Πρόσφατα Τεύχη

Δείτε με μία ματιά τα πιο πρόσφατα τεύχη από το Ασφαλιστικό Marketing

Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Σεπτεμβρίου  2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουλίου - Αυγούστου 2016Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιουνίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαΐου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Απριλίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Μαρτίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Φεβρουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Ιανουαρίου 2016 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Δεκεμβρίου 2015 Ασφαλιστικό Μάρκετινγκ Εξώφυλλο Τεύχος Οκτωβρίου 2016

Newsletter

Κάντε εγγραφή στο Newsletter του Ασφαλιστικού Μάρκετινγκ για να λαμβάνετε sneak peaks από τα νέα μας τεύχη αλλά και να μαθαίνετε πρώτοι  για τις προνομιακές μας εκπτώσεις.

two × five =

17 − 1 =

Βασίλης Κόττας: «Χτίστε με ασφάλεια το μέλλον»

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Inlego, Βασίλης Κόττας, περιγράφει το πλαίσιο μέσα στο οποίο κινείται σήμερα η διαμεσολάβηση και αναλύει τους στόχους της επόμενης ημέρας θέτοντας τη σωστή και τίμια ενημέρωση ως βασικούς πυλώνες ανάπτυξης της φήμης της Εταιρείας.

Η παρουσία σας στο χώρο της ασφαλιστικής διαμεσολάβησης είναι μακρά και από διαφορετικά πόστα. Θα θέλατε να μας μιλήσετε για τη διαδρομή σας, αλλά και για τα κριτήρια της απόφασής σας να δραστηριοποιηθείτε τελικά ως ανεξάρτητος ασφαλιστικός διαμεσολαβητής;

Έχω ξεκινήσει σαν Ασφαλιστικός Σύμβουλος από το 1989 και τον επόμενο χρόνο έγινα Manager.Παρέμεινα στο Agency System τα τελευταία εικοσιπέντε χρόνια. Θεωρώ σχολείο την International Life, του Φωκίωνα Μπράβου, μέσω της οποίας αποκτήσαμε γνώσεις και εμπειρίες. Δεν έφταναν μόνο οι εταιρικές εκπαιδεύσεις, πάντα χρειάζεται να αποκτάς εξειδικευμένες γνώσεις, τις οποίες προσωπικά απέκτησα μέσω MDRT, GAMA, LIMRA, EIAS, MORAX, για να μπορείς να έχεις τίμια και ολοκληρωμένη ενημέρωση τόσο στους συνεργάτες σου όσο και στους πελάτες σου. Θεωρώ ότι η μετακίνηση από το Agency ήταν από τις πιο ομαλές μεταβολές στην αγορά, καθώς μας δόθηκε η δυνατότητα να γίνει μεταφορά του χαρτοφυλακίου μας. Ανοίξαμε νέους δρόμους ώστε να έχουμε περισσότερες λύσεις για το συνεργάτη και τον πελάτη. Εκπροσωπώντας τις πιο έμπιστες Ασφαλιστικές Εταιρείες, ώστε να προσφέρουμε την καλύτερη ασφαλιστική κάλυψη, πάντα εξατομικευμένα, σύμφωνα με τις ανάγκες. Εστιάζουμε στον πελάτη και όχι στο συμβόλαιο. Στόχος μας είναι να τον καλύψουμε συνολικά σε όλα τα επίπεδα, συμπεριλαμβάνοντας την οικονομική του κατάσταση, ώστε να τον βοηθάμε στις δύσκολες εποχές που ζούμε.

Το σύγχρονο ασφαλιστικό γραφείο στηρίζεται πλέον στην τεχνολογία και στη συνεχή εκπαίδευση των Ασφαλιστών. Ποιος είναι ο δικός σας σχεδιασμός και ποια τα συγκριτικά σας πλεονεκτήματα ώστε να αντεπεξέλθετε στον ανταγωνισμό;

Αέναη εκπαίδευση! Δεν σταματά ποτέ η εκπαίδευση σήμερα. Η σύγχρονη τεχνολογία μας δίνει τη δυνατότητα να αξιοποιήσουμε ιδέες, μέσα από καινοτόμες εκπαιδεύσεις και σεμινάρια υψηλού επιπέδου. Προσωπικά πιστεύω ότι οι εξειδικευμένες γνώσεις κάνουν τη διαφορά. Πάνω από όλα πρέπει να γνωρίζουμε τους όρους των συμβολαίων ώστε να μπορούμε να αξιοποιούμε τα τεχνικά χαρακτηριστικά και τις δεξιότητες κατά τη διάρκεια της πώλησης. Θέλουμε η φήμη που χτίζουμε από την πρώτη επαγγελματική μέρα να στηρίζεται στη σωστή και τίμια ενημέρωση. Για να μείνεις στο χώρο δεν χρειάζονται ψεύτικα τεχνάσματα αλλά κάλυψη πραγματικών αναγκών. Ο διαμεσολαβητής είναι αυτός που δίνει υπεραξία στο προϊόν. Θέλουμε να δημιουργήσουμε πάνω στα πρότυπα του Agency System, αλλά όχι με μια εταιρεία, με πολλές! Με σκληρή καθημερινή δουλειά, σχεδιάζουμε και προγραμματίζουμε τους στόχους της ημέρας, της εβδομάδος, του μήνα, του τριμήνου, του εξαμήνου, του έτους. Με καθημερινή εποπτεία, παρακολούθηση και εκπαίδευση.

* Για να μείνεις στο χώρο δεν χρειάζονται ψεύτικα τεχνάσματα αλλά κάλυψη πραγματικών αναγκών. *

Επικρατεί η άποψη ότι η κλασική διαμεσολάβηση δέχεται έναν αθέμιτο ανταγωνισμό, κυρίως από τις direct πωλήσεις των εταιρειών και από το bancassurance. Συμμερίζεστε την άποψη αυτή και, αν ναι, ποια πρέπει να είναι η απάντηση; Είναι οι συνενώσεις μια λύση;

Η Εποπτική αρχή πρέπει να τηρεί τους ίδιους κανόνες ελέγχου σε όλα τα δίκτυα. Πιστεύω ότι ο επαγγελματίας ασφαλιστικός διαμεσολαβητής είναι αναντικατάστατος! Μέσω της διαπροσωπικής σχέσης που αναπτύσσει με τον υποψήφιο πελάτη κερδίζει την εμπιστοσύνη, το σεβασμό και την εκτίμησή του και έτσι μπορεί να καλύψει τις ανάγκες του και να προσαρμόσει το συμβόλαιο βάσει των οικονομικών του δεδομένων. Οι συνεργασίες έχουν θετικά αποτελέσματα όταν υπάρχει κοινός στόχος και κοινή προοπτική.

Ποιο μήνυμα θα στέλνατε στους καταναλωτές σχετικά με το αγαθό της ασφάλισης; Να εμπιστευθούν την ιδιωτική ασφάλιση, σε ποιους τομείς και για ποιον λόγο;

Στη σημερινή μεταβαλλόμενη αγορά η προστασία των ασφαλισμένων είναι άμεσα συνυφασμένη με την έγκαιρη και έγκυρη ενημέρωση από επαγγελματίες του χώρου. Είναι οι καταλληλότεροι να αναλύουν τις ανάγκες των πελατών και να συνθέτουν προϊόντα για να τα διαπραγματεύονται. Οι Επαγγελματίες Διαμεσολαβητές είμαστε σύμμαχοι με τον πελάτη για να κτίσουμε μαζί με ασφάλεια την προστασία της περιουσίας, κινητής και ακίνητης, του ιδίου και της οικογένειάς του, από δαπάνες νοσηλείας, και να δημιουργήσουμε μαζί το εισόδημα του αύριο με ένα καλό σχεδιασμό, ώστε με το συμβόλαιο ρευστότητας που θα του δώσουμε να εξασφαλίσουμε άνετα γηρατειά. Στόχος είναι να αφυπνήσουμε τους συνανθρώπους μας σχετικά με το θεσμό της ιδιωτικής ασφάλισης, γιατί το κράτος αδυνατεί να καλύψει τις ασφαλιστικές του ανάγκες.

 

ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ
Βαθμολογία Αναγνωστών 0 Ψήφοι