Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

10 + 6 =

twelve − 11 =

Σταμάτης Συγγρός: Γιατί… δεν μας αρέσουν οι εκπλήξεις

Ο Σταμάτης Συγγρός είναι ένα ακόμη παράδειγμα Ασφαλιστή που τόλμησε (πριν επτά περίπου χρόνια) να αφήσει το «προστατευμένο» agency και να ακολουθήσει το επάγγελμα του Ασφαλιστή – Επιχειρηματία.

Mια πρωτοβουλία που όπως όλα δείχνουν απέδωσε καρπούς. Τι προβλήματα όμως αντιμετώπισε; Ποιες είναι οι αρχές του; Στη συνέντευξη που ακολουθεί πιστεύουμε πως θα βρείτε όλες τις απαντήσεις.

 

Επενδύσατε σε νέα γραφεία και υποδομές σε μια δύσκολη οικονομικά περίοδο. Αποτέλεσμα ορθής και ελεγχόμενης διαχείρισης των οικονομικών σας την περίοδο των «ισχνών Αγελάδων» ή τυχαία συγκυρία;

Η απόφασή μας ήταν απολύτως συνειδητή και κατά την άποψή μου επιβεβλημένη για την εξέλιξη της Εταιρείας. Επειδή δεν θα ήθελα να χρησιμοποιήσω κλισέ στην απάντησή μου θα σας πω ότι η απόφαση πάρθηκε όταν είχαμε εξαντλήσει κάθε τ.μ. προκειμένου να στεγάσουμε τόσο τους συνεργάτες μας όσο και το διοικητικό μας δυναμικό (όσοι μας είχαν επισκεφθεί το κατανοούν απόλυτα), όπως παράλληλα είχαμε εξαντλήσει τα όρια και στις υπόλοιπες υποδομές (μηχανοργάνωση κ.λπ.) με αποτέλεσμα να είναι μονόδρομος μια τέτοιου τύπου επένδυση εφόσον ήταν απαραίτητο να συνεχίσουμε να αναπτυσσόμαστε.

Παρ’ όλα αυτά νομίζω ότι έγινε η ιδανικότερη διαχείριση των πόρων που διαθέταμε και πετύχαμε να δημιουργήσουμε ένα εξαιρετικά λειτουργικό γραφείο που μπορεί να «σηκώσει» πολλαπλάσιους συνεργάτες αλλά και παραγωγή.

Εταιρική Κουλτούρα. Δεν έχει να κάνει με την παραγωγή της εταιρείας και όμως την επηρεάζει. Μιλήστε μας για το εργασιακό σας περιβάλλον. Ποιες είναι οι αρχές της Victory Promise;

Κατ’ αρχάς θεωρώ ότι η εταιρική κουλτούρα σαφώς επηρεάζει μεσομακροπόθεσμα όχι μόνο την παραγωγή οποιασδήποτε εταιρείας αλλά ακόμα και την ύπαρξή της. Οι πρώτες μας προσπάθειες να διαφημιστούμε είχαν ως μότο «γιατί δεν μας αρέσουν οι εκπλήξεις» και «απευθυνόμαστε σε ενήλικες ασφαλιστές». Βασιζόμενος σε αυτά θα προσπαθήσω να σας περιγράψω την κουλτούρα μας, τις αρχές μας αλλά και το εργασιακό μας περιβάλλον.

Δυστυχώς στο χώρο μας εμείς οι διαμεσολαβούντες έχουμε υπάρξει θύματα δυσάρεστων εκπλήξεων –πολλές φορές– τα σχεδόν 27 τελευταία έτη που δραστηριοποιούμαι και παρακολουθώ την αγορά. Έκπληκτοι όταν «ανακαλύπταμε» δυσμενείς όρους στις συμβάσεις μας όταν αποφασίζαμε να τις επικαλεστούμε. Έκπληκτοι όταν ασφαλιστικές εταιρείες έκαναν στροφές 180 μοιρών στη στρατηγική τους και μας έφευγε η γη κάτω από τα πόδια μας. Έκπληκτοι όταν πέφταμε θύματα εκμετάλλευσης από τους ίδιους μας τους συναδέλφους. Έκπληκτοι από τη στάση της πολιτείας όταν αποφάσισε να ασχοληθεί μαζί μας και γενικώς κατά την προσωπική μου αντίληψη ήμασταν μία ράτσα που συχνά βρισκόταν προ εκπλήξεων. Η έκπληξη είτε είναι προϊόν άγνοιας είτε περιορισμένης αντίληψης είτε απάτης (κεκαλυμμένης και μη).

* Θέλουμε οι συνεργάτες μας να αναγνωρίζουν την υπεραξία που προσθέτουμε στην προσπάθειά τους. *

Εμείς λοιπόν στην V.P, προκειμένου να συνεργαστούμε με οποιονδήποτε διαμεσολαβούντα ή υποψήφιο, τον υποβάλουμε εις την βάσανο μιας welcome δίωρης παρουσίασης της Victory Promise ενώ παράλληλα καταθέτουμε εξαρχής την άποψή μας για το παρελθόν, παρόν και μέλλον στο επάγγελμά μας προκειμένου να συμβάλλουμε στην ανάπτυξη της αντίληψης στον υποψήφιο συνεργάτη μας. Είναι κάτι που επιδιώκουμε χωρίς να το φοβόμαστε και αποτελεί θεμέλιο της σχέσης μας με τους συνεργάτες μας. Προστατεύουμε με τις συμβάσεις μας, χωρίς προϋποθέσεις, το συνεργάτη μας που κάνει σύννομα τη δουλειά του και δεν χρησιμοποιεί αθέμιτες πρακτικές.

Θέλουμε οι συνεργάτες μας να είναι μαζί μας γιατί αναγνωρίζουν την υπεραξία που μπορούμε να προσθέσουμε στην προσπάθειά τους και όχι γιατί φοβούνται τις επιπτώσεις από τη λύση της συνεργασίας τους με εμάς. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είμαστε αυστηροί σε κακές πρακτικές «συναδέλφων» που είτε προσπαθούν να «εκμεταλλευτούν» έναν πελάτη είτε ακόμα και συναδέλφους τους προσπαθώντας να «κληρονομήσουν» τα πελατολόγιά τους. Το εργασιακό μας περιβάλλον είναι λογικής open space και το γραφείο μου είναι αντίστοιχα open και ανάμεσα στους συνεργάτες της Εταιρείας προκειμένου να ενθαρρύνεται το ομαδικό και ισότιμο πνεύμα στην καθημερινή προσπάθεια όλων μας.

Ασφαλιστικοί Διαμεσολαβητές & Ασφαλιστικές Εταιρείες. Πείτε μας μερικούς «Σπουδαίους Λόγους» στις μεταξύ τους σχέσεις. Η ζυγαριά συνεχίζει να γέρνει προς τη μια πλευρά όταν υπογράφεται σύμβαση συνεργασίας;

Αν ξεκινήσω να μιλάω γι’ αυτό το θέμα μάλλον θα χρειαστώ και το επόμενο τεύχος εξ ολοκλήρου, γι’ αυτό θα περιοριστώ να πω ότι αν παραμένει η κείμενη νομοθεσία να μας θεωρεί «καρπαζοεισπράκτορες», αν η Ένωση Ασφαλιστικών Εταιριών δεν αναλάβει δράση και συνεχίσει να τοποθετείται φοβικά, αν οι σύλλογοί μας, με τρανό παράδειγμα τον ΠΣΑΣ, συνεχίσουν να παρακμάζουν λόγω μη συμμετοχής των συναδέλφων και περιοριστεί ο ρόλος τους σε οργάνωση gala, μπορεί οι τζίροι να αυξηθούν αλλά το επάγγελμά μας θα παραμείνει να εξασκείται σε τριτοκοσμικές συνθήκες.

Τέλος, ποιοι είναι οι στόχοι σας για το 2016; Έχετε σκοπό να αυξήσετε ρυθμούς; Θέλετε να μεγαλώσετε τον κύκλο των συνεργατών σας;

H Victory Promise έχει αισίως 135 συνεργάτες εκ των οποίων για τους 60 αποτελούμε τον μοναδικό τους πάροχο. Για τις νέες εργασίες στόχος μας είναι να αυξήσουμε την παραγωγικότητα των συνεργατών μας και κυρίως της front line ομάδας μας στους οποίους έχουμε «επενδύσει» πολύ, όπως και αυτοί σε εμάς, προκειμένου να δημιουργήσουμε ένα πολύ ανταγωνιστικό δίκτυο συνεργατών ικανό να αντεπεξέλθει στις μεγάλες προκλήσεις της αγοράς μας.

Εστιάζουμε σε ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης του ασφαλιστικού κινδύνου είτε σε φυσικά πρόσωπα είτε σε νομικά που πιστεύουμε ότι θα κάνει τη διαφορά για τους συνεργάτες μας στη διεκδίκηση μεριδίου αγοράς.

Το 2016 στοχεύουμε να είμαστε σημαντικά πιο επιθετικοί και να καταγράψουμε 15% αύξηση στον κύκλο εργασιών μας χωρίς να διαταράξουμε την έως τώρα οικονομική διαχείριση της Εταιρείας που μας ενδυναμώνει χρόνο με το χρόνο και μας επιτρέπει να κάνουμε τα όνειρά μας πραγματικότητα.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι