Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

six + 20 =

nine − 2 =

To LinkedIn δημιουργεί επαγγελματίες

Για χρόνια, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης όπως το LinkedIn, το Facebook, και το Twitter έδιναν τη δυνατότητα στους ασφαλιστές ζωής να βελτιώσουν το εταιρικό τους όνομα και να αποκτήσουν μεγαλύτερο έλεγχο στη διαδικασία πωλήσεων και να βρουν περισσότερες πληροφορίες για τις προθέσεις των ανθρώπων αναφορικά με το πώς επενδύουν τα χρήματά τους.

Ωστόσο πολλοί επαγγελματίες δεν γνωρίζουν ακόμα και σήμερα τις δυνατότητες και τα οφέλη που μπορούν να αποκομίσουν από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Οι ανησυχίες σχετικά με το τι είναι νόμιμο, η σύγχυση για το ποια μπορεί να είναι η σημασία των κοινωνικών μέσων μαζικής ενημέρωσης στην επιχείρησή τους και σε ένα βαθμό ο φόβος για την τεχνολογία συνέβαλαν ώστε για κάποιους τα μέσα αυτά να παραμείνουν στο περιθώριο, την ώρα που συνάδελφοί τους τα χρησιμοποιούν για να εντοπίσουν ή να επικοινωνήσουν με πελάτες καθημερινά.

Θέλετε περισσότερες συστάσεις; Εργαστείτε έξυπνα για να τις καλλιεργήσετε

Σκεφτείτε όλους τους τρόπους με τους οποίους μπορείτε να αποκτήσετε πρόσβαση σε πελάτες: το ψυχρό τηλέφωνο, η διαφήμιση, το direct mail, η ιστοσελίδα σας, σεμινάρια, συστάσεις και ο τηλεφωνικός κατάλογος. Ποιος είναι ο καλύτερος τρόπος για να ξεκινήστε μία συνεργασία και σε ποια περίπτωση έχετε περισσότερες πιθανότητες; Με τις συστάσεις; Ποιοι παράγοντες παίζουν καταλυτικό ρόλο; Και εννοώ την πρόθεση να σας παρέχει κάποιος ένα ή περισσότερα ονόματα. Χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν πρέπει να ρωτήσετε, γιατί εάν δεν ρωτήσετε δεν θα μάθετε ποτέ. Το ερώτημα βέβαια είναι εάν οι παραπομπές – συστάσεις οδηγούν σε πωλήσεις. Έχετε βρει έναν αποδοτικό τρόπο για να ζητάτε συστάσεις; Αν όχι, μην αισθάνεστε άσχημα. Οι περισσότεροι πράκτορες ανήκουν στη δική σας κατηγορία. Έχω θέσει αυτό το ερώτημα σε δεκάδες χιλιάδες σε συζητήσεις και ποτέ δεν έχουν σηκώσει περισσότερο από το 5% – 10% των παρευρισκόμενων τα χέρια τους. Όλοι γνωρίζετε ότι οι συστάσεις οδηγούν σε θετικά αποτελέσματα, αλλά οι περισσότεροι αισθάνεστε άβολα να τις ζητήσετε. Και όταν κάποιος αισθάνεται άβολα, μαντέψτε τι… δεν πρέπει να το κάνει. Και έτσι οι ευκαιρίες να κλείσετε μία δουλειά επειδή αφορά ανθρώπους που γνωρίζετε ήδη χάνονται και μπορεί να τις εκμεταλλευτεί ο ανταγωνισμός. Γιατί; Επειδή ακριβώς εκείνη τη στιγμή που ήταν η καταλληλότερη, κάποιο κοντινό σας πρόσωπο χρειαζόταν καθοδήγηση από έναν επαγγελματία όπως εσείς, αλλά κάνατε πίσω και εν τέλει κάποιος άλλος έκανε παρέμβαση. Και έτσι χάσατε την ευκαιρία.

Η ευκαιρία του διαδικτύου

Κάθε ένας από εμάς βρίσκεται στο κέντρο ενός απίστευτου ηλεκτρονικού κέντρου επικοινωνίας με εκατοντάδες, ακόμα και χιλιάδες ανθρώπους καταγεγραμμένους σε λίστες. Εκείνοι που βρίσκονται πλησιέστερα σε εσάς, οι πελάτες, οι συνάδελφοι, οι συμμαθητές και οι γείτονες, είναι η πρώτη βαθμίδα επικοινωνίας, οι άνθρωποι που γνωρίζετε καλύτερα και έχουν την τάση να έρχονται σε επαφή μαζί σας συχνότερα. Έπειτα, υπάρχουν οι φίλοι των ανθρώπων της πρώτης βαθμίδας, που αποτελούν τη δεύτερη και οι φίλοι των φίλων που αποτελούν την τρίτη βαθμίδα. Και έτσι κάπως φτάνετε στην 5η ή 6η βαθμίδα, γνωρίζετε τον Kevin Bacon, και ξαφνικά αισθάνεσθε συνδεδεμένοι με κάθε πρόσωπο στον πλανήτη. Ας υποθέσουμε ότι είστε ένας από τους λίγους που έχει ζητήσει επανειλημμένα από έναν φίλο ή έναν πελάτη να του συστήσει κάποιον άλλο. Τι ακριβώς κάνετε; Ζητάτε, διστακτικά, σε κάποιους από τους καλύτερους πελάτες σας το «Ποιους ξέρεις;» και «Ποιος θα μπορούσε να επωφεληθεί από το είδος των υπηρεσιών που έχουμε;»

* Σήμερα το LinkedIn αριθμεί περισσότερα από 400 εκατ. μέλη*

Και φυσικά ο πελάτης, δεν θέλει να σας απογοητεύσει, προσπαθεί να καταλήξει σε κάποια ονόματα, τα οποία εν τέλει δύσκολα ταιριάζουν με το ιδανικό προφίλ του πελάτη σας. Και εκεί η διαδικασία αρχίζει να καταρρέει. Τι πιστεύετε ότι θα μπορούσε να αλλάξει την κατάσταση; Φανταστείτε να κάθεστε με έναν κορυφαίο πελάτη σας, στο γραφείο του, για ετήσια επανεξέταση. Έχετε κάνει πολύ καλή δουλειά στην προστασία και τη μεγέθυνση του πλούτου του. Θα ήθελε να κάνει ό,τι μπορεί για να σας βοηθήσει και εκείνος. Έτσι παίρνει τον κατάλογό του και σας προσκαλεί να δείτε τα ονόματα… Όχι μόνο μια γρήγορη ματιά, αλλά μπορείτε και να τον πάρετε μαζί σας και να τον μελετήσετε. Περιέργως, θα διαπιστώσετε ότι δεν είναι μόνο γεμάτος με πληροφορίες και επαγγελματικές κάρτες αλλά και πλήρη στοιχεία για το πού έχουν εργαστεί οι άνθρωποι σε όλη τη σταδιοδρομία τους, πού πήγαν σχολείο, σε ποιες ομάδες συμμετείχαν, τα συμφέροντα που έχουν, ίσως ακόμη και τα βιβλία που διαβάζουν. Και όχι μόνο αυτά αλλά είναι επίσης προγραμματισμένο να σας ειδοποιεί κάθε φορά που ένα νέο όνομα προστίθεται σε αυτό, με όλες τις ίδιες πληροφορίες εθελοντικά για το εν λόγω πρόσωπο. Αυτό το είδος των πληροφοριών θα ήταν ανεκτίμητο πλεονέκτημα για την επιχείρησή σας. Αυτό κατά κάποιον τρόπο κάνει και ο κόσμος της κοινωνικής δικτύωσης. Αν και υπάρχουν εκατοντάδες ιστοσελίδες εκεί έξω τώρα θα ήθελα να επικεντρωθείτε σε μία: το LinkedIn.

Ο στόχος του είναι να επιτρέψει σε φίλους και συναδέλφους που γνωρίζουν και εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο να μοιραστούν πληροφορίες και να συνομιλήσουν σε απευθείας σύνδεση. Αυτός είναι ο πυρήνας του LinkedIn, αν και σήμερα η ιστοσελίδα κάνει πολύ περισσότερα. Με πάνω από 400 εκατομμύρια μέλη, τo LinkedIn είναι αναμφισβήτητα η μεγαλύτερη επαγγελματική περιοχή δικτύωσης στο διαδίκτυο. Και όλα αυτά είναι δωρεάν. Τα δημογραφικά του στοιχεία είναι επίσης ιδιαίτερα ενδιαφέροντα για τους ασφαλιστές καθώς οι χρήστες του είναι κατά βάση μορφωμένοι που έχουν ξεπεράσει τα 35 έτη της ηλικίας τους.

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ 'ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 3 Ψήφοι