις υπηρεσίες και τα προϊόντα που παρέχουν. Στην ουσία το να ελέγξουν οι εταιρείες την πληροφόρηση αυτή καθίσταται εξαιρετικά δύσκολο και για αυτόν το λόγο οι χρήστες εμπιστεύονται αυτά τα μηνύματα σε μεγάλο βαθμό. Πώς όμως είναι δυνατόν να διαχειριστούμε όλες τις αναφορές και τα σχόλια για την εταιρεία μας ανάμεσα σε τόσες social media πλατφόρμες; Ποιες είναι οι στρατηγικές που πρέπει να ακολουθήσουμε προκειμένου να δώσουμε κίνητρα στους χρήστες να γράψουν θετικά σχόλια για τη μάρκα μας; Το Social Media Audit είναι η συστηματική εξέταση των δεδομένων από τα social media και συμβάλει στο να ανακαλύψουμε, να κατηγοριοποιήσουμε και να αξιολογήσουμε τις αναφορές στα social media για την εταιρεία μας. Συνδυάζοντας τα λεγόμενα των χρηστών για την εταιρεία μας σε σχέση με των ανταγωνιστών, δημιουργείται μια αξιόπιστη εικόνα για τη διαδικτυακή παρουσία ενός brand. Ποια βήματα θα μας δώσουν την πραγματική εικόνα:

Κατηγοριοποίηση των δεδομένων σύμφωνα με το ποιος μιλάει, άσχετα με το εάν είναι εταιρεία, καταναλωτής ή ανταγωνιστής

Ποσοτικοποίηση της συχνότητας δραστηριότητας –όπως τον αριθμό των προβολών, τα σχόλια, τις κοινοποιήσεις ανά ημέρα, εβδομάδα ή μήνα

Σε ποιο κανάλι έγινε η αναφορά

Τι τύπος περιεχομένου ήταν –όπως άρθρο, φωτογραφία ή βίντεο– και εάν είχε θετική,  αρνητική ή ουδέτερη απήχηση

Κάθε αναφορά αξιολογείται ως θετική ή αρνητική και συμβάλει στη δημιουργία μιας στρατηγικής για τα social media

Κάνοντας το Audit και ακολουθώντας το παραπάνω μοτίβο, οι επιχειρήσεις μπορούν να καταλάβουν πώς δουλεύει το κάθε κανάλι και να αναγνωρίσουν τους βασικούς δείκτες απόδοσής του. Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η πρόσφατη καμπάνια της Lacta στο Facebook. Το marketing agency OgilvyOne ανακάλυψε πως πολλοί χρήστες των social media συνέδεαν τους αγαπημένους τους με τη γλυκύτητα της σοκολάτας Lacta γράφοντας: «Μπορεί να μην είσαι η Lacta αλλά είσαι ό,τι πιο γλυκό στη ζωή μου».

Εκμεταλλευόμενοι τα πορίσματα αυτά δημιούργησαν μια εφαρμογή για το Facebook, επιτρέποντας στους χρήστες να γράφουν το όνομα του αγαπημένου τους στο περιτύλιγμα της σοκολάτας και να το αναρτούν στον τοίχο τους στο Facebook. Την πρώτη βδομάδα αναρτήθηκαν 300.000 περιτυλίγματα στο Facebook και τον πρώτο μήνα η Lacta απέκτησε περισσότερους από 150.000 ακόλουθους. Αναπάντεχο αποτέλεσμα ήταν το γεγονός ότι χιλιάδες άνθρωποι άλλαξαν τη φωτογραφία προφίλ τους με το προσωποποιημένο περιτύλιγμα της Lacta. Με τον τρόπο αυτό το μήνυμα της Lacta «Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μου» μετατράπηκε σε μια διαδραστική και αληθινή εμπειρία. Η Lacta ενέπνευσε τους χρήστες των social media να εκφράσουν τα συναισθήματά τους και να μοιράσουν την αγάπη τους και αυτό την βοήθησε να γίνει η πιο πετυχημένη ελληνική μάρκα στο Facebook.

Η εμπειρία μας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης καταδεικνύει ότι το κλειδί να διεισδύσει μία εταιρεία στους χρήστες και να δημιουργήσει έμμεσα θετικά μηνύματα είναι να κερδίσει την εμπιστοσύνη τους μέσα από στοχευμένες καμπάνιες για το κάθε κανάλι.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι