Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

twelve − 2 =

6 + thirteen =

Θραύση κρυστάλλων

Οι ειδικοί στην τοποθέτηση κρυστάλλων δίνουν συμβουλές στους Ασφαλιστές για το πώς να ενημερώνουν τους πελάτες τους για τη συγκεκριμένη παροχή στα αυτοκίνητά τους. Τι θα πρέπει να προσέχουν και ποια τα ψιλά γράμματα στα συμβόλαια που πρέπει να τονιστούν.

Glassdrive®: Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη

dimitroulakis2_072013

Κωνσταντίνος Δημητρουλάκης, Managing Director Saint-Gobain Autover Hellas S.A.

Η κάλυψη της ασφάλισης θραύσης κρυστάλλων είναι μια συμπληρωματική αλλά βασική κάλυψη για τον ασφαλισμένο, καθώς έχει τη δυνατότητα χρήσης της κάλυψης αυτής σε περίπτωση θραύσης των κρυστάλλων του αυτοκινήτου του. H αντικατάσταση ή επισκευή του σπασμένου κρυστάλλου του, πραγματοποιείται με απλές και σύντομες διαδικασίες και χωρίς καμία δικιά του οικονομική επιβάρυνση (ανάλογα πάντοτε με τους όρους και τις καλύψεις του συμβολαίου του). Οι περισσότερες ασφαλιστικές εταιρείες καλύπτουν όλες τις αιτίες θραύσης, αλλά υπάρχουν και ορισμένες εταιρείες οι οποίες εξαιρούν κάποιες αιτίες θραύσης όπως για παράδειγμα αυτές που οφείλονται σε ατύχημα, σε καιρικά φαινόμενα, αυτοκίνητα cabrio, κ.λπ. Συνεπώς ο ασφαλισμένος θα πρέπει να συμβουλεύεται πάντοτε την ασφαλιστική του εταιρεία ή τον ασφαλιστικό του σύμβουλο για να γνωρίζει το ακριβές πακέτο της κάλυψής του. Είναι προφανές ότι από άποψη κόστους η συμπληρωματική αυτή κάλυψη είναι προς όφελος του ασφαλισμένου. Στην περίπτωση λοιπόν που ο ασφαλισμένος έχει θραύση στο κρύσταλλό του, μπορεί να εξυπηρετηθεί άμεσα και χωρίς γραφειοκρατικές διαδικασίες, σε έναν από τους 150 σταθμούς αντικατάστασης και επισκευής κρυστάλλων της Glassdrive® που βρίσκονται σε όλη την Ελλάδα. Καλώντας στο τηλεφωνικό μας κέντρο το οποίο λειτουργεί 24 ώρες το 24ωρο είτε μέσω της ιστοσελίδας μας είτε επισκεπτόμενος έναν από τους σταθμούς μας, μπορεί να αποκαταστήσει τη ζημιά του με τη σιγουριά ότι στο όχημά του θα τοποθετηθούν γνήσια ανταλλακτικά, θα λάβει πιστοποιητικό γνησιότητας του κρυστάλλου που τοποθετήθηκε καθώς και γραπτή εγγύηση εργασίας η οποία τον καλύπτει εφ’ όρου ζωής. Εφόσον ο ασφαλισμένος το επιθυμεί, μπορεί να εξυπηρετηθεί στο χώρο του και με κινητή μονάδα εξυπηρέτησης. Με λίγα λόγια στην Glassdrive® προσφέρουμε στους ασφαλισμένους εγγυημένης ποιότητας προϊόντα, τεχνογνωσία, αξιόπιστους σταθμούς τοποθέτησης, άμεση και άρτια εξυπηρέτηση, επικοινωνία και υποστήριξη.

Carglass: Κάθε χρόνο 1 στα 10 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχει κάποια θραύση κρυστάλλου

Δημήτρης Χατζηβασιλείου, Εμπορικός Διευθυντής Carglass

Δημήτρης Χατζηβασιλείου, Εμπορικός Διευθυντής Carglass

Τα κρύσταλλα που χρησιμοποιούνται στα σύγχρονα αυτοκίνητα καταλαμβάνουν ολοένα μεγαλύτερο ποσοστό της συνολικής εξωτερικής επιφάνειάς τους. Αν λάβουμε υπόψη το μέσο όρο των δέκα τελευταίων χρόνων, η συνολική επιφάνεια των κρυστάλλων στα αυτοκίνητα έχει αυξηθεί κατά 15%. Συνεπώς, η κάλυψη θραύσης κρυστάλλων στο ασφαλιστήριο συμβόλαιο οχημάτων αποτελεί μια παροχή η οποία είναι εξαιρετικά πιθανό να αξιοποιηθεί. Βάσει στατιστικών, κάθε χρόνο 1 στα 10 αυτοκίνητα που κυκλοφορούν έχει κάποια θραύση κρυστάλλου, ενώ παράλληλα, αποτελούν το 25% των συνολικών ζημιών οχημάτων. Είναι σημαντικό, λοιπόν, οι Ασφαλιστές να ενημερώνουν τους πελάτες τους σχετικά με τα οφέλη που μπορούν άμεσα να έχουν μέσα από τη συγκεκριμένη παροχή, καθώς, η αποκατάσταση μιας
ζημιάς θραύσης κρυστάλλων κοστίζει πολλαπλάσια από την αντίστοιχη ασφάλιση και παράλληλα, η ζημιά δεν επηρεάζει το bonus malus.

GlassFit 3Μ: Σήμερα, η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι περισσότερο προσιτή από ποτέ

Νικόλαος Γκουζέλος, Γενικός Διευθυντής AUTOGLASSFIT A.E.

Νικόλαος Γκουζέλος, Γενικός Διευθυντής AUTOGLASSFIT A.E.

Είναι εύλογο ότι με δεδομένη την οικονομική κατάσταση στη χώρα, οι ασφαλιστικές εταιρείες αλλά και οι ασφαλιστές επικεντρώνουν την προσπάθεια προσέλκυσης υποψηφίων πελατών στις δελεαστικές τιμές ασφαλίστρων. Και βέβαια, οι προαιρετικές – συμπληρωματικές καλύψεις, θύμα της κρίσης και αυτές, έχουν μειωθεί αισθητά. Σήμερα, η κάλυψη της θραύσης κρυστάλλων είναι περισσότερο προσιτή από ποτέ. Με ελάχιστο αντίτιμο, ο ασφαλισμένος θα απαλλάξει τον εαυτό του από μια δυσάρεστη οικονομική έκπληξη. Ειδικά στα καινούργια αυτοκίνητα (5ετίας), το κόστος αντικατάστασης ενός εμπρόσθιου κρυστάλλου είναι αρκετά δαπανηρό. Οι όροι της κάλυψης διαφέρουν ανά ασφαλιστική εταιρεία. Ο ασφαλιστής θα πρέπει να ενημερώσει τον ασφαλισμένο για τις εκάστοτε διαφοροποιήσεις και να καταλήξουν μαζί στην κατάλληλη πρόταση που εξυπηρετεί τις ανάγκες του. Κύριες διαφοροποιήσεις παρατηρούνται στο ύψος της ετήσιας κάλυψης, στην αντιμετώπιση πολλαπλών ζημιών εντός της περιόδου, αλλά και στις εξαιρέσεις. Για παράδειγμα στις τοποθετημένες αντηλιακές μεμβράνες ή μεμβράνες ασφαλείας, στην κάλυψη καθρεπτών (ή και φαναριών), κρυστάλλινων οροφών και κρύσταλλα τύπου cabrio.

Είναι σημαντικό να διευκρινιστεί ότι η θραύση κρυστάλλων σε περίπτωση ατυχήματος, ενεργοποιείται όταν υπαίτιος είναι ο ασφαλισμένος. Αν είναι αναίτιος, θα πρέπει να αποζημιωθεί συνολικά για τη ζημιά που υπέστη, από την ασφαλιστική εταιρεία του υπαίτιου οχήματος. Ακόμα μια παράμετρος είναι η θραύση από φυσικές καταστροφές. Για να αποζημιωθεί ο ασφαλισμένος θα πρέπει να υπάρχει η αντίστοιχη κάλυψη των φυσικών καταστροφών στο ασφαλιστικό του συμβόλαιο. Ο ασφαλιστής μπορεί ακόμα να ενημερώσει τον ασφαλισμένο και για τα συνεργαζόμενα δίκτυα που μπορεί να απευθυνθεί για αποκατάσταση της ζημιάς του αλλά και τη σημασία της αξιόπιστης εξυπηρέτησης. Το δίκτυο καταστημάτων GlassFit 3Μ είναι το μεγαλύτερο στην Ελλάδα και το μοναδικό που παρέχει κάλυψη σε όλους τους τύπους των οχημάτων (επιβατικά, φορτηγά, λεωφορεία, τρακτέρ, μηχανήματα έργου, τρένα, σκάφη και αεροπλάνα). Είμαστε μέλος της Automotive Glass Europe, της ευρωπαϊκής ομοσπονδίας εταιρειών με δίκτυα επισκευής και αντικατάστασης κρυστάλλων με παρουσία σε 16 χώρες. Παρέχουμε πιστοποιήσεις γνησιότητας των κρυστάλλων που τοποθετούμε και εγγύηση εφ’ όρου ζωής για τις εργασίες μας με πάνω από 50% αυθημερόν εξυπηρέτηση των εισερχομένων περιστατικών.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι