Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

nineteen − fourteen =

4 × two =

Βασίλειος Μουντάκης: «Ο Παράγοντας Άνθρωπος είναι ο καταλύτης στην Πώληση»

Δεν υπάρχει τίποτα που να μην μπορεί το ανθρώπινο μυαλό να πετύχει, αρκεί να μην εγκαταλείψει την προσπάθεια. Αυτό είναι το μότο ζωής το οποίο πρεσβεύει ο Βασίλης Μουντάκης και φαίνεται ότι το ακολουθεί πιστά, όχι μόνο στην καριέρα του, αλλά σε οτιδήποτε τον ενδιαφέρει.

Το Σωματείο «Πλανήτης Κρήτη» στη Διοικούσα Επιτροπή του οποίου ανήκει, κατάφερε με μια εκδήλωσή του να μπει στο… βιβλίο ρεκόρ Γκίνες ενώ το mpdclub, το εκπτωτικό κλαμπ μέλους το οποίο ίδρυσε, αριθμεί 20.000 μέλη!

Πόσο καιρό είστε Δ/Κ; Τι ήταν αυτό που σας «τράβηξε» στο συγκεκριμένο επάγγελμα;

Διευθυντής Καταστήματος είμαι εδώ και 19 χρόνια. Όσον αφορά το δεύτερο σκέλος της ερώτησης, θα απαντήσω απλά πως βρίσκω ελκυστική την ιδιότητά μου, γιατί δεν τη θεωρώ επάγγελμα με τα στενά όρια της έννοιας. Ο ασφαλιστής για μένα είναι λειτούργημα μια και μπορεί να συμβάλλει στο κοινωνικό σύνολο με παροχές και συμβουλές απαραίτητες.

Ο Διευθυντής γραφείου είναι μία διαρκής πρόκληση, μια και έχει συνεχείς δυνατότητες ανάπτυξης. Με λίγα λόγια πιστεύω, πως όταν ο Κομφούκιος έλεγε: «Διάλεξε ένα επάγγελμα, που σου αρέσει και δε θα χρειαστεί να δουλέψεις ούτε μία μέρα στη ζωή σου», μάλλον αναφερόταν σ’ εμένα!

Πόσους Ασφαλιστές έχετε που να είναι πάνω από 10 χρόνια μαζί σας και συνεχίζουν να παράγουν τουλάχιστον 30.000 Νέα Παραγωγή το χρόνο με διατηρησιμότητα πάνω από 80%;

Όταν λέμε όλοι… εννοούμε ΟΛΟΙ και δεν είναι διαφημιστική φράση της κινητής τηλεφωνίας, είναι μια απλή διαπίστωση. Οι συνεργάτες που πληρούν αυτές τις δύο προϋποθέσεις είναι πάνω από 15 και θεωρούν αυτονόητο, πως αυτά τα νούμερα είναι απαραίτητα για τη συνέχιση της επιτυχημένης πορείας τους.

Έχετε βγάλει Νέους Μάνατζερ και πόσους; Ποια ήταν η περσινή Νέα Παραγωγή τους; Έχετε προσωπική Νέα Παραγωγή;

mountakis_052012

Ο Β. Μουντάκης και η Ν. Βλάχου, Αντιδήμαρχος Κηφισιάς.

Μ’ αρέσουν οι ερωτήσεις οικονομικού μεγέθους. Πάντως, παρότι αυτή η ερώτηση είναι σαν τα προϊόντα 3 σε 1, εγώ θα απαντήσω ξεχωριστά.

Κατά τη διάρκεια της πορείας μου ως Διευθυντής καταστήματος, έχουν αναδειχθεί περισσότεροι από 20 νέοι μάνατζερ. Τους επέλεξα όχι μόνο με βάση την παραγωγή τους, αλλά και μέσα από μια σειρά άλλων προσόντων, που διέθεταν.

Κάποιοι από αυτούς συνεχίζουν ακόμα, έχοντας κατακτήσει την κορυφή και κάποιοι εγκατέλειψαν τις προσπάθειες. Ένα είναι το σίγουρο, πως όλοι το πάλεψαν αρκετά.

Η περσινή νέα παραγωγή τους κυμάνθηκε από 85.000 € έως και 200.000 € δεν ήταν ίδια για όλους βεβαίως, αλλά όλοι βραβεύτηκαν για τις επιδόσεις τους τόσο σε επίπεδο ομάδας, όσο και σε προσωπικό επίπεδο.

Εξαιτίας του περιορισμένου χρόνου που έχω για να αφιερώσω σε νέες πωλήσεις και επειδή θέλω να στηρίξω τους νέους συνεργάτες μου, συνήθως δίνω τις περισσότερες συστάσεις σε αυτούς.

Συνεχίζω όμως να έχω το fun club μου κι έτσι υπάρχουν κάποιοι που δεν δέχονται να εξυπηρετηθούν από άλλους ασφαλιστές εκτός από εμένα.

Έτσι έχω κάθε χρόνο νέα παραγωγή, που πολλές φορές μπορεί και να φτάνει τα 20.000 συνολικά ασφάλιστρα.

Πείτε μας την πορεία της Νέας Παραγωγής του Καταστήματος και τη διατηρησιμότητα των τελευταίων 5 χρόνων.

Το 2011 έκλεισε με μία αύξηση της τάξης του 28% στον κλάδο Ζωής και με μία μικρή αύξηση στον κλάδο των Γενικών. Όλα αυτά τα χρόνια οι δείκτες ήταν αυξητικοί, είτε με μικρό είτε με μεγάλο ποσοστό. Εκεί κατά το 2009, είπαμε να ξεκουραστούμε λίγο, παίρνοντας το χρόνο για να βγούμε πιο δυνατοί και περισσότερο έτοιμοι για τη νέα εποχή. Σε καμία περίπτωση όμως δεν αφήσαμε την Κορυφή! Στα ίδια επίπεδα κινείται σε ετήσια βάση και η διατηρησιμότητά μας. Είμαστε παντός καιρού!

Τι είδους συμβόλαια πουλάνε οι Ασφαλιστές σας; Πουλάνε και στον Κλάδο Ζημιών;

Οι συνεργάτες μου πουλάνε ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ, αυτό σημαίνει πως δεν υπάρχει διάκριση στα προϊόντα. Η πολιτική αυτή είναι ξεπερασμένη για εμάς. Βεβαίως είμαστε θιασώτες του «Η Ζωή είναι η ζωή μας», αλλά προωθούμε εξίσου και τα προϊόντα των άλλων κλάδων. Διοργανώνουμε ακόμα και προωθητικές ενέργειες αποκλειστικά για προϊόντα του κλάδου Πυρός ή Ατυχημάτων.

Δίνετε στους Ασφαλιστές σας συγκεκριμένες Αγορές τις οποίες έχετε καλλιεργήσει πρώτα εσείς ή λειτουργεί ο κάθε συνεργάτης από μόνος του;

Μ’ αρέσουν οι πρωτοβουλίες και τις στηρίζω. Αγαπώ όμως και τις ιδέες, ιδιαίτερα όταν τις βλέπω να υλοποιούνται. Σέβομαι λοιπόν την προσωπικότητα του κάθε συνεργάτη μου και δηλώνω πάντα παρών στις δικές του προτάσεις για άνοιγμα Αγορών. Παράλληλα όμως, μπαίνω μπροστά ανοίγοντας νέες αγορές και σχεδιάζοντας συνέχεια δράσεις με σκοπό την προσέγγιση μεγαλύτερου και ποιοτικότερου εν δυνάμει πελατολογίου. Αξιοποιώ κάθε γνωριμία μου προς αυτή την κατεύθυνση. Έτσι για μένα αυτές οι δύο τάσεις της ερώτησης αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία.

Πήγατε ποτέ σε Συνέδριο του MDRT ή της GAMA; Πόσες φορές παρακολουθήσατε τις Σχολές Δ/Κ της Limra;

Έχω παρακολουθήσει ένα Συνέδριο του MDRT. Όσον αφορά τη LIMRA, θεωρώ τον εαυτό μου πολύ τυχερό, γιατί στο ξεκίνημα της καριέρας μου ως νέος Διευθυντής (1992-1995) παρακολούθησα τέτοια σχολεία. Έχω παρακολουθήσει τρία συνεχόμενα ετήσια  σεμινάρια Limra κι έχω όλη τη σειρά των βιβλίων της. Θεωρώ τη Limra ένα μεγάλο σχολείο, υποχρεωτικής φοίτησης.

Γιατί κατά τη γνώμη σας κανένα σχεδόν Κατάστημα στην Ελλάδα δεν κάνει Προγραμματισμένη Στρατολόγηση και Επιλογή Νέων Συνεργατών ακολουθώντας, για παράδειγμα, τις Μεθόδους της Limra, όπως την Παρουσίαση Καλλιέργειας Νέων Κέντρων Επιρροής, αρχεία για τη Νέα Παραγωγή των Νέων Συνεργατών, χρόνο με το χρόνο κ.ο.κ.;

Η παρατήρηση, που διαφαίνεται μέσα από την ερώτηση είναι απολύτως σωστή. Ελάχιστα καταστήματα στην Ελλάδα κάνουν προγραμματισμένη στρατολόγηση. Σε μια προσπάθεια να αριθμήσω τους πιο σημαντικούς λόγους, σας αναφέρω τα εξής: Η υποβάθμιση, ακόμα κι από εμάς τους ίδιους πολλές φορές του ρόλου του Συντονιστή.

Η έλλειψη σοβαρής επένδυσης από μεριάς των εταιρειών, στην ανάπτυξη. Η όχι ξεκάθαρη στάση του κάθε συντονιστή, που έχει μπερδευτεί ανάμεσα στην ιδιότητα του Ασφαλιστή, του Πράκτορα και του Διευθυντή.

Η έλλειψη κινήτρων και σωστών σχέσεων εμπιστοσύνης. Βρισκόμαστε λοιπόν σ’ ένα κομβικό σημείο, που απαιτεί την άμεση προσαρμογή μας στη φιλοσοφία πως το αύριο είναι διαφορετικό από το χθες. Χρειάζεται μεγάλη προσπάθεια τόσο από εμάς, που έχουμε όραμα τη δημιουργία σωστών ασφαλιστικών συμβούλων, όσο και από τις εταιρείες, που θα πρέπει να προχωρήσουν σε τροποποίηση κανονισμών.

Γιατί κατά τη γνώμη σας οι Έλληνες Ασφαλιστές δεν προώθησαν ποτέ οργανωμένα τις Ασφάλειες Ζωής;

Οι Ασφάλειες Ζωής έχουν προωθηθεί και συνεχίζουν να προωθούνται οργανωμένα μέσα από τα δίκτυα του Agency system. Μόνο έτσι μπορούν να αποδώσουν σωστά αποτελέσματα. Τα υπόλοιπα δίκτυα (Τράπεζα, μεσίτες, πράκτορες) δεν έχουν την κατάλληλη υποδομή και κατάρτιση να υποστηρίξουν τέτοιες πωλήσεις, που απαιτούν εξειδίκευση και γνώσεις. Οι Ασφάλειες Ζωής είναι για αυτούς, που θέλουν να ονομάζονται επιστήμονες στο είδος τους και να κάνουν τη διαφορά.

Η Ασφάλιση κατοικίας όπως και η Ασφάλιση αστικής ευθύνης είναι δύο εν δυνάμει προσοδοφόροι κλάδοι – πώς εξηγείτε τη μειωμένη παραγωγή στους συγκεκριμένους δύο κλάδους;

Συμφωνώ με αυτήν τη διαπίστωση, αλλά πιστεύω πως οι συνθήκες πλέον έχουν ωριμάσει για την υλοποίηση της αύξησης της παραγωγής. Θεωρώ, πως χρειάζεται περισσότερη εκπαίδευση και περισσότερα κίνητρα από τη μεριά των εταιρειών, ενώ παράλληλα δυνατότερη πίστη και δουλειά από την πλευρά των δικτύων. Είμαι αισιόδοξος, αλλά δεν κάνω και τη χάρη στην τύχη να της τα αφήσω όλα πάνω της. Έτσι υπάρχουν ήδη στοχευμένες ενέργειες, που σχεδιάζονται προς αυτή την κατεύθυνση. Όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων και στρατηγικής.

*Τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά δεν υπάρχει και κανένα εμπόδιο, υπάρχουν μόνο προκλήσεις κι όταν οι προκλήσεις στηρίζονται σε έμψυχο υλικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες.*

Έχετε κάποιο Μήνυμα να στείλετε σε νέους Επίδοξους Μάνατζερ για την Καριέρα του Agency Management;

Ποια είναι η πιο «δύσκολη» δουλειά για έναν Μάνατζερ; Δύσκολοι καιροί για πρίγκιπες. Είμαστε όμως για τα δύσκολα! Όσοι πιστέψουν σε αυτό έχουν εξασφαλίσει την επιτυχημένη καριέρα του μάνατζερ. Τίποτα δεν είναι εύκολο, αλλά δεν υπάρχει και κανένα εμπόδιο, υπάρχουν μόνο προκλήσεις κι όταν οι προκλήσεις στηρίζονται σε έμψυχο υλικό είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες. Αυτή είναι και η μαγεία της ιδιότητας του μάνατζερ. Η αξιοποίηση δηλαδή των ανθρώπων κάθε ομάδας, με την όποια ανομοιογένεια και διαφορετικότητα, που υπάρχει στον καθένα ξεχωριστά θα πρέπει να γίνει ενιαία δύναμη με κοινό ΟΡΑΜΑ. Πετυχημένος είναι εκείνος ο Μάνατζερ, που θα κατορθώσει να εμπνεύσει όλη την ομάδα του και να την κατευθύνει σ’ έναν κοινό στόχο – όραμα.

Ποιο είναι κατά τη γνώμη σας το μεγαλύτερο προσόν στο επάγγελμα του Μάνατζερ Καταστήματος και ποιο στο επάγγελμα του Διαμεσολαβητή;

Ο Μάνατζερ καταστήματος πρέπει να αναπτύξει τον κάθε ασφαλιστή της ομάδας του, διακρίνοντας σε αυτόν τα δυνατά σημεία του και συνδυάζοντάς τα με τις τάσεις της αγοράς. Ο Μάνατζερ λοιπόν πρέπει να ξέρει να λειτουργεί ανθρωποκεντρικά. Ο Διαμεσολαβητής πρέπει να γνωρίζει τον παλμό της αγοράς και να μπορεί να εκμαιεύσει τις απαιτήσεις του κάθε πελάτη. Στόχος του είναι ο ικανοποιημένος πελάτης και για να τον πετύχει πρέπει να θέσει τον εαυτό του στην υπηρεσία των αναγκών του καταναλωτή. Έτσι ο Διαμεσολαβητής κινείται πελατοκεντρικά.

Κατά πόσο η οικονομική ύφεση έχει επηρεάσει αρνητικά τις δραστηριότητες του Καταστήματος; Πώς κρίνετε τη διείσδυση του Διαδικτύου στην αγορά της Ιδιωτικής Ασφάλισης;

Οικονομική κρίση και παραγωγική δραστηριότητα γραφείου είναι ποσά αντιστρόφως ανάλογα για εμένα και τους ανθρώπους μου. Τα νούμερα και οι αυξητικοί δείκτες το αποδεικνύουν κάθε μήνα. Αντιμετωπίζουμε με αισιοδοξία την κατάσταση και προσπαθούμε να μεταβάλλουμε με δικές μας ενέργειες το αρνητικό κλίμα της αγοράς. Κάθε μήνας έχει τουλάχιστον 3 προωθητικές ενέργειες κι ένας από τους στόχους μας είναι να μεταφέρουμε την ανεβασμένη διάθεσή μας και σε άλλους πολλούς, που πλήττονται από τη σημερινή κατάσταση.

Στην εποχή της τεχνολογίας, πιστεύω, πως δεν έχουμε δικαίωμα να εξαιρούμε το διαδίκτυο από τη δική μας επιχειρηματικότητα. Είναι πλέον απαραίτητο και χρήσιμο ως μέσον διαφήμισης, προώθησης και ενημέρωσης. Σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορούμε να το εμπιστευτούμε για πώληση. Είναι μέσο πώλησης και όχι πωλητής. Δεν ακούει, δεν καταλαβαίνει, δεν σκέφτεται, είναι μία κατασκευή, ας μην το απογειώνουμε, γιατί τέτοιου είδους πτήσεις συνήθως τελειώνουν με ανώμαλες προσγειώσεις. Ο παράγοντας άνθρωπος στην πώληση είναι ο καταλύτης στην οποιαδήποτε επαγγελματική σχέση.

To mdp club, το εκπτωτικό club πελατών το οποίο ιδρύσατε, σημειώνει μεγάλη επιτυχία. Πείτε μας λίγα λόγια γι’ αυτό.

Τα λίγα λόγια δεν είναι το δυνατό μου σημείο και ειδικότερα μάλιστα όταν με προκαλείτε να μιλήσω για αυτό που έχω δημιουργήσει και έχω αφιερώσει πολύ χρόνο και χρήμα. Για πρώτη φορά ίσως στα μέχρι τώρα δεδομένα μου θα προσπαθήσω να είμαι λακωνικός, γιατί υπάρχει και η σελίδα www.mpdclub.gr και τα… προσεχώς, έτσι για να σας κρατώ σε περιέργεια.

Η Ιδέα

Η δημιουργία ενός εκπτωτικού οδηγού, που θα περιέχει και θα στηρίζει τους επιχειρηματίες, ενώ παράλληλα θα προσφέρει προνόμια και υπηρεσίες, που θα προστατεύουν το εισόδημα των καταναλωτών. Από αυτό το club πρέπει όλοι να είμαστε κερδισμένοι.

Η Αξία

Η αποφασιστική συμβολή στην καλύτερη Ποιότητα Ζωής, μιας αξίας, που δεν θα αφήσουμε να χαθεί.

Ο Σκοπός

Στα πλαίσια της επιθυμίας για αναστροφή του γενικότερου κλίματος και με ανεβασμένη διάθεση, επιβάλλονται νέοι τρόποι συνεργασιών και προσέγγισης, που μόνο οφέλη μπορούν να δώσουν. Στην εποχή του μνημονίου και της αβεβαιότητας, τα θεμέλια της εμπιστοσύνης και της σιγουριάς πρέπει να είναι γερά για να διασφαλίζουν έτσι τις συνεργασίες.

Το Αποτέλεσμα

20.000 μέλη, 30.000 φίλοι, 1.200 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις.

Το Μήνυμα

Επειδή οι εξελίξεις τρέχουν και οι ρυθμοί δεν επιτρέπουν καμία αναβολή, οι απαιτήσεις των καιρών αυξάνονται με μεγάλη ταχύτητα, πρέπει να είμαστε έτοιμοι ν’ απαντήσουμε στις νέες προκλήσεις… Πρέπει πρώτα να κάνουμε την αυτοκριτική μας: Τι έκανα αυτές τις δύο δύσκολες χρονιές; Ποιοι ήταν οι στόχοι μου και ποιους ολοκλήρωσα; Πόσο προσπάθησα, μπορούσα κι άλλο; Με ποιες σκέψεις και πόσο ανεβασμένη είναι η διάθεσή μου για τη συνέχεια; Κι εγώ απαντώ: Επόμενος στόχος: σε κάθε σπίτι να υπάρχει η κάρτα μέλους.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι