Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Στη σημερινή παγκόσμια αγορά εργασίας, η συμβατότητα και η χημεία είναι εξίσου σημαντικά στοιχεία με την αρμοδιότητα και τη δημιουργικότητα.

H ανάληψη διεργασιών συχνά μετατρέπεται σε εξαντλητικό μαραθώνιο εργασιών και ψυχομετρικών δοκιμασιών. Επίσης, η άνοδος των social media, των big data και των προγνωστικών analytics που επινοήθηκαν από gurus του χώρου, όπως ο Lazlo Bock της Google, στην ουσία εξασφαλίζουν πως ο έλεγχος και τα τεστ θα διαδραματίσουν ολοένα και μεγαλύτερο ρόλο στην επιλογή και τη διαχείριση των υπαλλήλων και των διευθυντών τους.

Η ίδια η οικονομική λογική και αποτελεσματικότητα που ωθεί τους οργανισμούς να ελέγξουν τους υπαλλήλους τους βάσει της ιδιοσυγκρασίας τους και της συμβατότητάς τους θα πρέπει να ενθαρρύνει τους μετόχους και τις ρυθμιστικές αρχές να απαιτούν οι διευθυντές και τα μέλη των διοικητικών συμβουλίων να έχουν παρόμοιο προφίλ. Η ψυχολογία των θεματοφυλάκων και των διοικητικών συμβουλίων έχει τόση σημασία για την αξία των μετόχων, όσο η ψυχολογία των στελεχών και των εργαζομένων. Ακόμα και ο Πρόεδρος της Ομοσπονδιακής Τράπεζας  της Νέας Υόρκης σε δήλωσή του είπε ότι οι μεγαλύτερες εταιρείες παροχής χρηματοοικονομικών υπηρεσιών της χώρας υπέφεραν από θεσμικές παθολογίες στην κορυφή.

* Η ψυχολογία των θεματοφυλάκων και των διοικητικών συμβουλίων έχει τόση σημασία για την αξία των μετόχων, όσο η ψυχολογία των στελεχών και των εργαζομένων. *

«Δεν είναι καθόλου τρελή ιδέα», υποστηρίζει ο Robert J. Kueppers, Διευθύνων Σύμβουλος του Κέντρου Εταιρικής Διακυβέρνησης της Deloitte. «Πάσχουμε από τη σχετική αδιαφάνεια της διακυβέρνησης … Το μεγαλύτερο εμπόδιο, βέβαια, είναι ότι πολλά μέλη του συμβουλίου θα το θεωρήσουν διεισδυτικό και επεμβατικό… Θα μπορούσαν επίσης να υπάρξουν νομικά ζητήματα σχετικά με την ανακαλυψιμότητα.»

Στην πλειονότητά τους τα ψυχομετρικά τεστ αποσκοπούν στην εμφάνιση κρυφών πτυχών των ανθρώπων με αποτέλεσμα η προστασία των προσωπικών δεδομένων να είναι μια σοβαρή ανησυχία. Οι ρυθμιστικές αρχές που θεωρούν σημαντική τη διαφάνεια θα πρέπει να είναι πρόθυμες να διερευνήσουν  τον καλύτερο τρόπο με τον οποίο θα εξισορροπήσουν τα δικαιώματα της ιδιωτικότητας των στελεχών τους με τις ανάγκες των μετόχων έτσι ώστε να γνωρίζουν καλύτερα τις ιδιοσυγκρασίες των διευθυντών που τους εκπροσωπούν. Η υπερβολική ευγένεια μπορεί να οδηγήσει σε επικίνδυνη  ομαδική συνεργασία. Η υπερβολική ισχυρογνωμοσύνη στην αίθουσα συνεδριάσεων μπορεί να υπονομεύσει την εταιρική κουλτούρα και τη στρατηγική. Μέτοχοι σε όλο τον κόσμο έχουν όχι μόνο το δικαίωμα αλλά και το καθήκον να επιμένουν τα μέλη των συμβουλίων τους να κάνουν τεστ προσωπικότητας για χάρη της αποτελεσματικότητας και της αποδοτικότητας της επιχείρησης.

του Michael Schrage, ερευνητή στο Massachusetts Institute of Technology Sloan School’s Center for Digital Business και συγγραφέας του « Serious Play».