Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

[ninja-inline id=786]

Μαρία Μηλιώνη: Το δίκτυο μιας εταιρείας είναι η καρδιά της

[easy-social-share buttons="facebook,twitter,pinterest,google,print,mail" counters=1 style="icon" template="jumbo-retina" fixedwidth="yes" fixedwidth_px="115" point_type="simple"]

Η ενασχόλησή μου με την ασφαλιστική αγορά προέκυψε… στο ξεκίνημα της επαγγελματικής μου πορείας, εντελώς τυχαία. Στην αναζήτησή μου για μια καλύτερη δουλειά, βρέθηκα να δίνω συνέντευξη στην Interlife, η οποία καινούργια ως εταιρεία και αυτή τότε στον Ασφαλιστικό χώρο, αναζητούσε προσωπικό για να στελεχώσει τα τμήματά της. Από το 1993 λοιπόν μέχρι και σήμερα είμαι στο μεγάλο σχολείο της Interlife.

Στην Interlife είμαι 24 χρόνια. Ξεκίνησα… από το τμήμα παραγωγής στην καταχώρηση ασφαλιστηρίων και στη συνέχεια για 10 χρόνια στη Γραμματεία Διεύθυνσης. Από το 2004 μέχρι και σήμερα βρίσκομαι στο Εμπορικό Τμήμα της Εταιρείας ως Υπεύθυνη Marketing και Προϊσταμένη Υποστήριξης Δικτύου Συνεργατών και από τις αρχές του χρόνου έχω αναλάβει την Υποδιεύθυνση Πωλήσεων Βορείου Ελλάδος.

Η Εταιρεία για εμένα αντιπροσωπεύει… τη σταθερότητα και τη σιγουριά που όλοι χρειαζόμαστε για να πορευτούμε ειδικά σήμερα που τα πράγματα είναι τόσο ρευστά γύρω μας. Την επαγγελματική αποκατάσταση και τη δυνατότητα εξέλιξης μέσα από το ευέλικτο και «ανοιχτό» management και, κυρίως, αντιπροσωπεύει το όραμα που πρέπει να έχει κάθε άνθρωπος αν θέλει να προχωρήσει στη ζωή του με μικρά σταθερά και σίγουρα βήματα.

Το δίκτυο μιας εταιρείας είναι… η καρδιά της. Είναι το βασικό όργανο λειτουργίας και εξέλιξής της. Στην Interlife έχουμε επιλέξει ως μοναδικό τρόπο προώθησης των προϊόντων μας το δίκτυο των διαμεσολαβητών. Αντιλαμβάνεστε λοιπόν πόσο σημαντικό είναι για μας να έχουμε τους συνεργάτες μας ευχαριστημένους παρέχοντάς τους λύσεις μέσα από την ευρεία γκάμα των προϊόντων μας και εργαλεία που θα τους βοηθήσουν στην επίλυση των προβλημάτων τους και στην εξοικονόμηση χρόνου για ενασχόλησή τους με ουσιαστικά και όχι διαδικαστικά πράγματα.

Μέσα από την εμπειρία μου βλέπω ότι οι συνεργάτες της Interlife αντιμετωπίζουν τις γυναίκες σε θέσεις ευθύνης με… χαμόγελο. Διστακτικοί και επιφυλακτικοί στην αρχή, αλλά μετά πιο σίγουροι και χωρίς αναστολές είναι έτοιμοι να συζητήσουν μαζί μας κάθε θέμα που τους απασχολεί. Παλαιότερα ήταν πιο δύσκολα τα πράγματα, σήμερα όμως και η δική μας, η έως τώρα ανδροκρατούμενη αγορά, αλλάζει. Βλέπουμε γυναίκες στα ηνία μεγάλων εταιρειών, οι οποίες ανοίγουν το δρόμο με τα επιτεύγματά τους στο όχι και τόσο ασθενές πλέον φύλο. Το θετικό για μένα είναι ότι βρέθηκα σε έναν Όμιλο, που είναι μπροστά και σ’ αυτόν τον τομέα, όπου το 53% του συνόλου των εργαζομένων είναι γυναίκες και το 50% των Διευθυντικών Στελεχών είναι επίσης γυναίκες, και αυτό σημαίνει πολλά για το πόσο ανοιχτό και ισορροπημένο είναι το management που ασκείται.

Αρχές που απαρέγκλιτα τηρώ στην επαγγελματική και προσωπική μου πορεία είναι… υπομονή, ειλικρίνεια, εμπιστοσύνη. Με την υπομονή δημιουργείς σχέσεις ουσίας, με την ειλικρίνεια χτίζεις σχέσεις με προοπτική και με την εμπιστοσύνη τις κάνεις διαχρονικές. Πιστεύω πολύ στις διαπροσωπικές σχέσεις τις οποίες θεωρώ απαραίτητες για την εξέλιξη του ανθρώπου σε προσωπικό αλλά και επαγγελματικό επίπεδο.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι