Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

four × five =

twelve − ten =

Τι μας περιμένει φέτος το χειμώνα;

Κάθε τέλος καλοκαιριού, εκεί κοντά στα τέλη Αυγούστου, συντάσσοντας το πρώτο περιοδικό για το νέο επαγγελματικό έτος, το περίφημο «τεύχος Σεπτεμβρίου» συνηθίζεται να καθόμαστε με τον εκδότη και τη συντακτική ομάδα του ΑΜ (Βίκυ, Γιάννης, Δημήτρης & Κασιάννα) για να χαράξουμε την πορεία που θα ακολουθήσουμε μέσα στο χρόνο αλλά και για να κάνουμε τις προβλέψεις μας για το τι μας επιφυλάσσει το «νέο» επαγγελματικό έτος.

Πριν δύο χρόνια λοιπόν μιλούσαμε για τον βαρύ χειμώνα των διαμεσολαβητών καθώς οι Πράξεις 30 & 31 ήταν προ τον πυλών και απ’ ότι μαθαίναμε θα άλλαζαν το καθεστώς στο οποίο είχαν συνηθίσει να λειτουργούν. Πέρυσι, λόγω Solvency II είχαν μπει ψύλλοι στα αυτιά μας όσον αφορά το μέλλον μερικών ελληνικών ασφαλιστικών εταιρειών στον κλάδο και φέτος…

* Διαμεσολάβηση & Ασφαλιστικές εταιρείες θα δοκιμαστούν σκληρά τον προσεχή χειμώνα*

Φέτος έχοντας ήδη κάνει τις προβλέψεις μας πιστεύουμε ότι θα μας απασχολήσει ένα κράμα και των δύο θεμάτων που μας απασχολούσαν τα παλιότερα χρόνια. Γιατί το πιστεύουμε αυτό; Από τη μια ζήσαμε ένα καλοκαίρι όπου η αγανάκτηση για το πώς θα συμπληρώσουν μερικοί ασφαλιστικοί διαμεσολαβητές τις φορολογικές τους δηλώσεις ήταν εμφανής και από την άλλη η προσπάθεια μιας μεγάλης ελληνικής ασφαλιστικής εταιρείας να κλείσει τις δραστηριότητές της χωρίς μεγάλες απώλειες ανέδειξε τη σοβαρότητα και τον κίνδυνο που διατρέχουν ακόμα και οι ασφαλιστικές εταιρείες στην Ελλάδα. Και ναι, μιλάμε για όλες καθώς άλλες περισσότερο και άλλες λιγότερο είναι εκτεθειμένες στην ελληνική πραγματικότητα.

Εμείς όμως όποια και να είναι η έκβαση των αποτελεσμάτων και στις δύο πλευρές οφείλουμε να κρατάμε την ενημέρωση σε υψηλό αντικειμενικό επίπεδο, βελτιώνοντας ταυτόχρονα τα μέσα επικοινωνίας μας μαζί σας.

Σε αυτό το τεύχος λοιπόν θα δείτε ένα διαφορετικά σελιδοποιημένο Ασφαλιστικό Marketing, νέες υπογραφές στα έγκριτα άρθρα του αλλά και ρεπορτάζ και μελέτες χρήσιμα για την καθημερινότητά σας σε αυτό το κοινωνικά και οικονομικά δύσκολο περιβάλλον που διανύουμε. Από αυτό το τεύχος, θα δείτε επίσης και μια νέα σειρά επιμορφωτικών αφιερωμάτων γύρω από το απαιτητικό και ραγδαία αναπτυσσόμενο χώρο της τεχνολογίας με σκοπό να σας ενημερώνουν για όλες τις εξελίξεις οι οποίες αλλάζουν είτε θα αλλάξουν το τρόπο που επικοινωνούμε και κινούμαστε στο διαδίκτυο.

Μια πτυχή του περιοδικού άρρηκτα συνδεδεμένη με την ταυτότητά του καθώς ο δημιουργός του, Φίλιππος Μωράκης, είχε συνδέσει από νωρίς (1988) τις σελίδες του ΑΜ με τα σεμινάρια και την εκπαίδευση στην ανάλυση αναγκών και στις τεχνικές πωλήσεων που ήταν το πάθος του.

Ένα πάθος που τον έκανε να ξεχωρίσει στην αγορά και να αναγνωριστεί για το έργο του.

Και φυσικά σας περιμένουμε να επισκεφτείτε το νέο ανανεωμένο inhouse φτιαγμένο site του περιοδικού www.asfalistikomarketing.gr για να μπορέσετε να έχετε ποιοτική ενημέρωση σε κάθε συσκευή που χρησιμοποιείτε. Ένα site αφιερωμένο στον Φίλιππο Μωράκη που αυτό τον Σεπτέμβρη κλείνει 3 χρόνια μακριά μας.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι