Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

5 × four =

two × five =

Το πέμπτο σημείο του ορίζοντα…

Έχεις σκεφτεί ποτέ ότι μπορεί να έχεις χάρτη και πυξίδα, αλλά να είσαι απελπιστικά χαμένος; Είναι άχρηστος ο χάρτης και η πυξίδα μέχρι να βρεις το πέμπτο σημείο του ορίζοντα: Εκείνο όπου βρίσκεσαι τώρα. Γι’ αυτό, την ώρα που καταστρώνεις τα σχέδιά σου και βάζεις τους στόχους σου, έχει μεγάλη σημασία να μετρήσεις τίμια τον εαυτό σου και να εξακριβώσεις το πού στέκεσαι.

– Πού στέκεσαι σε σχέση με τους οικονομικούς σου στόχους;

– Πού στέκεσαι σε σχέση με τους σωματικούς και διανοητικούς σου στόχους;

– Πού στέκεσαι σε σχέση με τους κοινωνικούς, τους οικογενειακούς και τους πνευματικούς σου στόχους;

Ένα σημείο του ορίζοντα και παράγοντας της μελλοντικής σου επιτυχίας που έχει ζωτική σημασία, είναι το πού βρίσκεσαι τώρα!

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι