Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

nineteen − fourteen =

five + four =

Tο πρακτορείο… στην τσέπη σας

Πολυτιμολόγηση, Αποθήκευση προσφοράς, Αίτηση, Έκδοση, Εκτύπωση Συμβολαίου, Προβολή Χαρτοφυλακίου. Έννοιες γνωστές για έναν ανεξάρτητο πράκτορα, μεσίτη ή Ασφαλιστικό Σύμβουλο που θέλει να έχει τον έλεγχο του γραφείου του. Ποιος είναι όμως ο κατάλληλος πάροχος της πλατφόρμας πωλήσεων (front office) που χρειάζεστε; Επικοινωνεί η front office πλατφόρμα που χρησιμοποιείτε με το πρόγραμμα οργάνωσης του γραφείου σας (back office);

Eίστε σίγουροι ότι χρησιμοποιείτε την πλατφόρμα που ταιριάζει στις ανάγκες σας για να είστε όσο παραγωγικός θέλετε; Πόσες εταιρείες παροχής λύσεων για οργάνωση γραφείου και τιμολόγησης υπάρχουν; Προκειμένου να απαντήσουμε σε όλα αυτά τα ερωτήματα και να χαρτογραφήσουμε την αγορά, απευθυνθήκαμε στους ειδικούς, επικοινωνήσαμε με τις εταιρείες αλλά και μερικούς από εσάς και καταλήξαμε στα παρακάτω συμπεράσματα: Σύμφωνα με την έρευνα που κάναμε στην Ασφαλιστική Αγορά δραστηριοποιούνται ενεργά οκτώ παίκτες οι οποίοι χωρίζονται ανάλογα με τις υπηρεσίες τους. Οι εταιρείες αυτές είναι: Altec – BlueByte – DataWise – Esecretary – OneSoft – PKData – Profia – SafeCape . Οι εφαρμογές που χρειάζονται οι διαμεσολαβητές κατά κύριο λόγο είναι δύο. Εφαρμογή πλήρους υποστήριξης χαρτοφυλακίου και δικτύου πωλήσεων (back office) και εφαρμογή Πολυεταιρικής & Προϊοντικής Συγκριτικής Τιμολόγησης (front office) κυρίως στον κλάδο του αυτοκινήτου. Επίσης, η ραχοκοκαλιά όλων αυτών των εφαρμογών είναι η χρήση ενός αξιόπιστου CRM (Customer Relationship Management) προγράμματος, δηλαδή ενός προγράμματος που κρατά τα αρχεία της επιχείρησης ταξινομημένα με τις ανάγκες του εργοδότη.

Τι προσφέρει όμως η κάθε εταιρεία; Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να ξεχωρίσουν ποιες εταιρείες παρέχουν front office εφαρμογές και ποιες back office, αρκεί να επισκεφτούν την ηλεκτρονική ιστοσελίδα της κάθε εταιρείας. Με λίγα λόγια, η BlueByte είναι μια παραδοσιακή εταιρεία παροχής back office εφαρμογών Custom made στις ανάγκες του διαμεσολαβητή. Η PKData, από την πλευρά της, με το πρόγραμμα Infodromio –όπως και η DataWise– παρέχουν front office εφαρμογές που έχουν τη δυνατότητα επικοινωνίας με τις υπηρεσίες της BlueByte. Αντιθέτως, εταιρείες όπως η SafeCape, η OneSoft και η Profia παρέχουν ολοκληρωμένες λύσεις για τους διαμεσολαβητές με εφαρμογές back office αλλά και front office.

Τέλος, υπάρχουν και οι εταιρείες όπως η Altec και η Esecretary που παρέχουν μόνο back office λύσεις. Εδώ αξίζει να τονίσουμε ότι μεγάλα μεσιτικά ή πρακτορειακά γραφεία είτε χρησιμοποιούν τις εν λόγω εφαρμογές και μετά επεμβαίνουν με δικούς τους τεχνικούς για να τις προσαρμόσουν στις ιδιαίτερες ανάγκες τους ή δημιουργούν νέες από το μηδέν. Όπως δηλαδή και οι Ασφαλιστικές εταιρείες που για το δίκτυο –εννοείται και για το πρακτορειακό– δημιουργούν custom made «in house» εφαρμογές. Ακολουθεί η παρουσίαση εταιρειών και προϊόντων που εσείς μας υποδείξατε.

BlueByte

Η εταιρεία:

Η BlueByte Software ιδρύθηκε το 1990, από ειδικούς επιστήμονες ηλεκτρονικών υπολογιστών και πληροφορικής, με κύριο στόχο τη δημιουργία πληροφοριακών συστημάτων υψηλών προδιαγραφών και τεχνολογίας. Η ιστορία της Εταιρείας χαρακτηρίζεται από τον οραματισμό του μέλλοντος. Η επιτυχία της χτίστηκε με ομαδική εργασία και διάθεση να υπερνικήσει οποιαδήποτε πρόκληση. Στρατηγικός στόχος της BlueByte Software είναι η ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων, με γνώμονα τις τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. Με τον τρόπο αυτό η Εταιρεία θα δραστηριοποιηθεί σε νέους τομείς και νέες αγορές.

* Στρατηγικός στόχος της BlueByte Software είναι η ανάπτυξη εξειδικευμένων λύσεων, με γνώμονα τις τεχνολογίες αιχμής και τη χρήση της συσσωρευμένης γνώσης από τις υπάρχουσες γραμμές προϊόντων. *

InsuranceWorks

Το λογισμικό που εμπιστεύονται περισσότερες από 2.000 Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις της Ελλάδας και της Κύπρου. Τα χαρακτηριστικά που το κάνουν μοναδικό:

  • 20 χρόνια τεχνολογικής εξέλιξης και αναβάθμισης.
  • Ενσωματωμένος παραμετρικός σχεδιαστής κλάδων, που πρώτη η BlueByte ανακάλυψε και εφάρμοσε.
  • Ανεύρεση πληροφοριών παγκόσμιας πρωτοτυπίας, με οποιοδήποτε στοιχείο της βάσης δεδομένων.
  • Πανίσχυρα λειτουργικά εργαλεία που μεταβάλλονται ή δημιουργούνται από τον τελικό χρήστη.
  • Τυποποιημένη επικοινωνία μεταξύ υποκαταστημάτων και franchisor με χαμηλό κόστος.
  • Αυτοματισμοί μείωσης κόστους λειτουργίας, όπως η εισαγωγή συμβολαίων από Ασφαλιστική Εταιρεία.
  • Πρόσβαση μέσω internet σε συνεργαζόμενους ασφαλιστές. 9 Μαζικές αποστολές πληροφοριών μέσω e-mail με ταυτόχρονη ενημέρωση της βάσης δεδομένων.
  • Πρωτοποριακές λύσεις σε θέματα διακανονισμών, συμψηφισμών μεταχρονολογημένων αξιογράφων, αντιλογισμών, προκαταβολών.
  • Αυτόματη σύνδεση με γενική και κλαδική λογιστική.

Η ανοδική πορεία της BlueByte Software στον ασφαλιστικό χώρο, ξεκίνησε μέσα από δυναμικές συνεργασίες με σοβαρές επιχειρήσεις στο χώρο των ασφαλιστικών πρακτορείων. Η πολυμορφία των εργασιών λόγω των διαφορετικών Ασφαλιστικών Εταιρειών με τις οποίες συνεργάζεται το πρακτορείο, συνθέτει ένα απαιτητικό και δύσκολο ρόλο τον οποίο έρχεται να εκτελέσει με επιτυχία το λογισμικό της BlueByte Software. Η κάλυψη όμως των αναγκών δεν σταματά εδώ. Συνεχίζεται με την ίδια δυναμικότητα περνώντας στο επόμενο στάδιο που είναι τα πρακτορεία με δικαίωμα έκδοσης και οι Brokers με έκδοση Cover Notes για λογαριασμό μιας ή περισσότερων Ασφαλιστικών Εταιρειών. Οι εν λόγω επιχειρήσεις παρουσιάζουν όλα τα χαρακτηριστικά του πρακτορείου και επιπλέον χρησιμοποιούν ένα σημαντικό κομμάτι των λειτουργιών της Ασφαλιστικής Εταιρείας, όπως η τιμολόγηση και η έκδοση. Η ιδιότητα του λογισμικού να καλύπτει εκ διαμέτρου αντίθετες λειτουργίες χωρίς ιδιαίτερες ρυθμίσεις το κατατάσσουν στην κορυφή της εμπιστοσύνης των επιχειρήσεων. Η εφαρμογή αποτελείται από έναν ενιαίο κορμό στον οποίο συνεργάζονται αρμονικά το κομμάτι της παραγωγής και το οικονομικό κύκλωμα.Technology

Onesoft

Η εταιρεία:

Η OneSoft παρέχει καινοτόμες λύσεις πληροφορικής σε Ασφαλιστικές Επιχειρήσεις, κάνοντας χρήση των πλέον σύγχρονων τεχνολογιών. Η συνεχής προσπάθεια για καινοτομία και η σημαντική εξειδίκευσή της σε σύγχρονους τομείς της πληροφορικής, την ανέδειξαν σε μία από τις κορυφαίες εταιρείες στο χώρο της υψηλής τεχνολογίας.

Onesoft business

Το Onesoft Business παρέχει ολοκληρωμένες λύσεις οργάνωσης των Ασφαλιστικών Συμβούλων, των Πρακτόρων, των Μεσιτών και των Ασφαλιστικών Εταιρειών. Στην κεντρική οθόνη του Onesoft Business παρέχονται στατιστικές πληροφορίες για το σύνολο των καταχωρήσεων που γίνονται στη διάρκεια της μέρας. Κάθε χρήστης βλέπει τα γραφήματα που τον ενδιαφέρουν. Συμβόλαια, Πελάτες, Συνεργάτες, Ασφαλιστικές Εταιρείες, Υποψήφιοι Πελάτες είναι οι βασικές οντότητες που καταχωρούνται στη βάση σας είτε χειροκίνητα είτε μέσω της διαδικασίας γεφύρωσης. Μερικές από τις δυνατότητες του Onesoft Business είναι η καταχώρηση και διαχείριση των ηλεκτρονικών αρχείων των πελατών, συνεργατών, ασφαλιστικών εταιρειών και υποψήφιων πελατών σας, η αποστολή sms μεμονωμένα αλλά και ομαδικά σε πελάτες σας, η αυτοματοποιημένη αποστολή mail και sms. Ένας τρόπος για να παρακολουθήσει το γραφείο την πορεία εξέλιξης διάφορων υποθέσεων, είναι η δημιουργία δραστηριοτήτων. Η λίστα με τις υποθέσεις για τις οποίες μπορεί ο χρήστης να δημιουργήσει δραστηριότητες προσαρμόζεται με βάση τις ανάγκες του γραφείου. Ενδεικτικά αναφέρουμε τα εξής: Αίτηση, Εισπρακτικό και Πωλήσεις. Η εξόφληση των συμβολαίων, η απόδοση και πληρωμή προμηθειών στους συνεργάτες αλλά και στο γραφείο σας, η πληρωμή των συμβολαίων στις ασφαλιστικές, το κλείσιμο του ταμείου σας, η χρήση επιταγών και τραπεζικών λογαριασμών, η διαχείριση εξόδων σας, η διαχείριση πλαφόν Πληρώνω-Τυπώνω είναι ακόμα κάποιες από τις λειτουργίες της εφαρμογής. Το λογισμικό Onesoft Business είναι ολοκληρωμένο λογισμικό στο χώρο της Ιδιωτικής Ασφάλισης. Παρέχει όλες τις εργασίες που χρειάζονται για την ολοκληρωμένη οργάνωση της Ασφαλιστικής Επιχείρησης.

Onesoft vision

Πολυτιμολόγηση, Αποθήκευση Προσφοράς, Αίτηση, Έκδοση, Εκτύπωση Συμβολαίου, Προβολή Χαρτοφυλακίου. Το Onesoft Vision είναι μια πλατφόρμα πωλήσεων που απευθύνεται σε ασφαλιστικές επιχειρήσεις. Καθώς οι απαιτήσεις της αγοράς έχουν αυξηθεί το Onesoft Vision έρχεται να καλύψει αυτές τις ανάγκες προσφέροντάς σας μία ολοκληρωμένη λύση. Στον κλάδο Αυτοκινήτου συμπεριλαμβανομένων Φ.Ι.Χ. και Φ.Δ.Χ δίνεται η δυνατότητα πολυτιμολόγησης, δηλαδή ταυτόχρονη τιμολόγηση από διαφορετικές ασφαλιστικές εταιρείες. Στον κλάδο Υγείας η OneSoft κάνει τα πρώτα βήματά της στην τιμολόγηση. Μέσα στη Βιβλιοθήκη περιλαμβάνονται χρήσιμα αρχεία όπως όροι, αιτήσεις, προϊόντα ανά ασφαλιστική εταιρεία και κλάδο. Έτσι παρέχεται πλήρης ενημέρωση.businesswoman standing against business sketch

PkData

Η εταιρεία:

H PK Data ιδρύθηκε το 2007 και δραστηριοποιείται στο χώρο της πληροφορικής. Στο βασικό πυρήνα των δραστηριοτήτων της περιλαμβάνεται η δημιουργία πληροφοριακών συστημάτων και υπηρεσιών για επαγγελματίες και επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται στον ασφαλιστικό χώρο για την καλύτερη και αποδοτικότερη λειτουργία τους. Διαθέτει βαθιά γνώση των επιχειρηματικών διαδικασιών των ασφαλιστικών εταιρειών και των δικτύων πωλήσεων. Έχει καθημερινή επαφή με τους ανθρώπους της πρώτης γραμμής. Χρησιμοποιεί μεθόδους και εργαλεία τεχνολογίας αιχμής για την ανάλυση, σχεδίαση και υλοποίηση των εφαρμογών της και συνεργάζεται με εξειδικευμένα στελέχη της Ασφαλιστικής αγοράς.

* Διαθέτει βαθιά γνώση των επιχειρηματικών διαδικασιών των ασφαλιστικών εταιρειών και των δικτύων πωλήσεων. *

Insurance Multi Rate

Eίναι ένα νέο πρόγραμμα Πολυεταιρικής και Προϊοντικής Συγκριτικής Τιμολόγησης για το κλάδο αυτοκινήτου, που ταυτόχρονα διαχειρίζεται και την Έκδοση των Αιτήσεών σας. Είναι μέρος μιας Οικογένειας Εφαρμογών που θα δώσει νέα πνοή σε όλες τις Επιχειρήσεις Παροχής Ασφαλιστικών Υπηρεσιών.

Βασικά χαρακτηριστικά:

  1. Αυτόματη ενημέρωση τιμολογίων κάθε Ασφαλιστικής Εταιρείας
  2. Δημιουργία και αποθήκευση Προσφοράς
  3. Επιλογή πακέτων Ασφαλιστικών Εταιρειών
  4. Αυτόματη επιλογή της πιο συμφέρουσας Προσφοράς
  5. Δυνατότητα εισαγωγής logos της εταιρείας σας
  6. Διαχείριση και Υποστήριξη ειδικών πακέτων για τις συμφωνίες σας με τις Ασφαλιστικές Εταιρείες ή με τους συνεργάτες σας
  7. Interactive Αναλυτικοί και Συγκριτικοί Πίνακες Matrix
  8. Κανόνες underwriting (Ειδικές πληροφορίες καλύψεων πακέτων – Σήμανση εκπτώσεων και Ειδικών Ασφαλίστρων)
  9. Πρόσθετη γρήγορη εμφάνιση καλύψεων (υποχρεωτικό και προαιρετικό) κάθε πακέτου
  10. Δυνατότητα ταυτόχρονης επιλογής καλύψεων για τις συνεργαζόμενες εταιρείες
  11. Εκτύπωση Συγκριτικής Προσφοράς των επιλεγμένων εταιρειών
  12. Εκτύπωση Προσφοράς ανά εταιρεία, πακέτο και Συγκριτικό πίνακα της εταιρείας

BOL insurance

Σύστημα που διαχειρίζεται όλες τις κεντρικές εργασίες μιας Εταιρείας Ασφαλιστικής Πρακτόρευσης, ενώ μπορεί να εξυπηρετεί το δίκτυο πωλήσεων μιας Ασφαλιστικής Εταιρείας, μοιράζοντας τα δεδομένα παραγωγής τόσο στο απευθείας δίκτυο (Agency) όσο και στην ελεύθερη αγορά (Πρακτορεία). Λειτουργεί σε τοπικό – εσωτερικό δίκτυο (Intranet) ή στο διαδίκτυο Internet. Χωρίζεται σε πολλές επιμέρους εφαρμογές που ονομάζονται ρόλοι χρηστών (Διοίκηση, Marketing, Γραμματεία, Λογιστήριο, Εισπρακτικό, Σημεία πώλησης, Πωλητές κ.ά.) για κάθε έναν από τους οποίους ισχύουν ειδικοί κανόνες και εξουσιοδοτήσεις για την πρόσβασή τους στο σύστημα (Business rules). Τα επίπεδα ιεραρχίας είναι άπειρα στον αριθμό (Multi Level System) και οι αμοιβές μπορούν να καθορίζονται με οποιονδήποτε κανόνα. Είναι διαθέσιμο σε 2 εκδόσεις:

  • Για τυπικά πρακτορεία Ασφαλειών για την παρακολούθηση όλου του κύκλου εργασιών του πρακτορείου.
  • Για ασφαλιστικές επιχειρήσεις με εξειδικευμένες (μή τυποποιημένες) ανάγκες, ιδιαίτερες απαιτήσεις και μεγαλύτερο κύκλο εργασιών από αυτόν ενός τυπικού πρακτορείου ασφαλειών.

Σαν πυρήνα διατηρεί όλες τις βασικές Ασφαλιστικές έννοιες και διαδικασίες, όπως περιγράφονται στην τυποποιημένη λύση, ενώ στη συνέχεια με κατασκευή νέων ενοτήτων και εφαρμογών παρέχει την αποκλειστική λύση διαφορετική σε κάθε Πελάτη.

SAFECAPE

Η εταιρεία:

H εταιρεία SafeCape έχει αναπτύξει, διαθέτει και υποστηρίζει στην αγορά μια σειρά από προϊόντα λογισμικού, τα οποία απευθύνονται σε διάφορους επιχειρηματικούς τομείς, όπως η ιδιωτική ασφάλιση, η υγεία, το διαδίκτυο κ.ά.

Οι μέτοχοι της SafeCape είναι αναγνωρισμένοι επαγγελματίες του χώρου της πληροφορικής (ηλεκτρολόγοι μηχανικοί και μηχανικοί υπολογιστών του Ε.Μ.Π.) με μεγάλη εμπειρία στην ανάλυση, σχεδίαση και ανάπτυξη ενός ευρύτατου φάσματος πληροφοριακών συστημάτων. Η Εταιρεία ειδικεύεται σε λύσεις που χρησιμοποιούν τεχνολογίες αιχμής Microsoft και είναι Silver ISV Microsoft Partner.

Insurance.Office

Η εφαρμογή Insurance.Office αποτελεί την πλέον σύγχρονη, εύχρηστη και ολοκληρωμένη λύση για το χώρο της ιδιωτικής ασφάλισης. Καλύπτει το σύνολο των αναγκών διαχείρισης του χαρτοφυλακίου μιας ασφαλιστικής επιχείρησης, καθώς και το σχετικό οικονομικό κύκλωμα.

Τα χαρακτηριστικά που την κάνουν μοναδική:

  • Παρέχει το πιο φιλικό και οικείο περιβάλλον χρήσης: Η πλοήγηση μέσα στην εφαρμογή είναι όσο εύκολη είναι η πλοήγηση στο Internet (καρτέλες, σύνδεσμοι κ.λπ.) και τόσο γνώριμη όσο η κορδέλα του Microsoft Office!
  • Δίνει τη δυνατότητα στην επιχείρησή σας να μεταβεί σε πλήρως ψηφιοποιημένο αρχείο δικαιολογητικών και συνοδευτικών παραστατικών (άδειες οδήγησης, διπλώματα, φωτοτυπίες ταυτότητας κ.λπ.), με ψηφιοποίηση μέσα από την εφαρμογή. Όλα τα επισυναπτόμενα αρχεία φυλάσσονται μέσα στο αντίγραφο ασφαλείας (backup) των δεδομένων σας, ή στο Azure της Microsoft με ελάχιστο ετήσιο κόστος ώστε να μη χρειάζεται να πάρετε backup.
  • Προσφέρει ενσωματωμένο CRM (Customer Relationship Management), που επιτρέπει στην επιχείρησή σας να διαχειρίζεται το πελατολόγιό σας με πρωτόγνωρο τρόπο.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 1 Ψήφος