Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Το Agency καθοδηγεί τη νέα γενιά ασφαλιστών

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Στη διαχρονική προσφορά της Generali στους συνεργάτες και τους ασφαλισμένους της αλλά και στην πορεία του στον ασφαλιστικό χώρο αναφέρεται σε συνέντευξή του στο ΑΜ ο Σταύρος Παπαδόπουλος, Διευθυντής Ανάπτυξης Εργασιών, Αgency Generali Θεσσαλονίκη. Έχοντας τρεις δεκαετίες εμπειρίας ο κ. Παπαδόπουλος μιλά για το επάγγελμα του ασφαλιστή, τη διάρθρωση της ομάδας του, τη σύνθεση του χαρτοφυλακίου του και το ρόλο της τεχνολογίας στο μέλλον.

Η Generali έχει παρουσία στην πόλη της Θεσσαλονίκης από τα χρόνια της μεγάλης φωτιάς το 1917. Το γνωρίζει αυτό ο κόσμος; Γνωρίζει την ιστορία της Εταιρείας σας στην πόλη;

Η παρουσία της Generali στη Θεσσαλονίκη ξεκινά από τα τέλη του 19ου αιώνα. Από εδώ ξεκίνησε η μακρόχρονη πορεία της Εταιρείας στην Ελλάδα. Η Θεσσαλονίκη ήταν τότε ένα μεγάλο εμπορικό και οικονομικό κέντρο των Βαλκανίων και προσέλκυε πολλούς και σημαντικούς επιχειρηματίες, οι οποίοι αναζητούσαν ασφαλιστική κάλυψη για τις εργασίες τους. Ο σημαντικός της ρόλος αποτυπώθηκε και πιστοποιήθηκε ιδιαιτέρως στη διάρκεια των αποζημιώσεων για τη μεγάλη πυρκαγιά της Θεσσαλονίκης το 1917. Η Generali ήταν από τις λίγες ασφαλιστικές εταιρείες που ανέλαβε και έφερε εις πέρας τις υποχρεώσεις της έναντι των ασφαλισμένων της. Οι ασφαλισμένοι της Generali γνωρίζουν την προσφορά της στην πόλη, όχι μόνο εκείνη την εποχή αλλά και διαχρονικά, καθώς η Εταιρεία μας είναι πάντοτε δίπλα τους με καινοτόμα προϊόντα και υπηρεσίες και απολύτως συνεπείς στις υποχρεώσεις της.

Η δική σας πορεία στο χώρο ποια είναι; Πότε φτάσατε στη σημερινή σας θέση;

Σε ένα χρόνο συμπληρώνω αισίως 30 χρόνια επαγγελματικής ενασχόλησης στην ασφαλιστική αγορά. Μετά την αποφοίτησή μου από το τμήμα Μαθηματικών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ξεκίνησα το 1988 ως ασφαλιστικός σύμβουλος στην εταιρεία Helvetia, που τότε ξεκινούσε τη διαδρομή της στην ελληνική ασφαλιστική αγορά. Στη συνέχεια έγινα Unit Manager και από το 1996 συνεργάστηκα ως Agency Manager με την ιστορική ασφαλιστική εταιρεία Αστήρ, η οποία συγχωνεύτηκε αργότερα με την Εθνική Ασφαλιστική. Το 1998 μέχρι και το 2002 δραστηριοποιήθηκα ως ασφαλιστικός πράκτορας και από το 2003 εντάχθηκα στη μεγάλη οικογένεια της Generali, με την οποία συνεργάζομαι σταθερά τα τελευταία 15 χρόνια, από τη θέση του Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών.

Το σημαντικό για μένα είναι ότι μετά από 30 χρόνια ως επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής, αισθάνομαι δικαιωμένος για εκείνη την πρώτη ημέρα, όταν επέλεξα να ακολουθήσω το επάγγελμα. Ένα επάγγελμα το οποίο σε αποζημιώνει ηθικά καθημερινά, αφού σου δίνει την ευκαιρία να συμβάλλεις θετικά στη ζωή των ασφαλισμένων, βρίσκοντας λύσεις σε προβλήματα που μοιάζουν ανυπέρβλητα. Αυτό δεν πρέπει ποτέ να το ξεχνάμε.

Πώς χωρίζεται το χαρτοφυλάκιό σας στη Βόρεια Ελλάδα; Υπάρχουν κλάδοι που προηγούνται του ανταγωνισμού;

Η ανάπτυξη του χαρτοφυλακίου μας στη Βόρεια Ελλάδα ακολουθεί το γενικότερο στρατηγικό σχεδιασμό που έχει χαράξει η Generali. Η Εταιρεία μας, αφού τα προηγούμενα χρόνια αναδείχθηκε ως ένας σημαντικός Corporate ασφαλιστής, προχώρησε και στην εστιασμένη ανάπτυξη των Retail ασφαλίσεων, Ζωής και Γενικών. Η στρατηγική αυτή επιλογή που έχει στόχο να δώσει τη δυνατότητα στο μέσο πολίτη της χώρας να μη στερείται τις ποιοτικές ασφαλιστικές υπηρεσίες της Generali, αποτυπώνεται ήδη στο χαρτοφυλάκιό μας στη Βόρεια Ελλάδα. Συγκεκριμένα, ο κλάδος Ζωής γνώρισε το προηγούμενο διάστημα ιδιαίτερη ανάπτυξη, και στο χαρτοφυλάκιο της ομάδας μας, αποτελεί πάνω από το 70%. Η εμπιστοσύνη των ασφαλισμένων κερδήθηκε χάρη στα ιδιαίτερα ανταγωνιστικά προϊόντα υγείας, τα οποία συνδυάζουν τις πιο πλούσιες καλύψεις στην αγορά, με ιδιαίτερα συμφέρον κόστος. Επίσης, η Generali διατηρεί συμβάσεις συνεργασίας με κορυφαία νοσοκομειακά ιδρύματα της Θεσσαλονίκης και της ευρύτερης περιοχής, εξασφαλίζοντας στους ασφαλισμένους πρόσβαση σε υψηλής ποιότητας υπηρεσίες υγείας, διευκολύνοντας τον ασφαλισμένο με απευθείας κάλυψη των εξόδων νοσηλείας του. Η πολύ καλή πορεία στον κλάδο της Ζωής και ιδιαίτερα στον ευαίσθητο χώρο της υγείας, επισφραγίζει την πολύ καλή σχέση του agency με την τοπική αγορά. Σε ό,τι αφορά στις Γενικές Ασφαλίσεις, οι οποίες αποτελούν περίπου το 30% του χαρτοφυλακίου μας, καταφέραμε, παρά τις ανακατατάξεις που έχει επιφέρει στον κλάδο η οικονομική κρίση, να διατηρήσουμε και να αυξήσουμε το πελατολόγιό μας, παρέχοντας πρότυπες λύσεις για τα δεδομένα της ελληνικής ασφαλιστικής αγοράς.

Πόσοι είναι οι συνεργάτες σας στη Θεσσαλονίκη και πόσοι στη Βόρεια Ελλάδα; Με τη στρατολόγηση νέων ασφαλιστών βλέπετε ότι υπάρχει ελπίδα ανάπτυξης;

Το δίκτυο των συνεργατών Agency της Generali στη Βόρεια Ελλάδα αποτελείται από 34 ασφαλιστικούς συμβούλους, οι οποίοι ξεχωρίζουν για τον επαγγελματισμό τους, το πάθος για τη δουλειά τους και την αφοσίωσή τους στην εξυπηρέτηση του καταναλωτή. Από αυτούς, οι 20 βρίσκονται στη Θεσσαλονίκη και οι υπόλοιποι στα γραφεία της Αλεξανδρούπολης, Δράμας, Κατερίνης και Βόλου. Επίσης να σημειωθεί ότι το Γραφείο μας είναι υπεύθυνο και για την ασφαλιστική αγορά της Κρήτης όπου το δίκτυο του Agency στελεχώνεται από 22 καταξιωμένους επαγγελματίες, επιτυχημένους ασφαλιστικούς συμβούλους που κάνουν τη διαφορά στην έντονα ανταγωνιστική αγορά της μεγαλονήσου, με δύο γραφεία, στο Ηράκλειο και τα Χανιά. Η στελέχωση της ασφαλιστικής αγοράς με νέους Ασφαλιστικούς Συμβούλους

– αν και δεν ήταν ποτέ εύκολη υπόθεση

– πρέπει να συνεχιστεί, διότι αποτελεί βασικό μοχλό ανάπτυξής της. Άλλωστε γνωρίζουμε όλοι πολύ καλά ότι το ασφαλιστικό προϊόν δεν είναι ένα προϊόν που αγοράζεται αλλά ένα προϊόν που πωλείται. Η Generali επενδύει στο ανθρώπινο δυναμικό των πωλήσεων. Ίσως είναι η μοναδική ασφαλιστική εταιρεία στην Ελλάδα που στηρίζει την ανάπτυξή της αποκλειστικά στα λεγόμενα παραδοσιακά δίκτυα διανομής, δηλαδή το Agency και το ανεξάρτητο πρακτορειακό-μεσιτικό δίκτυο. Συγκεκριμένα, οι συνεργάτες του Agency έχουν να επιδείξουν σημαντικό έργο στη «μύηση» και την καθοδήγηση της νέας γενιάς ασφαλιστών, καθώς παρατηρούμε ότι στις τοπικές αγορές υπάρχουν νέοι που επιλέγουν την καριέρα του ασφαλιστή, ακόμη και ως διέξοδο.

Ανήκετε σε μια εταιρεία που επενδύει διαχρονικά στα παραδοσιακά δίκτυα. Ποιο πιστεύετε ότι θα είναι το προφίλ του ασφαλιστικού συμβούλου στο μέλλον και πώς συμβάλλει η Generali στην ανάπτυξή σας;

Σήμερα το κοινωνικό κράτος υποχωρεί. Αδυνατεί να αναλάβει το κόστος της υγειονομικής περίθαλψης και σύνταξης των πολιτών του. Η κατάρρευση του κοινωνικού συστήματος ασφάλισης βοηθά στην ανάδειξη της σπουδαιότητας του ρόλου της ιδιωτικής ασφάλισης και του ασφαλιστικού συμβούλου. Πρόκειται για σημαντικούς παράγοντες που ευνοούν την ανάπτυξη του επαγγέλματος, την προσέλκυση νέων ανθρώπων που θα υπηρετήσουν το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης. Όμως πρέπει να είναι καθαρό σε όλους τους εμπλεκόμενους με τον κλάδο της ιδιωτικής ασφάλισης ότι ευοίωνο μέλλον θα έχει μόνο ο ολοκληρωμένος επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής. Μόνο αυτόν θα εμπιστεύεται ο ασφαλισμένος, ο οποίος άλλωστε έχει συνεχώς όλο και περισσότερες απαιτήσεις από τον ασφαλιστικό του σύμβουλο.

Σημαντικό ρόλο θα παίξει και η εξοικείωση με την τεχνολογία και η αξιοποίησή της στην αποτελεσματική διαχείριση του πελατολογίου και την προσέγγιση νέων ασφαλισμένων. Η Generali στέκεται αρωγός μας σε αυτή την κατεύθυνση, μέσα από πρωτοβουλίες εκπαίδευσης και ενημέρωσης, δημιουργώντας τις κατάλληλες προϋποθέσεις όχι μόνο βελτίωσης της θέσης και του εισοδήματος, αλλά και τη συνεχή αναβάθμιση των δεξιοτήτων της πολύ έμπειρης ομάδας της.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι