Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Τι προτείνουν πέντε startups στην ασφαλιστική αγορά

Μόνο με εφαλτήριο τη δημιουργία υπηρεσιών ουσίας –σε επίπεδο εξυπηρέτησης και προϊόντων– θα διαμορφωθούν τα επόμενα χρόνια νέες τάσεις και θα διευρυνθεί η πίτα στην ασφαλιστική αγορά. Όσοι υιοθετήσουν νέα εγχειρήματα θα μπορέσουν να δρέψουν καρπούς έχοντας διαφοροποιήσει την «εικόνα» και τα προϊόντα τους.

Μέσω της τεχνολογίας και της καινοτομίας που έχουν πλέον αποδεδειγμένα ένα ευρύτατο πεδίο εφαρμογής στην ιδιωτική ασφάλιση όσο και μέσα από νεοφυείς επιχειρήσεις και νέες ιδέες, η αγορά θα προσελκύσει ανθρώπους με όραμα και διάθεση να θέσουν το δικό τους λιθαράκι στην αλλαγή που θα φέρει αποτελέσματα. Αυτοί θα αντιληφθούν με ποια μεθοδολογία θα κάνουν τη διαφορά και θα μπορέσουν να «ανοίξουν» νέους διαύλους για πελατολόγια στη γενιά των millenials. Από το Insurance Analytics και την τεχνολογία του blockchain μέχρι την αξιοποίηση του ιατρικού τουρισμού, την άμεση δήλωση ατυχήματος και την ενοποίηση πελατολογίων με άλλους κλάδους, οι ιδέες που υπάρχουν και μπορούν να στηρίξουν την ασφαλιστική βιομηχανία είναι αναμφίβολα πολλές. Πολλές από αυτές θα δοκιμαστούν και πολλές θα αποτύχουν. Κάποιες όμως θα ευοδωθούν και θα ανοίξουν νέους δρόμους. Και εδώ έγκειται το στοίχημα για αυτούς που έχουν τη διορατικότητα και την ικανότητα να διακρίνουν τις προσπάθειες που ενδέχεται να αποδώσουν και να τις αξιοποιήσουν προς όφελός τους.

Η ασφαλιστική αγορά έχει ήδη πραγματοποιήσει ένα μεγάλο κύκλο αλλαγής. Οι κανόνες στη φερεγγυότητα άλλαξαν, τα προϊόντα άλλαξαν και αλλάζουν ακόμα, η τεχνολογία αρχίζει να παίζει ουσιαστικό πλέον ρόλο στο τρίπτυχο καταναλωτής – ασφαλιστική – δίκτυα, τα social media χτίζουν σχέσεις με τον καταναλωτή και οσονούπω έρχεται και η στιγμή των νεοφυών επιχειρήσεων να αναλάβουν το ρόλο που δικαιωματικά τους ανήκει στη διαφοροποίηση του μοντέλου επικοινωνίας και ασφάλισης. Υπάρχουν ήδη παραδείγματα στην αγορά που κατατάσσονται στο πεδίο των startups και έχουν δομήσει τα δικά τους εσωτερικά συστήματα. Υπάρχουν επίσης και πολλές ιδέες που αφορούν σε άλλο επίπεδο τις εργασίες των εταιρειών και παραμένουν στα «συρτάρια» των startups που αναμένουν να χρηματοδοτηθούν για να κάνουν το επόμενο βήμα. Κάποιοι παίκτες έχουν ήδη αναγνωρίσει τις ευκαιρίες και αναζητούν τρόπους για να υλοποιήσουν projects και να κάνουν συνεργασίες ή διενεργούν και στηρίζουν διαγωνισμούς όπως η Groupama, η Interamerican αλλά και άλλες εταιρείες.

Κάνοντας όλες αυτές τις σκέψεις το Ασφαλιστικό Marketing σας παρουσιάζει το χώρο των startups, τις καινοτομίες και τις ιδέες πέντε ελληνικών startups για την ασφαλιστική αγορά, που η κάθε μία έχει να προτείνει κάτι διαφορετικό.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι