Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Στρατηγική ανάπτυξη του NN Direct Health

Στην ανάπτυξη των online ασφαλίσεων επενδύει η NN, επιχειρώντας, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας NN Direct Health, να διευρύνει το χαρτοφυλάκιό της και να προσελκύσει πιο ώριμους διαδικτυακά καταναλωτές.

Όπως αναφέρει ο Christian Bohlke, Chief Marketing Officer στην NN Hellas, το direct κανάλι της Εταιρείας βρίσκεται στην πρώτη φάση λειτουργίας του και στη στόχευσή της είναι η περαιτέρω ανάπτυξή του.

Σε ποιους κλάδους δραστηριοποιείστε online; Ποιες ασφαλίσεις αποτελούν το μεγαλύτερο μέρος του χαρτοφυλακίου σας και συνολικά πόσους ψηφιακούς πελάτες έχετε;

Τον Δεκέμβριο του 2015 λανσάραμε ένα νέο direct κανάλι διάθεσης προϊόντων και υπηρεσιών. Μέσω του καναλιού αυτού διαθέτουμε, επί του παρόντος, το ολοκληρωμένο πρόγραμμα ασφάλισης υγείας, NN Direct Health. Στοχεύουμε να ενδυναμώσουμε το κανάλι με επιπλέον προϊόντα ασφάλισης υγείας και στη συνέχεια με άλλες κατηγορίες προϊόντων. Καθώς το direct κανάλι είναι ένα νέο κανάλι για την ΝΝ Hellas, η διείσδυση των οnline ασφαλιστικών προϊόντων είναι ακόμη μικρή αλλά, βάσει της στρατηγικής που εφαρμόζουμε, σε λίγα χρόνια αναμένουμε να αποτελέσει ένα σημαντικό κανάλι για εμάς.

Υπάρχει για τον πελάτη αυτό που ονομάζουμε after sales service ή ο ρόλος σας τελειώνει με την πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου;

Η σχέση μας με τον πελάτη μας δεν τελειώνει, αλλά αντιθέτως ξεκινά με την πώληση ενός ασφαλιστηρίου συμβολαίου. Επιπλέον, η σχέση αυτή διέπεται από τις αξίες του Ομίλου μας «Noιαζόμαστε, Είμαστε Ξεκάθαροι, Δεσμευόμαστε». Βασικό χαρακτηριστικό του direct προγράμματός μας είναι οι εύκολες διαδικασίες στην απόκτησή του, αλλά και η συνεχής παροχή εξυπηρέτησης, σε όλη τη διάρκεια ισχύος του προγράμματος. Θέλουμε να είμαστε δίπλα στους ανθρώπους που μας εμπιστεύονται τόσο κατά τη διάρκεια της πώλησης όσο και μετά. Αξιοποιούμε στο μέγιστο την τεχνολογία (website, chat tool, mobile app κ.ά.), ενώ λειτουργούμε ένα 24ώρο τηλεφωνικό κέντρο για να πετύχουμε το καλύτερο δυνατό after sales service.

Πιστεύετε ότι το μέλλον της ασφάλισης βρίσκεται στην ψηφιακή πώληση;

Στην ΝΝ Hellas θέλουμε να είμαστε εκεί όπου είναι οι πελάτες μας και όλοι όσοι αναζητούν ποιοτικά ασφαλιστικά προϊόντα, προσφέροντας νέες, καινοτόμες υπηρεσίες. Απευθυνόμαστε σε αυτή την αγορά ανθρώπων, οι οποίοι είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, αναζητούν το self service και επιθυμούν να έχουν πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας ασφαλιστικές υπηρεσίες μέσω του tablet, του κινητού ή του υπολογιστή τους. Καθώς πιστεύουμε ότι η αγορά αυτή θα μεγαλώνει συνεχώς, έχουμε ως στόχο να επενδύσουμε περαιτέρω στην ψηφιοποίηση και βελτιστοποίηση των διαδικασιών και υπηρεσιών που παρέχει η ΝΝ.

Είναι στα σχέδιά σας η δημιουργία συνεργειών με εταιρείες άλλων κλάδων;

H NN Hellas είναι μια εταιρεία με όραμα και σχεδιασμό για τις μελλοντικές της ενέργειες, πάντα με βασικό γνώμονα την ενίσχυση της θέσης και δυναμικής της στην ελληνική αγορά, αλλά και τη δημιουργία και διατήρηση ικανοποιημένων και πιστών πελατών. Η πορεία της ΝΝ Hellas τα τελευταία χρόνια μόνο επιτυχημένη θα μπορούσε να χαρακτηριστεί, με συγκεκριμένες κινήσεις στρατηγικής, που αφορούν και τις εσωτερικές της δομές αλλά και εξωτερικούς παράγοντες. Είναι γεγονός ότι, μέσα στις επιδιώξεις μας είναι να συνάπτουμε συνεργασίες με εταιρείες, με στόχο την παροχή ολοκληρωμένης και υψηλής εξυπηρέτησης των πελατών μας.

Ποια είναι τα θετικά και τα αρνητικά στην online πώληση;

Ένα θετικό χαρακτηριστικό της online πώλησης είναι η ταχύτητα. Χρειάζονται μόνο 6 απλά βήματα για να εκδοθεί ηλεκτρονικά το συμβόλαιο και χωρίς τη φυσική υπογραφή του πελάτη. Ο ενδιαφερόμενος ενημερώνεται ηλεκτρονικά για τα χαρακτηριστικά του προγράμματος, συμπληρώνει ηλεκτρονική αίτηση και έχει άμεση έκδοση ασφαλιστηρίου, χωρίς περιττά έγγραφα, μειώνοντας σημαντικά το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της λειτουργίας της εταιρείας. Επιπλέον, ιδιαίτερα σημαντικό είναι ότι ο ενδιαφερόμενος αποκτά ολοκληρωμένες υπηρεσίες ασφάλισης σε μία ανταγωνιστική τιμή. Μία δυσκολία που θα μπορούσε κανείς να εντοπίσει είναι το γεγονός ότι η έλλειψη φυσικής επαφής με τον ενδιαφερόμενο ίσως δυσκολεύει τη δυνατότητα να του προτείνεις το κατάλληλο προϊόν. Για το λόγο αυτόν στην ΝΝ Hellas φροντίζουμε τα προγράμματα που διαθέτουμε οnline να είναι απλά, κατανοητά, απόλυτα προσαρμοσμένα στις ανάγκες μίας ιντερνετικής πλατφόρμας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι